Základní informace
- Nový svět - Draenor!
- Maximální level 100
- Oficiální literatura k Warlords of Draenor
- Nové modely hratelných ras!
- Datamining
- Nová pvp oblast - Ashran
- The Garrisons - Vybuduj si vlastní pevnost!
- Nová monstra
- Informace o sběratelské edici
- Nové věci a odměny
- Stovky nových úkolů
- Zvýšení na 90 level a možnost ihned hrát
- Změny v inventáři
- Změny v Racial abilitách
- Na Draenoru nepůjde létat
- Podcast o Warlords of Draenor
ZDE
[odstavec]- Mnoho questových linií bude dobrovolných. Většina quest hubů by měla být osamostatněných, takže by měli být vždy přístupné bez nějakých komplikovanějších prequestů.
- Prostředí Draenoru by mělo být mnohem více dynamičtější. Spousta míst by měla mít skryté odměny a poklady.
- Quest Log dostane řadu vylepšení. UI bude mít ukazatel vašeho progresu v rámci dané příběhové linie.
- Obsah na maximálním levelu nebude o daily questech. Od těch se dávají z velké části ruce pryč.
- U některých questů budete mít šanci na získání vzácných nebo přímo epických odměn.
- Na mapě se také dozvíte, kde jste přestali plnit důležité questy, které nějakým způsobem souvisí z příběhem.
- Na levelu 100 bude jen několik nebo vůbec žádné daily questy!
- Bude zde více obsahu pro level 100 než dříve.
- Lidé mají rádi příběhové questy u patche 5.1, stejně jako systém odměn u Timeless Isle. Blizzard to zkusí nakombinovat.
- Expanze bude mít opravdu 10 dalších levelů. Šílené, že ano?
- Stacking the Deck bude bonus +10% Valoru za každého kámoše, se kterým se hodíte do fronty na dungeon.
- Random Dungeon Finder by měl být poslední možností pro hráče. Například když nemáte kamarády.
- Hit a Expertise - pryč!
- Dodge a Parry - pryč!
- Reforging - pryč!
- Nečekejte žádné velké změny u class.
- Action bary jsou přecpané kouzly, proto žádné nové nedostaneme. Namísto toho dostaneme vylepšení k našim stávajícím kouzlům.
- Primární stat se bude na itemu měnit podle vašeho specu.
- Včetně set bonusů. Takže už nebude osm druhů setů pro jednu classu. Každé classe připadne jeden set.
- Váš armor již nebude ztrácet durabilitu!
- Trinkety, necky, zbraně a kápě budou stále zaměřené na konkrétní specializace. Spirit bude pro healery, armor pro tanky a tak dále.
- Itemy budou mít terciární staty, které budou více či méně náhodné a nebudou souviset se zbytkem statů.
- Sturdiness - item nebude ztrácet durability. Cleave - zvýší AoE damage. Speed - zvýší movement speed.
- Item squish bude.
- Příklad: 490,000HP se změní na 30,375HP. 20,640 Intellectu se změní na 1100. 46,928 Fireball se změní na 2209 Fireball.
- Relativní síla vaší postavy se ovšem nezmění. Pokud vám nyní trvá pět vteřin zabít moba, po změně to bude trvat též pět vteřin.
- Schopnost vysólovat si starý obsah tato změna nijak nezmění.
- Článek o změně statů
- Změny v healingu
- Další změny ve statech
- Změny v racial kouzlech
- Změny v povoláních, itemech a dalších věcech (BlizzCon 2014)
- Garrosh bude přiveden před soud, ale uteče ještě před samotným verdiktem. Uteče do alternativní minulosti.
- Jeho hlavním cílem je zabránit Hordě v napití se z Mannorothovi krve a vytvořit vlastní - Iron Horde a zničit Azeroth.
- Draenor bude divokým světem, který bude plný obřích monster, pravidel evoluce a pravidel větší palebné síly.
- Původním návrhem bylo přivést všechny velké týpky zpátky k životu nějakým kouzelným trikem. Garrosh by byl vyhnán v rámci svého soudu na Outland a tam by přišel s tímto smrtonosným nápadem. Tak to ale naštěstí nebude.
- Datadisk bude o Draenoru, nikoliv o cestování časem.
- Draenor má moře, Shattrath je přístavní město, Arrakoa jsou šmejdi a slovo "savage" je v prezentaci použito v každé větě asi osmkrát.
- Thrall bude mít v datadisku větší roli. Mnoho problémů bude řešit kladivem z houby a možná si pořídí nové oblečení.
- Vedoucím aktuálních Orků by i přesto měl být spíše Saurfang nebo někdo takový, Thrall má moc nabitý program. Ještě to ale nebylo rozhodnuto.
- Red Shirt Guy: "Všechny lokace na jihu Kalimdoru, Pandarie a Eastern Kingdoms jsou džungle nebo pouště, což odpovídá rovníkové pozici. Znamená to tedy, že všechny tyto kontinenty jsou na severní hemisféře planety a že nás čeká ještě ta jižní?" Odpověď od Chrise Metzena: *doplňte libovolnou výmluvu vyhýbající se odpovědi*
- Orgrim Doomhammer se do datadisku vejde, jen se nevešel na upoutávací obrázek. Bude se kolem něho motat příběh o zradě.
- Dragonmaw klan nedostane prostor na stříbrném plátně. Draci tu dobu ještě na Draenoru nežili, takže tam je menší existenční problém.
- Oficiální literatura k Warlords of Draenor
- Nová profese Garrisons!
- Vybudujte si vlastní pevnost na Draenoru, jaká si WoW verze Housingu.
- Můžete si vybrat svou vlastní oblast do které bude integrována!
- Pevnost si můžete sami uspořádat během stavění.
- Vylepšování pevnosti o tři úrovně.
- Obě frakce dostanou specifický vzhled.
- Budete si moct postavit tyto budovy - alchymistická laboratoř, garáž, kovárna, tančící studio, stan kouzelníků, tkalců i zlatníků, sběrný dvůr a skladiště.
- Budete mít vlastní "followery", které budete moci posílat na mise, ale také je pojmenovat.
- Followery budete levelovat skrze mise. S každým levelem se jim zvýší gear.
- Úkoly, jež jim budete dávat budou odlišné podle vašeho postupu při stavění pevnosti.
Stvoření ze Savage Lands
- Pro vstup do Heroic dungeonů je nutné mít stříbrnou medaili z Proving Grounds
- Informace o Raidech a Dungeonech
- Změny v talentech, raidech, dungeonech a scenáriích
- Nová World PvP zóna Ashran, která se nachází kousek od Dark Portalu. Bude to zóna, kde bude plno základen frakcí a dalších spotů. Boj tam bude zuřit pořád narozdíl od Wintergraspu, který měl začátek a konec. Prý je to trošku jako původní AV. Zároveň bude hlavním centrem pro obě frakce.
- Ashran bude používat Cross Realm Zone technoligii k docílení větší rovnováhy mezi frakcemi v zóně.
- V Ashranu budete moci stavět a velet obléhacím vozidlům (siege vehicles).
- UI se dočká vylepšení. Třeba na mapě uvidíte progress bar, jak zrovna vaše nebo opačná frakce zabírá tu či onu základnu.
- Pro lepší přehlednost v tom, kdo je lepší v battlegroundu bude přidáno Battleground score, které bude zahrnovat damage, healing, zabírání základen/vlajek atd.
- Honor systém zůstane beze změn, ale na konci každého battlegroundu nebo arény, budete mít šanci získat náhodný bonus item, honor, BoE item atd.
- Každý týden dostanete quest na vylepšení itemu. Něco jako když úspěšně dokončíte řadu battlegroundů nebo arén.
- Nový systém arén: Skirmish a Spectator Invite System - War Games
- Půjde PvP vypnout jedním tlačítkem?
- Upřesnění změn v PvP
- Novinky o příběhu, létání na Draenoru
- WoD začne bitvou u portálu, Currency
- Ve WoD nebudou Realm First achievmenty za level 100
- Co stojí za cenou 60$ za boost a další informace, Garrisons
- Po WoD bude další datadisk, Informace o PvE, PvP a Arénách
- Ohlasy na nové modely a systémové požadavky datadisku
- Kdy se objeví nové staty? A půjde hrát za hnědé orky? + další informace
- Dočkáme se nástroje na hodnocení healerů? + další informace
- Přechod na nový formát souborů
- Chystají se do budoucna nové battlegroundy? + další informace
- Vyvážení PvP a PvE gearu
- Obnovení Karazhanu, nové modely mountů a další informace
- Hudba Login screen obrazovky
- WoD staty, inspirace Guild Wars 2 v PvP a další info
- Jak bude fungovat Multistrike a další info
- Karabor a Bladespire Fortress nebudou hlavními centrálami pro hráče; bude jím PvP zóna Ashhran
- Pokus o zabití World Bosse v betě
- Kompletní přehled dosud známých Tier 17 setů
- Azeroth Choppers budou přístupné jako mounti po vydání WoD
- Vylepšená fyzika trávy
- Temnější noci
- Nový vzhled Dark Portalu
- Nové sety, statistiky a změny v LFR
- Nové glyphy
- Všechny mounty půjde využívat jako pozemní
- Reference na Robina Williamse
Teaser
Shattered Hand
Screenshoty
Další screenshoty naleznete také zde: Screenshoty nebo zde Lokace DraenoruNaposledy upravil/a Jerryky 01.12.2015 v 17:15:50.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Deathkroman 27.05.2014 06:59
26.05.2014 22:15
Deathkroman: mel bys to spis postnout do nejakyho novejsiho clanku sem uz moc lidi nezabloudi
Deathkroman 26.05.2014 21:15
Kdyby někdo měl zájem, může se stát fanouškem mé stránky na Facebooku, kde se snažím zaměřovat především na novinky a screeny, týkající se Durotana,Frostwolfů,Frosfire ridge a všeobecně o celé oblasti. Fanoušků rychle narůstá, asi je velký zájem o novinky z Alfy https://www.facebook.com/pages/Frostwolf-clan-Draenor/636622903073614
milanko 19.11.2013 18:09
Obsah na maximálním levelu nebude o daily questech. Od těch se dávají z velké části ruce pryč. Dailyni su v pohode ale musia byť dobre umiestnené ak to dáte na celý datadisk sorry ale napriklad na high end isle of queldanas sa to hodilo pomohlo to v určitom čase nafarmiť kvalitný gear a recepty.Hit a Expertise - pryč! Som zvedavý ak by to fungovalo trošku viac ako v minulosti že vždy keď nejaky range vystrelil tak to šlo smerom ku cielu a ten ak sa hýbal tak až vtedy netrafil range vetší hit tak sa strela približovala ku cielu.To bolo dobre spravené kedže sa dalo uhýbať strelam ktore mali potencionálne high damage tie low dmg vás trafili kedže ti hrači išli buď do hit alebo haste.Itemy budou mít terciární staty, které budou více či méně náhodné a nebudou souviset se zbytkem statů. Sturdiness - item nebude ztrácet durability. Cleave - zvýší AoE damage. Speed - zvýší movement speed. Napr. v tf2 majú itemy aj oslabenia aj zosilnenia vďaka tomu nemate jeden prevažne op item.To by mohlo tak fungovať aj vo wowku každy item by bol vhodný na iný štýl hrania vďaka statom ktore pridava a ktore ubera .Itemy z ďalšej sezony by mohli byť o maličko lepšie alebo by boli iné vhodné na iný system hry hráča.Příklad: 490,000HP se změní na 30,375HP. 20,640 Intellectu se změní na 1100. 46,928 Fireball se změní na 2209 Fireball. Relativní síla vaší postavy se ovšem nezmění. Pokud vám nyní trvá pět vteřin zabít moba, po změně to bude trvat též pět vteřin. Schopnost vysólovat si starý obsah tato změna nijak nezmění.Ak sa nezmení ani sila aká bola pointa toho celého?Ja osobne by som rád videl vyrovnanejšie suboje napriklad medzi 70 a 80 70 by mala napr 15 000 80 20 000 ale vďaka lepším spellom a širšiemu výberu itemu by mal vždy vyšii level výhodu.Solovanie bossov nechapem hodnota itemu ktorého ziskate obyčajným grindením pár krát po sebe nemá význam viz. azzinotky,ashes of allar atď. tie itemy potom strácaju svoju hodnotu predsa vždy chceš hráč hodnotnejšieho mounta to že dávaju možnosť na grindenie ho urobia cenným asi ako ten kôň čo maš od 20 lvl za humana za 50 silverov .
MrPendou 16.11.2013 22:21
Sir Finley Mrrgglton 16.11.2013 14:55
Žiadné nové race+class combinácie?https://lh3.googleusercontent.com/-h9p_jHdY5AA/Uod3kmvoWFI/AAAAAAAAAOA/QRj4cXlUiAY/w1027-h844-no/Troll.JPG
Samael 10.11.2013 17:36
rambo001 10.11.2013 17:21
ZubicekCZ 10.11.2013 17:13
Kladivo z houby, nene :-D
Muradin 10.11.2013 16:35
Taky jsem nepsal , že by měl být nutně záporák , ale jelikož to bude on kdo povede Iron Hordu tak to zatím tak vypadá , ale uvidíme.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet