World of Wacraft: Legion - představení

http://media.wowfan.cz/uploaded/snapshot2
World of Warcraft je tu s námi už pěknou řádku let, i pro nás redaktory je to takové naše malé dítě. Pečovali jsme o něj, psali o něm dlouhá léta a čas od času zde proběhl titulek, jaký by asi mohl být další datadisk. Dlouholeté přání komunity, příchod Demon Huntera, se splnilo. Zároveň zde budeme mít i další invazi Plamenné legie. Podle nemalé části komunity WoW byl právě TBC jeden z nejlepších datadisků. Podaří se zašlou slávu obnovit, případně ji ještě rozvinout? Otázky, samé otázky... ale alespoň pár věcí je jistých, a to jsou informace níže. Ve čtvrtek v 18:00 byl zahájen stream Blizzardu z Gamescomu, který nám nastínil další pokračování tohoto "nekonečného příběhu". Jen na Twitchi sledovalo tuto show 300.000 lidí! Neskutečné číslo. Za Blizzard zde promluvilo hned několik osob. Tom Chilton, Alex Afrasiabi a Ion Hazzikostas se u mikrofonu průběžně střídali a na konci z toho vzešlo obrovské množství informací. Níže vám přinášíme jejich přehled, který budeme postupně doplňovat.

Kdy, co, jak?

Když se Azeroth ubránil Gul'danovi a jeho poskokům, utekl před námi Gul'dan do portálu. Nikdo ale do včerejšího dne netušil, co bude dál. Zde je vysvětlení...
Gul'dan si došel pro dalšího bojovníka, Illidana Stormrage. Otázkou ale zůstává, jestli budeme muset proti němu bojovat, nebo se Illidan Gul'danově vůli vzepře a bude na naší straně. V tuto chvíli více informací o Illidanovi není, a tudíž by bylo přinejmenším opovážlivé hádat jeho další osud. Tento teaser byl následován trailerem na datadisk, který přikládáme níže.

Datadisk Legion

Zde je krátké video, které představuje příběh datadisku. Azeroth bude čelit obrovské přesile Plamenné legie. Útok tak mocný, jaký tento svět ještě nezřel. Na pomoc si přizveme nejen hrdiny celého Azerothu, ale i jejich zbraně. A aby toho nebylo málo, na naši stranu se připojí Demon Hunteři.
Co na to říci? Vypadá to úchvatně! Všechny detaily si rozebereme níže, ale nejdříve bychom vám rádi ukázali, jak vypadá krabice hry, a také ve zkratce, co bude mít toto rozšíření hry za přednosti.

Příběh

Gul'dan & Illidan Stormrage

  • Jako první věc je třeba uvést na pravou míru to, že v Legion se nacházíme v naší, původní realitě a na NAŠEM Azerothu. Žádné alternativní nesmysly se tentokrát nekonají.
  • To znamená, že Illidan Stormrage, jedna z hlavních postav datadisku, je NÁŠ Illidan z Black Templu, na kterého jsme tehdy přece jen byli připraveni.
  • Gul’dan byl na konci WoD přenesen portálem zpět do našeho časoprostoru.
  • Scéna z prvního cinematicu, který byl na Gamescomu promítán, kde Gul’dan odkryje Illidanovo tělo, bude součástí příběhové linie Demon Hunterů. Také jde zároveň o důvod přítomnosti Legie – ta si totiž pro Illidana přišla. A vypadá to, že je na něj – vědomě či nevědomě – navedla Maiev Shadowsong, Illidanova bývalá žalářnice a současná arcinemesis.

Dalaran

  • Dalaran bude v příběhu datadisku hrát významnou roli. Půjde o neutrální hlavní město – ačkoli byla v MoP díky zásahu Jainy Proudmoore Horda z Dalaranu vykázána, současný vůdce Kirin Tor Khadgar není takový xenofobní hlupák a Hordě přístup opět povolil. Chce totiž i nadále spolupracovat s oběma frakcemi.
  • Přestože se Dalaran přesune k nové zóně Broken Isles, z důvodů game playe (pravděpodobně kvůli zachování časové kontinuity při questění) bude zároveň přítomen i na svém původním místě na Northrendu.
  • Jelikož se máme vrátit mimo jiné také do Violet Hold, dalaranského vězení, kde jsou drženy nebezpečné potvory, vývojáři na toto téma doplnili záhadnou informaci, že Dalaran nese nějaký prastarý účel, který nebyl dosud odhalen. Tento účel bude podle všeho nějak souviset s jeho nynější přítomností poblíž Sargerasovy hrobky... *dramatická pauza*

Smaragdový sen

  • Smaragdový sen (Emerald Dream), konkrétně tedy Noční můru (Emerald Nightmare), která se v něm rozmáhá, navštívíme pouze v podobě raidovací instance. Zároveň však bude vliv Noční můry citelný i jinde ve hře, ale pouze nepřímo.
  • Je však možné, že se v budoucnu Smaragdový sen/Noční můra dočkají nějakého rozšíření.

Ostatní

  • Na černého draka Wrathiona, který už v MoP prorokoval návrat Plamenné legie, Blizzard naštěstí nezapomněl. Na otázku, zda se ještě ukáže, zněla odpověď: „Uvidíme.“ Není možné, aby si Wrathion nechal ujít možnost omlátit nám o hlavu „Já vám to říkal.“
  • V úvodním cinematicu se nám krátce ukázal Karazhan. Není to náhoda ani bezvýznamná cool scenérie – Karazhan sehraje nějakou významnou roli.

Nový kontinent

Jak je již dobrým zvykem, i tento datadisk bude do hry přidávat neprozkoumané oblasti. Podíváme se na Broken Isles, které jsou domovem nejenom elfů, Demon Hunterů či vrykulů, ale také nových ras, o kterých se brzy dozvíme více. Hlavním městem se stane opět Dalaran, který bude domovem jak Alliance, tak Hordy.
Tauren revamp

Jednotlivé zóny

Val'sharah: Bohem (tady by se spíše hodilo říci Elune) zapomenutá krajina, útočiště elfů. Zde se Malfurion stal pod vedením poloboha Cenaria druidem. Tato oblast je silně spjata s historií elfů.
Stormheim: Další oblast s panenskou krajinou, sídlo vrykulů, kteří s námi budou svádět boj. Jsou zde umístěny dva dungeony - Halls of Valor a Hellheim. Líbil se vám Grimrail Depot? Tak tu budete jako doma, zde budete řídit rovnou loď! Krásná, ale nebezpečná krajina. Mějte na paměti, že tu číhá nejedno nebezpečenství.
Azsuna: Tato krajina bude něco speciálního, bude skýtat prameny elfské civilizace.
Highmountain: Posvátná země taurenů, kteří zde byli izolováni od civilizace. Jsou specifičtí svojí pigmentací, a především pak barvami, které si nanáší na své tělo jako indiánští bojovníci. V této oblasti se nachází také Neltharianova jeskyně, Lair of the Earthwarder. Deathwing je sice stále mrtvý, ale určitě se zde najde něco zajímavého. A na závěr tu máme i chlapce od Hemeta Nesingwaryho. Opět si s nimi trochu zalovíme.
Suramar: Zde se setkáme s novým elfským kmenem. Žili tu po desetitisíce let a jsou obdařeni magickými schopnostmi. Budou vlastnit poslední relikvii, kterou budeme potřebovat?
V nejbližších dnech vám budeme přinášet další screeny z nových zón, a přidáme k tomu i pořádnou porci artworků.

Demon Hunter

Společně s novou expanzí bude rozšířen počet class o jednu. Samozřejmě je řeč o Demon Hunterech!
Základní informace o Demon Hunterech:
  • Demon Hunteři mohou být pouze elfové (night a blood elves).
  • Demon Hunteři mají dvě specializace - DPS (Havoc) a TANK (Vengeance).
  • Měli by disponovat vysokou mobilitou. V praxi by to znamenalo něco ještě horšího, než je monk. Také by jim měl být přístupný útok ze vzduchu (ala rogue Death from above?).
  • METAMORPHOSIS: Zde by se mělo (jako u Warlocka) jednat o proměnu, která zvýší dočasně sílu útoků, spellů a v tankovi nejspíše i odolnosti.
  • Demon Hunteři by měli mít možnost vidět stíny (stealthed jednotky/hráče = roguny budou brečet).
  • Dostupné zbraně pro tuto classu: Daggers, Fist Weapons, One-Handed Axes, One-Handed Maces, One-Handed Swords.
  • Jak jsme zvyklí při tvorbě charakteru, i zde bude možnost navolit si, jaké chcete tetování, rohy, pásku přes oči...
  • Bude se jednat o Hero Class, což znamená unikátní příběh (jako byl například u Death Knighta) a také nebudeme levelit od 0. Jako počáteční se předpokládá level 95-100.
  • Užívaná zbroj bude Leather, pro užívaná spellů bude Energy.
  • Budeme začínat s časovým posunem cca 10 let. Níže vám přikládáme galerii wallpaperů, která vám pomůže lépe si vybavit, jak takový Demon Hunter může a nemůže vypadat. Na posledním screenu je pak customize mod, resp. jsou zde zobrazeny možnosti, jak váš miláček může vypadat.

    Artefakty

  • Každý spec má svoji unikátní zbraň a také exkluzivní způsob, jak ji získat.
  • Pro boj se silným nepřítelem je zapotřebí silných zbraní.
  • Jeden příklad za všechny: Retribution paladinové se vrátí na Broken Shore a získají Ashbringer, Protection warriorové poodhalí tajemství legendy o vrykulském králi.
  • Tyto zbraně vás budou doprovázet napříč celou expanzí. Budou nedílnou součástí v boji proti Legii.
  • Tyto Artefakty mají vlastní "Trait systém", budete si je pak postupně odemykat.
  • Zbraně si budete moci přetvořit k obrazu svému - barva, skin apod. Budou se získávat různě - z raidů, levelování či PvP.
  • Když zbraň vylepšíte na maximum, odemkne se vám "Master skin".
  • Monkova staffka Sheilun, Staff of the Mists je inspirována bohy z Pandarie: Chi'ji, Xuen a dalšími.
  • Survival hunteři budou mít spear (kopí) - změní se i jejich styl boje, bude z nich melee specializace.
  • Enhancement šamani získají Thrallovo kladivo Doomhammer. Jeho variace vám ukážeme níže.
  • Feral druidům se bude měnit i jejich podoba v rámci artefaktu. Viz níže. Jako první si v této galerii představíme modely artefaktů u těch nejproslulejších zbraní, následovat budou ty méně známé a na závěr zde uvidíte i "Trait system".
    Na první pohled tyto zbraně vypadají úchvatně, a co teprve druhá várka wallpaperů. Ostatně tyto zbraně mají i vlastní příběh, který vám co nejdříve doplníme i v českém jazyce.
    A na závěr je tu malá ochutnávka "Trait systému" u zbraní. O co jde? V podstatě si určitým způsobem odemknete další level zbraně, který vás může boostnout buď hodně, nebo méně. Co je ale důležité, je způsob, jakým budou ovlivňovat vaši postavu. V podstatě se dá říct, že by to mohlo vést až ke změně herního stylu. Něco jako nové set bonusy.

    PvE

    Nebudeme zde zastírat, že World of Warcraft je především určen pro milovníky lore a hráče PvE. Sice je to trošku škoda, ale možná to tento datadisk změní. Zde však pro vás máme několik informací ohledně nových dungeonů a raidů.

    Dungeony

    • V dalším contentu bude více dungeonů.
    • Halls of Valor: Dungeon v lokaci Stormheim, inspirovaný posvátnou Valhallou. Dozvíte se více o příběhu valkýr - ne o těch mrtvých, ale o jejich minulém životě.
    • Black Rook Hold: Tajuplný domov lorda Ravencresta, elfí achitektura vytesaná do kamene.
    • Vault of the Wardens: Místo, kde našel Gul'dan Illidana. Startovní lokace Demon Hunterů. Vězení, kde sloužila Maiev Shadowsong. Místo plné temnoty a zla.
    • Eye of Azshara: Azsuna - zde budete mít za úkol vypořádat se služebníky královny Azshary.
    • Darkheart Thicket: Srdce démonické energie. Budete zde vysvobozovat Malfuriona.
    • Neltharion's Lair: Místo, kde výše jmenovaný přebýval, než se stal Deathwingem. Nyní je to domov Highmountain warriorů.
    • Helheim: Ledové prostranství, budete se zde plavit na lodi a odrážet útoky zešílevších duší.
    • Suram City: Město noci. Zde si budete klestit cestu nepřáteli a přitom se kochat krásnými architektonickými skvosty.
    • Violet Hold: Dalaran se vrací a s ním i tento dungeon. Zde však prý najdeme nová tajemství. Dungeon skrývá tajemné počátky Dalaranu.

    Raidy

    • Blizzard je docela spokojen s koncepcí raidů ve WoD (Highmaul s BRF). Něco podobného se objeví i v datadisku Legion. Emerald Nightmare
    • 7 bossů.
    • Emerald Dream (Smaragdový sen) byl zasažen nebezpečnou Noční můrou, která jej stravuje.
    • Hráči chtěli vidět Smaragdový sen už od vanilly, neboť je lákaly neprostupné zelené portály.
    • Smaragdový sen byl původně čistou přírodní sférou, které vládla zelená dračice Ysera, něco se ale dost pokazilo. Na nás bude to napravit.
    • Projdeme bariérou, která odděluje snění a realitu.
    • Utkáme se z Xaviem. Suramar Palace
    • 10 bossů.
    • Legie poškodila Titan Pillar.
    • Něco na způsob Black Temple, půjdeme od katakomb směrem nahoru, až do samotného srdce Nightwellu.
    • Centrum suramarské síly.
    • Utkáme se zde se samotným Gul'danem.
    • Město je v elfském stylu. Překrásné a magické.

    Class Halls

    Ve WoD jsme si přivykli na jistý komfort v podobě Garrisonů. To se ale brzy změní. Protože budeme zpět na našem Azerothu, není třeba mít vlastní základnu. Jediné, co bude Garrison připomínat, jsou "class instance". Co to pro nás znamená? V podstatě každá classa bude mít vyhrazený vlastní flek na mapě, kde bude mít to své. Tato lokace nebude přístupná ostatním classám ani opoziční frakci.
    • Classová zázemí vznikla kvůli Plamenné legii.
    • Nejlepší příklad z dřívějška je Archerus - DK spot.
    • Frakce jako Silver Hand nebo Kirin Tor se spojily proti hrozbě Legie.
    • ClassHalls budou vždy umístěny v tematické oblasti. Šamani v Mealstormu, paladinové v Light's Hope Chapel.
    • Budeme toto místo využívat především v rámci Artefaktů.
    • Budeme zde mít k dispozici pár šampionů, ale žádnou armádu jako v Garrisonu.
    • Šampioni umožní bonusy nám, tedy nebudeme je úkolovat jako své "otroky".

    Gameplay

    • Classy se v Legion budou vyvíjet několika způsoby. Dojde ke změnám talentů i class jako takových. PvP talentový systém také vývojářům umožní pozměnit v současných talentových stromech talenty zaměřené na PvP. PvP talenty nebudou mít v PvE prostředí žádnou funkci.
    • Jako příklad classových změn budiž zmíněn Survival Hunter a jeho artefakt v podobě kopí (spear). Survival Hunteři totiž budou melee specializace, která bude zároveň spoléhat na peta. Naproti tomu Beast Mastery Hunteři budou ranged specializace s petem a Marksmanship Hunteři ranged specializace BEZ peta.
    • Další příklad: Demonology Warloci budou více zaměřeni na démony. Ačkoli specializaci dominovala Metamorphosis, vývojáři se nyní soustředí na to, aby hlavní slovo v této specializaci měli opravdu především démoni, jejich povolávání a ovládání. Affliction a Destruction specy žádné výrazné změny podle všeho nedoznají. Důležité je, že všechny tři Warlock specializace budou moci využívat démony, jen v různé míře.
    • Vývojáři se celkově při úpravě specializací snaží o to, aby se od sebe jednotlivé classy co nejvíc odlišily.
    • K žádnému velkému čachrování se staty by v Legion docházet nemělo. Současná úroveň HP je podle vývojářů přiměřená.
    • Profese získají mnoho nového. Tým pracující na profesích je podle všeho ten největší, jaký kdy ve WoW byl, a tento tým prý také hojně naslouchal feedbacku hráčů ohledně stávajícího stavu profesí a jejich přílišné vazby na Garrisony.
    • Už nebudou žádné „realm firsts“. Ačkoli některé mají podle vývojářů stále smysl (jako např. Mythic guild firsts apod.), celkově jsou toho názoru, že by si měli hráči užít hru a její obsah svým vlastním tempem.

    Lore

    Čo Légii predchádza?

    Na alternatívnom Draenore prevzal Gul'dan moc nad Železnou Hordou, pôvodne vytvorenou Grommashom a Garroshom, a urobil tak v mene Plamennej Légie. Aliancia, Horda s miestnymi draenei a frostwolf orkmi zaútočili na baštu Hellfire, porazili nepriateľov, až sa dostali k zradnému warlockovi, ktorý práve privolal eredara Archimonda. Archimonde padol, no poslal Gul'dana naspäť do portálu.

    Invázia

    Popis Tretia invázia (alebo štvrtá, ak sa počíta aj záver the Burning Crusade) Plamennej Légie začína! Hrobka Sargerasa je otvorená a démoni v plnej sile sa z nej hrnú do nášho sveta. Ich cieľ je jasný – privolať Temného Titána na Azeroth. Kľúč k jeho návratu je už nájdený. Aliancia a Horda sú zdevastované, a len dobrodruhovia môžu chopiť legendárne artefakty, prehľadať Broken Isles kvôli relikviám titánov, a čeliť Légii pred tým, než posledná nádej na Azerothe vyhasne. Než to celé začne Tak ako Garrosh Hellscream je príčinou Warlords of Draenor, tak je alternatívny Gul'dan zodpovedný za udalosti, ktoré sa odohrajú v tomto datadisku, a že je to pravda sme mohli vidieť v spomínanom videu. Svoju púť proti Légii začal Arcimág Khadgar na alternatívnom Draenore, a hodlá tak pokračovať v Azerothskej najväčšej invázii, dokonca ešte väčšej než bola prvá invázia vo Vojne Prastarých pred 10 000 rokmi. Horda a Aliancia však spolupracovať nebudú, lebo na starú nenávisť sa skutočne nezabúda a opäť raz idú po sebe. Preto povstanú menšie Rády (zatiaľ známe len Silver Hand a mágovia Dalaranu) a s ich pomocou budeme získavať potrebné zbrane, aby sme boli pripravení čeliť najväčšej Azerothskej hrozbe. Členovia týchto rádov budú aj známe postavy a budú pod naším velením. Broken Isles - začiatok Pred Sunderingom sveta, tieto ostrovy boli súčasťou masívneho svetadiela a ríše nočných elfov. Teraz sa na týchto ostrovoch nachádza, okrem iného, aj Hrobka Sargerasa, ktorá bude slúžiť ako brána do démonických svetov... a to všetko kvôli Gul'danovi. Azeroth okamžite zareaguje a vydáme sa do Broken Shore, kde sa pri Hrobke Sargerasa pokúsime inváziu zastaviť. A to je len začiatok datadisku (pre-expansion event, podobný ako Blasted Lands pre WoD). Práve tento začiatok má byť vážne šokujúci. Nová pomoc Na porazenie Légie budeme potrebovať pomoc – veľmi nezvyčajnú – a to v podobe lovcov démonov z Illidari. Ich príbeh sa začne v momente začiatku obliehania Čierneho Chrámu, odkiaľ ich Illidan Stormrage poslal na istú, samovražednú misiu na svet Mar'duun, tesne pred tým, než bol zabitý strážkyňou Maiev Shadowsong. Mar'duun je svet vytvorený Sargerasom, keď bol ešte dobrým titánom, na uväznenie démonov. Z tých démonov neskôr vznikla Plamenná Légia. Z tohto sveta sa následne presunieme do prítomnosti... do Vault of the Wardens, kde lovci budú prebudení. Keďže je teraz Illidan voľný, bude proti nám, alebo s nami? To budeme zisťovať a práve v týchto halách započneme naše pátranie po Zradcovi. Keďže je to najväčšia invázia Légie, artefakty a lovci démonov zrejme nebudú dostačujúce. Budeme potrebovať ešte niečo. Jediné slovo - Titáni. Budeme detailne objavovať Broken Isles, aby sme našli takzvané Pillars of Creation – relikvie titánov použité na tvarovanie Azerothu, keď bol ešte mladý. Čiže by sme sa mohli dozvedieť viac o pradávnej histórii Azerothu, jeho vznik. Iba tieto piliere môžu zatvoriť bránu v Hrobke Sargerasa. Na pomoc nám prídu aj starí známi, a to Dalaran s Kirin Tor, teraz na čele s Khadgarom (Keď Jaina odišla, tak bola naštvaná). Práve toto lietajúce mesto je tiež nejako spojený s týmito ostrovmi a tajomstva mesta mágov nám budú odhalené. Čo ďalšie?
    • Rozšírenie lore druidizmu nočných elfov.
    • Smaragdová Nočná Mora a Xavius opäť útočia! V tomto datadisku sa zakončí ich príbeh. K tomu je potrebné navštíviť samotný Smaragdový Sen.
    • Rozšírenie príbehu pre kvaldir vrykulov a pôvodných val'kýr.
    • Pokračovanie príbehu Sylvanas Windrunner a Genna Greymanea.
    • Nájdeme aj dvoch titánskych strážcov.
    • Sundering bol katastrofický, takže objavíme jak duchov nočných elfov, tak aj nagov a vyhostenú skupinu Nightfallen zo Suramar.
    • Taktiež natrafíme na posledných drakov z modrej letky.
    • Taurenský kmeň Highmountain je spojený s relikviou titána Khaz'gorotha.

    Hrdinovia a zloduchovia

    Maiev Shadowsong

    Maiev Shadowsong

    Hoci sú Strážkyne (Watchers) neslávne známe v radách nočných elfov, Maiev Shadowsong je legenda. Slávna kvôli prefíkanej schopnosti chytiť akéhokoľvek nepriateľa, Maiev vystopovala Illidana Stormragea, Zradcu, až do Čierneho Chrámu na Outlande. Keď umrel, uväznila jeho zvyšných nasledovníkov z Illidari a prisahala, že nikdy nedovolí skazeným lovcom démonov vstúpiť do sveta. Xavius

    Xavius

    Xavius terorizoval Azeroth s utrpením, ktoré skoro zničilo steny medzi realitou a snom. Jeho machinácie skončili porážkou, no bola mu udelená ďalšia šanca na pomstu. Teraz Xavius vedie útok na Val'sharah, kde skazený Strom Sveta Shaladassil šíri zlo Smaragdovej Nočnej Mory. Má k dispozícii armádu desivých satyrov a nezastaví sa pred ničím, aby dosiahol svoju úlohu – poraziť kohokoľvek, kto oponuje Plamennej Légii. Anduin Wrynn

    Anduin Wrynn

    Anduin, dedič trónu, je na svoj vek pomerne múdry. Veľakrát použil diplomaciu k ukončeniu konfliktu a dokonca ovplyvnil aj svojho bojového otca, aby sklopil zbrane pri hľadaní mieru. Diplomacia má však svoje limity, a s niektorými záporákmi sa dohodnúť nedá. Ako Plamenná Légia ohrozuje Azeroth, Anduin sa dozvie skutočnú cenu mieru... a zistí, či ju je ochotný podstúpiť. Athissa

    Tidemistress Athissa

    Kráľovná Azshara, niekdajšia vodkyňa prastarých nočných elfov, teraz vládne nagám s nadradenou autoritou. Má mnoho služobníkov, ale len málo kto sa môže rovnať fanatickej oddanosti Athissi. Podľa rozkazov svojej kráľovnej, Athissa je pripravená viesť masívnu armádu nág do Azsuny, oblasti údajne známej kvôli dávno stratenej, mocnej titánskej relikvii. Nič sa nepostaví medzi Athissu a jej korisť – ani zakliatí duchovia nočných elfov, ktorí strašia krajinu, ani vojská Aliancie a Hordy, ktoré sa zoskupujú na Broken Isles. Genn Greymane

    Genn Greymane

    V nedávnych rokoch zošedivetý vodca Gilneasu utrpel veľa ťažkosti: jeho syn a národ padol pod moc Sylvanas Windrunner a jej Forsaken, a skoro stratil aj svoju ľudskosť kvôli worgenskej kliatbe. Predsa len Genn našiel novú silu a odvahu. Je odhodlaný bojovať pazúrmi a tesákmi proti hocijakému nepriateľovi, ktorý ohrozuje bezpečnosť Aliancie. Dargrul

    Dargrul the Underking

    Po storočia žili taurenské a drogbar kmene v Highmountain v mieri. Ale krátko po príchode Légie, drogbarský vodca zvaný Dargrul the Underking zničil túto súdržnosť a ukradol Kladivo Khaz'gorotha, čo je mocný artefakt niekedy chránený Highmountain taurenmi. Použitím hrozivej moci z Kladiva, Underking plánuje prevziať kontrolu nad Highmountain.

    Khadgar

    Hoci nebol schopný zastaviť Gul'dana pred otvorením Hrobky Sargerasa a Légia opäť raz zaplavila Azeroth, Khadgar je odhodlaný nájsť prostriedky uzavrieť portál a zmariť tak inváziu Légie. Vie, že spojené vojská najväčších šampiónov Azerothu sú potrebné na dosiahnutie úspechu, aj napriek tomu, že sa vynárajú nesúhlasné názory pre túto koalíciu, lebo sa riskuje ich finálne zatratenie.

    Gul'dan

    Gul'dan je verný výhradne iba pánom Plamennej Légie. Na Draenore, orkský warlock, dychtivý po moci, skoro zotročil celú rasu v službách démonov. Hoci jeho plány zlyhali, Gul'dan prežil. V službách Légie bol vypudený do Azerothu, aby otvoril bránu pre ohromné, invazívne vojsko, s ktorým sa Horda a Aliancia doposiaľ nestretli. Sylvanas Windrunner

    Sylvanas Windrunner

    Nemilosrdná vodkyňa Opustených je impozantnou šampiónkou jej ľudu. Ale s príchodom Plamennej Légie je jej záujem väčší. Ak by Sylvanas zahynula, jej zánik bude len začiatkom večného zajtratenia. Všetko čo stoji medzi ňou a touto záhubou sú jej Val'kýry, no už len málo týchto prízračných strážcov ostalo. Ako sa jej osud blíži k peklu, Sylvanas sa musí rozhodnúť ako ďaleko pôjde, aby ochránila svoj ľud... a musí sa rozhodnúť či sú viac vzácnejší ako jej duša. Illidan Stormrage

    Illidan Stormrage

    Po páde Čierného Chrámu, mŕtvola pána Outlandu, Illidana Stormragea, zmizla. Nikto nevie skutočný osud Illidanových pozostatkov, ale legenda hovorí o tom, že Strážkyňa Maiev Shadowsong vzala jeho telo do Vault of the Wardens, aby jeho temná, otáľajúca duša mohla po zvyšok večného rozsudku trpieť, spoločne s ostatnými nasledovníkmi – obávanými Illidari. Spravodlivosť bude doručovaná navždy. Ďalší
    • Malfurion Stormrage
    • Alleria Windrunner a Turalyon
    • Magni Bronzebeard
    • Cenarius
    • Ysera
    • Liadrin
    • Darion Mograine
    • Thrall
    • Tirion Fordring
    • Jaina Proudmoore
    • Varian Wrynn
    • Hemet Nesingwary

    Broken Isles

    Popis Vstúpte do epicentra démonickej invázie – Broken Isles, krajinu bohatú na prastaré zázraky. Prebádajte bujné lesy, nádherné pohoria, mestá nočných elfov staršie než ľudská civilizácia. Ale číhajú tu aj domorodé nebezpečenstvá – zvrátení satyri, divkokí drogbar a prekliati kvaldir sa potulujú ostrovmi spoločne s armádou Légie. Aby ste prekonali tieto hrozby, budete potrebovať Sieň Rádu, jedinečnú pre vaše povolanie, a povediete svojich nasledovníkov k lovu Pilierov Vesmíru – tajomstvo záchrany Azerothu. História Po Rozdelení sveta sa z oblasti pri Maelstrome potopili na dno mora. Pred viac ako 800 rokmi Strážkyňa Aegwynn bojovala proti Avatarovi Sargerasa, úspešne ho porazila a telo umiestnila do potopeného, prastarého chrámu. Ku koncu Druhej Vojny Gul'dan zradil Starú Hordu a odišiel s klanmi Stormreaver a Twilight's Hammer na miesto s Hrobkou. Warlock vydvihol ostrovy a vstúpil do Hrobky, kde ho však postihla smrť. Dva roky po skončení vojny vstúpili do hrobky agenti Hordy, Fenris Wolfbrother a Tagar Spinebreaker, aby získali Žezlo Sargerasa, čo sa im podarilo. Po Tretej Vojne vstúpili na ostrovy Illidan Stormrage s nagami a po ňom hneď Maiev Shadowsong so svojou skupinou Watchers. Illidan chcel získať Oko Sargerasa a Maiev si uvedomila, že kráča po ruinách veľkého elfského mesta Suramar. Hoci Illidan Oko získal, v Hrobke nastalo zemetrasenie a Maiev sotva utiekla, zanechávajúc tam na pospas smrti svoje spolubojovníčky. Známa obeť je Naisha. Na ostrovoch prežilo zopár orkov zo Stormreaver klanu - známy je Drak'thul. Duchovia padlých orkov tohto vyhnanca strašili, až dokedy mu nepomohla Maiev. Suramar bol pôvodne domovom najväčších hrdinov a zlosynov nočných elfov – žili tu Tyrande Whisperwind, Malfurion a Illidan, a tiež Jarod Shadowsong a Maiev. Bol tu veľký chrám pre Vznešenú Kňažku bohyni Elune. V istom momente Vojny Prastarých tu bol ork Broxigar držaný... na krátku dobu. Na mesto zaútočila Plamenná Légia a potom bolo poslané pod more.

    Literatúra

    Tak ako je zvykom, na nový datadisk nás Blizzard pripraví poriadnou dávkou lore. Čakajú nás 4 komiksy, video séria rozdelená na tri časti a audio drama rozdelené na 4 časti.
    • Na prvej concept mape bolo vidno aj Acherus a ostrov Thal'dranath.
    • Nemôžem si pomôcť, ale myslím si, že nastal menší retcon pri vyzdvihnutí ostrovov, kvôli civilizáciám. Gul'dan zjavne vydvihol len maličkú časť, a to Hrobku Sargerasa s okolím.

    PvP systém

    Tom Chilton oznámil pro Legion zcela nový PvP systém. Systém je úplně jiný než současný systém shromažďování honor pointů (nebo conquest pointů), se kterými nakupujete nové předměty. Jak to všechno bude fungovat? V podstatě velice jednoduše... na bázi talentových bodů!
    strom
    Jedná se 50 úrovňový talentový systém, který změní honor body na zkušenosti. Je to velice podobné Paragon systému, který můžete znát z Diabla 3. Nové talenty a schopnosti, které získáte, budou fungovat pouze v PvP. Budete moci postupovat přes hodnosti, získávat nové úrovně honoru, odemykat nové talenty a schopnosti až do 50. úrovně. To ovšem není vše! Jakmile dosáhnete 50. úrovně, můžete si užívat všech dovedností a možností, nebo vše zahodit a aktivovat „Prestige“ úroveň. Prestige úroveň vám umožní přejít znovu na 1. úroveň a začít znovu. Ale tentokrát si budete také moci odemknout skvělé kosmetické bonusy, jako jsou nové portréty postav, mounty atd.
    strom
    Systém je stále ve vývoji, ale hlavním cílem je nabídnout hráčům PvP nové schopnosti, kouzla a talenty, které budou fungovat pouze v PvP a odliší se od PvE. Přesně jak to mnoho hráčů chce již několik let.

    Nadcházejících změn v datadisku bude opravdu mnoho, a tak věříme, že vás v tuto chvíli potěší tento souhrn. Samozřejmě ho budeme průběžně doplňovat.

    Naposledy upravil/a Wrent 01.09.2015 v 15:57:34.

    Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
  • Diskuze

    10.08.2015 20:34

    ofik: jelikoz to neni zadnej halvni kontinent kde by clovek delal levelu tak je to optimalni tvar aby bylo vsude zhruba stejne daleko

    orbitaak 10.08.2015 17:09

    ofik
    Prečo mi tá mapa zase pripomína Outland?
    Lebo hľadáš to čo chceš, všade, aj tam dke to nieje =D

    ofik 09.08.2015 09:55

    Prečo mi tá mapa zase pripomína Outland?

    Deathkroman 08.08.2015 20:34

    Greeg
    Ten ostrov, Thal Dranath, nie je na oficiálnych stránkach. Objaví sa v nejakom budúcom patchi alebo podobne ?
    Možná se objeví možná bude Azerothským Farahlonem, čert ví.

    Greeg 08.08.2015 19:04

    Ten ostrov, Thal Dranath, nie je na oficiálnych stránkach. Objaví sa v nejakom budúcom patchi alebo podobne ?

    Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
    Přihlásit se
    nebo
    Zaregistrovat nový účet