Co to je za blábol... možná si myslíte. Věřte tomu nebo ne... je to skutečnost, alespoň pro momentální patch, který byl nedávno aplikován do Cataclysm bety.
Stačí si připojit parametr -d3d11 a můžete to otestovat (případně v config.wtf přidat řádku SET gxApi "d3d11"). Teselace evidentně funguje také..
http://img203.imageshack.us/img203/6895/wowdx1103.jpg
Obrázek odstraněn, příliš velká velikost.
Má to bohužel i jednu špatnou věc... s příchodem nového water enginu jsme mohli vidět pěkný přechod mezi hladinou a pobřežím. S DX11 je neuvidíte. Budeme doufat, že je to pouze bug. Jedná se samozřejmě o experiment, který Blizzard zkouší před vydáním... uvidíme co nám přinese budoucnost.
Pro zajímavost přikládám odkaz na seznam vydaných i nevydaných her, které DX11 podporují.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_11_support
Naposledy upravil/a Wrent 17.08.2010 v 14:07:23.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
nesty 18.08.2010 20:24
http://www.overclock.net/ati/597046-dx11-vs-dx10-vs-dx-9-a.html pekny priklad, hlavne je vidiet moznosti v tych prvych screenoch z unigine heaven....
TygerD 17.08.2010 13:55
Jak vlastně poznám to DX? Ať už 10 nebo 11..? To ty textury budou detailnejší? Nevim :-D
Epocha 13.08.2010 11:42
zmenči pls ten orázek
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet