World of Warcraft Classic - Update

  classic    vanilla    demo   

Kromě informace, že obsah WoW Classicu bude vycházet v šesti fázích namísto ve čtyřech, Blizzard před časem uveřejnil informace o updatech herního obsahu, k nimž došlo na základě dema, které bylo dostupné na BlizzConu 2018.

 

World of Warcraft Classic je projekt, který vám umožní znovu si zahrát WoW vanillu v její tehdejší podobě. Classic vyjde letos v létě a pro hraní vám bude stačit mít koupené předplatné.

 

Classic update

V prvé řadě si Blizzard získaný feedback velmi pochvaluje – prý byl přímo "fantastický". Vývojáři se podívali na zoubek všemu, co bylo reportováno, což byla například nesprávná regenerace zdraví a násobení spell critical hitů. Vývojáři se domnívali, že tento problém už spravili, a nakonec se ukázalo, že verze Classicu, která byla nakonfigurována u Blizzardu, a verze Classicu, která byla dostupná pro demo, byly odlišné. Navzdory tomuto přešlapu byly pro Blizzard informace získané z dema cenné.

 

Dalším problémem, který hráči nahlašovali, bylo rozbité summonování warlockových démonů – mnoho hráčů tvrdilo, že by váš stávající démon neměl zmizet, dokud se neobjeví ten nový. Blizzard toto tvrzení překontroloval v originálním 1.12 WoW a ukázalo se, že ve chvíli, kdy člověk začal povolávat nového démona, původní démon zmizel. Vzpomínky hráčů tedy nemusí být vždy 100% přesné. To platilo třeba i pro reporty ve stylu "rare mobové udílejí moc málo damage" či "koboldi v Jangolode Mine běží rychleji, když od vás utíkají" – i zde se reportující hráči pletli a demo odpovídalo původnímu gameplayi.

 

Dále Blizzard podotýká, že existují bugy, které je třeba před launchem ještě fixnout, ale také bugy, kterým se Blizzard neplánuje věnovat. Jak už zmiňovali v prezentaci na BlizzConu, některé rozdíly jim nestojí za to opravovat, jako například rozdíly ve fungování pošty.

 

Zde je výčet těch nejdůležitějších fixů:

  • Critical Strike rating: každý item nyní "navyšuje vaši šanci na critical strike o X %".
  • Nesprávné fungování energie u rogue: energie benefitovala z melee haste a zároveň se přepočítávala častěji, než měla. Obě chyby byly opraveny.
  • Slow Fall se už neaplikuje, když skočíte.
  • Když vás zasáhne ranged nebo wand attack, odstrčí vás to.
  • K Dodge, Parry a Miss nedocházelo dostatečně často.

 

Toto však nejsou všechny úpravy, které Blizzard provedl. Vývojáři jen chtějí dát hráčům představu, co je pro ně prioritou: klíčové herní systémy, combat a herní obsah. Zároveň se pracovalo i na věcech jako uživatelské rozhraní a ujišťování se o tom, že z grafiky má člověk stejný "pocit" jako tehdy. Primárním ohniskem soustředění vývojářů je však gameplay.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Bacoch 18.03.2019 06:56

Už aby to bylo.....

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet