WoW má 9,1 milionů hráčů

http://wowfan.cz//pic/news/bluepost
Včera Activision Blizzard zveřejnil výsledky za poslední čtyři měsíce a čísla jsou celkem pěkná. Tedy alespoň pro celou firmu. K 30. červenci 2012 má World of Warcraft 9,1 milionů předplatitelů. To znamená, že za poslední čtyři měsíce ztratilo WoW 1,1 milionu lidí. Většina odchodů byla zaznamenána na východě (Evropa a Asie), ale také z přechodu hráčů od WoW k Diablu 3, které vyplňuje dobu mezi datadisky. Blizzard také zveřejnil, že se opět můžeme těšit na Mists of Pandaria reklamy. A to jak v televizích, tak na internetu. Ale také bylo poznamenáno, že spuštění MoP v Číně je zatím nejasné a není pevné datum. Zatím se nespekuluje ani o Q3 2012. Za poslední měsíc se na Battle.net služby přihlásilo 16,9 milionů lidí, což je o 6,9 milionů více než před třemi měsíci. Podařilo se prodat více než 10 milionů kopií Diabla 3, které je nejlépe prodávající hrou roku 2012 (za prvních šest měsíců).

Naposledy upravil/a Astra 05.08.2012 v 09:21:20.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

cerberos 08.08.2012 02:28

A questy? lol v vanilla či v bc,když jste měli za ůkol zabít potvoru,která spadala do skupiny ELITE,tak jste setsakra museli přemýšlet,jak ji dostat a odměny za to byly skvělé sice většinou rare,ale měli jste z toho radost a dnes? tu potvoru zabijete skoro pouhým pohledem a ješte si řeknete,že byste ji přidali draka jako oblohu a itemy chcete meč pro warriora či paladina od deathwinga? stačí 3X či 4X zajít na ds a dostanete ho,a to díky bonusům /no aspon tohle je plus po bc či vanille/

Sakki 07.08.2012 21:26

Cecil
Ono jde o to že Blizzard hráče datadiskama moc rozmazlil, dneska už by se na Vanillu vrátilo jenom pár lidí kteří by tam nakonec stejně nevydrželi... V té době to ale nikomu divný nepřišlo a lidi byli rádi že jsou rádi.
V té době bylo WoWko nové a ne 7 let staré. V té době nebyl problém poslat 40 lidem z guildy smsku ve 4 ráno, ať přijdou na world bosse a oni do 10 min všichni přišli, nebyl problém mít raid do 3 do rána nebo začínat raid v 1 ráno. Podle váš je největší problém to (mimo těch pár věcí, které nemají s hratelností co dělat), že má teď WoW věcí navíc oproti vanille a ne jen HC content pro 10% lidí.A obtížnost? Vanilla byla mnohem lehčí...

07.08.2012 21:20

a uplne nejvic supr je to ze pulku map nedudelals protoze byly plny elit a do zad ti nabihali o 10 levelu silnejsi alici, takze pokud nemels kamose nebo neumels aspon trochu anglicky tak ses nemels sancu uchytit nemluve o tom dostat se do dungu nebo raidu nemluve o 2,5 vterinovym castu fireballu kterej ti potvora 3 rezistne a je po tobe porotze te zabije driv jak ty ju

cerberos 07.08.2012 19:56

a to nemluvím o pre-questech,chtěli jste se dostat do Black templu za Illidanem?,tak jste museli složit Kaelthase,lady Vashj a prvního bosse v Battle Mount hyjal abyste se tam dostali atd...

Nezmo 07.08.2012 19:52

Gustafa
Joinování bgček pomocí UI je vážně naprosto zbytečná věc. Opravdu nevím proč to dali a čemu tím pomohli. Stejně většina lidí logne bgčko ze SW/OG.
Naopak si myslím, že se tím víc BG zaplnilo. Na low levlech exspíš, chceš jít bg. One click a hurá. Ono pořád se trmácet z města do světa je docela otrava. Blizz měl staré řešení spíše proto, protože neuměl napsat pro to novější kód, byla to novinka, tak testovali, co se uchytí.

cerberos 07.08.2012 19:50

pro cecil:přesně tak,jako bys mi to bral z pusy,samozřejmě ještě fůra věcí v bc a ve vanilla mi do tedka chybí,je to hezké,když blizzard to vše ulehčil,myslím raid fingery,s létajicíma mountama se dostanete v poho kam chcete atd,ale když např. s mým mágem jsem dělal questy v nethestormu,a najednou se dostal přes kamaráda pozvánku do dungu v hellfire peninsula hc,samozřejmě dva hráči,kteří byli nejblíž zmíněného dungu okamžitě letěli k summon stone aby si přivolali ostatní hráče kteří byli nejdál,vyšlo to tenkrát na mě a na jednoho šamana,který dělal questy v terrokaru forrest,ostatní byli mimo outland,a ted si představte letět z netherstormu do hellfire peninsuly,letěl jsem přes gruul lair do zangarmarshu a tam jsem si vzpomněl,že zrovna tam nemám s cenarion circle exalted reputaci kvůli mountu,a nedodělané questy atd atd a dnes? letíte dejme tomu do nagrandu a nikoho dnes tam nepotkáte..klidně bych bez těch pohodiček co nastaly po bc prostě by mi to nechybělo...

Gustafa 07.08.2012 19:20

Joinování bgček pomocí UI je vážně naprosto zbytečná věc. Opravdu nevím proč to dali a čemu tím pomohli. Stejně většina lidí logne bgčko ze SW/OG.

Coxx 07.08.2012 18:03

Souhlasim s Cecilem

Cecil 07.08.2012 17:57

Ono jde o to že Blizzard hráče datadiskama moc rozmazlil, dneska už by se na Vanillu vrátilo jenom pár lidí kteří by tam nakonec stejně nevydrželi... V té době to ale nikomu divný nepřišlo a lidi byli rádi že jsou rádi. Nejsem žádnej hater ale hlavní věc co mi vadí je že kdyby Blizz nezavedl Dungeon/Raid Finder, lidi by do dungů museli po svých a nemuseli jenom postávat v SW či OG, myslím si, že by to pak ve worldu vypadalo jinak... Totéž fly mounti v Azerothu, je sice pěkný vidět svět z výšky a zrychlit si cestování, člověk se pak diví ale že nikde nikoho nepotká. Jsem rád že budou aspoň ony cross-realm zóny, ikdyž mi to přijde jako takový poslední nouzový řešení, a kdo ví jak to vůbec bude fungovat.Btw. joinování BGček u Battlemasterů taky mělo svoje kouzlo. x)Další věc co mi vadí jsou prequesty do raidů, nechápu proč je Blizzard zrušil. Chápu že drbat se u x altů s prequestama není asi moc zábava. (jestli ale není taky problém někde jinde, že člověk aby se zabavil si musí dělat další postavy...) Mělo to ale svoje kouzlo a hráč si prošel celej obsah datadisku.Co se týče ulehčování expení, tady to celkem chápu, expit už je pro většinu lidí otrava, ok, ale nevím proč k tomu přidávat ještě heirloomy, což akorát zajistilo to že pro nový hráče jsou na low levelech nehratelný bgčka.Ono je toho víc, celkově mi připadá že WoW čímdál víc ztrácí z komplexnosti původní hry, ano je tu hromada nových a nových funkcí, ale přiznejme si že gameplay se akorát pomalu stále víc zjednodušuje. Myslím že o hráče nikdy nebude nouze, ono ty miliony zase naskáčou, jenom ti hráči už ale nejsou ti stejní, přijde mi že dřív byli všichni tak trochu víc přátelstější, v dungu lidi ani mnohdy nepozdraví, ale to je zase jenom můj subjektivní pocit.

cerberos 07.08.2012 02:07

omlouvam se měl jdem to okomentovat....

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet