Zajímavá místa - Northrend V.

http://media.wowfan.cz/uploaded/zajimavamista_northrend1

Dragonblight

Naxxramas

Kdo by neznal Naxxramas. První raid, který se objevil ve WoW v neskutečně vzdáleném patchi 1.11, je pro mnoho hráčů jistě srdcovou záležitostí. Původní Naxxramas se s téměř stejným složením bossů objevil ve WotLK, kde se jako hrozivý stín smrti vznášel nad Dragonblightem a lákal dobrodruhy z široka daleka, aby znovu poměřili své síly se samotným arcilichem Kel’thuzadem. Úplně původní Naxxramas pod vedením tehdy ještě živého nekromancera Kel’thuzada sloužil jako hlavní středisko operací, které měly za cíl rozšířit nemrtvou nákazu do království Lordaeron. Nakažené obilí, brilantní Kel’thuzadův plán na získání armády nemrtvých služebníků, tehdy znamenalo smrt všech obyvatel města Stratholme, které mladý paladin Arthas Menethil pozabíjel dříve, než stačili v podobě nemrtvých rozšířit řady Pohromy. V průběhu času musel Naxxramas čelit neustálým snahám o jeho zničení, ale ve WotLK se opět vrátil v plné síle, ba možná ještě silnější. Projít celým Naxxramasem je úkol hodný skutečného hrdiny. V jeho jednotlivých křídlech se totiž skrývají monstra tak strašlivá, že se z nich i ostřílenému válečnému veteránovi snadno rozklepou kolena. Arachnid Quarter bych už podle názvu nedoporučovala nikomu, kdo trpí arachnofobií. Hned první boss Anub’Rekhan je tak roztomilý pavouko-brouček, až by ho člověk nejradši zabil. A to i bez toho, že se neustále oblizuje v myšlenkách na to, jak vás zbaští a vypije vaši krev. Další boss, Grand Widow Faerlina, je už trochu příjemnější pohled, ovšem jen do chvíle, než na vás pošle svoje přisluhovače nebo si na vás vyzkouší účinky svého nejnovějšího jedu. Zato poslední boss tohoto křídla je přímo arachnofobikova noční můra - Maexxna, obrovský jedovatý pavouk sloužící jedinému účelu: poskytovat další a další děsivá mláďata k naxxramaským experimentům. A ještě taky k tomu, aby požírala příliš vlezlé vetřelce. Mimochodem taky nesnáší, když se jí říká Maxxy, jak nás poučil Hearthstone. Plague Quarter není o moc lepší. Sice tam už nejsou pavouci, ale zato je tam Loatheb, který vznikl jako opravdu nechutný experiment, kdy byla azerothská bažinná stvůra (bog beast) infikována Nákazou. Vedle něj jsou další dva bossové, temný čaroděj Noth the Plaguebringer a Heigan the Unclean, jenom taková pohodová předehra. Noth byl původně dalaranský čaroděj, který se připojil ke Králi lichů, protože mu to přišlo jako nesmírně chytrý nápad (což už samo o sobě o něčem svědčí). Pak na něj však celá ta věc s Pohromou a vražděním lidí začala být trochu moc drsná, což vyřešil tentokrát opravdu velmi chytře Kel’thuzad, když Nothovi zmrazil srdce v hrudi a nechal ho v této položivé, polomrtvé formě dál přežívat. S Nothem od té doby není zrovna zábava, a to jste se ho ještě ani nezkusili zeptat, kde je Heigan. Abych to vysvětlila… Pokud totiž s Nothem promluvíte v rámci úvodní death knightovské quest linie, kdy je k vám jeho NPC friendly, a zeptáte se ho „Noth, where is Heigan?“, dostane se vám poměrně vtipných odpovědí ve stylu „Můžu ti říct, kde není…“, „Jak se opovažuješ! Zmiz mi z očí!“, „Nejspíš trénuje balet ve svých komnatách.“ nebo „Dává zrovna do pořádku svoje taneční studio.“ Poslední dvě narážky vycházejí z toho, že při souboji s Heiganem, mistrem pastí, se musíte vyhýbat nebezpečným zónám, které si pro vás přichystal. Název video tutoriálu Heigan Dancing Lesson nejspíš hovoří za vše. Každopádně, je vidět, že všichni v Naxxramasu se mají moc a moc rádi a jsou prostě jedna velká šťastná rodina. Military Quarter je vojenské křídlo Naxxramasu, zaměřené především na trénink nezkušených válečníků, které učí neporazitelný Instructor Razuvious. Jeho kolega Gothik the Harvester, mistr nekromancie, má poté na starosti druhou stránku bytí rytířem smrti, a sice schopnost oživovat mrtvé. Zlatým hřebem tohoto křídla jsou však Four Horsemen, analogie Jezdců apokalypsy. Sir Zeliek, paladin ve službách Pohromy, stále schopný využívat Světlo, Lady Blaumeux, vládnoucí stíny, trpasličí válečník Thane Korth’azz a konečně Baron Rivendare, který nahradil předchozího čtvrtého Jezdce Alexandrose Mograina - ti všichni představují postrach všech živých a Kel'thuzadovy vyvolené rytíře, kterým se může rovnat jen málokdo. Název dalšího křídla, Construct Quarter, už sám o sobě nevěstí nic dobrého. A co teprve poté, až člověk na vlastní oči uvidí ony výtvory… Patchwerk, ohavnost sešitá z kusů mrtvých těl a kdovíčeho jiného, který si sice jenom chce hrát, ale jeho představa hry se asi většině lidí nebude zamlouvat, protože to znamená poměrně bolestivou záležitost; flesh giant Grobbulus, který je pro mě osobně asi nejohavnější zvrácenost celého WoWka vůbec, a to i bez toho, že má místo jedné ruky obrovskou injekční stříkačku, kterou je schopen infikovat každého naxxramaskou nákazou; dále nechutný slintající pes Gluth a obr Thaddius, který je prý stvořen z masa žen a dětí, jejichž duše jsou v jeho nestvůrném těle navždy uvězněny - to jsou stvoření, která si Kel’thuzad klidně mohl odpustit, pokud jde o mě. Jako třešnička na dortu celého Naxxramasu vás čeká mrazivý wyrm Sapphiron, původně modrý drak, který zemřel rukou Arthase Menethila a byl posléze oživen do služeb Krále lichů, a po něm samotný Kel’thuzad, lich všech lichů, nejvěrnější Arthasův služebník, zakladatel Kultu zatracených a majitel té nejroztomilejší kočičky na celém Azerothu. Tahle kočička se jmenuje Mr. Bigglesworth a údajně představuje poslední pouto, které Kel’thuzada nějak váže k jeho dřívějšímu životu a ztracené lidskosti. A kdo by se snad snažil jeho mazlíčkovi ublížit, ten by se se zlou potázal. Kromě tohoto posledního opravdu živého tvora je však celý Naxxramas plný stvůr, které by si člověk nepředstavil ani v těch nejdivočejších snech, a pro každého, kdo se odváží vstoupit dovnitř, to bude opravdová zkouška ohněm. Good luck… interlopers. Pozn.: Poměrně detailní popis nitra Naxxramasu (a také Kel'thuzadova vstupu do služeb Krále lichů) poskytuje povídka Road to Damnation. Kde se nachází? - Dragonblight, 86 50

Forgotten Shore

Forgotten Shore je jistá část northrendského pobřeží, a i když nese jméno "zapomenuté", my si dnes připomeneme, že ho máme možnost znát už z Warcraftu III. Zde se totiž vylodil Arthas Menethil poté, co dorazil na Northrend ve své honbě za Mal’Ganisem. Pak však dorazila zpráva přikazující Arthasovi, aby se okamžitě vrátil zpět do Lordaeronu, a tehdy se Arthas uchýlil k opravdu velmi nepěkné lsti, kdy nechal spálit svoje lodě a obvinil z toho najaté žoldáky, kteří poté byli Arthasovými muži zmasakrováni. Vzpomínku na tuto událost obsahuje také quest The Truth Shall Set Us Free, což je součást alianční questové linie začínající úkolem Imprints on the Past. V celé questové linii v podstatě putujete Northrendem po stopách Arthase, když se sem vydal vykonat pomstu na Mal’Ganisovi. Nakonec vás zavede až do Frostmourne Cavern, kam se podíváme za chvíli… V questu The Truth Shall Set Us Free máte každopádně za úkol osvobodit duše vojáků, kteří zde na Forgotten Shore tehdy promarnili své životy, a čeká vás i menší vize minulosti:
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Kde se nachází? - Dragonblight, 83 68

Frostmourne Cavern

Jak jistě víte (koneckonců jste si to přečetli v minulém odstavci), Arthas se na Northrendu setkal s trpaslíkem Muradinem Bronzebeardem, který zde pátral po legendární runové čepeli zvané Mrazivý smutek (Frostmourne). Arthas se k němu připojil a společně pak vstoupili do jeskyně, kde byla čepel ukryta. Zde, třebaže byl varován přízrakem střežícím jeskyni, si Arthas runový meč přivlastnil a propadl se tak ještě hlouběji do své zkázy. Scénu z Warcraftu III si můžete připomenout v questu Frostmourne Cavern, který představuje závěr již zmíněné questové série začínající úkolem Imprints on the Past. Vize, která se vám v rámci questu ukáže, má navíc zajímavý a překvapivý závěr…
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Takže zatímco po Warcraftu jsme všichni žili v domnění, že je Muradin po smrti, WotLK nám odhalil, že byl ve skutečnosti jenom omráčený a zraněný, ale přežil. (Ne, vůbec to není klasické Blizzardí klišé. Jen si vzpomeňte na Illidana. Zdá se, že všichni, kdo se s Arthasem někdy střetli, mají zázračnou schopnost přežívat.) O tom, kam se poté vydal, si popovídáme zase někdy jindy. Muradin za sebou každopádně zanechal svoje zbraně, které můžete v jeskyni nalézt i nyní, a kromě nich i Arthasovo kladivo Light’s Vengeance, které je dále součástí questu The Sacred and the Corrupt. Tento quest zároveň započíná questovou linii, která vás nakonec dovede až k výrobě legendární zbraně Shadowmournu . V této questové sérii se Darion Mograine pokouší vytvořit zbraň, která by mohla konkurovat moci Frostmournu, a za nejlepší základ pro ni považuje Arthasovo staré kladivo. Pošle vás tedy pro něj do Frostmourne Cavern, ale tam vás samozřejmě potkají jisté komplikace… (V tomto případě komplikace = naštvaný Lich King.) To už je nicméně na vás. Good luck. Zajímavost: Ještě bych podotkla, že jeskyně je plná saronitu, „černé krve Yogg-Sarona“, materiálu, který se velmi často objevuje na místech spojených s Králem lichů a často se dle toho usuzuje, že existovalo nějaké spojení mezi Králem lichů a Yogg-Saronem, přičemž toto spojení by bylo z Arthasovy strany pravděpodobně nevědomé, pokud by existovalo. Jde však pouze o nepotvrzenou, leč poměrně pravděpodobnou teorii. Kde se nachází? - Dragonblight, 73 23

Angrathar the Wrathgate

Už jsem dnes jednou prohlásila „Kdo by neznal Naxxramas“, tak si to ještě jednou zopakujeme. Kdo by si nepamatoval epický cinematic zobrazující bitvu o Wrathgate, kde se vojska Aliance a Hordy střetla s hrůznými Arthasovými stvůrami a do toho všeho vstoupil zrádce Putress, který měl toho dne na svědomí desítky promarněných životů těch, kteří zemřeli pod jeho Novou Nákazou. Tento článek beru jako vhodnou příležitost, jak si tuto velmi smutnou událost WotLK historie připomenout. Jak jsem již naznačila, Aliance i Hordy si vystavěly své základny v těsné blízkosti Wrathgate, brány vedoucí do nitra Arthasovy citadely. Alianční pevnost se nazývala Fordragon Hold podle jejího velitele, Bolvara Fordragona, a ta hordská nesla název Kor’kron Vanguard. Ve videu jsme svědky líté bitvy mezi spojenými silami Aliance a Hordy a Arthasovou Pohromou sestávající se z ghúlů, kostlivců i strašlivých nemrtvých vrykulů. A když pak z citadely vyjde sám Arthas ve svém ledovém brnění, je jasné, že je zle. S Draenoshem Saurfangem, který vede hordské oddíly, to však ani nehne, a bez váhání se vrhne Arthasovi vstříc. Jeho hrdinství je však po právu potrestáno a Saurfang umírá pod čepelí Frostmournu. Dá se však říci, že se tím vyhnul daleko krutějšímu osudu - vzápětí se totiž na útesech lemujících bitevní pole objevují nemrtví Grand Apothecaryho Putresse, kteří katapulty shodí dolů sudy s Novou Nákazou (New Plague), která hubí a ničí jak vše živé, tak vše nemrtvé. Arthas je (se slovy "This isn't over!") nucen stáhnout se zpět do své pevnosti, ale vojáci na bojišti jsou zanecháni na pospas strašlivé zradě nemrtvých. Poslední věc, kterou umírající Bolvar Fordragon spatří, jsou přilétající červení draci, kteří nakonec celé bojiště spálí svým ohněm a zničí tak veškeré stopy Nákazy. Video s touto scénou se vám přehraje po splnění questu Return to Angrathar, který zadává Alexstrasza. [video]bnVUzVy_8OU[/video] Jak jistě víme, s Bolvarem se tu nevidíme naposledy, ale o tom zase někdy jindy… Kde se nachází? - Dragonblight, 39 20
<- Předchozí část | Další část ->


Naposledy upravil/a Bellatrix 01.09.2014 v 17:56:57.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Bellatrix
Zuzana K.

Bellatrix je autorem 1149 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Ferion 26.08.2014 15:05

Sirena
No já myslela, že Curse of flesh znamená, že se OG nějakým způsobem svázali s bytostmi, které na Azerothu Titáni vytvořily, a že kdyby je zabily, tak zároveň tím zničí i svou práci. Čemu dále nerozumím je to, že při jejich tzv. porážce hrdinové Alliance a Hordy vlastně zničily jejich fyzické schránky, no a co je pro život důležitější než fyzická schránka?
ta psychycká? když zabiješ tu fyzickou tak tak psychická tu furt je (čímž se zabývá většina náboženství a scifi) u bytostí tak mocných jako jsou og by asi nebyl problém si tu fyzickou schránku najít jinou, Teron Gorefiend by mohl povidat

Sirena 26.08.2014 14:59

Však ne, nelze je zabít. Proto to tady řešíme O žádném hromadném vymírání jsme nemluvili, to nevím, kde jsi vzala Právě jsem říkala, že nevím, jak moc s nima ta porážka mohla zamávat. Jestli se jich nedotkla vůbec, nebo je třeba jen oslabila...
No já myslela, že Curse of flesh znamená, že se OG nějakým způsobem svázali s bytostmi, které na Azerothu Titáni vytvořily, a že kdyby je zabily, tak zároveň tím zničí i svou práci. Čemu dále nerozumím je to, že při jejich tzv. porážce hrdinové Alliance a Hordy vlastně zničily jejich fyzické schránky, no a co je pro život důležitější než fyzická schránka?

Bellatrix 26.08.2014 14:51

Mordecay
A toto je odkiaľ? Blizzard sa od novely nedištancoval a Ner'zhula naozaj Arthas zabil. Potvrdzuje to manga Fate, Metzen na Blizzcone 2010, AskCDev 2 a Loreology na twitteri.
Někde jsem to četla. Nevzpomenu si kde. Ale co já vím, třeba pak změnili názor. Blizzard to dělá v jednom kuse.
Sirena
Nějak tomu přestávám rozumět, myslela jsem, že OG nelze zabít, kvůli Curse of flesh. Co se tedy přesně stalo s Yogg - Saronem a C'thunem po jejich porážce v Ulduaru a AQ? Pokud vím, tak se žádná katastrofa, či hromadné vymírání nekonalo, nebo snad ano?
Však ne, nelze je zabít. Proto to tady řešíme O žádném hromadném vymírání jsme nemluvili, to nevím, kde jsi vzala Právě jsem říkala, že nevím, jak moc s nima ta porážka mohla zamávat. Jestli se jich nedotkla vůbec, nebo je třeba jen oslabila...
Šéfredaktor WoWfan.cz

Sirena 26.08.2014 14:31

Nějak tomu přestávám rozumět, myslela jsem, že OG nelze zabít, kvůli Curse of flesh. Co se tedy přesně stalo s Yogg - Saronem a C'thunem po jejich porážce v Ulduaru a AQ? Pokud vím, tak se žádná katastrofa, či hromadné vymírání nekonalo, nebo snad ano?

Ferion 26.08.2014 14:08

já taky někde slyšel, že golden v tomhle udělala chybu ale už nevím kde takže to je jedno a podle mě ten arthas byl yoggym ovlivněn, ne ovládán, ale ovlivněn (neni icc postavený ze saronitu?) tohle je podle mě důkaz: https://www.youtube.com/watch?v=rDjwBaN0ang

sw1tchCZ 26.08.2014 13:57

Mordecay
A toto je odkiaľ? Blizzard sa od novely nedištancoval a Ner'zhula naozaj Arthas zabil. Potvrdzuje to manga Fate, Metzen na Blizzcone 2010, AskCDev 2 a Loreology na twitteri.
Já věděl, že sem to někde četl a nebyla to jen knížka.

sw1tchCZ 26.08.2014 13:55

Bellatrix: Nevím jestli knižní lore nicméně krásný článek na wowpedii mi pár znalostí dal Ono nicméně ten Mathias Lehner je ve hře přítomný a i je na místě které se jen hemží Facelessáky takže je i vcelku pravděpodobné, že s ním Yoggy nějakou neplechu dělal. A právě proto jsem použil termín porazili a ne zabili páč moje znalosti o OG jsou přinejmenším velké a Curse of Flesh je mi velmi známá Takže vím jak se to s tou jejich smrtí má. Mordecay: Jo sorry myslel sem to tak, že OG vytvořili rasu, ze které se později zformovali ty hmyzáci co známe. Čiže vlastně nějaké spojení mezi Nerubiany a OG je

Mordecay 26.08.2014 13:35

Bellatrix
Pokud vím, tak tohle je knižní lore, od kterýho se Blizzard distancoval. Že nesouhlasil s tím, že Goldenová nechala v knize Arthase, aby ve své mysli zabil jak Ner'zhula, tak tu svoji dětskou nevinnost.
A toto je odkiaľ? Blizzard sa od novely nedištancoval a Ner'zhula naozaj Arthas zabil. Potvrdzuje to manga Fate, Metzen na Blizzcone 2010, AskCDev 2 a Loreology na twitteri.

Bellatrix 26.08.2014 12:58

Darklifer
Na druhou stranu jsou zase tak trošku ve válce s Facelessákama a kdo si pamatuje mise ve W3 tak tam mluvili o prastarém zlu v hlubinách či tak něco.
Tak vzhledem k tomu, že i Staří bohové úajně válčili mezi sebou, tak by mě snad ani nepřekvapilo, kdyby proti sobě bojovaly dvě frakce náležející pod stejnýho Starýho boha. Chaos je prostě chaos. Takhle se projevuje.Navíc... Nikdo neříká, že by VŠICHNI nerubiani a VŠICHNI Facelessáci nutně museli držet pohromadě. Mohly se od nich odštěpit nějaký menší uskupení, který se zbytkem pak už netáhly za jeden provaz.
sw1tchCZ
...silná vůle Arthase a taky události popsané v knize Lich King (tedy to, že zabil Ner'Zhula i svoje staré já a nakonec si vyřízl srdce)
Pokud vím, tak tohle je knižní lore, od kterýho se Blizzard distancoval. Že nesouhlasil s tím, že Goldenová nechala v knize Arthase, aby ve své mysli zabil jak Ner'zhula, tak tu svoji dětskou nevinnost.
sw1tchCZ
Myslím, že by Bellatrix mohla trochu updatnout článek o OG až dodělá sérii Zajímavá místa Jinak super článek a série celkově
Jo, ten článek potřebuje updatnout jako sůl, toho jsem si vědoma, bohužel v současnosti dělám na updatu kompletní historie tady na webu, jejíž začátky jsou opravdu... velmi žalostné. Staří bohové přijdou na řadu pak, ale to bude asi nějakou dobu ještě trvat. Ale třeba se aspoň do tý doby doby objeví nějaký nový zajímavý info.Každopádně díky za chválu
sw1tchCZ
Ještě jedna věc. Určitě Vás napadlo, že když je saronite krev Yogg-Sarona, takže když ho využívá Scourge tak to přece musí znamenat, že LK je jen loutkou Yogg-Sarona.
Já akorát vždycky předpokládala, že se o to Yoggy snažil. Neřešila jsem, jestli se mu to povedlo, protože se o tom Blizzard nikde nezmiňoval a po skončení WotLK už to navíc bylo celkem pasé.
sw1tchCZ
Co se týče nás a vlastně všech živých co ve WotLKu užívali saronite, tak prý se hromadně užíval až potom co padl Yogg-Saron v Ulduaru a tím sme se mohli dostat i k Primordial Saronitu a nezešílet.
Tady podle mě spíš vyvstává otázka, co to vlastně znamenalo pro Yoggyho, že jsme ho porazili. Protože zabít jsme ho nemohli, to nemohli ani Titáni... Takže co se stalo? Oslabili jsme jeho sílu? Naštvali jsme ho a on začal trucovat? Tohle byla věc, která mě vždycky zajímala. Jestli tím, že jsme Starým bohům sem tam dali na frak, jestli to pro ně znamená nějakou větší ránu, nebo jestli je jim to vlastně docela jedno, protože ví, že nic horšího s nima stejně nesvedeme, a tak se z těch porážek za chvilku zase oklepou. Nebo jestli se budou muset vzpamatovávat delší dobu.
Šéfredaktor WoWfan.cz

Mordecay 26.08.2014 10:38

Nebude citovať, nechce sa mi -To s nerubianmi a BFF s Old Godmi mi uniklo, dobrý postreh!-k tomu Old Godovi v Outlande, podľa AskCDev 1 (nie je to na webe?!) tento Boh nebol z Azerothu.-Tá teória s tými kráľovstvami dáva logiku Skúsim Loreologyho, čo povie na nerubianov a Old Gods.-sw1tchCZ, tvrdíš, že nerubiani sú výtvorom Starých Bohov. Zdroj? Pokiaľ viem, tak ich výtvor sú Aqir, z ktorých sa po vojnách proti trolom pred 16 000 rokmi rozdelili a vyvinuli na 3 skupiny - nerubiani, qiraji a mantidi.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet