SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Blizzard zdroj
Legendární quest pokračuje:
- Wrathion musí vědět původ a zdroj síly Mogu a ti nejsilnější hrdinové Azerothu budou Black Princi pomáhat to zjistit. Hledání zavede hráče do nitra Thunder King's Palace a postaví je před vytrvalost a odhodlání. Během této cesty odhalí tajemství nového legendárního metagemu, Crown of the Heavens.
Povolání
Death Knight- Bloodworm vyvolaný pomocí Blood Parasite má nyní o 200% více životů a healuje třikrát víc.
- Cooldown Strangulate byl snížen na 60 sekund (původně 2 minuty).
- Frost a Unholy tier14 2p set bonus byl upraven, aby zvedal damage Frost Strike, Obliterate a Scourge Strike o 4% (původně 10%).
- Range Cyclone byl zvýšen na 30 yardů (původně 20 yeardů). Cyclone má nyní 30 sekund cooldown pro feral druidy. Dále pak bude sdílet dismishing returns s Banish, Seduction, Bind Elemental, Hex, Freezing Trap, Wyvern Sting, Gouge, Sap, Hibernate, Paralysis, Polymorph, Ring of Frost, Repentance a Quaking Palm.
- Balance/Restoration PvP rukavice nyní zvýší duration Cyclone o 2 sekundy (původně zvedal range o 5 yardů).
- Balance
- Starfall už nezasáhne cíle, které jsou pod efektem crowd controlu.
- Restoration
- Naturalist: Tento nový, pasivní spell se restoration druid naučí na 10. úrovni a zvedá veškerý druidův heal o 10%.
- Cast time Aimed Shotu byl snížen na 2.5 sekundy (původně 2.9 sekundy).
- Glyph of Blink nyní zvýší movement speed bonus poskytovaný Blazing Speed o dalších 50%.
- Blazing Speed můžete nyní spustit dle vaší vůle, poskytuje root/stun imunitu a má 15 sekund cooldown (původně 25 sekund). Tato abilita nahrazuje Blink.
- Temporal Ripples z Temporal Shield už nejde dispellnout.
- Frost
- Finger of Frost mají 15% (původně 12%) šanci na aktivování z Frostbolt, Frostfire Bolt a Frozen Orb; 5% šanci (původně 4%) na aktivaci z Blizzardu a 10% šanci (původně 9%) na aktivování ze Scorch.
- Glyph of Ice Lance nyní udělí 50% poškození do jednoho dalšího cíle (původně 40%).
- Windwalker
- Byla přidána nová schopnost na úrovni 75: Storm, Earth and Fire. Monk může vyvolat až dva spirity, které budou kopírovat poškození udělené monkem. Za každého aktivního spirita se kopírovaná damage sníží. Je-li aktivní pouze jeden, bude kopírovat 60% damage. Dva aktivní budou kopírovat 40% damage každý. Každý spirit zůstane aktivní, dokud není odvolán, zabit (můžete je zacílit, mají 10% monkových HP), spiritův target zemře nebo se stane nějakým jiným způsobem nedostupný.
- Pokud používáte Fist of Fury, tak stun efekt bude aplikovat pouze Monk, nikoliv spirit.
- Spinning Fire Blossoms byl upraven, aby se zvyšoval v závislosti na weapon damage místo attack poweru.
- Tigereye Brew přidá 1 stack za každé tři použité Chi (původně 4).
- Brewmaster
- Black Ox Statue
- Poškození, které je potřeba udělit k aktivování Sanctuary of the Ox, bylo zvýšeno o 100%. Tooltip spellu byl upraven, aby zobrazoval správné hodnoty.
- Black Ox Statue
- Repentance má nyní 1.7 sekund cast time (původně 1.5 sekund).
- Sacred Shield absorb efekt jde dispellnout.
- Selfless Healer nyní vylepší Flash of Light o 20/40/60% (původně 33/66/100%) a může být aktivovaný i Holy Shockem.
- Holy
- Bliding Light má nyní 1.8 cast time pro holy Paladiny. Pro retribution a protection zůstává spell instantní.
- 4p PvP set bonus nyní dává Holy Power během castění Flash of Light, místo Word of Glory.
- Angelic Bulwar Spirit Shell už nepůjde dispellnout.
- Devouring Plague bude dávat stejné poškození během trvání celého spellu.
- Focused Will je nyní pasivní spell pro holy Priesty, stejně jako pro discipline.
- Heal poskytovaný Flash Healem byl snížen o 30%. Nový pasivní spell (dostupný od 10. úrovně) zvyšuje heal z Flash Heal o 43% pro holy a discipline Priesty.
- Power Word: Solace byl nahrazen novým talentem: Solace & Insanity
- Pro holy a discipline, Power Word: Solace nahradí Holy Fire. Damage i interakce s ostatními spelly zůstává stejná. Tento spell nestojí žádnou manu, je instantní a obnoví 1% maximální many za každý cast.
- Pro shadow tato abilita způsobí, že Priest dostane Insanity, pokud vykouzlí Mind Flay na cíl se třeba shadow DoT spelly. Insanity zvedne poškození udělené Mind Flayem o 100% po celou dobu trvání Insanity.
- Glyph of Desperation byl nahrazen za Glyph of Binding Heal. Pain Suppression a Guardian Spirit nyní může být vždy vykouzlený během stunu.
- Nový glyph: Glyph of Binding Heal způsobí, že Binding Heal vyhealuje další, třetí cíl (nejbližší dostupný), ale stojí 35% více many.
- Discipline
- Penance heal i poškození bylo zvýšeno o 20%.
- Rapture snižuje cenu Power Word: Shield o 25% (původně 50%), poskytuje 150%
250%many (původně 200%) z priestova Spiritu, ale už neprofituje z krátkých Spirit bonusů. - Divine Aegis už nebude zaručený po vycastění Prayer of Healing. Tento efekt se nyní aktivuje, pokud spell critne.
- Shuriken Toss nyní způsobí, že Rogue bude házet shuriken místo auto útoků po dobu 10 sekund od použití Shuriken Toss. Auto-attack poškození ze Shuriken Toss byl snížen na 75% (původně 80%). Přiblíží-li se Rogue k cíli na melee range, tak je Shuriken Toss zrušen a nahrazen klasickým melee útokem.
- Smoke Bomb nyní redukuje damage taken všech spojenců, kteří v ní stojí o 20%.
- Nerve Strike také sníží účinnost healů na cíl o 10% (původně 25%).
- Combat
- Blade Flurry byl přepracován. Nyní může kopírovat 40% poškození až do 4 okolních targetů.
- Chain Lightning nyní udílí stejné poškození do všech zasažených cílů.
- Lava Beam damage se zvyšuje s každým skokem o 10%.
- Elemental Mastery má nyní [color=red]90 sekund cooldown (původně 2 minuty)
- Enhancement
- Mental Quickness nyní navíc snižuje cenu shocků o 90%.
- Fel Armor nyní redukuje damage taken o 10% místo zvyšování Warlockového armoru.
- Bloof Fear má nový grafický a zvukový efekt. Také má další grafický a zvukový efekt, když se spell aktivuje.
- Burning Rush nyní zabraňuje jakýmkoliv movement-imparing efektům, aby snížily Warlockův rychlost pohybu pod 100% normálu. Movement speed bonus zůstává nezměněn.
- Impova abilita Blood Pack byla odstraněna.
- Dark Intent nyní zvyšuje spell power i staminu o 10%.
- Byl přidán nový glyph: Glyph of Ember Tap. Tento glyph zvýší přijatý heal z Ember Tap o 33%, ale život je obnovován během 10 sekund.
- Glyph of Unstable Affliction byl přepracován. Tento glyph nyní redukuje cast time Unstable Affliction o 25%.
- Affliction
- Backlash efekt Unstable Affliction má nyní 100% critical strike šanci a uděluje přibližně o 15% více poškození.
- Demonology
- Chaos Wave má nový grafický efekt.
- Warrior nyní benefituje ze všech haste efektů o 100% více.
- Bladestorm už nepůjde zrušit disarmem.
- Defensive Stance redukuje poškození o 15% (původně 25%).
- Unweavering Sentinel nyní vylepšuje redukci damage v Defensive Stance o 10% pro protection Warriory.
Second Wind způsobí, že pokud Warrior klesne pod 35% životů, tak začne regenerovat 2% životů každou sekundu (původně 3%) a také vyprodukuje 15 rage během 10 sekund (původně 20 rage).- Second Wind už nebude regenerovat životy, pokud je Warrior pod stun efektem.
- Warbringer nyní navíc zredukuje pohyblivost cíle o 50% na 15 sekund (8 sekund v PvP). Na třísekundový stun/knockdown nyní platí diminishing returns (pro stuny, stejně jako Shockwave a Storm Bolt).
- Independing Vicoty nyní vyléčí Warriora o 15% maximálních životů, pokud nezabije cíl (původně 10%).
- Arms
- Taste for Blood byl přepracován. Nyní způsobuje, že Warrior získá 2 stacky Overpower (maximum 5 stacků), když Mortal Strike udělí poškození, jeden stack, pokud se cíl vyhne. Navíc už nijak neupravuje Heroic Strike.
- Overpower nyní stojí 10 rage.
- Fury
- Bloodsurge nyní redukuje rage cost Wild Strike o 30 (původně 20) a jeho duration bylo zvýšeno na 15 sekund (původně 10 sekund).
Creature
- Tři noví spectral dikobrazí spirit beasti byli objeveni na různých místech v Pandarii! Lze je ochočit, nicméně neočekávejte, že se nechají chytit jen tak!
Pet Battles
- Prowl nyní trvá dvě kola.
- Crystal Overload nyní trvá dvě kola.
- Focus Chi nyní trvá jedno kolo.
- Elite Battle Peti byli vypuštěni do světa. Tito rare peti se samostatně postaví proti vašemu celému teamu. The Beast of Fable taming quest můžete přijmout od Gentle San of Sara Finkleswitch, jakmile je jako the Chosen poražen. Poražení všech těchto vzácných petů vám zajistí odměnu v podobě Red Panda peta. Během plnění daily questů budete mít možnost získat vzácnou hnědou, bílou a oranžovou variantu.
Raidy, dungeony a Scenaria
- Heroic Pandaria dungeony budou odměňovat 100 Justice Pointů za každého poraženého bosse. Drop goldů byl upraven na stabilních 50 goldů, místo náhodných 40-60 goldů. Čím méně hráčů porazí bosse, tím méně goldů dropne.
- Scenaria budou odměňovat 50 Justice Pointů (původně 25).
PvP
- Mists of Pandaria Malovent Gladiator PvP gear bude možné zakoupit za Honor Pointy, včetně zbraní.
- Veškerý nově zakoupený Malovent Gladiator armor, off-handy a štíty budou mít item level 476 (původně 483). Dříve zakoupené itemy nebudou změněny. Balance, Feral, Windwalker, Retribution, Shadow, Enhancement a Elemental nyní získávají 25% bonus k healu z PvP Power (původně 0). Healeři budou i nadále získávat 50% bonus na heal a žádný bonus damage.
- Pro castery a healery se teď PvP Power rovnoměrně rozdělí mezi main-hand a off-hand, podobně jako tomu je u melee class používající dual-wield. PvP casterské zbraně ve 13 sezoně budou stát 2250 Conquest Pointů (původně 2500) a štíty/off-handy 1250 Pointů (původně 1000). Tato změna se bude týkat pouze itemů ze 13. sezony.
Battlegroundy
- Hráčům v low-level battlegroundech bude „zapůjčen“ maximální level, který může být v daném bracketu. To znamená, že bude zvýšeno jejich damage i staty. Rovněž bude přepočítána šance na hit, crit a miss pro daný level.
- Rated Battlegroundy nyní rozdělují Conquest pointy prohranému teamu v závislosti na konečném skóre. Poražený team nyní může získat až 200 Conquest Pointů, pokud jde o velmi těsný zápas.
Itemy
- Byla upravena pravidla pro transmogrification. Více ZDE.
- NPC poskytující item upgrade byl dočasně odstraněn. Je pravděpodobné, že se vrátí v následujícím patchi.
- Cena Valor gearu přidaného v 5.0 byla snížena o 50%.
- Cena Valor gearu přidaného v 5.1 byla snížena o 25%.
UI
- Reputation panel v charakter obrazovce hráčům ukáže, zda mají pro reputaci zakoupený Grand Commendation.
- Hra bude poskytovat nové nastavení pro zobrazování absorb efektů (jako je Power Word: Shield) na hráči, targetu, partě a v raidu. Tato featura má zajistit snadnější předpovídání healu. Nicméně stav absorb efektů se bude zobrazovat i nepřátelským hráčům.
Naposledy upravil/a Astra 20.01.2013 v 10:43:13.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Ellendway 20.01.2013 16:29
DaveL 20.01.2013 15:32
Coxx 20.01.2013 12:48
sardras 20.01.2013 12:43
http://www.mmo-champion.com/content/3090-PvP-Gear-in-5-2-and-BeyondTady to bude následovat. :-)
Coxx 20.01.2013 12:14
sardras 20.01.2013 11:32
Paláta v talentech na 45lvl, pěkně zkrouhnou, tedy nemyslím, že by to nějak extra potřeboval. :-(Alespoň konečně v PvP odstraní raitingové požadavky a podstatně upraví capy.
Drex 19.01.2013 22:50
Musite myslet ale ze dk je hero classa. A ano dk je hodne tezke zabit a to ale jenom pouze v blood specu.Ale i tak se da zabit pokud jste sikovny a mate gear.Tak porad nebrecte.
Bakda 19.01.2013 18:32
Chodíš RBG? DK přes AOE vytočí tak ukrtnej Dmg že to ani neni možný... A že je pozadu tak to si važně nemyslím.
Coxx 19.01.2013 18:20
Si právě myslím, že DK je ted oproti ostatním classám v PvP pozadu. Takovej blood vydrží, to jo, ale frost a unholy padnou jak nic. Spíš nechápu, že u warra nakonec second wind zůstane nepozměněn ...
Bakda 19.01.2013 18:16
Tak to u těch DK mě rozesmálo, i kdyby všechno vynerfovali tak ty DKčka budou dál boostovat...
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet