Poslední aktualizace: 2. srpna
Blizzard zdroj
Přepracovaný Arena System
Všeobecně
Všeobecné
- Hráči už se nebudou muset připojovat k Arena teamům.
- Podobně jako Rated Battleground systém se mohou hráči ve skupině příslušné velikosti (podporujeme i cross-ream skupiny) připojit do Arena souboje stejné velikosti (2v2, 3v3 a 5v5).
- Každý hráč bude mít personal rating, který se zvýší nebo sníží v závislosti na výhrách nebo prohrách proti jiným rated oponentům. Protivníci budou vybíráni v závislosti na průměrném MatchMaking Ratingu skupiny.
- Conquest cap, podmínka na gear nebo enchanty budou závislé na personal ratingu hráče.
- Arena žebříček už nebude dělený podle Battlegroup. Stejně jako Rated nebo normal Battlegroundy budou i Areny region-wide!
- Na konci Arena sezony budou nejlepší hráči v regionu odměněni mountem a titulem.
- Více informací později.
- Jedná se o novou obtížnost navrženou pro předem připravené skupiny 10 až 25 hráčů. To znamená, že je nyní možné jít raid s 15 nebo třeba 22 hráči! Obtížnost se přizpůsobí automaticky podle počtu přítomných hráčů. Obtížnost je navržena tak, aby se pohybovala někde mezi Raid Finder a Normal obtížností.
- Flexible Raid vyžaduje předem připravenou skupinu hráčů. Není zaveden minimální item level nutný pro připojení a lze pro invite používat Real ID nebo BattleTag.
- Kvalita lootu se bude pohybovat mezi Raid Finder a Normal obtížností a bude rozdávána skrze systém personal lootu. Bonus roll a loot specializace bude přístupná.
- Kouzla, která mění počet možných cílů v závislosti na velikosti instance, budou ve flexible obtížnosti zvyšovat počet cílů v závislosti na množství hráčů.
- Hráči budou mít možnost získávat achievementy jako v Normal nebo Heroic obtížnosti.
- Flexible Raid bude mít rozdílný lockout od Raid Finderu a Normal obtížnosti.
- Záhadný ostrov ztracen v čase povstává z mlhy na východním pobřeží Jade Forest.
- Hráči, kteří chtějí Timeless Isle prozkoumat, najdou ve svém mailboxu Curious Ticking Parcel. Rozbalení znamená první krok za novým dobrodružstvím.
- Timeless Isle je obydlený zvláštními a mocnými stvořeními, které otestují odvahu osamocených cestovatelů, nicméně ty odvážné čekají hodnotné odměny: epický loot, Bond-To-Account gear, Mogu Runes of Fate, peti, mounti, zábavné hračky a mnohem více.
- Ostrov je plný záhad a tajemství, mnoho z nich dostupných cestovatelům. Sledujte minimapu, pokud chcete informace o blížících se událostech!
- Timeless Isle je také domov nových world bossů! Hráči se budou moci postavit každému ze čtyř Celestialů v souboji.
- Hrdinové, kteří od Wrathiona získali legendární plášť, mají přístup do svatyně ohnivého poloboha Ordose na samém vršku Timeless Isle.
- Proving Grounds je novinka týkající se každého individuálního hráče, díky které budou moci zkoušet a vylepšovat své bojové zkušenosti.
- Na Proving Grounds budou mít hráči možnost projít testy navrženými pro Damage, Tanky nebo Healery.
- Poskytuje to skvělou příležitost naučit se tankovat nebo healovat bez nutnosti být ve skupině.
- Každý test bude dostupný ve čtyřech oddělených obtížnostech: Bronze, Silver, Gold a Endless. Endless mode vám dovolí zkoušet svou odvahu proti neuvěřitelně obtížným nepřátelům. Porovnejté své skóre s kamarády a guildou!
- Virtual Realm jsou skupiny realmů spojených dohromady a budou se chovat, jako by se jednalo o jediný realm. Hráči ze stejného Virtual Realmu budou mít možnost připojit se ke guildám, arena teamům, raidů, dungeonům a budou mít přístup do jediné společné aukce.
- Hráči patřící do stejného Virtual Realmu budou mít před jménem znak (#).
Legendární úkol pokračuje
- Více informací později.
Povolání
- Feary a horrify efekty už nedovolí, aby se hráči s movement speed buffem pohybovali rychleji, než je běžná rychlost.
- Všechny taunt schopnosti nyní zvyšují generaci threatu proti cíli o 200% po celou dobu kdy je taunt aktivní.
- Vengeance obdržené z kritického zásahu je nyní poloviční.
- Všechny arena knockback efekty nyní sdílí dimishing return kategorii. Hráč odkopnutý jedním ze spellů získá 10 sekundovou imunitu na knockback. Tato kategorie zahrnuje: Fellash, Gorefiend's Grasp, Glyph of Explosive Trap, Thunderstorm, Typhoon, Ursol's Vortex a Whiplash.
- Icebound Fortitude už nestojí Runic Power.
- Riposite je nová pasivní schopnost na úrovni 76. Když Death Knight dodgne nebo parry některý z útoků, tak dostane 75% svého parry a dodge jako bonus ke kritickému zásahu na 20 sekund.
- Death Gate vrátí Death Knighta na místo blízko lokace, odkud se teleportoval, pokud ho DK vykouzlí v Ebon Holdu.
- Unholy Presence nyní plošně zvýši Haste o 10% všemu (původně pouze melee haste). Movement speed buff se nemění.
- Opraven bug který způsoboval, že Improved Blood Presence a Runic Corruption nesprávně zvyšovaly tempo, s jakým se aktivují trinkety a nějaké další efekty.
- Anti-Magic Zone byla přepracována. Tento talent nyní redukuje magické poškození o 40% na 3 sekundy. Už nemá žádné omezení maximálního absorbovaného poškození a nezlepšuje se se strength.
- Death Siphon poškození bylo zvýšeno o 10%.
- Plague Leech se nyní pokusí přeměnit dvě plně vyčepané runy (původně 1 runa) na Death Rune v závislosti na specializaci:
- Blood: Obnoví 1 Frost Rune a 1 Unholy Rune
- Frost: Obnoví 1 Frost Rune a 1 Unholy Rune
- Unholy: Obnoví 1 Blood Ruce a 1 Frost Rune
- Glyph of Enduring Infection nyní snižuje poškození udílené disease o 15% (původně 30%).
- Glyph of Mind Freeze nyní snižuje cooldown Mind Freeze o 1 sekundu a zvyšuje jeho cenu o 10 Runic Power (původně 2 sekundy a 20 Runic Power).
- Nový glyph: Glyph of Festering Blood: Způsobí, že se Blood Boil ke všem cílům chová, jako by byly zasaženy Blood Plague a Frost Fever.
- Nový glyph: Glyph of Regenerative Magic: Pokud Anti-Magic Shell dosáhne své maximální doby trvání a zmizí, tak se cooldown sníží v závislosti na množství absorbovaného poškození.
- Nový glyph: Glyph of Swift Death: Haste efekt, který poskytuje Soul Reaper, nyní také zvyšuje movement speed po celou dobu trvání.
- Nový Glyph: Horn of Winter nyní generuje bonusový Runic Power, nicméně je jeho cooldown zvýšen.
- Nový minor glyph: Glyph of the Long Winter: The Horn of Winter nyní zůstane až 1 hodinu.
- Nový minor glyph: Glyph of Skeleton: Raise Dead nyní vyvolává Skeletona místo Ghoula.
- Glyph of Pillar of Forst nyní snižuje movement speed o 70% místo, aby DK zmrazil na místě.
- Dancing Rune Weapon už nestojí Runic Power.
- Sanguine Fortitude už nesnižuje cenu Icebound Fortitude.
- Scent of Blood se nyní může aktivovat, pokud Death Knight dodgne nebo parry melee útok.
- Master of Ghouls nyní snižuje cooldown Raise Dead o 60 sekund.
- Ghoulův Leap a Gnaw schopnosti už nemají global cooldown a nestojí žádnou Energy.
- Cyclone už nemá 20 sekund cooldown pro Feral Druidy.
- Bear Form nyní navyšuje staminu z cloth a leather itemů o 40% (původně 20%).
- Faerie Fire má nyní trvání 20 sekund, pokud je aktivní v PvP souboji (původně 40 sekund).
- Innervate nyní způsobuje, že cíl získá manu rovnající se 50% druidova spiritu každou sekundu po dobu 10 sekund. Celkové množství získané many z této schopnosti nikdy nemůže být méně než 8% druidovy celkové many a množství získané many není ovlivněno Mana Tide Totemem.
- Restoration verze Wild Mushroom nyní vyvolá jedinou houbu na místo přátelského cíle. Pokud je houba vykouzlena znovu, tak se posune na aktuální pozici a zachová si nashromážděný bonus heal. Tato jediná houba nyní léčí za stejné množství jako 3 předchozí houby dohromady.
- Wrath nyní stojí o 50% více many.
- Teleport: Moonglade vrátí druida na místo, odkud se teleportoval, pokud je vykouzlený v Moonglade.
- Dream of Cenarius byl úplně přepracován, aby se snížila složitost situací, kdy ho lze použít, nicméně si zachoval původního ducha efektů.
- Balance: Zvyšuje množství healu Healing Touch o 20%. Kouzlení Healing Touch zvyšuje damage bonus druidova dalšího Eclipse o 50%.
- Feral: Zvyšuje množství healu Healing Touch o 20%. Kouzlení Healing Touch zvyšuje poškození dvou následujících melee schopností o 25%.
- Guardian: Zvyšuje množství healu Healing Touch o 20%. Kritický zásah Mangle (Bear) má 20% šanci, že následující Healing Touch nebo Rebith bude instantní, zdarma a použitelný ve všech formách. Instantní vykouzlení Healing Touch benefituje z Attack Poweru místo Spell Poweru.
- Restoration: Způsobuje, že má Wrath o 20% větší poškození a vyléčí nejbližší přátelský cíl za 100% uděleného poškození.
- Force of Nature Treant vykouzlený Feral druidem nyní kouzlí Entangling Roots místo Bash.
- Force of Nature Treant vykouzlený Guardian druidem nyní přidává Vengeance, pokud je sazažen.
- Když je Heart of the Wild aktivovaný, tak poskytuje 25% bonus na heal Restoration druidům.
- Mass Entanglement už nemá žádný limit na množství cílů, které může zasáhnout (původně 5).
- Nature's Swiftness už není talent ale základní schopnost, kterou se Restoration Druid naučí na úrovni 30.
- Když je Nature's Vigil aktivovaný, tak způsobí, že healing kouzla spouští další heal na blízkém spojenci za 25% původního healu. Původní efekt zůstává nezměněn.
- Soul of the Forest byl částečně změněn, aby byl více atraktivní Balance, Guardian a Restoration Druidům.
- Balance: Vykouzlení Wrath, Starfire a Starsurge má 8% šanci na spuštění Astral Cummunion, který přidá 100 Lunar nebo Solar Power místo aktivování další Eclipse.
- Guardian: Zvyšuje množství získaného Rage z Mangle (Bear) o 30% místo přidání 3 Rage.
- Restoration: Nyní způsobuje, že Druid získá 100% haste (původně 75%) na následující kouzlo po použití Swiftmend.
- Ysera's Gift je nový talent, který vyléčí druida za 5% maximálních životů každých 5 sekund. Pokud má Druid plné životy, tak vyléčí nejhůře zraněného přátelského hráče v okolí. Tento talent nahrazuje Nature's Swiftness.
- Astral Communion nyní generuje Lunar energy, pokud se hráč oživí nebo změní lokaci (původně používáno pro generování Solar energie)
- Nový Glyph: Glyph of Efflorescence zvyšuje heal Swiftmend o 20%, způsobí, aby byl
- Efflorescence heal aktivovaný Wild Mushroom namísto Swiftmendu a zůstane tak dlouho, jak je Wild Mushroom aktivní. Tento glyph nahradí Glyph of Lifebloom a Glyph of Lifebloom je nyní základní součástí Lifebloom.
- Glyph of Ferocious Bite nyní způsobí, že vyléčí druida o 2% maximálních životů za každých 10 použitých Energy (původně 1%).
- Glyph of Innervate nyní způsobí, že Innervate přidá 60% původního množství many cíli i druidovi.
- Glyph of the Master Shapeshifter nyní snižuje cenu všech forem o 100% (původně 90%).
- Glyph of Pounce nyní zvyšuje rozsah Pounce o 8 yardů (původně 3 yardy).
- Glyph of Skull Bash nyní zvyšuje trvání Skull Bash interruptu o 2 sekundy a zvyšuje cooldown o 5 sekund (původně 4 sekundy a 10 sekund cooldown).
- Glyph of Fae Silence způsobí, že Faerie Fire interruptne, pokud je použitý na cíl imunní na Silence.
- Glyph of Frenzied Regeneration nyní zvyšuje cenu Frenzied Regeneration na 50 rage (původně 60).
- Glyph of Nature's Grasp nyní redukuje cooldown Nature's Grasp o 60 sekund (původně 30 sekund).
- Glyph of the Moonbeast je nyní základní součástí schopnosti a byl nahrazen za Glyph of Guided Stars. Glyph of Guided Star způsobí, že Starfall zasáhne pouze cíle, na kterých má druid Moonfire nebo Sunfire.
- Nový minor glyph: Glyph of One With Nature: Přidá druidovi schopnost, díky které se bude moci teleportovat na náhodné přírodní místo.
- Nový minor glyph: Glyph of the Sprouting Mushroom: Dovolí, aby byl Wild Mushroom položen na zem místo pod cíl.
- Eclipse nyní druida posílí o 50% maximální many (původně 35%).
- Moonking Form nyní zvyšuje Druidův armor o 60%, nicméně už nesnižuje všechno přijaté poškození o 15%.
- Starfire nyní stojí o 50% více many.
- Starsurge nyní stojí o 50% více many.
- Predatory Swiftness už nezpůsobí, že je Cyclone instantní, zdarma a použitelný ve všech formách.
- Genesis je nový Restoration spell na úrovni 88. Genesis zacílí všechny členy party nebo raidu v okolí 60 yardů a zrychlí kouzlení druidova Rejuvenation, doba trvání je o 400% kratší, nicméně množství tiků je stejné.
- Efekt Living Seed se může nyní stackovat až na 50% druidova maximálního života a už se nespotřebuje, pokud má cíl maximální životy.
- Swiftmend AoE efekt se nyní jmenuje Efflorescence.
- Wild Mushroom: Bloom už není schopno kritických zásahů a nastřádá množství overhealu Rejuvenation o 100% (původně 150%). Overhealing bonus už nebenefituje z Naturalist nebo Mastery: Harmony.
- Arcane Shot nyní stojí o 50% více focus a má o 50% větší poškození.
- Counter Shot je nyní základní schopnost, kterou se hunter naučí na úrovni 22.
- Hunter's Mark má nyní v PvP trvání 20 sekund (původně 30 sekund).
- Readiness byl odstraněn.
- Revive Pet už nevyžaduje, aby byl Hunter v line-of-sight s petem.
- Celkové poškození Explosive Trap bylo sníženo o 30%. Více poškození bylo odebráno z úvodního poškození než z periodického.
- Deterrence má 3 minuty cooldown (původně 2 minuty), nicméně ji lze použít 2x po sobě.
- Disengage má 20 sekund cooldown (původně 25 sekund).
- Stampege poškození udílené pety už nebude zredukováno o 75%, pokud je toto kouzlo použito mimo Arenu nebo Battleground.
- Aspect of the Iron Hawk nyní snižuje přijaté poškození o 10% (původně 15%).
- A Murder of Crows udílí o 40% větší poškození.
- Glaive Toss už neaktivuje auto-attack.
- Narrow Escape root effekt je nyní nature kouzlo (původně physical).
- Silencing Shot už není talent ale schopnost dostupná všem Marksman Hunterům. Nahrazuje Counter Shot.
- Spirit Bond nyní regeneruje 3% celkových životů každé 2 sekundy, pokud je Hunterův pet aktivní (původně 2%).
- Wyvern Sting má nyní rozsah 40 yardů (původně 35 yardů).
- Glyph of Mend Pet má nyní 100% šanci na dispell 1 Curse, Disease, Magic nebo Poison efektu z Hunterova peta každé tiknutí (původně 50%).
- Glyph of No Escape nyní zvyšuje šanci na kritický ranged útok proti cíli zasaženým hunterovou Freezing Trap o 100% (původně 20%).
- Glyph of Mending nyní zrychluje periodický efekt Mend Pet, aby obnovoval životy každou sekundu.
- Nový glyph: Glyph of Lean Pack: Snižuje rozsah Aspect of the Pack o 7 yardů.
- Nový glyph: Glyph of Enduring Deceit: Camouflage také redukuje přijaté poškození kouzly o 10%.
- Binding Shot už nyní Marksman schopnost, ale je opět talent.
- Explosive Trap už nesdílí cooldown s Black Arrow, ale už nespouští Lock and Load.
- Frost Bomb nyní udílí 70% poškození do hráčů (původně 60%).
- Living Bomb nyní udílí 85% poškození do hráčů (původně 70%).
- Nether Temptest nyní udílí 85% poškození do hráčů (původně 70%).
- Ice Floes nyní mají 3 charge (původně 2) a 20 sekundový cooldown (původně 45 sekund)
- Temporal Shield nyní navíc snižuje přijaté poškození o 15%, pokud je aktivní.
- Rune of Power má zvýšenu aktivní plochu. Mág může stát v okolí 8 yardů jejich Rune of Power a stále bude získávat bonus na mana regeneration a spell damage (původně 3 yardy).
- Glyph of Blink nyní zvyšuje vzdálenost cesty Blinkem o 8 yardů (původně 5 yardů).
- Glyph of Removal Curse nyní zvyšuje poškození o 15% po úspěšném odstranění curse (původně 10%).
- Glyph of Ice Lance byl přejmenován na Glyph of Splitting Ice: Tento glyph způsobuje, že Ice Lance a Icicle zasáhne jeden další cíl za 50% původního poškození.
- Glyph of Spellsteal nyní mága vyléčí o 5% maximálních životů po úspěšném ukradení spellu (původně 3%)
- Glyph of Invisibility byl nahrazen za Glyph of Rapid Displacement. Tento glyph způsobí, že má Blink dva charge, každý 15 sekund cooldown, nicméně už mága neosvobodí z CC.
- Nový minor glyph: Glyph of Condensation: Zvětšuje velikost mágova Water Elementála.
- Nový minor glyph: Glyph of Evaporation: Zmenšuje velikost mágova Water Elementála.
- Nový minor glyph: Glyph of the Unbound Elemental: Mágův Water Elementál je nahrazen za Unbound Water Elemental.
- Mastery: Frostburn je nahrazen za Mastery: Icicles. Pokaždé, když mág udělí poškození s Frostboltem, Frostfire Boltem nebo
Water Elementálovým Waterboltem, má šanci (14% + 1.75% / Mastery), že bude udělené poškození uloženo jako Icicle (rampouch) na dalších 15 sekund. Maximum je 5 Icicle. Použitím Ice Lance se všechny nastřádané Icicle odpálí. Mastery: Icicles také zvyšuje poškození Water Elementálova Water Boltu o (14% + 1.75% / Mastery) - Frostbolt už nezvyší poškození žádného dalšího kouzla, nicméně poškození těchto kouzel bylo zvýšeno.
- Icelance má o
29%48% větší poškození. - Water Elementalův Waterbolt má o
9%25% větší poškození.
- Chi Brew má 45 sekund cooldown (původně 90 sekund), obnoví 2 Chi a vygeneruje stacky Brew/Tea v závilosti na monkově specializaci.
- Brewmaster: 5 stacků Elusive Brew Mistweaver: 2 stacky Mana Tea Windwalker: 2 stacky Tigereye Brew
- Healing Elixir už se neaktivuje, pokud má Monk plné životy a aktivuje se automaticky, pokud má Monk méně než 35% životů.
- Chi Burst už nevyžaduje target, ale cestuje až 40 yardů před Monkem.
- Rushing Jade Wind nahrazuje Spinning Crane Kick. Monk kolem sebe vyvolá bouřící tornádo, které udílí poškození všem blízkým nepřátelům (a léčí přátele pokud je Mistweaver). Rushing Jade Wind trvá dvakrát tak dlouho jako Spining Crane Kick, je instantní a není nutné ho channelovat.
- Power Strikes se nyní aktivuje ze všech schopností, které generují Chi; Jab, Expel Harm, Spining Crane Kick (alespoň 3 cíle), Keg Smash, Crackling Jade Lightning a Soothing Mist.
- Ring of Peace má nový vizuální efekt a odzbrojí nepřátele i útočící hráče stojící v AoE efektu na 4 sekundy (původně 3 sekundy); silence efekt zůstává nezměněn.
- Zen Sphere udílí o 15% větší poškození i heal.
- Glyph of Alterlife nyní zvyšuje šanci na vyvolání Healing Sphere o 100% (původně 25%).
- Glyph of Crackling Jade Lightning byl nahrazen za Glyph of Nimble Brew. Glyph of Nimble Brew způsobí, že Nimble Brew Monka vyléčí, pokud odstraní root, stun, fear nebo horror efekt.
- Glyph of Expel Harm byl nahrazen za Glyph of Rapid Rolling. Tento glyph způsobí, že další Roll nebo Chi Torpedo cestuje dále po použití Roll nebo Chi Torpedo.
- Glyph of Retreat byl nahrazen za Glyph of Fortuitous Spheres. Tento glyph způsobí, že pokud má méně než 25% životů, tak se v jeho blízkosti vyvolá healing sphere. Cooldown 30 sekund.
- Glyph of Stoneskin byl nahrazen za Glyph of Detox. Tento glyph způsobí, že Detox vyléčí cíl, pokud úspěšně odstraní škodlivý efekt.
- Glyph of Transcendence nyní snižuje cooldown Trascendence: Transfer o 5 sekund.
- Glyph of Uplift byl nahrazen za Glyph of Targeted Expulsion. Tento glyph dovolí, aby byl Expel Harm použitelný i na jiné hráče.
- Invoke Xuen, the White Tiger pet má kontrolní bar a talent už nemá global cooldown pro všechny specializace.
- Keg Smash nyní udílí o 18% menší poškození.
- Opraven bug, díky kterému se Brewmaster Monkům nesprávně zvyšovala Vengeance.
- Mastery: Bottled Fury byl přepracován. Mastery nyní přidává šanci na vygenerování bonusového stacku Tigereye Brew, když monk jeden získá normálně.
Tigereye Brew prošel úpravami:
- Nyní se stackuje až 30x.
- Maximálně lze spotřebovat až 15 stacků (původně 10).
- Zvyšuje poškození o 6% za stack (původně 1%), nicméně už není zvyšováno Mastery.
- Mana Tea nyní spotřebuje 1 stack za 0.5 sekundy (původně 1 stack za 1 sekundu).
- Turn Evil má nyní 15 sekund cooldown. (Poznámka: Glyph of Turn Evil bude přepracování a zmíněn v budoucím PTR update).
- Sanctify of Battle nyní platí také na cooldown Holy Shock.
- Seal of Insight už nemá šanci na obnovení many při útoku.
- Burden od Guilt byl nahrazen novým talentem jménem Evil is a Point of View, který paladinovi nahrazuje používat Turn Evil na hráče a beasty.
- Hand of Purity nyní snižuje přijaté poškození škodlivých periodických efektů o 80% (původně 70%) a snižuje přijaté poškození škodlivých periodických efektů, kterými nelze zabránit imunitami o 40% (původně 0%).
- Execution Sentence nyní okamžitě způsobí poškození při dispellu rovnající se pětinásobnému poškození, které by udělil Exectution Sentence poslední periodic efekt.
- Stay Exection nyní okamžitě při dispellu vyléčí cíl za hodnotu rovnající se pětinásobku healu, který udělil poslední Stay Execution efekt.
- Selfless Healer stacky nyní fungují také s Divine Light, Holy Light a Holy Radiance:
- Bastion of Glory nyní aplikuje Selfless Healer bonus heal kouzlícímu paladinovi stejně jako ostatním cílům a v průběhu spotřebuje všechny stacky Bastion of Glory.
- Unbreakable Spirit byl zjednodušen. Nyní snižuje cooldown Divine Shield, Divine Protection a Lay on Hands o 50%.
- Sacred Shield Holy Paladinů může být aktivní až na 3cílech zároveň, nicméně tento talent stojí manu a má 10 sekund recharge.
- Glyph of Alabaster Shield nyní zvyšuje poškození dalšího Shield of Righteous o 10% za stack (původně 20%).
- Glyph of Denounce nyní způsobuje, že Holy Shock sníží cast time následujícího Denounce o 0.5 sekundy a tento efekt může mít až 3 stacky.
- Glyph of Battle Healer byl přepracován. Tento glyph nyní způsobuje, že Seal of Insight léčí nejvíce zraněné cíle v raidu místo Paladina.
- Glyph of Inquisition byl přepracován. Tento glyph zvyšuje trvání Inquisition o 30 sekund (až 2 minuty) pokaždé, když paladin zabije nepřítele poskytující honory nebo zkušenosti.
- Nový glyph: Glyph of Divine Shield: Za každý odstraněný škodlivý efekt skrze Divine Shiled se paladin vyléčí.
- Nový glyph: Glyph of Hand of Sacrifice: Hand of Sacrifice už nepřenáší poškození z cíle na Paladina.
- Nový minor glyph: Glyph of Pillar of Light: Kritické healy na ostatních hráčích zobrazí na jejich pozici malé sloupy světla.
- Glyph of Divine Plea nyní snižuje množství obnovené many a cooldown Divine Plea o 50%.
- Glyph of Holy Wrath dovolí, aby Holy Wrath stunoval i Aberration.
- Glyph of Immediate Trith nyní zvyšuje poškození udílené Seal of Truth o 40% (půvpodně 30%).
- Glyph of Rebuke byl nahrazen za Glyph of Devotion Aura. Tento glyph způsobí, že Devotion Aura už neplatí na členy party nebo raidu, ale má menší cooldown.
- Glyph of Turn Evil je nahrazen za Glyph of Burden of Guilt. Tento glyph způsobí, že je movement speed cíle snížen o 50% na 2 sekundy.
- Mastery: Illuminated Healing se už neaktivuje z periodických efektů.
- Divine Plea už nesnižuje množství healu o 50% a obnovuje paladinovu manu podle množství jeho spiritu.
- Guardian of the Ancient Kings (Holy verze) nyní navíc po dobu 15 sekund léčí v závislosti na healech použitých paladinem. Celou dobu, co je Guardian aktivní, má paladin bonus 10% haste.
- Holy Insight zvyšuje účinnost Eternal Flame, Light of Dawn a World of Glory o 35%. Účinnost ostatních kouzel se stále zvyšuje o 25%.
- Judgment nyní Holy Paladiny stojí 12% základní many (původně 5% many).
- Guardian of the Ancient Kings (Retribution verze) má nyní cooldown 3 minuty (původně 5 minut) a maximální množství stacků je nyní 12.
- Inquisition nyní trvá 20 sekund za každý spotřebovaný Holy Power (původně 10 sekund).
- Grand Crusader už nemá šanci, že bude aktivovaný z Crusader Strike nebo Hammer of the Reghteous, nicméně má teď 30% šanci, že bude aktivovaný po dodge nebo parry melee útoku (původně 12%).
- Guarded by the Light obnoví 15% paladinovy many každé 2 sekundy (původně 6%).
- Crusader Strike nyní aplikuje Weakened Blows.
- Pro použití Leap of Faith už nemusíte stát čelem k cíli.
- Angelic Feather nyní zvýší movement speed spojenců o 80% (původně 60%) a peříčka položená na zemi nyní zůstanou až 10 minut (původně 5 minut).
- Psyfiend má o 75% méně životů, nicméně byl opraven bug, kvůli kterému Psyfiend nezískával Reselience.
- Mindbender má o 10% větší damage a množství vrácené many je zvýšeno o 20%.
- Hymn of Hope nyní upřednostňuje healery, když rozděluje manu. Healeři budou vždy vybírání před ne-healery bez ohledu na to, jak moc many mají.
- Divine Insight Discipline priestů má nyní 100% šanci na aktivování svého efektů po použití
- Penance (původně 40%) a UI při aktivaci ukáže speciální efekt.
- From Darkness, Comes Light:
- Discipline, Holy: Nyní mají také šanci na aktivování svého efektu po použití některého z následujících spellů: Penance, Circle of Healing, Player of Mending a Player of Healing. Shadow: Má nyní 20% šanci na aktivování svého efektu pro Shadow priesty (původně 15%).
- Poškození a heal Twist of Fate se nyní aktivuje už na 35% (původně 20%).
- Glyph of Purify nyní způsobí, že Purify vyléčí cíl za 5% jeho maximálních životů po úspěšném dispellnutí magického efektu nebo disease (původně 3%).
- Glyph of Reflective Shield nyní způsobí, že Power Word: Shield reflektuje 70% absorbovaného poškození (původně 45%).
- Nový Minor Glyph: Glyph of Feathers způsobí, že priestovy healy dočasně priesta obdaří andělskými křídly.
- Glyph of Dark Binding je nyní základní součástí kouzla a byl nahrazen za Glyph of Focused Mending. Glyph of Focused Mending způsobí, že Player of Mending přeskakuje pouze mezi cílem a casterem.
- Glyph of Fear Ward nyní snižuje cooldown Fire Ward, aniž by snižoval dobu jeho trvání.
- Glyph of Lightspring byl přejmenován na Glyph of Lightwell. Nyní způsobí, že Lightwell léčí o 50% více, nicméně už automaticky nehledá cíle.
- Glyph of Lightwell je nyní Glyph of Deep Wells, který zvyšuje počet charge Lightwellu o 2.
- Nový minor glyph: Glyph of Ispired Hymns: Nad priestem se během kouzlení Hymn objeví spirit.
- Nový minor glyph: Glyph of Shifted Appearances: Void Shift způsobí, že si Priest a cíl kouzla na krátkou dobu vymění vzhled.
- Nový minor glyph: Glyph of the Sha: Shadowfiend a Mindbender nyní vypadá jako Sha Beast.
- Serendipity redukce ceny many byla zvýšena na 20% za stack (původně 10%) a už nezobrazí speciální efekt v UI, pokud se aktivuje.
- Holy Word: Sanctuary stojí 3,8% many (původně 6,3%).
- Lightspring je nyní základní schopnost dostupná všem Holy Priestům a byla přejmenována na Lightwell.
- Shadowform nyní zvyšuje Priestův armor o 60%, nicméně už nesnižuje přijaté poškození o 15%.
- Shadowy Apparitions nyní vytvoří shadow verze Priesta, které se vznáší k cíli a udílí poškození. Vyvolané klony jsou nyní počítané jako střely a už na ně nejde útočit.
- Shadow PvP 4p set bonus už není AoE a zasáhne pouze cíle, které dispellují Vampiric Touch.
- Recuperate nyní obnoví 4% maximálních životů každé 3 sekundy (původně 3%).
- Eviscerate má o 10% menší poškození.
- Evasion zvyšuje šanci na dodge o 100% (původně 50%).
- Sinister Strike udílí 190% weapon damage (původně 145%), ale jeho cena je 50 Energy (původně 40).
- Nightstalker nyní zvyšuje poškození udílené schopnostmi ve stealthu o 50% (původně 25%).
- Paralytic Poison zastunuje cíl po aplikaci 4 stacků poisonu (původně 5 stacků).
- Burst of Speed nyní stojí 15 Energy (původně 30 Energy).
- Cheat Death nyní po aktivaci redukuje poškození o 85% (původně 80%).
- Cloak and Dagger lze nyní použít až ze 40 yardů (původně 30 yardů).
- Shadowstep má cooldown 20 sekund (původně 24 sekund).
- Glyph of Recuperate nyní zvyšuje heal Recuperate o další 1% (původně 0.5%).
- Glyph of Blind nyní pouze odstraní damage-over-time efekty, které způsobí, že by se Blind přerušil. Pro rogunu, která má talent Dirty Tricks, to bude znamenat, že už glyph neodstraní poison a bleed efekty.
- Glyph of Adrenaline Rush je nyní základní součástí kouzla a byl nahrazen za Glyph of Redirect. Tento glyph způsobí, že Redirect nemá žádný cooldown.
- Glyph of Crippling Poison byl nahrazen za Glyph of Sharpened Knives. Tento glyph způsobí, že Fan Knives krome poškození také aplikují Weakened Armor na každý zasažený cíl.
- Glyph of Debilitation byl nahrazen za Glyph of Recovery. Tento glyph zvyšuje množství přijatého healu, pokud je Recuperate aktivní.
- Glyph of Sap byl nahrazen za Glyph of Hemorrhaging Veins. Ten způsobí, že Sanguinary Veins zvyšuje poškození do cílů zasažených Hemorrhage.
- Glyph of Shiv snižuje cooldown Shiv o 3 sekundy (původně 2 sekundy).
- Nový minor glyph: Glyph of Improved Distraction: Distract na cílové místo vyvolá návnadu.
- Nový minor glyph: Glyph of the Headhunter: Throw a Deadly Throw schopnosti vždy hází sekeru bez ohledu na oblečenou zbraň.
- Cíle Killing Spree byly změněny. Pokud není Blade Flurry aktivní, tak Killing Spree 7x zasáhne rogunův aktuální cíl nebo najde nejbližší cíl v okolí. Při aktivovaném Blade Flurry se funkce Killing Spree nemění.
- Nová pasivní schopnost: Ruthlessness: Tuto schopnost se Combat Rogue naučí na úrovni 32 a dává 20% šanci za každý combo point (100% šance pokud je 5 combo pointů), že po použití finishing move rogue okamžitě obdrží jeden combo point.
- Assassination Rogue už by neměl být schopný získat jiný druh zbraně než dýku v situacích, kde je loot rozdělován automaticky (Raid Finder, Bonus Roll, Scenaria a budoucí Flexible Raid).
- Backstab nyní udílí 315% weapon damage (původně 275%).
- Hemorrhage nyní udílí 160% weapon damage (původně 140%) a 232% pokud má rogue oblečené dýky.
- Healing Rain radius byl zvýšen na 12 yardů (původně 10 yardů). Na 25-player modu bude Healing Raid léčit za menší množství, pokud zasáhne více než 14 hráčů a více než 6 hráčů, pokud se jedná o 10-player mod.
- Účinnost Chain Heal se už nebude s každým skokem snižovat (původně o 30% menší heal každý skok).
- Greater Earth Elemental už nebude tauntovat NPC, které má aggro na tankovi.
- Astral Shift má nyní cooldown 90 sekund (původně 120 sekund).
- Conductivity byl přepracován. Kouzlení Healing Wave, Greater Healing Wave, Healing Surge nebo Chain Heal zvyšuje trvání Healing Rain o 3 sekundy. Poškození nepřítele Lightning Boltem, Chain Lightningem, Earthshockem nebo Stormstrike zvýší trvání Healing Rain o 3 sekundy.
- Healing Tide Totem už není talent, ale základní schopnost dostupná všem Shamanům. Tento totem už bude léčit až 12 hráčů (původně 5), pokud je v 25-player instanci.
- Úvodní absorb Stone Bulwark Totem je nyní o 33% větší.
- Totemic Restoration byl nahrazen novým talentem, Totemic Persistence. Tento talent vyvolá druhý totem stejného elementu, aniž by byl první totem zničen. Pouze jeden ne-Fire totem může této výhody využívat.
- Nový talent: Rushing Streams. Tento talent nahrazuje místo uvolnění Healing Tide Totemem a zvyšuje heal Healing Stream Totemu o 15%. Také způsobí, že léčí dva cíle najednou.
- Unleashed Fury
- Earthlivint Weapon efekt je nyní aplikovaný na Shamana, nikoliv target. Flametongue Weapon nyní zvyšuje poškození Lightning Bolt o 30% (původně 20%).
- Glyph of Chaining nyní zvyšuje cooldown Chain Heal o 2 sekundy (původně 4 sekundy).
- Glyph of Fire Elemental Totem nyní snižuje cooldown a trvání Fire Elemental Totem o 50% (původně 40%).
- Glyph of Riptide snižuje úvodní přímý heal Riptide o 75% (původně 90%).
- Nový glyph: Glyph of Eternal Earth: Lightning Bolt má šanci, že přidá Shamanovu aktivnímu Earth Shield jeden charge. Nelze však přesáhnout 9 stacků.
- Nový glyph: Glyph of Purging: Úspěšné Purge přidá jeden stack Maelstrom Weapon.
- Glyph of Cleansing Waters nyní cíl léčí za 5% Shamanova maximálního života (původně 4%).
- Glyph of Frost Shock snižuje cooldown Frost Shock o 2 sekundy.
- Glyph of Grounding Toten zvyšuje cooldown Grounding Totem po reflektnutí kouzla o 20 sekund (původně 35 sekund).
- Nový minor glyph: Glyph of Astral Fixation: Astral Recall nyní Shamana přenese do jejich hlavního Earthshrine.
- Nový minor glyph: Glyph of Compy: Hex nepřátele mění v Compy.
- Nový minor glyph: Glyph of Elemental Familiars: Vyvolá náhodného Fire, Water nebo Nature familiar. Rozdílné Familiar mají sklon se sebou bojovat.
- Nový minor glyph: Glyph of Flaming Serpents: Shamanův Searing Totem se podobá Vol'jinovu Serpent Ward.
- Nový minor glyph: Glyph of Lingering Ancestors: Oživení hráče přes Ascestral Spirit způsobí, že ho duch předků po nějakou dobu pronásleduje.
- Nový minor glyph: Glyph of Rain of Frogs: Dovolí Shamanovi na určené místo vyvolat rain storm of frogs (bouře, kde prší žáby).
- Nový minor glyph: Glyph of Spirit Raptos: Spirit Wolves jsou nyní Spirit Raptoři.
- Nový minor glyph:Glyph of Spirit Wolf: Ghost Wolf lze použít, i když je Shaman duch.
- Stormstrike debuff nyní ovlivňuje také Elemental Blast.
- Purification opět zvyšuje healing všech vodních totemů.
- Riptude nyní stojí o 25% méně many.
- Elemental Shaman 2p PvP set bonus byl přepracován. Nyní dovuluje, aby byl Lightning Shield aktivovaný každou 1,5 sekundu (původně 3 sekundy).
- Enchancement Shaman 4p PvP set bonus nyní způsobí, že shamanův Flametongue Weapon také snižuje movement speed cíle na 3 sekundy.
- Debuff z použití Demonic Gateway byl zvýšen na 60 sekund (původně 15 sekund).
- Fel Armor už nesnižuje přijaté poškození o 10%.
- Fel Flame nyní udílí o 13% větší poškození, stojí o 2% méně many už nezvyšuje trvání DoT spellů.
- Rain of Fire má nyní sníženou šanci na vygenerování Burning Embers.
- Codex of Xerrath platí na více kouzle (zelený oheň): Summon Fellsteed, Summon Dreadsteed, Summon Abyssal, Demonic Fury, Dark Apotheosis a Demonic Leam.
- Howl of Terror už není talent, ale spell dostupný všem Warlockům.
- Harvest Life už nenahrazuje Drain Life. Harvest Life je nyní pasivní talent, který zvyšuje poškození Drain Life o 50% a jeho heal o 150%. Talent už Drain Life nezmění na AoE kouzlo.
- Demonic Breath je nový talent nahrazující Howl of Terror. Warlock vyšle vlnu shadow poškození a uvězní zasažené. Dvacet sekund cooldown.
- Grimoire of Sacrifice už neplatí na Drain Life. Affliction Warlockům tot kouzlo navíc zvyšuje poškození některých kouzel o 20% (původně 30%).
- Kil'jaden's Cunning už nesnižuje rychlost pohybu a dovolí Warlockům používat Incinerate, Malefic Grasp a Shadow Bolt během pohybu.
- Mannoroth's Fury už není pasivní schopnost. Má nyní trvání 10 sekund a cooldown 60 sekund. Po aktivování zvýší AoE rozsah o 500% a poškození o 100% Hellfire, Immolation Aura, Rain of Fire a Seed of Corruption.
- Soul Leech nyní může být aktivovaný i ze Shadowburn a nepřesáhne 15% warlockových a petových životů (původně 100%).
- Archimonde's Vengeance byl přepracován a přejmenován na Archimonde's Darkness. Tento talent přidá Warlockovu Dark Soul dvě charge.
- Soul Link nyní přenáší 20% přijatého poškození warlockem do peta a 3% veškerého poškození způsobené Warlockem bude přeneseno do peta jako heal. Tato schopnost bude aktivní vždy, když je Warlockův pet živý.
- Glyph of Dark Soul byl nahrazen za Glyph of Curse of the Elements. Tento glyph způsobí, že Curse of the Elements zasáhne další dva blízké cíle.
- Glyph of Fear už nezpůsobí, že má Fear cooldown.
- Glyph of Imp Swarm vyvolá 4 Wild Imp (původně 5 Wild Imps).
- Glyph of Shadowflame byl nahrazen za Glyph of Unending Resolve. Tento glyph sníží poškození o 20% méně, nicméně cooldown je také snížen.
- Nový glyph: Havoc má další 3 charge, nicméně cooldown je zvýšen o 35 sekund.
- Agony má o 5% větší poškození.
- Drain Soul už neumí získat Soul Shard z petů nebo guardianů hráčů a udílí o 40% menší poškození a jeho periodické Affliction poškození, které jsou Drain Soulem spuštěny, udílí 60% jejich poškození (původně 100%).
- Haunt má o 50% větší poškození a zvyšuje poškození všech dalších warlockových AoE kouzel proti zasaženému cíli o 45%.
- Malefic Grasp má o 40% menší poškození a způsobí, že všechny Warlockovy periodické Affliction efekty udělí 30% jejich normálního poškození (původně 50%).
- Nightfall nyní přidá Corruption 7% šanci na vygenerování Soul Shardu (původně 5%), nicméně tento efekt platí vždy pouze na poslední aplikovaný Corruption.
- Soul Swap už neudílí žádné poškození, ale kopíruje damage-over-time efekty místo jejich přesunutí, aniž by vyžadoval glyph. Okopírované efekty si znovu zachovaní svoji sílu a délku. Doba trvání byla snížena na 6 sekund (původně 20 sekund).
- Unstable Affliction má o 10% větší poškození.
- Dark Soul: Knowledge nyní zvyšuje efekt Mastery: Master Demonologist o dalších 30%.
- Warlock Tier 14 4p set bonus nyní snižuje cooldown Unending Resolve o 20 sekund.
- Blood of Thunder nyní také zvyšuje poškození Thunder Clap o 50%.
- Enrage je nyní také spouštěn kritickými zásahy Devastate a Shield Slam.
- Hamstring už nemá global cooldown.
- Riposite je nová pasivní schopnost na úrovni 76. Když warrior dodgne nebo parry jakýkoliv útok, tak se 75% jejich dodge a parry přidá jako Critical Strike bonus na 20 sekund.
- Shattering Throw už nestojí rage.
- Shield Wall už nepotřebuje štít. Pokud Warrior nemá štít oblečený, tak se při použití zobrazí efekt oblečeného štítu.
- Spell Reflection už nepotřebuje štít. Pokud Warrior nemá štít oblečený, tak se při použití zobrazí efekt oblečeného štítu.
- Enraged Regeneration nyní okamžitě vyléčí Warriora za 10% jeho maximálních životů (původně 5%) a dalších 10% během 5 sekund (původně 5%).
- Impending Victory nyní vyléčí Warriora za 20% jeho maximálních životů za každých podmínek (původně 15% při útoku a 20% při zabití cíle poskytující honory nebo zkušenosti).
- Storm Bolt má duration 4 sekundy (původně 3 sekundy) a má také off-hand útok pro Fury Warriory.
- Vigilance už nepřeměňuje poškození do Warriora. Tento talent nyní snižuje množství poškození, které cíl obdrží o 30% na 12 sekund.
- Warbringer nyní uvězní cíl na 4 sekundy namísto 3 sekundového stunu. Glyph of Blitz nyní způsobuje, že Warbringer rootne další dva blízké cíle.
- Bladestorm má cooldown 60 sekund (původně 90 sekund) a udílí 180% weapon damage, pokud je warrior Arms (původně 120%).
- Bloodbath snare efekt bude mít oddělený debuff. Odstranění jednoho efektu už neodstraní i ten druhý.
- Sasoned Soldier nyní snižuje cenu Thunder Clap o 10 Rage.
- Slam nyní udělí 35% poškození proti primárnímu cíli všem nepřátelům v okolí 2 yardů pokud je aktivní Sweeping Strikes a způsobí dalších 10% poškození do cílů pod vlivem Warriorova Colossus Smash.
- Sweeping Strikes nyní způsobuje, že melee útoky zasáhnou další blízký cíl za 75% původního poškození (původně 50%).
- Titan's Grip nyní funguje také s polearm.
- Ultimatum je nyní aktivován z kritických zásahů Shield Slam místo 20% plošné šance. Tato schopnost způsobí, že následující Heroic Strike a Cleave bude kritický a nebude stát žádnou Rage.
- Revenge nyní generuje 20 Rage (původně 15 Rage).
- Nový glyph: Glyph of Executor: Zabití nepřítele Execute přidá Rage.
- Nový glyph: Glyph of Impaling Throw: Heroic Throw zanechá sekeru na cíli a získat zpět (resetovat cooldown) ji lze, pokud se k cíli přiblížíte na méně než 5 yardů. Tento efekt lze uplatnit pouze, pokud Heroic Throw použijete na cíl, který je dál než 10 yardů.
- Nový glyph: Glyph of Raging Whirwind: Whirwind v průběhu času přidává další Rage, nicméně během té doby Warrior negeneruje žádné Rage skrze auto-attack.
- Nový minor glyph: Glyph of the Subtle Defender: Defensive Stance už nebude generovat bonusový threat.
- Nový minor glyph: Glyph of Weaponmaster: Shout způsobí, že se warriorova zbraň po krátkou dobu změní na jinou náhodou zbraň, kterou má hráč v hlavním batohu.
Questy
- The Strength of One's Foes: Všichni hráči, kteří plní tuto část legendárního poslání, budou mít nyní šanci, že všichni bossové v Throne of Thunder dropnou Sigil of Power nebo Sigil of Wisdom.
- Hráči už by neměli získávat přebytečné Sigils of Power nebo Sigils of Wisdom.
Creatures
- Bonus Roll změna. Hráči, kteří aktuálně nemají minci nebo zvolí ji nepoužít po poražení některého z world bossů, budou mít možnost se vrátit zpět později ten samý víkend a Bonus Roll použít. Počet pokusů se nezměnil. Stále platí jeden roll za bosse každý týden.
Pet Battles
- Nový pet battle tournament dostupný na Timeless Isle. Více informací později!
- Čas před každým kolem v PvP Pet Battles je nyní menší. Hráči mají 15 sekund na to zvolit další pohyb.
- Hráči nyní mají možnost vyměnit kterékoliv 3 Flawless Battle-Stones stejného typu za jediný Marked Flawless Battle-Stone.
- Viditelné pet battles nyní budou zobrazovat životy petů.
- Battle Pet úrovně na mapě se nyní budou zobrazovat, jenom když stopujete Battle Pety.
- Aquatic type passive schopnost nyní snižuje poškození z DoT efektů o 50% (původně 25%).
- Critter type passive schopnost nyní činí citter imunní na root, stun a sleep efekty.
- Dragonking type passive schopnost se nyní aktivuje po útoku, který životy cíle sníží pod 50% (původně 25%).
- Elemental type passive schopnost nyní platí pouze na negativní přímé efekty počasí (například Sanstorm accuracy redukce nebude aplikování, nicméně redukce poškození ano).
- Magic type passive schopnosti nyní platí pod 35% životů (původně 40%).
- Cena za naučení Battle Pet Training a cena petů, které lze koupit, i trenérů byla snížena.
- Jakýkoliv Battle Pet, který mohl být odměnou v Throne of Thunder na Raid Finder obtížnosti, nyní bude možné vyhrát i z bonus rollu.
- Darkmoon Zeppelin: Několik schopností si prohodilo pozice.
- Mechanical Pandaren Dragonling: Několik schopností si prohodilo pozice.
- Tiny Twister: The Sandstorm byl nahrazen Call Lightning.
- Wild Silk Worm by měl být správně zařazený jak Critter pet.
- Battle Pet schopnosti, které zvyšují poškození pokaždé, když zasáhnou protivníka, se už nebudou resetovat, když protihráč vymění pety.
- Doba trvání Call Lightning byla snížena na 5 kol (původně 9 kol) a cooldown byl zvýšen na 5 kol (původně 3 kola).
- Accuracy nyní zasáhne celý tým.
- Dark Simulacrum byl nahrazen novou schopností – Rot. Rot udílí Undead poškození a dočasně změní nepřátelského peta na typ Undead.
- Death Grip má cooldown 4 kola (původně 3), poškození bylo sníženo o 50% a šance na zásah byla snížena, aby odpovídala ostatním podobným schopnostem.
- Nether Gate poškození bylo sníženo o 33%.
- Sweep poškození bylo sníženo o 33%.
- Trihorn Charge poškození bylo sníženo o 11,5% a má cooldown 1 kolo.
- Trihorn Shield nyní zobrazuje správné množství redukovaného poškození.
- Doba trvání Sandstorm byla snížena na 5 kol (původně 9 kol) a cooldown byl zvýšen na 5 kol (původně 3 kola).
Player vs. Player
- Season 14 Grievous gear je nyní dostupný.
- Elite verze Season 14 Grievous jsou nyní dostupný jako známka úspěchu po dosažení personal ratingu alespoň 2000 a získání 27000 Conquest bodů v dané sezoně. Podmínka vlastnit nižší úroveň itemu byla odstraněna.
- Season 13 Tyrannical gear je nyní možné koupit za Honor Pointy.
- Season 12 Malovent gear lze nyní vyrobit.
- [PTR]: Pro testovací účely je možné zakoupit Grievous gear v Alliance/Horde městech za goldy.
- [PTR]: Pro testovací účely byl zvýšen item level scaling v Arenách, Battlegroundech a Rated Battlegroundech na 512.
Battlegroundy a Areny
- Pokud zápas v Areně trvá déle, jak 15 minut, tak jeden z teamů obdrží buff zvaný „The Crowd Chose You“, který zvýší damage, critical strike chance, stealth detection a sníží damage taken. Tento buff bude udělen podle následujících kriterií:
- Team s největším množstvím žijících hráčů.
- Team, který dokázal hráče z protějšího teamu přivést nejblíže k smrti (nejméně životů).
- Arena Rating zvyšující se ve 2v2 bracketu byl upraven, aby odpovídal 3v3 bracketu.
- Conquest Pointy odměňované vyhráním náhodného call-to-arms Battlegroundu byly přepracovány.
- První výhra dený den znamená odměmu 150 Conquest Pointů (původně 100).
- Každá další výhra znamená odměnu 75 Conquest Pointů (původně 50).
- Strand of the Ancients
- Bomby už nejsou itemy, které musí mít hráč v inventáři, a udílí 4500 poškození (původně 1250).
- Hráči, kteří nesou bombu, dostanou bonusové tlačítko na její použití. Při pokládání se také zobrazí efekt nad jejich hlavami.
- Položení bomby zabere 2 sekundy a může být interruptnuto stejně jako zabírání BG vlajky.
- Zneškodnění bomby zabere 2 sekundy a může být interruptnuto stejně jako zabírání BG vlajky.
- Demolishery už nemají Ram schopnost a na každé straně se spawne vždy pouze jeden.
Itemy
- Byly upraveny ceny itemů u frakčních prodavačů v Mists of Pandaria:
- Itemy epické kvality prodávané za Valory u Shado-Pan Assault se nyní dají koupit za Friendly nebo nižší reputaci a jejich cena byla snížena o 34%.
- Itemy epické kvality prodávané za Valory u Mists of Pandaria frakčních prodavačů už nemají podmínku reputace a dají se koupit za Justice Pointy.
- Itemy rare kvality se nyní dají koupit o 75% nižší cenu.
- Itemy, které vyžadují exalted reputaci, nečeká žádná změna.
- Byla upravena cena, za kterou lze vyměnit Justice Pointy za Honor Pointy. Nyní to je 500 Justice za 250 Honor (původně 375 → 250).
- Oblečení páru dvou jakýchkoliv PvP trinketů z 12. sezony nebo výše způsobí, že hráč dostane dalších 10% damage reduction od ostatních hráčů.
- Všechny permanentní enhancementy z Enchanting, Engineering, Leatherworking, Tailoring a množství od vendorů a questů je nyní možné aplikovat na item jakékoliv úrovně. To znamená i heirloom itemy.
- Šance na aktivování Indomitable Primal Diamond meta-gemu už nebude ovlivněna hastem nositele, nicméně šance na aktivování byla zvýšena o 50%.
- High level enchanty aplikované na itemy oblečené na nízké úrovni budou poskytovat bonus v závislosti na úrovni hráče.
- Low level enchanty nebudou svůj efekt zvyšovat nad úroveň, pro kterou byly určeny.
- [PTR]: Pro testovací účely je nyní možné zakoupit T16 sety za goldy blízko Niuzao Temple.
- [PTR]: Pro testovací účely lze zakoupit T14 trinkety za goldy blízko Niuzao Temple.
- [PTR]: Pro testovací účely bude Glyphataur, Ph.D (Je to doktor!) prodávat glyphy blízko shrine ve Valley of Eternal Blossoms.
Naposledy upravil/a Aristo 02.08.2013 v 12:15:01.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Riko 25.07.2013 14:43
Nový minor glyph: Glyph of Flaming Serpents: Shamanův Searing Totem se podová Vol'jinovu Serpent Ward. Zde asi ptri PODOBÁ :-D
Aristo 16.07.2013 10:46
Ještě žádný seznam není.
debIT 16.07.2013 09:07
A k virtual realmum, je uz nejaky seznam ktere realmy budou spojeny ? Dejme tomu ze jsem nahodou na Spinebreakeru ... jake servery budou semnou ???
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet