Čtvrteční hotfix přinesl menší obsah změn, ale je třeba je zmínit. Změny proběhly u
Garrisonů,
povolání (přesněji Paladinů a Priestů),
Highmaulu,
PvP,
Battlegroundech,
UI a u
oprav bugů (doplněny byly i dodatečné opravy bugů ze 3. prosince). Zanedlouho budou doplněny i poslední, včerejší hotfixy!
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJRygarius zdrojNěkteré položky vyžadují restart realmů.
Garrisony, následovníci a základny
- Vyřešen problém, kdy se hráči mohli zaseknout nebo mohli být odpojeni při pokusu navštívit jinou Garrison.
- Garrison budovy
- Svatyně gladiátorů 3. úrovně: Scenário The Coliseum nyní vyžaduje 15 hráčů pro start (zvýšeno z 10).
- Zahrada bylin 3. úrovně: Ovocné stromy Draenoru by nyní měly nést ovoce, i když tu z následovníků žádný nepracuje.
Povolání
- Hráčovi mazlíčci by se nyní měli správně vrátit po nástupu z dráhy letu nebo použití vozidla.
- Paladin
- Základy
- Počáteční léčení ability Eternal Flame bylo navýšeno o 25% pro Protection a Retribution specializaci.
- Léčení abilitou Flash of Light bylo redukováno o 20% pro Protection a Retribution specializaci.
- Léčení abilitou Word of Glory bylo navýšeno o 25% pro Protection a Retribution specializaci.
- Priest
- Základy
- Kritické zásahy ability Power Word: Shield by nyní měly správně absorbovat jen 150% poškození v PvP.
- Discipline
- Divine Aegis by nyní měl správně absorbovat jen 50% poškození v PvP.
Raidy, Dungeony a Scenaria
Raidy
- Highmaul
- Tectus: Pokud Tectus vstoupí do režimu Berserk, zatímco je v procesu otřesu, tak elity Shard of Tectus a Motes of Tectus se také správně zapojí do režimu Berserk.
- Tectus: Vyřešen problém, kdy Tectus nemusel mít žádnou kořist, pokud celý Raid zemřel před tím, než byla jeho smrt konečná.
- Twin Ogron: Vyřešen problém, kdy byla odměna za dokončení achievementu Brothers in Arms nesprávně udělena.
PvP
- Kritické léčení by nyní mělo správně vyléčit za 150% normálního léčivého efektu v PvP (nesprávně byl cíl vyléčen za 175% od normálního léčivého efektu).
- Bonus z obou kusů Gladiator's Distinction setu má nyní snížené poškození od hráčů o 15% (zvýšeno z 10%).
Battlegroundy a Arény
- Dopravci battlegroundových vlajek, mají nyní správně 45 sekundovou prodlevu, než se jejich poloha s vlajkou odhalí nepřátelskému teamu (nesprávně se umístění objevilo okamžitě).
- Vzkříšení v Rated Battlegroundech bylo opraveno na 25 sekund (bylo nastaveno na 15 sekund).
Uživatelské rozhraní
- V novinkách guildy již nejsou zobrazovány (jsou nevyžádané) informace pro postavy, které vybraly předměty na Soubor úkolů: Legendární prsten.
Oprava bugů
- Postavy v Recruit-a-Friend režimu, by nyní měly správně obdržet 300% bonus pro získávání zkušeností za dokončení Dungeonů (nesprávně bylo udělováno 900%).
- Noví Pandareni - Hunteři, kteří využili Boost postavy na 90. úroveň, by nyní měli začínat s želvím mazlíčkem.
- Vyřešen problém, kdy se odměněné zkušenosti za úkoly mohli zobrazit nesprávně.
- Vyřešen problém se zobrazováním objektů pro úkoly, které hotfixy občas neaktualizovaly správně.
- Vyřešen problém, kdy hráči nemuseli být schopni se připojit z jiného realmu, pokud byli v pokusu o přechod ve frontě.
- Vyřešen problém, kdy se herní klient pro Mac OS občas zhroutil při pokusu o spuštění nebo se nesprávně uzavřel.
- Vyřešen problém, kdy se s přidáváním nebo odebíráním přátel občas mohlo stát, že hráči nebyli schopni šeptat některým BattleTag přátelům.
Naposledy upravil/a Astra 07.12.2014 v 20:28:45.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet