Čína přechází na měsíční model placení

http://media.wowfan.cz/news/newsmop4
Model placení World of Warcraft zůstává již několik let naprosto stejný. Hráči platí měsíční poplatek a mají neomezený přístup do hry. To ovšem dlouhou dobu neplatilo pro čínský trh, kde si hráči mohli zaplatit počet minut, který ve hře měsíčně stráví. Tomu je ovšem konec. Blizzard mění čínský model placení a zavádí měsíční poplatky, jako je tomu u všech ostatních regionů. Důvodů může být více, včetně velkého zájmu čínského publika, které zachránilo Warcraft film před finančním fiaskem, a přílivu nových hráčů. Tato změna nastává po více než dvou letech, kdy byly poplatky za hraní navýšeny o téměř 50 %, a hráči tak za necelých 5€ mohli získat 2700 herních minut. Pokud mají hráči stále dostupné herní minuty, budou převedeny na herní dny. Pro jeden herní den budou hráči potřebovat 150 herních minut. Co si o změně myslíte? Je dobře, že Čína přechází na stejný model jako všichni ostatní? Líbil by se vám model placení, jaký byl v Číně?


Naposledy upravil/a Bellatrix 02.08.2016 v 13:28:18.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

DJBredysh 02.08.2016 11:14

Neznám jejich kulturu ani život jak to tam ve skutečnosti je. Nicméně bych si nechtěl platit hodiny. Jo jsou sice dny kdy přijdu a hraju pul hodiny nebo hodinu. Ale zase teď když jsou prázdniny tak u toho klidne 5 hodin strávím a někdy i mnohem víc a představa, že mě např progress raidu sežere den a půl za jeden večer(v přepočtu 150minut=den) by mě asi srala.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet