I když se Blizzard stále snaží zdokonalovat modely ve hře, aby měly větší rozlišení, stejně nám občas neuniknou ty, které už oslavily 14 let. Nejvíce je to vidět na starých lokacích, budovách, stromech a dalších objektech, které se v nich nachází. Když si vedle sebe dáte určité startovní lokace a ty nejnovější, vidíte znatelný posun. Jenomže otázkou je: chceme vůbec lepší grafiku? Není ta stylizovaná grafika to, co máme na WoW rádi? Nebo byste rádi viděli WoW v grafice nynějších RPG her? Před pár lety jsme na web dávali videa, které ukazovaly, jak by třeba takový Elwynn Forest, Duskwood nebo Westfall vypadal v Unreal Enginu. Nyní se na webu objevilo video, které ukazuje více lokací, včetně Durotaru.
I když jsou ukázky rozhodně působivé, obávám se, že utáhnout tak obrovskou hru s realistickou grafikou je pro většinu počítačů nemožné a Blizzard se přeci jen snaží hru optimalizovat tak, aby ji mohlo hrát co nejvíce lidí. Za mě je kreslená grafika to, co je na WoW unikátní a s předělávkami her se starší grafikou nemám úplně nejlepší zkušenosti. Jedním z nejděsivějších příkladů pro mě bude asi Fables: The Lost Chapter, kdy nová grafika byla sice realističtější ale vypadala mnohem hůře než stará, a hra už neměla tak kouzelný nádech. Remake jsem asi po hodině odinstalovala a nainstalovala zpět starou verzi. WoW by bylo krásné si projít v realističtějším prostředí, ale obávám se, že pocity by byly po nějaké době rozporuplné.
Jak to máte vy? Hrálo by se vám WoW s realistickou grafikou lépe? Chtěli byste takový World of Warcraft 2.0?
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Valohran 29.08.2018 12:24
Mě se WoWko teda rozhodně líbí víc se současným vzhledem než něco hyperrealistického ála Kingdom Come. Realistický vzhled hodí právě k víc vážnějším hrám s (pseudo)historickým příběhem, zato u WoWka se k tomu sci-fantasy zasazení hodí mnohem víc jeho typický barevný, stylizovaný vzhled. Pokud by se změnil, jen těžko bych si zvykal. Obecně se mi vizuální stylizace ve hrách líbí a je to významný plusový bod, když se rozhoduju, jestli si nějakou hru koupím. A u WoWka to platí dvojnásob, už mám k tomu jak vypadá vztah. A souhlasím, že ten vzhled je výrazný, snadno rozeznatelný od ostatních her, což je dobře.
Perzeus 1 29.08.2018 12:11
Za mě ne vypadá to hezky ale wow jak už tu někdo napsal vypadá pěkně jak je Stratilo by to svůj nádech je sice pravda že by mohly i staré lokace trochu zlepšit ale nehrálo by to tolik lidí protože náročnost by byla velká a málo které PC by si s tím poradilo Blizzard vy co dělá aby umožnil to hrát více lidem a nové lokace vypadají skvěle jak jsou ted
Walther 29.08.2018 12:05
Realističtější Wolrd of Warcraft mám rád jen v cinematics. Vylepšování je potřeba jen v případech, jako byla stará voda. Některé dnešní hry jsou vizuálně krásné, ale po dohrání už je člověk nikdy nespustí znovu.
Lockdaar 29.08.2018 12:01
Na tohle video jsem shodou náhod nedávno koukal na youtube a za sebe mohu říct, že něco takovýho rozhodně nechci - to by pak už prostě nebyl Warcraft s takovouhle grafikou, nehledě pak na to, že takováhle grafika nemá z dlouhodobýho hlediska žádnou budoucnost - vydrží tak pár roků a pak bude už stará, jelikož budou zase lepší a novější. Typ grafiky, jakou má wow, je řekl bych nestárnoucí oproti těmhle realistickým rychlokvaškám, který vydrží v trendu tak max. pár let než přijde nějaká lepší grafika, která je zastíní...
Fuarran 29.08.2018 11:35
Mě se líbí současný omalovánky:-) I když na realističtější prostředí bych si jistě zvykla taky, myslím, že by hra ztratila jeden ze svých půvabů.
Ehm.... korektorům uteklo chybějící písmenko. V třetím řádku: místo "nachází" se vloudilo "nahází". :-)
solomon short 29.08.2018 11:35
Jen to ne, probuh! Vyhoda "comicsove" grafiky WoW je, ze starne rozhodne pomaleji, nez "eye-candy" grafika. Navic je v dungeonech/raidech o dost prehlednejsi, co se tyce ruznych on-ground efektu.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet