Na Azerothu se nachází spousta míst, kde se usídlili ještě silnější nepřátelé, než které normálně potkáváte. Tato místa se nazývají dungeony a sami je projít rozhodně nedokážete. Proto potřebujete mimo sebe ještě 4 další hráče, kteří vám se skolením nepřátel výrazně pomohou. A aby parta dobře fungovala, musí být přítopni 3 hráči, kteří budou udílet zranění, někdo, kdo bude jejich zranění léčit a zároveň bude dohlížet i na tanka, který veškerou pozornost různých potvor a hlavně i bosse, bude strhávat na sebe, aby ostatní hráči nepřišli k větší újmě.
Black Rook Hold Black Rook Hold je pevnost, která pamatuje Válku prastarých. Jejím pánem kdysi býval někdejší velitel obrany nočních elfů proti první invazi Plamenné legie, Kur’talos Ravencrest, kterého můžete znát z knižní trilogie Válka prastarých.
Court of Stars Nebyli by to noční elfové, kdyby nelpěli na svých povýšených zvycích i přesto, že se jim po městě promenádují jednotky Plamenné legie. Soumrační (Nightborne), noční elfové, kteří v Suramaru přežili Rozdělení světa, si tu navzdory tomu, že se svět kolem nich hroutí, klidně uspořádají večerní dýchánek. A šeptá se, že se na slavnosti ukáže dokonce samotná magistra Elisande, vůdkyně Soumračných, aby ujistila své následovníky, že má situaci stále pevně v rukou.
Darkheart Thicket Darkheart Thicket se nachází ve Val’sharah u úpatí místního Stromu světa Shaladrassilu. A právě odtud vyvěrá Noční můra ze Smaragdového snu a postupně proniká do každého koutu kdysi poklidného lesa. A kdesi v hloubi spletitého hvozdu se skrývá samotný Pán Noční můry, satyr Xavius.
Eye of Azshara Pod modravými vlnami, které obklopují Azsunu, leží zdroj prastaré moci. Před dávnými časy tuto krajinu prodchnula zničující moc královny Azshary. A i dnes tu její služebníci, nagy, pátrají po Pilíři stvoření jménem Tidestone of Golganneth. A zatímco vzduch se chvěje přicházející bouří, Azshařini přisluhovači se připravují na povolání jejího vtělení do tohoto světa, aby mohla znovu seslat svůj hněv na Azsunu a celý svět.
Halls of Valor Halls of Valor, neboli Síně chrabrých, se nachází vysoko v oblacích nad Stormheimem. Před dlouhými věky je vytvořil titánský strážce Odyn, aby zde shromáždil duše padlých vrykulských bojovníků, kteří zemřeli hrdinskou smrtí. Tito válečníci, požehnaní Odynovou nezměrnou mocí, nesou jméno Valarjar. Azerothští hrdinové s nimi budou muset poměřit své síly, aby pronikli k samotnému Odynovi. Ten má totiž v držení Aegis of Aggramar, jeden z Pilířů stvoření, který je třeba k uzavřené portálu Legie. Kdo však chce Aggramarův štít získat, musí prokázat, že jej je hoden…
Helmouth Cliffs
Neltharion's Lair Neltharionovo doupě, jak již název napovídá, je skalní sluj, kde přebýval černý Aspekt země předtím, než se stal Deathwingem. Po jeho odchodu jeskynní komplex obydlela rasa drogbarů, která mocného draka kdysi uctívala. Vůdce drogbarů, Dargrul the Underking, zde nyní shromažďuje obrovskou armádu, s níž má v plánu podmanit si Highmountain. K tomu mu má rovněž dopomoci Hammer of Khaz’goroth (Kladivo Khaz’gorothovo), jeden z Pilířů stvoření, který potřebujeme k uzavření portálu Legie. Tento artefakt nesmí zůstat v Dargrulových rukou.
Suramar City
The Arcway Rozlehlá síť tunelů pod Suramarem se táhne do daleka. Společnost Soumračných (Nightborne), která Suramar obývá, s pomocí Arcway rozvádí energii ze svého zřídla moci, Soumračné studny (Nightwell), do celého města. Takové množství čiré energie však může mít nepředvídatelné projevy. A většina obyvatel Suramaru už dnes vůbec netuší, co se v těchto tisíce let starých tunelech může skrývat…
The Maw of Souls Maw of Souls, Chřtán duší, je přesným opakem Síní chrabrých. Jde o říši stínů a věčné mlhy, kde vládne Odynova někdejší služebnice Helya, první valkýra. Zatímco duše hrdinů odcházejí do Síní chrabrých, duše prokletých odváží strašlivá loď Naglfar, vytvořená ze šlach a kostí, do hlubin proklatého Helheimu (tak se měl dungeon původně jmenovat, jde o lore označení tohoto místa).
Vault of the Wardens Toto vězení, v němž Dozorkyně (Wardens) držely nebezpečné démony a rovněž lovce démonů, je vytesáno do skály na pobřeží Azsuny. Jeho brány střeží magické pečetě, které mají zajistit, že se nikdo nedostane dovnitř a ani ven. Pak však jedna z Dozorkyň, Cordana, zradila své sestry a pomohla Gul’danovi ukrást z vězení tělo Illidana Stormrage (toto se odehraje v rámci úvodní questové linie demon hunterů). Magické pečetě se zpřetrhaly a strašlivé stvůry, které tu byly kdysi vězněny, se nyní volně potulují po chodbách žaláře.
Assault on Violet Hold Dalaranská Violet Hold ve svých kobkách drží nejrůznější nebezpečná stvoření, které mágové Kirin Tor pochytali. Dalaranu, který se stal vlajkovou lodí odboje proti Plamenné legii, však nyní hrozí útok přímo z jeho nitra…
Bloodmaul Slag Mines
Iron Docks
Auchindoun
Skyreach
The Everbloom
Grimrail Depot
Shadowmoon Burial Grounds
Upper Blackrock Spire
Scarlet Halls
Scarlet Monastery
Scholomance
Stormstout Brewery
Temple of the Jade Serpent
Mogu'Shan Palace
Shado-pan Monastery
Siege of Niuzao Temple
Gate of the Setting Sun
Throne of the Tides
Blackrock Caverns
The Stonecore
Vortex Pinnacle
Lost City of the Tol'vir
Halls of Origination
Grim Batol
Deadmines
Shadowfang Keep
Zul'Aman
Zul'Gurub
End of Time
Well of Eternity
Hour of Twilight
Utgarde Keep
The Nexus
Ahn'kahet: The Old Kingdom
Azjol-Nerub
Drak'Tharon Keep
The Violet Hold
Gundrak
Halls of Stone
Halls of Lightning
The Oculus
Caverns of Time: Culling of Stratholme
Utgarde Pinnacle
Trial of the Champion
Forge of Souls
Pit of Saron
Halls of Reflection
Hellfire Citadel: Hellfire Ramparts
Hellfire Citadel: The Blood Furnace
Coilfang Reservoir: Slave Pens
Coilfang Reservoir: The Underbog
Auchindoun: Mana-Tombs
Auchindoun: Auchenai Crypts
Auchindoun: Sethekk Halls
Auchindoun: Shadow Labyrinth
Coilfang Reservoir: The Steamvault
Caverns of Time: Escape from Durnholde Keep
Caverns of Time: Opening the Dark Portal
Hellfire Citadel: Shattered Halls
Tempest Keep: The Mechanar
Tempest Keep: The Botanica
Tempest Keep: The Arcatraz
Magisters' Terrace
Ragefire Chasm
Deadmines
Wailing Caverns
Shadowfang Keep
Blackfathom Deeps
The Stockade
Gnomeregan
Razorfen Kraul Maraudon: The Wicked Grotto
Scarlet Halls
Maraudon: Foulspore Cavern
Maraudon: Earth Song Falls
Scarlet Monastery
Uldaman
Dire Maul: Warpwood Quarter
Scholomance
Dire Maul: Capital Gardens
Razorfen Downs
Dire Maul: Gordock Commons
Stratholme: Main Gate Zul'Farrak
Stratholme: Service Entrance
Blackrock Depths: Detention Block
Sunken Temple
Blackrock Depths: Upper City
Lower Blackrock Spire
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Snake Plisken 23.03.2010 18:23
Nejsou tam všechny dungeony.
Sirena 23.03.2010 16:05
nechybí tam gnomeregan?
Ellendway 20.03.2010 07:51
no ja bych rekl ze nozdormu to nebyl urcite kdyz vysila svoje lidi aby to napravili
Vailen 19.02.2010 22:48
K.o: Předpokládejme, že nemyslíš to, že by Arthas našel Mrazivý smutek. V tom případě by neměl nejmenší šanci porazit (myslímže) Melganise, tudíž by v Northrendu zemřel... Nebyl by nikdo, kdo by popravil krále Aliance, Azeroth (město) by nepadlo atd atd... Teď mě tak napadlo, že bych na tohle téma měl něco vymyslet
Hexanor 08.02.2010 00:10
tydle stranky jsou good budte radi ze máte aspon něco
Zulfurak 4ver.......... 04.01.2010 18:47
ZULFURAK !!
Marduch 20.12.2009 12:16
Ty co je nebaví bloudit v dungeonech tak si stáhněte Cartographer !
Marduch 20.12.2009 12:16
Ty co je nebaví bloudit v dungeonech tak si stáhněte Cartographer !
Degen 18.12.2009 22:03
nereste to stejne wotlk je na prd !!!!!!!!!!!!!!!!!
Degen 18.12.2009 13:14
Naxx nebo třeba VH by mě taky zajímali
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet