Ačkoli hotfixy z 16. července zvěstují další četné změny v mechanikách nového raidu, přišel čas se tentokrát blíže podívat především do PvP. Co tedy Blizzard začátkem nové PvP sezóny nerfnul?
Achievementy
- Hráči nyní mohou po splnění všech náležitostí získat achievement #13767.
- Opraven bug, kdy hráči nemohli splnit achievement #13633.
Rasy
- Undead
- Raciálka spell #5227 již svým tickem nezpůsobí, že se hráč dostane nečekaně do combatu.
Classy
- Death Knight
- spell #50977 po opětovném použití v Acherusu již hráče nepřesune na jiné místo v nekropoli. Nyní je správně vrací na místo, odkud byla prve použita.
- spell #50977 po opětovném použití v Acherusu již hráče nepřesune na jiné místo v nekropoli. Nyní je správně vrací na místo, odkud byla prve použita.
- Mage
- Arcane
- Damage veškerých abilit a kouzel byl zvýšen o 6 %.
- Arcane
Dungeony a Raidy
- Azshara's Eternal Palace
- Orgozoa
- Boss se nyní přesune do druhé fáze poté, co byl počet jeho životů sražen na 40 %. (Původně to dělal automaticky po uplynutí 3,5 minuty.)
- Poznámka vývojářů: Tato změna by neměla mít efekt na obtížnost celého souboje. Důvodem pro to byla prevence, aby celý souboj nepůsobil zkresleně v následujících týdnech, vzhledem ke skutečnosti, že damage hráčů se se získáváním nového gearu v tomto rozmezí značně zvýší.
- Poznámka vývojářů: Tato změna by neměla mít efekt na obtížnost celého souboje. Důvodem pro to byla prevence, aby celý souboj nepůsobil zkresleně v následujících týdnech, vzhledem ke skutečnosti, že damage hráčů se se získáváním nového gearu v tomto rozmezí značně zvýší.
- Boss se nyní přesune do druhé fáze poté, co byl počet jeho životů sražen na 40 %. (Původně to dělal automaticky po uplynutí 3,5 minuty.)
- Radiance of Azshara
- Opraven bug, který způsoboval, že spell Gale Buffet zvyšoval addce Stormwraith její damage o 10 % za každý stack místo zamýšlených 25 % na Normal a Heroic obtížnostech.
- Opraven bug, který způsoboval, že spell Gale Buffet zvyšoval addce Stormwraith její damage o 10 % za každý stack místo zamýšlených 25 % na Normal a Heroic obtížnostech.
- Za'Qul, Harbinger of Ny'alotha
- spell #295327 má nyní novou, speciální ikonku.
- spell #295327 má nyní novou, speciální ikonku.
- Quenn Azshara
- Hráči pod efektem "Beckoned" se nyní nemohou stát obětí spell #298425.
- Hráči, kteří se vymanili z spell #30887, již nyní mohou správně používat své ability.
- Orgozoa
- Atal'Dazar
- Opraven bug, kdy Yazma po porážce daného bosse omylem vyřkla příslušnou hlášku třikrát v M+.
Předměty (Items)
- Opraven problém, kdy bossové Radiance of Azshara, The Queen's Court a Queen Azshara dropovali méně item #169694, než bylo zamýšleno.
- Opraven bug, kdy hráči po splnění M+ na úrovni 7 nesprávně dostávali gear s ilvlem 415. +7 nyní správně odměňuje hráče předměty s ilvlem 420.
- Speciální efekty z Benthic gearu nyní hráče nevyhazují ze stealthu.
- Potřebný čas k dobití item #170500 v Charging Station je nyní 1,5 sekundy. (Původně to byly 3 sekundy.)
- Esence spell #299370 se nyní neaktivuje pro Arms warriora, kteří jsou pod vlivem crowd controllu (Polymorph atp.).
- Esence spell #299370 nyní neposkytuje healing svého Minor efektu v hodnotě, který má být přístupný až na ranku 2, na ranku 1.
- Esence spell #299370 nyní druidy nevyhazuje z flight formy, když se v moment druidova cestování aktivuje.
- Esence spell #299370 na ranku 2 nyní Guardian druidům poskytuje správnou hodnotu healing, pokud mají aktivní Incarnation: Guardian of Ursoc.
- Esence spell #299370 nyní Guardian druidům nesnižuje cooldown spell #61336 dvakrát tolik, než bylo původně zamýšleno, pokud je tato esence vložena do Minor slotu.
- Esence spell #299370 na ranku 2 nyní Brewmaster monkům poskytuje správnou hodnotu healingu, pokud mají aktivní Invoke Niuzao, the Black Ox.
- Esence spell #299370 nyní Protect warriorům nesnižuje cooldown spell #107574 dvakrát tolik, než bylo původně zamýšleno, pokud je tato esence vložena do Minor slotu.
- Opraven bug, kdy se efekt esence spell #298277 neaplikoval na pety či guardiany nepřátelského hráče.
- Damage Major power u Essence of Focusing Iris byl snížen o 15 %.
- Poznámka vývojářů: Tato esence je velice mocným prostředkem k plošnění natolik, že v této kategorii zastínila ostatní esence. Tato změna by ji měla ponechat jako vhodnou volbu pro situace, kdy je třeba se vypořádat s větším počtem důležitých nepřátelských cílů.
PvP
- Healing u Restoration druidů byl v PvP snížen o 10 %.
- Poznámka vývojářů: Během 2. PvP sezóny Resto druid vyčníval oproti ostatním healerům tím, že disponoval velice dobrým healingem v kombinaci s jejich crowd controllem, obrannými cooldowny a schopnostmi jednoduše utéct za účelem si doplnit manu prostřednictvím pití. Tato změna byla záměrná, aby jejich healing nevyčníval oproti ostatním healing specializacím.
- Poznámka vývojářů: Během 2. PvP sezóny Resto druid vyčníval oproti ostatním healerům tím, že disponoval velice dobrým healingem v kombinaci s jejich crowd controllem, obrannými cooldowny a schopnostmi jednoduše utéct za účelem si doplnit manu prostřednictvím pití. Tato změna byla záměrná, aby jejich healing nevyčníval oproti ostatním healing specializacím.
- Efekt item #167864 byl v PvP snížen o 80 %. (Původně to bylo 75 %.)
- Efekt item #167840 byl v PvP snížen o 60 %. (Původně to bylo 50 %.)
- Efekt item #167865 byl v PvP snížen o 45 % pro healery (původně 30 %) a o 70 % pro tank a dps specializace (původně 60 %).
- Poznámka vývojářů: Konkrétní PvP nerfy plánované pro 3. PvP sezónu kvůli škálování, kterého se některé trinkety dočkaly s příchodem Rise of Azshara, měly neplánovaný dopad. U těchto předmětů však byl plán nerfu předem oznámen.
- Poznámka vývojářů: Konkrétní PvP nerfy plánované pro 3. PvP sezónu kvůli škálování, kterého se některé trinkety dočkaly s příchodem Rise of Azshara, měly neplánovaný dopad. U těchto předmětů však byl plán nerfu předem oznámen.
- Opravne problém, kdy zredukovaný PvP efekt předmětu item #165569 měl vliv na některé situace mimo PvP.
- Hodnota many darovaná enchantem Oceanic Restoration byla v PvP snížena o 50 %.
- Poznámka vývojářů: Začátkem 2. PvP sezóny v Battle for Azeroth jsme učinili mnoho změn ohledně regenerace many v PvP. Rise of Azshara však prostřednictvím nových enchantů a esencí tyto změny přechylovala do původní roviny, tudíž jsme přirozeně v těchto situacích museli aplikovat podobný nerf.
- Poznámka vývojářů: Začátkem 2. PvP sezóny v Battle for Azeroth jsme učinili mnoho změn ohledně regenerace many v PvP. Rise of Azshara však prostřednictvím nových enchantů a esencí tyto změny přechylovala do původní roviny, tudíž jsme přirozeně v těchto situacích museli aplikovat podobný nerf.
- Heart of Azeroth
- Esence Lucid Dreams nyní v PvP vrací o 50 % méně many, healuje o 50 % méně, když vám vrátí určité procento vaší síly a poskytuje 50 % méně leeche. Generace many poskytovaná její Major power zůstává v PvP nepozměněna.
- Esence spell #299370 nyní v PvP healuje o 50 % méně.
- Esence spell #299346 nyní v PvP healuje o 50 % méně.
- Esence The Ever Rising Tide nyní v PvP poskytuje o 50 % méně many.
- Poznámka vývojářů: Tyto esence poskytují značný self healing, u kterého si myslíme, že by měl být snížen ve stejném duchu jako tier 3 azerite traity.
Questy
- Rudové žíly potřebné pro prvotní verzi questy "Brinestone Shards" by již neměli ostatní hráči vidět.
- Lor'themar Theron a First Arcanist Thalyssra nyní správně nasednou na létajícího mounta (pokud sami můžete létat) během questu "Up Against It".
- Construction projecty Flame Turrets a Rustbolt Armories se nyní respawnují rychle poté, co byly buď zničeny, nebo zkrátka vyprchala doba jejich trvání.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet