Petův alternativní vesmír
Dříve než se znovu přihlásím do hry, prohledávám internet a zjišťuji, jak to s těmi pety je. Vztah mezi petem a jeho pánem je daný levelem loajality. Těch je celkem 6. Čím vyšší úroveň, tím se snižuje množství jídla, které pet požaduje. Přechod na vyšší úroveň loajality je podmíněn určitým časem stráveným společně a určitým množstvím zkušeností, které musí pet získat. A také především pravidelným krmením. Nakrmení peta vyvolá na petovi buff, který zvyšuje jeho štěstí. Petovo štěstí vytrvale klesá. Pokles štěstí je závislý na levelu loajality. Na úrovni 1 klesá velmi rychle, na nejvyšší úrovni 6 skoro neklesá, takže je potřeba nakrmit pouze vyjímečně. Také záleží na levelu nebo Ranku jídla, kterým je pet krmen. Je to obdobné jako když se hráč potřebuje najíst, aby si doplnil životy. Může jíst nějaké levné jídlo pro nižší levely, ale moc životů mu nedoplní.
Další zajímavou a dávno zapomenutou oblastí jsou petovy skilly. Pet může mít buď vlastní skilly, které mu zůstaly poté, co byl chycen. Dále se může naučit nové skilly, které jsou uvedeny v seznamu pod spellem Pet Training. Musí ale mít k dispozici potřebný počet trénovacích bodů, které se dostávají automaticky po dosažení vyššího levelu. Do seznamu v Pet Training se mohou skilly dostat zakoupením od trenéra nebo a především od předchozích petů. Například po Vlkojedovi mi zůstal v seznamu Skillů také Bite. Takže až si chytím nového peta, můžu ho naučit Bite, aniž ho předtím uměl. Tedy není to až tak ultimátní, protože se jedná o Bite Rank 1. Až trochu postoupím, budu si muset chytit dalšího peta, který umí Bite Rank 2, naučit se to od něj, vypustit ho a vrátit se k hlavnímu petovi a naučit ho to. Na výměnu petů slouží Pet Stable Master, kde se takto mohou uskladnit až dva peti. Toto je tedy pravý význam názvu tohoto povolání. Lovec - Hunter je mistr v chytání zvířat.
Uf, tak teorie již bylo dost a rozhodl jsem se, že můj další pet bude divoké prase. Především proto, že je to všežravec a také proto, že má Skill Charge. V Mulgore se tito nachází pouze v úvodní lokaci v oblasti Brameleblade Ravine. Cestou jsem se ještě v Bloodhoof Village naučil cooking a fishing a nalovil pro jistotu čtyři stacky ryb. Pak jsem se vrátil do úvodní lokace, chytil prase s levelem 5, splnil poslední questy a vydal se konečně do The Barrens. Prošel jsem přes Camp Taurajo až do Crossroads, kde jsem nabral spoustu questů a vydal se za dobrodružstvím do nekonečných plání.
Crossroads není jen pouhou křižovatkou cest z Ashenvale do Thousand Needles nazývanou Gold Road, a z Ratchetu, do Stonetalon Mountains, nazývanou East-West Road, ale také křižovatkou, kde se potkávají všichni horďáci včetně Nemrtvých. Z těchto důvodů je v Crossroads opravdu přelidněno. U každé NPC postavy stojí hlouček lidí. Každou chvíli někdo odlétá nebo přilétá. Když odcházím za questy, pokaždé jde někdo vedle mě, za mnou a přede mnou. Je to fakt složité. Obyčejně vidím zvíře živé jenom v dálce. Než doběhnu, už ho někdo zabíjí. Prakticky není možné dělat žádný quest klasicky. Třeba v oblasti Razormane Tribe to vypadá tak, že v místě každého jejich kempu stojí cca 10 hráčů neustále nějací noví hráči přibíhají a jiní odbíhají. Jakmile se objeví nějaký zabití-hodný cíl, bez milosti je popraven. Kdo zasáhl jako první, tomu se zabití započte do questu. Zpravidla se tam vždy najde nějaký organizátor, který přibírá nově příchozí do party. Snažím se nikde moc dlouho nezdržovat, když je tam přelidněno, tak zkusím plnit jiný quest opodál a pak se tam vrátit. Nakonec se mi podaří první sérii questů v Barrens splnit a vrátit se do Crossroads.
Petovi jsem dal jméno Rypák. Ale z krátkým A, protože dlouhé A ještě tato verze hry nezvládá. Dal jsem si pozor na krmení a nyní už má level loajality 3, má level 10 a můj level je 14.
Pokud se vám Krkounův deník líbí, rozhodně nezapomeňte navštívit FB profil autora.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
cerberos 24.04.2018 15:35
škoda že jsem ve vanille neměl huntera a korát si pamatuji že měli sloty jak na pušky luky i polearmy a dokonce i střely třeba šípy nebo náboje
Jikonekt 24.04.2018 16:14
Tak jasně, v tý době nosil pušku (měl na ní slot) třeba i war tank, nosil jí jen kvůli statům a agrování mobů na dálku :_) A hunter nemohl střílet na kratší vzdálenost než 5 yardů, takže na blízko musel používat melee zbraně, buď 2h nebo dvě 1h. Bylo to strašný... dneska je proti tomu hunter easy trojtlačítková classa
Throx 24.04.2018 17:38
Hlavne hnusna Dead Zone(mrtvá zóna) bol hnus kedy si ani nemohol strielat ani pouzit melee...
Martins911 24.04.2018 20:57
@Throx no ale zase to bylo reálnější
Jikonekt 24.04.2018 23:48
@Martins911 Tahat realitu do WoW fakt neeee, ta hra s realnosti nema vubec nic spolecnyho :_)
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet