Mage v Cataclysm

/pic/cataclysm/classy/mage

Nová mageova kouzla

Flame Orb (od levelu 81): Kouzlo je inspirováno schopností prince Taldarama v Ahn'kahet a v Icecrown Citadel, umožňuje mágovi vykouzlit (castit) ohnivý orb, který se pohybuje před ním v přímém směru a vysílá paprsky s ohnivou damage na náhodné cíle. Jakmile orb vykouzlí, může mág castit další kouzla, zatímco Flame Orb cestuje. Kouzlo sice bude přístupné všem specializacím, fire mage avšak bude mít talent, který způsobí, že Flame Orb vybuchne, jakmile se dostane na místo určení.

Time Warp (level 83): Garantuje pasivní Haste efekt podobně jako Bloodlust nebo Heroism partě či raidu. Také dočastně zvyšuje mágovi rychlost pohybu. Time Warp se vylučuje s Bloodlustem nebo Heroismem tak, že nemůžete mít prospěch z obou, pokud máte debuff Exhaustion. Navýšení rychlosti pohybu ale bude stále fungovat i když budete pod efektem Exhaustion.

Wall of Fog (level 85): Vytvoří mrazivý paprsek před mágem dlouhý 30 yardů. Nepřátelé, kteří překročí linii, budou uloveni a způsobí jim to damage. Množství spotřebované many bude navrženo tak, aby Wall of Fog byl účinný proti skupinám, nikoliv jedinci. Toto kouzlo je určeno k tomu, aby měl mág způsob ke kontrole battlegroundu (bojiště), buď na poškození příchozích nepřátel (Blizzard může být channeled na konci Wall of Fog) nebo k ochraně vlajky v battlegroundu. Doba trvání je 10 sekund a 30 sekund je cooldown.

Změny ve schopnostech a herních mechanikách

Kromě zavedení nových kouzel, plánujeme provést změny některých dalších schopností a herních mechanik, které znáte. Tento seznam zahrnuje talentové změny, ale v žádném případě není úplný, ovšem měl by napovědět, co chceme pro každou specializaci.

Mage1
  • Arcane Missiles budou přepracovány, aby se staly proc-based spellem. Kdykoliv mage způsobí damage s jakýmkoliv kouzlem, je šance, že budou k dispozici Arcane Missiles podobně jako warriorova Owerpower. Damage a spotřeba many budou přepracovány, aby se tento spell používal, jakmile bude k dispozici. Tato změna by měla pro mága udělat hru více dynamičtější, zejména na nízkém levelu.
  • Plánujeme odstranění kouzel, které nemají jasný účel. Amplify Magic, Dampen Magic, Fire Ward, a Frost Ward budou odstraněny ze hry, avšak můžeme odstranit ještě více.
  • Schopnosti vyčarovat vodu nebo jídlo budou dostupné až na vyšších levelech (pravděpodobně až kolem levelu 40) a zároveň uděláme změny, aby mágovi nedocházela mana na nižších levelech. Poté, co se mág naučí vyrábět jídlo a vodu, vytvořený item bude doplňovat zároveň manu i životy.
  • Scorch bude poskytovat damage bonus mágovým ohnivým kouzlům. Našim cílem je, aby Scorch byl součástí mágovy rotace a užitečná poškozující abilita (schopnost), dokonce pokud někdo jiný podporuje grupu Critical Strike debuffem. Scorch bude poskytovat mágovi více specifických výhod, které mohou být vylepšeny talenty.

Nové talenty a Změny ve starých

  • Arcane Focus nyní vrátí manu za každé kouzlo které mine svůj cíl, včetně Arcane Missiles, které selžou při startu. Chceme arcane mágovi dát několik talentů, které budou spolupracovat s tím, kolik má many a dát mu dostatek možností pro správu manu.
  • Playing with Fire talent sníží cooldown u Blast Wave při zásahu melee útokem, namísto současného účinku.
  • Pyromaniac bude udělovat Haste, když bude 3 a více cílů dostávat damage učínkem DoTek fire spellů.
  • alent Burnout umožní mágovi, aby castil kouzla s použitím zdraví, když mu dojde mana.

Mastery a pasivní talenty



Co je to Mastery?

Mage2

Arcane

  • Spell damage
  • Spell Haste
  • Mana Adept - Arcane bude dělat damage v závislosti na tom, kolik many mág má. Například mage může udělat mnohem více škody, když má 100% many, než když jí má 50%. Pokud bude mít málo many, bude pravděpodobně chtít použít abilitu nebo mechaniku ke zvýšení many a tím pádem i damage.

Fire

  • Spell damage
  • Spell Crit
  • Ignite - Všechny direct-damage (přímo-požkozující) fire spelly budou dávat poškození za určitý čas (DoT) při castění. Bude do podobné jako u Fireballu, ovšem DoT složka bude mnohem silnější.

Frost

  • Spell damage
  • Spell Crit damage
  • Deathfrost - Castění Frostbolt dává mágovi buff, který zvyšuje damage všem frost, fire a arcane spellům. Jediné kouzlo, které tímto nebude ovlivněno, je Frostbolt.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

pesus 13.04.2010 22:08

Já tam četl Wall of Frog .. mě to bylo nějaký divný.

Kalon 11.04.2010 12:01

ROFL. Z maga bude lock. Detekovat roguny orbem. Uz vidim ty arenky... zakempi u detectu skrytych. nahodi wallku, kterou obnovuje kazdych 10s a zere jidlo dokud nesebere detect na rogunku. K tomu tam bude litat jak dement, ice lancovat dokud mu neporcnou missly. Driv alepson musel tahat ten arcane blast. Jo a za maga hraju a presto se tomu smeju. A ty demence u jinych postav... Healroguna, MinoBoomkin, CS-DK, Priestogriper,... DD Zlatej clasic a tbc. Tohle je uz tak prekombinovany az bych blil.

Kalon 11.04.2010 11:09

za mága hraju už nějakou dobu a sem rád že se odstraní nějaké ty přebytečné spelly jako Amplify Magic Dampen Magic Fire Ward Frost Ward atd....no a jak tak čtu vaše komentáře,tak je vidět že většina (neříkám všichni) za maga pravděpodobně nehrála (nemyslim instant 80 a pod. free servery) fire mag je dobrý akorád tak na expení ze začátku a celkově na pve...nejlepší je frost a arcane...např. za frost mága sem si vytáhnul najednou rogunu a dvě DK..za fire většinou v pvp 1v1 nasleduje smrt...

Novom 11.04.2010 10:26

tady je vidět že na začátku hry wow byl pro mého mága lepší pro pvp fire spec. i v době příchodu burning crusade,pak přišel lich king a můj mág se specializoval na arcane ,nebot byl lepší spell,no a ted vidím že v cataclysmu se zas vrátím na fire,vidím to jasně fire bude ze všech mágových spec. lepší

Suriencz 11.04.2010 07:45

lol,si me nepochopil, sem to myslel tak ze kdyz uz chcou zkazit maga tak poradne .

Snake Plisken 11.04.2010 02:09

Darkdjinn: Tobě Ice Barrier nebo Ice Block přijdou k ničemu? To asi nehraješ za mága, že? Riko: Kdyby to měli na začátku Priestové, tak by si tvrdil, že to je priestovský spell.

Snake Plisken 11.04.2010 01:23

cata se mi libi cim dal tim vic, tak to ma byt, aby mage byl opravdu mage, mozna ty wardky, moli by udelat ze by treba firemage by dokazlal vykouzlit supersilnou fire barieru prtze kdyz uz fire vyuziva tak by se s nim mohl dobre branit, stejne frost a arcane by mel akorad neco jaka mana shield ale slabsi to by byly husty bitky, ete to blizzard nema uplne promysleny, je to videt ale aspon neco dela se soucasnym stavem

Javorovej 10.04.2010 19:45

No to je silně trapný, wardy sou jedna z nejužitečnějších věcí... zvlášt když máte ten talent že když resistenete spell dmg doplní vám to manu... když v PvE boss hází fire spelly tak dám fireward nedá mi to dmg a ještě doplní manu a oni to chcou zrušit no to je poděl

Javorovej 10.04.2010 19:44

Mage a bloodlust? Ste mrdli ci co? To je shamansky skill.

Vesemir 10.04.2010 18:12

Odstránenie Wardov sa mi vôbec nepáči, myslím si že sú to dosť užitočné kúzla ako v PvP tak aj v PvE. Ale ostatné zmeny sa mi páčia a už teraz sa teším ako si zahrám

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet