Muqqův otevřený dopis Blizzardu

Muqqův otevřený dopis Blizzardu: Nejdřív ze všeho jsem se lognul na account manager, abych zrušil platbu mého accountu. Bylo to pěkných 5 let a dva měsíce od chvíle, kdy vyšel World of Warcraft v Americe (USA). Za tu dobu jsem prožil pěknou řádku skvělých okamžiků. Nyní je vše u konce. 21.2.2009 mi skončí předplatné a bude to pro mě poslední den ve světě World of Warcraft. Jeden hráč z 11 milionů je pro Blizzard nic, takže mi neříkejte kra**y o tom, že mám vaší podporu. Tohle není o mně, ani o mé guildě. Je to o Blizzardu a zas***ch sr***ch, co dělají. Když se podívám zpátky, přechod z Final Fantasy X! na WoW, byl opravdu velký krok a byly časy, kdy jsem litoval svého rozhodnutí, ale i časy, kdy jsem byl rád, že jsem se tak rozhodnul. World of Warcraft byl jiný, nový, náročný a nepochybně zajímavý, ale zdaleka nebyl takový, jako je teď, ale to není důležité. Hra byla pokračování Everquestu, hry, ze které pochází spousta vývojářů World of Warcraft, lidí, kteří ji dokonale znali. Většina z nich hrála tu hru už roky a byla pro ně velkou inspirací při tvorbě WoW, jak jsem si všiml při jeho vydání. V tu dobu jsem byl i já vášnivým hráčem Everquestu a WoW mě právě zaujal, a tak jsem ho začal hrát. Věci se časem změnily, hodně změnily. Hra přestala být zábavná. Od příchodu TBC se hra neustále zjednodušovala a to nemluvíme o WotLK, který začal ukazovat odvrácenou tvář World of Warcraft. Všichni běhají se stejným equipem, vypadají stejně a dělají stejné věci. S příchodem Arén přicházely změny každý měsíc, které postihly mimo jiné i vývoj class a tím pádem i PvE. Vše začalo být předvídatelné a opakované. Celá věc s Hybridama (dual spec) byla prostě jen zas***á facka od Blizzardu. Když odstraníte všechno, co je na classach jedinečné a zajímavé, alespoň by měly být vyvážené v ostatních úlohách, které zastávají. Nápad hybridů je převzatý z Everquestu, kde lidé hrají za univerzální charaktery nebo přímo specializované classy jako je buffer, bard atd. Prostě classy, které jsou jen pro jeden účel a nic víc. Mnoho z nich odstranili s příchodem WotLK, ale zasekli se na myšlence, že hybridi jsou něco speciálního, protože mají abilitu respecnout do jiného specu. Je divné, udělat to jen proto, aby to zjednodušilo hru při levelování či oblékání postavy na jednom accountu, kde je čím dál více věcí "accountbound" nežli "characterbound". Podle mě opět dvojí metr Blizzardu, při odstraňování hranic mezi postavami na jednom účtu - na jedné straně a na druhé tvrzení, že hybridi musí být penalizováni, jelikož mohou respecnout, aby mohli zastat jinou roli ve hře, i když by stačilo jednoduché odhlášení a znovu přihlášení do hry. Přiznejme si to, tahle hra je pro veterány nudná, jediný důvod, proč ji stále hraji je ten, že během pěti let se neobjevila žádná jiná hra schopna konkurovat. Age of Conan, Warhammer Online a Aion jsou jen de******i sra**y. Opravdu... Vývojáři, pokud chcete udělat MMO, nedělejte zas***u kopii WoW. Pokud budou lidé chtít hrát WoW, budou ho hrát a na vaší zas****u de******í verzi WoWka se vykašlou. Ať je to ponaučením pro vývojáře. Mimochodem, zpět k tématu. Byly to dobré časy, i když občas někdo přestal hrát. Sám jsem nad tím chvíli uvažoval a vždycky říkal Buzzkillovi i ostatním, že čekám na nějaké znamení. Na znamení z nebes jako vodítko mé cesty. Dnes jsem jej obdržel. Pochybuji, že dostaneme někdy perm-ban, protože ztráta PR díky banu top guildy bude bolet hlavně Blizzard. Mnohem víc, než kňourání zku*****ch noobů ve hře. Opravdu, pokud víte ho**o o téhle hře, tak držte hu*u a dělejte něco jiného. Vaše lvl 1 příspěvky na fóra mohou jít upřímně do prd***e, protože víte úplný ho**o o téhle hře. Nakonec ,milý Blizzarde: Opravte ty Váše zatraceně zabugované a zkur***ě zas***é encountery. Množství času a úsilí, které věnujeme projití celého WotLK a Icecrownu, jen abychom viděli někoho umřít, a aby přišel na řadu Arthas, je jednoduše zbytečné. Konečně ho vidět umírat jen proto, aby byl CELÝ raid zabanován je prostě urážka. Je příliš snadné udělat zas***ě zabugovaný encounter, ale zabanovat lidi, když netuší, co způsobuje bug je zkur****j vtip a ten, kdo přišel s tímhle vyp*****m nápadem, může jít do pr****e. Pokud jste strávili hodiny našim sledováním jako GM, když jsme pro Vás testovali ten encounter naživo, tak se alespoň ujistěte, že jste nás zabanovali právem. Rozdávání banu hráčům, kteří narazí ve hře na bug je velmi krátkozraké a urážející. V téhle hře jsou statisíce chyb a většina lidí nebyla zabanována, když jen hráli svou hru i přes zabugovaný content, který jste jim vmetli do tváře. PTR pro každý patch je jedna věc, je v pohodě, když pro Vás testujeme ty Vaše zkur***é sr***y, ale pak jdete a suspendnete hráče, kteří se dostanou přes content, který nebyl nikdy testován veřejně a je zabugován. Content, na jehož test nepotřebujete nic víc, než zku***j godmode GM a 5 testovacích figurín a vyzkoušet jednotlivé fáze boje bez použití abilit. Dejte pokoj. Víte mnohem lépe než my, že jsme jeli normální rotace a nedělali nic zvláštního. Proč bychom se měli pokoušet pokaždé zabít Valkýry a mít buglou jen polovinu z nich než wipnem? Myslíte se, že bychom chtěli zbytečně ztrácet pokusy, kdybychom věděli jak využít tuhle sr***u z Vašeho encounteru? Udělejte mi laskavost, abych nemusel znovu ztrácet čas mé guildy kvůli tomuhle "jackass fu*k-fest", pošlete mi na e-mail mupp@gavle.to, pokud se rozhodnete: a) Udělat encounter, který není navržen retardovaným šimpanzem připoutaným ke krabici. b) Získat kvalitní tým. c) Udělat opravdu betatest toho zas***o encounteru. d) Patchnout to; a proboha udělejte to v tomto pořadí. Nebojte se, nebudu si účtovat konzultaci. A se štěstím i: e) Vyndat své hlavy z prd***e a když už jsme u toho... přejmenovat hru na World of Betacraft. Promyslete si své zas***é kecy. Opravte všechny bugy vyje***o ICC (doporučuji nechat kohokoliv, kdo opravovatl Blood Queen, aby na tom pracoval, protože ten frajer přestal s crackem, na kterém jede zbytek vašeho týmu). Opravte zas***é areny nebo ještě lépe, zrušte tu sr***u. Opravte MH (jen hádám podle vašich zku***ch záznamů). Nemáte zdroje na opravení těchto věcí? Přesuňte CELÝ Cataclysm team na opravu ICC a UDĚLEJTE TO HNED! Pokud tu sr***u nedáte dohromady, budete jediný kre***i spolu s hráči, co si předplatí 2 měsíce po vydání Cataclysmu. Máte 1 týden. Díky, Blizzarde, za těch 5 let, ale taky jděte do prd***e kvůli těm 5 letům. Jsem zabanován a jsem rád. PS: Za překlad děkujeme uživateli, který nechtěl být jmenován.

Naposledy upravil/a Satan 06.02.2010 v 19:41:59.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Matthew.J 07.02.2010 11:09

Jsem zvedav jestli si z toho Blizzard neco veme i kdyz jak psal Muqq na zacatku ...Blizzardu 1 hrac z 11 mil. neublizi (maj vsechny u pr...e hlavne ze lidi calujou )

Matthew.J 07.02.2010 11:03

Andy, keď niečo ideš prvýkrát, ako máš vedieť, že je niečo zle?

Matthew.J 07.02.2010 10:57

myslim že pro nás hráče (veterány),kteří hrajou wow od jeho vzniku cca 5 let,je tento dopis je celá pravda o blizzardu,zjednodušování,zlehčování atd opravdu tu hru jenom ničí a nebo ji dělají pro takové hráče,kteří nevědí co je to healer či tank,nebo,že na co je to ato tlačítko,má pravdu viktor bočan ze score wow umírá pomalu umírá a co je jenom na něj zábavné? hrát za alty a vyzkoušet si je,ale až je vyzkouším všechny co potom....nuda to radši si zahraju oblivion,dragon age atd

Matthew.J 07.02.2010 10:52

vy ani nevite o cem pisete wowde fakt z kopce...ani polovina z vas nezna vanilla WoW!!!

Matthew.J 07.02.2010 10:51

ale nadruhou stranu ma pravdu a gigi2gigi by moh drzet pysk s jeho nazorem an amiky kdyz na 90% jediny amiky videl v televizi.

Matthew.J 07.02.2010 10:49

za prve mam pocit ze si mysli ze mu patri cely ofik a za fruhe aspoén si ten KOKOT najde práci

Matthew.J 07.02.2010 10:45

Máte 1 týden.ja som myslel ze s WoWkom skoncil? njn, nerdrage. Muqq a cela Ensidia su proste ******

Matthew.J 07.02.2010 10:44

Andy: Ohromně zjednodušili souboj? Jak by těžké by to pro ně bylo bez toho bugu? Když to jiná guilda dala o 2 dny pozděj? A to sa tu bavíme o pravděpodobně nejlepší guilde na světě. Navíc oni POZNALI že to néni v pořádku a ten bug NAHLÁSILI. Čekáš že zažraní wowkaři přerušíja hru protože dostanů pocit že neco pravěpodobně nefunguje jak by asi mělo? Jak psal ten závislák v tom dopise wow je plné bugů a hodně lidí jich zneužívalo ale až doteď kdy to blizzardi posrali tak, že jim guilda pokořila vrchol hry hned po vydání sa začali opravdu cítit trapně. Podobně to bylo s first 80... Chování blizzardu je strašné a to co udělali s wow je strašné. To je jak kdyby nekdo prodal vadný výrobek a pak chtěl pokutu po nekom komu ten výobek nefunguje. Ale Blizzard z toho má svoje penízky a tak ten trapný pocit překoná a bude hru dál mrvit a bude sa dál snižovat před očima veřejnosti. Enom sa modlím aby tak nedopadlo aj Diablo naštěstí je to tam nepravděpodobné pže to néni MMO...

andy 07.02.2010 10:24

když si s tím ohromě zjednodušili souboj.. tak museli snad poznat že něco není v pořádku..

Blader 07.02.2010 10:20

On má ve všem pravdu a ono se ani jinak vyjádřit nejde, protože je to vina Blizzu, nemají pouštět něco v čem je bug a prvně to radši pořádně otestovat.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet