Nadílka odpovědí na často kladené otázky

http://wowfan.cz//pic/news/bluepost
Developeři Blizzardu si sedli a odpověděli na otázky, kterými je bombardují hráči od spuštění Mists of Pandaria. Já Vám přináším jejich překlad.

World of Warcraft: Otázky a odpovědi

Blizzard zdroj

Q: Můžete se s námi podělit o nějaké informace týkající se přepracování Jade Forestu? A: Hlavní důvod pro jeho předělání je, že jsme se chtěli zaměřit na úvod, který si má hráč projít po vstoupení do Pandarie. Máme pocit, že celá lokace není dostatečně epická a k představení Pandarenů zde dojde později, než by bylo vhodné. Plánovali jsme vytvořit atraktivní a zajímavou sérii questů, která představí celou rasu Pandarenů a naznačí problém se Sha. Q: Před časem bylo zmíněno, že Challenge mody mohou zahrnovat více encounterů a bonusové mechaniky, které nejsou k vidění v heroic verzích. Máte nějaké informace, o které byste se s námi chtěli podělit? A: Challenge mody budou rozhodně zahrnovat jmenované věci, ale nebude to vázáno na level/rank. Váš první pokus nejspíše zabere nějaký čas a dá se očekávat, že dosáhnete na bronz. Od toho okamžiku budeme moci využívat svých zkušeností encounterů, abyste zkoušeli zrychlit a dosáhnout tak na vyšší ranky. Q: Jste spokojeni s aktuální mírou dokončení heroic raidů (včetně Deathwinga, který se zdá obtížnější, než předchozí raidy z minulých expanzí)? Přijmete nějaká opatření, která by zajistila, že raidy v MoP budou ještě obtížnější? A: Ano, jsme spokojeni s aktuálním množstvím dokončení heroic raidů, ačkoliv je těžší posuzovat Dragon Soul díky nerfům, které zde byly prováděny, aby se obtížnost postupně snižovala. Nicméně jsme spokojeni i s těmi předchozími. Neplánujeme žádné změny, nepočítám-li Raid Finder, které by raidování v MoP ztížily. Q: Plánujete do hry přidat nějaké nové funkce v BG UI, jako například možnost připojení v teamu nebo rozdělení BG podle typu, aby bylo snadnější se připojit? A: Toto je něco, co bychom rádi udělali, ačkoli v blízké době neplánujeme do hry přidávat žádné battleground UI změny. Q: Máte v plánu snižovat délku Arena sezon? Mnoho hráčů považuje za normální a v pořádu se prostě držet svých ratingů po celou sezonu a pořádně začít hrát teprve, až je sezona před koncem. A: Ne, nic takového nechystáme. Je poměrně důležité, aby šla PvP sezona ruku v ruce s PvE. Jediný způsob je zkrátit sezonu, čímž ale vznine větší časová mezera do začátku té další a to si nemyslíme, že by bylo moc prospěšné. Q: Plánujete s novými raidy přidávat i nové raidovací itemy na Černý trh, abyste tak drželi krok se zvyšující se kvalitou itemů? A: To není ještě úplně rozhodnuto. Černý trh je velký experiment a my musíme vidět, jak vůbec funguje v praxi, než ho začneme rozšiřovat. Q: Nechtěli byste popřemýšlet nad vytvořením accound-wide goldů, jako je v D3, například přes sdílenou banku? A: Tento nápad jsme si zamilovali. Určitě musí být otravné si neustále přeposílat heriloomy, goldy a další itemy po různých charaterech. Jednoho dne bychom tento problém chtěli vyřešit. Q: Guild Wars 2 má některé velmi zajímavé výhody, které může přinášet guilda. Jmenovitě jsou to například speciální body, které můžete získávat a využívat je na vylepšení svých Guild Housů. Nechtěli byste něco podobného přivést i do WoW (například utrácení nějaké guild měny na vylešení, místo jejich odemykání, jak guilda leveluje)? A: Něco takového jsme chtěli udělat v minulosti, nicméně jsme tuto myšlenku odsunuli, abychom stále nemuseli vytvářet nové věci, které by se daly za tyto body nakoupit. Jednoduše to nesedí do našeho aktuálního currency systému. I nadále budeme pracovat na odměnách, které je možné získat za guild reputaci. Q: Cross-realm zony tak úplně nesplňují předpoklady, které byly plánované pro low populated realmy, protože i s tímto systémem je stále problém v ekonomice, která se nemůže rovnat plnějším realmům. Plánujete v blízké budoucnosti nějakou formu game-wide auction house nebo jednoduché/zdarma přístupné transfery (či jakékoliv jiné řešení), které by tomuto problému pomohlo? A: Ne, v tomto okamžiku ne. Chceme zachovat realmové komunity, zatímco ale zároveň zaplníme questové lokace více lidmi. To ale neznemaná, že v této možnosti nevidíme žádný potenciál. Q: Máte nějakou zpětnou vazbu nebo problém týkající se cross-realm zón, který by jste mohli považovat za obtíž a donutil vás v tomto systému udělat nějakou změnu? A: Zatím se zdá, že je celá komunita tímto systémem hodně zmatená, nicméně stále procházíme reporty a zjišťujeme co je a co není legitimní bug. Q: Jsou tu jedinci, kteří se obávají, že se rozmohne obchod s accounty díky accound-wide mountům/achievementům, aby je získali všechny transferem charakteru na svoje ACC. V podstatě tak můžete kopírovat achievementy/mounty/pety na svůj account. To určitě není v pořádku. Chcete uskutečnit nějaká opatření, která tomu můžou zabránit? A: Customer Support bude pokračovat v hlídání lidí, kteří se snaží porušit Podmínky Užívání (Terms of Use). Nic se nezměnilo na tom, že tento typ transferu je dostupný pouze, shodují-li se informace BNet accountu. Q: Přemýšleli jste někdy nad implementování Karma point systému, jako je v Guild Wars 2? A: Tento systém je bez pochyby zajímavý, ale jediná pěkná věc, která se nám líbí, je zásoba endgame věcí, což z toho v podstatě dělá náš Justice/Valor point systém, až na to, že se v něm hůře orientuje a snadněji to tak vede k chybám, které může hráč udělat při nákupu itemů. Q: Realm vs. Realm záležitosti jsou dobré věci a do WoW by mohly s malými úpravami snadno zapadnout. Je nějaký důvod, proč jste tuto možnost nikdy nepoužili v PvP systému? A: Líbí se nám realm vs. realm návrh. Určitě může do PvP vnést mnoho zábavy. Momentálně máme obětavý PvP návrhářský tým, který aktuálně prozkoumává možnosti, jenž můžeme v PvP použít v budoucnu. Q: Shamani jsou poslední dobou poměrně hluční a nelíbí se jim změny, které pro ně nastaly. Totem systém se stal docela složitý. Proč to tak je a nemáte nějaké návrhy, jak celou situaci zjednodušit? A: Totemy byly kompletně přepracovány a už nejsou něco, co použijete jednou před bojem. Záměr byl udělat je použitelné v závislosti na situacích, které můžou nastat, aniž by ale byly součástí rotace. Pokud hráčům chybí „totem bar“, tak přesto mohou své totemy umístit na action bar a přepracovat si UI. Q: Díky transmogrification už není gear to, co byl dřív. Dříve to bylo něco, co poukazovalo na kvalitu gearu, který má hráč oblečený. Zapřemýšlíte nad možností udělat ramena neviditelná? Mnoho hráčů prostě jde a najde si ta nejmenší, low-level ramena, aby jimi překryli obrovské high-quality shoundery. A: Ještě stále se nám zdá, že na to dát hráčům takovou možnost je moc brzy. Zvláště, vyžaduje-li to vytvoření nové podpory. Aktuálně jsme to odsunuli stranou, protože máme mnohem důležitější věci, kterým se musíme věnovat. Věříme, že pro to přidávat nové možnosti do transmogrification je nejlepší doba mezi datadisky, kdy jim můžeme věnovat více pozornosti. Kdybychom tuto možnost přidali s novým datadiskem, tak je okamžitě pohřbena jinými, výraznějšími vymoženostmi.



Naposledy upravil/a Wrent 31.08.2013 v 20:09:10.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

barrny 01.10.2012 08:32

Take nechapu, proc chteji menit Jade Forest - udelal jsem zde hned vsechny Q a v porovnani s ostatnima lokacema mohu rici, ze je to nejlepsi lokace z cele Pandarie. to: LubiQus - no ja hraji take na BB, ale za aliky a mohu s klidme rici, ze zadnou sikanu jsem behem expeni nezaznamenal a to ani u jedne frakce (vyjimky se obcas najdou, take me parkrat killnuli). Samo roztrzky jsou a budou pri delani DQ to se proste nezmeni a s tim musi hrac pocitat obzvlaste, kdyz hraje na PvP serveru, ale co se BB tyce, pomer stran je zde pomerne vyrovnan a komunita se vicemene toleruje coz je idealni stav a doufam, ze zadne crossrealmy pokusy, zde do dalsiho datadisku nebudou.

DaveL 30.09.2012 22:01

...ano to se týkalo revmapu JF v betě jak Morde píše.

Mordecay 30.09.2012 19:39

Mám taký pocit, že tá otázka k Jade Forest smerovala na zmenu počas bety... tam bol jeden čas Jade Forest neprístupný práve kvôli meneniu zóny. Alebo plánujú ďalší update?

Pierre 30.09.2012 19:32

Taky vůbec nechápu co chtějí měnit na Jade forestu. Úplně nejlepší lokace z Pandarie. K těm shamanum....nejvíc low classa, v pvp první targetovaná, živý terč, nic víc nic míň. Pařbička ten shaman bez totemů...

Garick 29.09.2012 20:12

Proč chcou měnit Jade Forest?, vždyt je to nejlepší oblast z Pandarie!, radší ať změni Valley of Four Winds to je pěkn vopruz, proti Jade Forest.

eXt 29.09.2012 19:50

on nepsal v pandarii

LubiQus 29.09.2012 18:34

Aha, tak to budu sikanovan dal, dik za odpoved

Izzi 29.09.2012 17:40

jelikož v pandarie není do cross-realm zapojena tak tam nemůžeš potkat hráče z jiného serveru

LubiQus 29.09.2012 17:02

Meli se zeptat jak doopravdy cross-realm zony funguji. Expeni na pandim dataci na serveru Burning Blade za hordu je ukazkou jak vypada prava sikana. Za 5 hodin hrani jsem potkal v expicich oblastech (ne mesta) asi dva hordaky, ale aliance po stovkach. Nevim jak system funguje, ale zda se mi, ze pokud je v oblasti dostatek hracu, tak to realmy nespoji, coz je logicke, ale ne, kdyz jsou hraci jen z jedne frakce.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet