Nostalrius - Kauza uzavřeného serveru stále žije!

http://media.wowfan.cz/uploaded/nostalrius
Vzpomínáte si na již téměř zapomenutou kauzu, která se točila kolem privátního serveru Nostalrius? Napsalo se mnoho novinek kolem toho, jak Blizzard celý server zavřel a poslední zprávy, které se na veřejnost dostaly, byly o tom, že se zástupci serveru sešli s vedením Blizzardu, na kterém probrali všechny možné možnosti a postupy. Od té doby bylo ticho a na celou kauzu se pomalu, ale jistě zapomnělo. Před pár dny ovšem vyšla na fóru tohoto serveru novinka, která poodhalila dalších několik skutečností a možný (i když dle všeho nelegální) návrat této „ikony“ free serverů. O co tedy jde? V průběhu několika měsíců se posbíralo přes 300 tisíc podpisů v online petici a přes 50 tisíc hráčů vyplnilo dotazník. Dotazník obsahoval také otázku, zda by hráči chtěli platit měsíční předplatné za hraní na legacy serveru. V drtivé většině byla odpověď ano. Blizzard má také veškeré potřebné podklady k tomu, aby servery spustil. Vývojáři serveru Nostalrius poskytli kompletní dokumentaci, včetně anti-cheat systému, který zabraňoval programům jakkoli zneužívat hry. A proč o tom vůbec píšeme? Komunita stojící za Nostalrius veřejně přiznala, že pokud Blizzard na blížícím se BlizzConu nepředstaví plán, jak vyřešit problém legacy serverů, půjde do toho Nostalrius nejspíše znovu a s mnohem větší parádou! Myslíte, že Blizzard se chystá na BlizzConu představit něco nového? Myslíte, že Tom Chilton byl přesunut z týmu World of Warcraft náhodou, nebo to má co dočinění s novým projektem, kterým může být již mnohokrát zmíněný Blizzard Classic – projekt, ve kterém upravují staré hry a hráčům tak dovolují je pouštět na nových počítačích.


Naposledy upravil/a Bellatrix 19.10.2016 v 23:05:12.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Ellendway 23.10.2016 21:50

kritik
To je naprostej nesmysl, ve vanille jsem raidoval od MC az po Naxx, vim jak to bylo ve skutecnosti, opravdu hodne farmit bylo potreba az v druhy pulce Naxxu na bosse jako Loatheb, ale vetsinu vanilly vam stacilo nafarmit par resist potek a to bylo vse i v Aq potrebovalo nature resist gear jen 15 lidi ze 40cti na Huhuran,v zadnym pripade tam nebyla takova silenost jako je ted ap power kdy farma nekonci nikdy, naxx40 byl nejtezsi raid co kdy ve wowku byl bossove byli pretuneny ze to neslo dat bez world buffu, tady vznikl mytus ze vanilla byla grind fest ale ve skutecnosti to bylo pouze v Naxxu predtim se nic takovyho nedelo, dungeony vam k nicemu nebyli na raid takze hodne lidi logovalo jen na raidy a nic nefarmili, ano vylevlovat trvalo mesice, ale pro raidery se 75% casu vanilly zadna farma nekonala.
Naprostý nesmysl. Proto byl velký nedostatek úkolů a mnozí museli od 56., někdy od 57. úrovně hnát levely tím, že trávili pár desítek hodin zabíjením potvor ve světě. Naxx40 nebyl nejtěžší raid, spíše nejhůře zpracovaný raid. Zbytečně těžcí bossové, nesmyslné nároky, úplně špatně udělaný raid. A nevím jak ty, ale na trochu vyšší „úrovni“, která ve vanille byla, si opravdu potřeboval dobré kvantum potionů, plno žrádla. Takže ano, máš pravdu. Pro casual raidery se farma opravdu nekonala.

corpsen 23.10.2016 11:26

Dnešní endgame tvoří questy, to je fatk zábava pořád dokola...

corpsen 23.10.2016 11:25

Jalefar
Vsichni ty casual ubozaci co ve vanille ani nic neraidovali by o tom mohli uz kurva drzet hubu.
Naprosto souhlasím, a nevím proč by jako měli lidi na 50 lvlu přestat hrát a už vůbec proč by měli expit 60 půl roku, to je přesně jak říkáš ty: Casual hráč

Athanel 22.10.2016 11:55

WoWko hraji taky od Vanilly , ale jek už tady bylo zmíněno . Bylo to fajn v době kdy tady prostě nic nebylo . Rád na to vzpomínám ale , že bych to chtěl hrát znovu , to ani náhodu . Už jen z toho důvodu , že času je pramálo . Samozřejmě mluvím za sebe , určitě se najdou příznivci kteří to hrát budou chtít . Momentálně jsem nadšený z Legionu , za mě snad nejpovedenější datadisk . Pořád je co dělat a hlavně se mi moc líbí Artifact systém . Asi sto lidí sto chutí ale podle mě se tohle vážně povedlo .

Merneron 21.10.2016 20:37

Ja celkovo musím súhlasiť, že by bolo fajn hrať pôvodné questy a pôvodné miesta s jedinečnou atmosférou daného datadisku. Ako príklad slúži dobre aj zóna Blasted Lands, ktorú môžeme mať nastavenú ako pred inváziou hordy č. 2 aj po nej a s rôznym vzhľadom. Takéto veci plus questy, by sa naozaj zišli...bolo by to pre pôžitok zaujímavejšie.

Jalefar 21.10.2016 19:56

Vsichni ty casual ubozaci co ve vanille ani nic neraidovali by o tom mohli uz kurva drzet hubu.

mortty 21.10.2016 17:56

Mne sa celkom paci nazor Nixxiona. Ved predsa ked si kupujes battle chest, mas v nom vsetky verzie WOWka. Avsak mas moznost vzdy hrat len tu poslednu verziu hry. Preco by teda nemohli existovat Progress Legacy servery, kde by si si vybral kt verziu chces hrat a ak by si sa dostal na max lvl a dajme tomu porazil final bossa datadisku dostal by si moznost presunut postavu na novsiu verziu hry.

kritik 21.10.2016 16:56

Ellendway
Ale vanilla byla přeci lepší! Prostě je jedno, žes musel 24/7 farmit. PROSTĚ BYLA LEPŠÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!
To je naprostej nesmysl, ve vanille jsem raidoval od MC az po Naxx, vim jak to bylo ve skutecnosti, opravdu hodne farmit bylo potreba az v druhy pulce Naxxu na bosse jako Loatheb, ale vetsinu vanilly vam stacilo nafarmit par resist potek a to bylo vse i v Aq potrebovalo nature resist gear jen 15 lidi ze 40cti na Huhuran,v zadnym pripade tam nebyla takova silenost jako je ted ap power kdy farma nekonci nikdy, naxx40 byl nejtezsi raid co kdy ve wowku byl bossove byli pretuneny ze to neslo dat bez world buffu, tady vznikl mytus ze vanilla byla grind fest ale ve skutecnosti to bylo pouze v Naxxu predtim se nic takovyho nedelo, dungeony vam k nicemu nebyli na raid takze hodne lidi logovalo jen na raidy a nic nefarmili, ano vylevlovat trvalo mesice, ale pro raidery se 75% casu vanilly zadna farma nekonala.

21.10.2016 15:52

Lockdaar:vzhledem k tomu ze za exalted u vetsiny repek sou 3* recepty tak je za zbytecny rozhodne nepovazujucorpsen:uz vidim jak budes nadsenej z vanily jak budes pul roku expit char na 60 level pak ho mesic dva vybavovat v dungach a pak zjistis, ze uz to skoro nikdo nehraje protoze je prestalo na 50 levelu bavit nekonecny expeni a to nemluvim o repkach vyse zminovanych waterlordech a behani s kyblikem vody kazdou hodinu do molten core o pvp ani nemluve, lidi budou urcite nadseni jak je bude reskillovat firemage one shot pyroblastem :-)Vanila byla fajn na svou dobu kdyz clovek nic jinyho neznal, ale kdyz to clovek porovna s aktualni dobou tak to byla jen tezce nedodelana beta

Lockdaar 21.10.2016 12:14

Merneron
Veď ale to je na tom celé dobre. Na druhý artefact pokiaľ človek ide zo začiatku iba svoj main, nepotrebuješ po jeho vyexpení toľko času. Nakoľko Artifact power už dostávaš v skoro maximálnej hodnote a tým pádom je progres s druhou zbraňou rýchlejší
Mě tohle ani nějak nevadí, bez grindování si neumím ani MMORPG nějak představit rozhodně nejsem toho názoru, že by tenhle grind zruinoval Legion jako Garrisons ve WoD zatím se ještě morduju s dokončením primární specializace a jestli pak bude progress s AP na sekundární/3. specializaci ještě rychlejší, tak není co řešit.Ještě do teď si pamatuju, jak jsem v BC sháněl závratných 5k goldů (nebo kolik to přesně tenkrát bylo) na lítáka a mounta, musel jsem si na to půjčit a pak několik týdnů musel farmit pravidelně daily questy, abych to splatil Nedávno jsem tu taky četl někde v novince, jak jsou reputace v Legion zbytečný, protože za ně není žádnej mount - připomeňte mi někdo prosím jaký odměny dávala frakce Hydraxian Waterlords ve vanille?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet