Paladin v Cataclysm

/pic/cataclysm/classy/pala

Nové schopnosti Paladinů

Blinding Shield (level 81): Způsobuje zranění a slepotu na všech cílech v blízkosti. Tento efekt lze přerušit pouze, pokud nestojíte čelem kouzlu. Spell je podobný jako u Eadricovy alibity Radiance v Trial of Champion.
Holy strom bude navyšovat zranění a critical strike chance, kdežto u protection stromu bude tento spell instantní.
2s cast. Vyžaduje štít.

Healing Hands (level 83): Nové healerské kouzlo. Z paladina začne vyzařovat heal podobně jako u Healing Stream Totem. Kouzlo má krátký dosah, ale delší trvání. Paladin může používat další jiné healing kouzla i když je Healing Hands aktivní.
15s cooldown. 6s trvání.

Guardian of Acient King (level 85): Dočasně vyvolá strážce podobající se okřídlenému tvoru světla ozbrojený mečem. Vizuálně bude podobný jako kouzlo Vzkříšení u paladinů ve Warcraft III. Strážce má jiné účinky v závislosti na dané specializaci. Pro Holy paladiny strážce více healuje zraněné druhy. Pro Protection paladiny bude strážce absorbovat některé příchozí zranění a u Retribution paladina bude strážce dávat zranění do cíle (podobně jako Gargoyl u Death knighta).
3 minuty Cooldown. 30s trvání (může se lišit v závislostech na nichž se strážce objeví).

Změna schopností a mechaniky

    paladin
  • Crusader Strike bude základní alibita pro paladiny od 1. levelu. Bude tak vyrovnáno jeho levelování, protože ze začátku nemá instantní útok. Retribution strom získá nový talent, který buď upraví Crusader Strike a nebo ho úplně nahradí.
  • Cleanse pracuje s novým systémem dispellů. Bude brán jako obranná magie. Dispelluje z přátelských cílů debuff, poison a diseas
  • Blessing of Might poskytne Wisdom stejně jako jeho další blessing. Pokud budou dva paladinové v partě, tak jeden může buffovat Knight a druhý Might. Tím se sníží potřeba jiného buffu na jiné classy.
  • Holy shock bude hlavní healing kouzlo pro všechny paladiny.

Nové změny v talentech

    paladin
  • Budou zlehčeny defenzivní schopnosti Retribution a Holy paladina. Jednou možnou změnou bude snížení doby trvání u Divine Shield o několik sekund. Retri paladin docela dobře prochází battlegroundy a v battlegroundech v Cataclysm si budou muset dávat větší pozor. Kromě toho, healing v Cataclysm bude změněný, takže paladin nemusí být schopný se plně uzdravit v Divine Shield.
  • Retri paladinové potřebují další mechaniku, která ponese určitá rizika ze zmáčknutí špatného tlačítka kvůli rotaci. Dále budou přidány další PVP užitečnosti. Navíc, "úspěchy" paladinů se sníží. Buď bude dělat slušný burst damage a nebo se bude držet naživu.
  • Bude zvýšená doba Sacred Shield na 30 minut a limitem na jednom targetu. Záměrem je použití shieldu na main target a zlěpšení healerských schopností tak, aby byl paladin brán i jako skupinový healer.
  • Holy paladinům bude přidán velký heal. Flash of light zůstane jako drahé, rychlé léčení. Holy light, průměrné léčení. Bacon of Light bude změněn na práci s Flash of Light.
  • Paladinové budou používat spirit jako jejich mana regeration stat.
  • Protection paladinové potřebují rozdílnou rotaci mezi single-target a multi-target tankováním. Stejně tak bude přidán cooldown v každé rotaci.
  • Holy shield již nebude stát "poplatky". Jejím úkolem bude zlepšení block chance a nadále bude poskytovat damage a threat.

Pasivní bonusy z Mastery



Co je to Mastery?

Holy

  • Healing
  • Meditation
    • Mana, která se obnoví v boji za pomoci vašeho spiritu.
  • Critica Healing Effect
    • Paladin healne více, pokud dostane crit na heal.

Protection

  • Damage Reduction
  • Vengeance
    • Kdykoliv je tank zasažen, přidá AP.
  • Block Amount
    • Paladin bude tank, který hodně blokuje. Warrior tank občas získá critical block, ale paladin absorbuje více damage z normálního blocku.

Retribution:

  • Melee Damage
  • Melee Critical Damage
  • Holy Damage
    • Jakýkoliv útok s Holy damage bude mít větší požkození.


Naposledy upravil/a Snake Plisken 23.04.2010 v 08:20:24.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Dydy 16.04.2010 00:06

a to s tim holyshockem fakt nechapu.. shock shock holy light ?

Dydy 16.04.2010 00:04

oprava utok na dalku.. - Exorcism s pomerne velkym cooldownem.. dlouhym castem.. a neprilis velikou dmg..

Dydy 15.04.2010 23:59

pokud ted nerfnou jeho defence schopnosti tak si treba v pvp neskrtne protoze je pomaly..musi k cily dobehnout.. nema utok na dalku.. jeho hlavni zbrani je stun ktery se ted diky 10 moznostem jeho sundani stal neprilis ucinym.. o healovani nemluve.. delaji z toho zbytecnej bordel.. proc vymyslet a menit healy kdyz maly(flash) velky(holy light) a instat heal(shock) je prece zlata stredni cesta.. Hand na kratkou vzdalenost ? healer vetsinou stoji vzadu aby mel prehled a neni radno se plest tam kde clovek dostava dmg.. nevi co by vymysleli.. flash maly drahy rychly ? a jeste nerf beacona ? opravdu nevim co se z toho snazi udelat.. myslim ze tady to vymysleni je zasluhou stezujicich se lidi kteri proto ze si palat da sem tam bublinu muzou vytrhat vlasy.. jako kdyby ostatni clasy nemeli neco podobneho pro unik ci obnovu akorat v jine podobe..

Dydy 15.04.2010 23:48

myslim ze to prehanite.. hral sme ali palata jeste kdyz se teprve tusil tbc pak sem zacal hrad horde pala takze sem prosel snad vsechny jeho zmeny..za 60lvl wowka byl velmi dobrou vsestranou clasou.. nenahealoval tolik jako priest nedal takove dmg jako war ale byl dobry protoze umel takrikajic ,,vsechno slusne,, priznam ze v nekterych usecich byl opravdu undestructible ale ty casy byly kolem SSunO a od te doby ho neustale nerfuji.. ale porad se nadava palat je nejhorsi a je pro male deti.. Divine shield ? co treba dispel ? kamos s priestem me drtil s upravenym mass dispelem tak ze nemelo cenu bublinu davat.. lock muze dat dmg i kdyz mam divine shield na sobe a pokud se v ni doplnim Holy light nemam skoro zadnou manu a znamena to pro me nemoznost zapnout ,,kridla,, pouzit lay of hand atd.. vse spojeno spolecnym ,,coldownem,,.. kazdy patch prinasi pro palata omezeni a vy porad kricite jak se neda zabit..

majky_em 15.04.2010 20:50

Wowartic
TO:Radovan03 Souhlasím paladin byl až moc OP trochu ho zkrotit neuškodí.
No, pretoze rogun, ktory si bude prehadzovat combo pointy z targetu na target + sa mu bude stackovat dmg reduction az na 50% a pre istotu mu dame aj nejaku tu HoTku OP nebude.Alebo to ze kazdy destro lock alebo ele shaman v PvP crituje 12K+ (to som este malo povedal) to OP nieje. Zaujimave na OP paladinoch je, ze kazdym patchom ktory blizz vyda ho nerfuju, no ludia stale kecaju o tom, ako je OP. Pripada mi to uz ako keby len zo zvyku. No ale tak vidim, ze blizz pokracuje v nerfovani paladinov dalej. Ked to takto pojde vsetky Cataclysm patche, tak v nasledujucom datadisku ho rovno deletnu.

onyy 15.04.2010 18:41

Dejv
nepřipadám si jako rozmazlené americké dítě..
Právě proto je tam to neurazte sa dospelaci co zanho hrate

Wowartic 15.04.2010 17:51

TO:Radovan03 Souhlasím paladin byl až moc OP trochu ho zkrotit neuškodí.

DaveL 15.04.2010 17:26

Radovan03
Vsetci vieme ze Plaladin je pre rozmaznane Americke deti aby hrali WoW a zahrali aspon nieco neurazte sa dospelaci co zanho hrate,ale paladin je OP jak svine pre vela ludi,mne tiez robil problemos,ale s lockom ho hravo zvladam.Musia ho trochu ,,skrotit,,
nepřipadám si jako rozmazlené americké dítě..

Radovan03 15.04.2010 16:09

Vsetci vieme ze Plaladin je pre rozmaznane Americke deti aby hrali WoW a zahrali aspon nieco neurazte sa dospelaci co zanho hrate,ale paladin je OP jak svine pre vela ludi,mne tiez robil problemos,ale s lockom ho hravo zvladam.Musia ho trochu ,,skrotit,,

tommygun 15.04.2010 15:14

S Wrentem plne souhlasim, doted byly pala az prilis dobry

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet