V další aktualizaci se objeví hned několik nových vlastností pro artefakty. Hráč se k těmto novým vlastnostem dostane pomocí krátké úkolové linie, která se odemkne, jakmile bude mít vyzkoumány všechny předešlé vlastnosti.
Každé povolání dostane tři nové vlastnosti. Jedna z vlastností má vždy čtyři úrovně a další dvě vlastnosti mají po jedné úrovni. Po odemčení všech vlastností na hráče čeká ještě „nekonečná“ vlastnost, která jde vylepšit dvacetkrát.
Osobně jsem například počítal, kolik budu potřebovat Artifact Power k tomu, abych vylepšit svou hlavní talentovou specializaci u warriora – Protection. Pokud bych vylepšoval zbraň od úplně první vlastnosti, včetně Infinite a Unbreakable Bulwark vlastností, čeká na mě 219 155 330 potřebného Artifact Power. A to je už slušné číslo, nemyslíte?
Ještě než se pustíte do čtení, mějte prosím na paměti, že jde o informace, které jsou k nalezení na Public Test Realmu – jde tedy o informace, které se mohou ještě změnit.
Některé vlastnosti nemusí být v současné době stále zveřejněny. Pokud tomu tak je, bude u vlastnosti napsáno „V současné době nedostupné. Bude doplněno později.“. U některých vlastností je místo čísla napsáno pouze X. Toto písmeno je nahrazeno za číslo a je proměnné. Při stanovování finálního čísla bude vždy záležet na vašem gearu, talentech atd.
Seznam povolání
Death knigh
Blood
- spell #238042 – Zvyšuje léčéní z Death Strike o 5 %.
- spell #238078 – Consumption přidává až do zrušení X Leech vám a čtyřem vašim nejbližším spojencům.
- spell #238114 – Overhealing, který je vytvořen kouzly Death Strike a Consumption, zvyšuje vaše maximální životy až do X %.
Frost
- spell #238043 – Zvyšuje šanci na aktivování Runic Empowerment o 1 %.
- spell #238079 – Poškození Crystalline Swords snižuje cooldown Empower Rune Weapon o 5 vteřin.
- spell #238115 – Obliterate má šanci na poškození dalšího cíle pomocí Crystalline Swords.
Unholy
- spell #238044 – Zvyšuje poškození Scourge Strike o 5 %.
- spell #238080 – Zvyšuje poškození Apocalypse o 30 % a generuje 2 Runy.
- spell #238116 – Útoky Gargoyle mají X% šanci na aplikování Festering Wound.
Demom hunter
Havoc
- spell #238045 – Snižuje cenu Eye Beam o 5 Fury.
- spell #238081 – Blade Dance může navíc X krát zasáhnout cíl.
- spell #238117 – Chaos Strike může navíc X krát zasáhnout cíl.
Vengeance
- spell #238046 – Zvyšuje trvání Metamorphosis o 1 sekundu.
- spell #238082 – Soul Cleave uděluje X poškození za každý zkonzumovaný Soul Fragment.
- spell #238118 – V současné době nedostupné. Bude doplněno později.
Druid
Balance
- spell #238047 – Zvyšuje poškození Starfall o 3 %.
- spell #238083 – Moonfire zvyšuje přímé poškození dalšího Moonfire o 5 %. Může se stackovat až pětkrát.
- spell #238119 – Moonfire násobí zranitelnost (1 % za každý stack, maximálně šestkrát) na Arcane poškození. Sunfire násobí zranitelnost (1% za každý stack, maximálně šestkrát) na Nature poškození.
Feral
- spell #238048 – Zvyšuje poškození Thrash o 5 %.
- spell #238084 – Tiger’s Fury nyní přidává X Versatility vám a čtyřem nejbližším spoluhráčům.
- spell #238120 – Ashamane’s Frenzy také zvyšuje poškození, které dáváte afektovaným cílům o X %.
Guardian
- spell #238049 – Moonfire snižuje přijaté poškození o 1 %.
- spell #238085 – Přidává Frenzied Regeneration další použití.
- spell #238121 – Thrash má možnost spustit další Thrash.
Restoration
- spell #238050 – Zvyšuje dobu trvání Essence of G’hanir o 1 vteřinu.
- spell #238086 – Zvyšuje léčení Efflorescence o X % každé dvě vteřiny.
- spell #238122 – Vaše Heal over Time efekty se automaticky obnovují, pokud se cíl dostane pod 35 % svých životů.
Hunter
Beast Mastery
- spell #238051 – Snižuje cenu Cobra Shot o 2 Focus.
- spell #238087 – Aspect of the Wild způsobí, že vaši peti udělí X fyzického poškození do všech nepřátel v okruhu 5 yardů.
- spell #238123 – Cobra Shot má šanci na vyvolání X Sneaky Snakes, kteří budou útočit na cíl, dokud nezmizí.
Markmanship
- spell #238052 – Zvyšuje efektivitu Vunerability o 10 %.
- spell #238088 – V současné době nedostupné. Bude doplněno později.
- spell #238124 – Windburst nyní zpomaluje a dává X poškození dokud není přerušen.
Survival
- spell #238053 – Zvyšuje poškození kritického zásahu Mongoose Bite o 5 %.
- spell #238089 – Jakmile se aktivuje Talon Strike, zaútočí váš pet X krát.
- spell #238125 – Flanking Strike má šanci na vyvolání duchů Hulna Highmountaina a Eche’ra.
Mage
Arcane
- spell #238054 – Zvyšuje poškození Arcane Missiles o 3 %.
- spell #238090 – Mark of Aluneth po detonaci obnoví 15 % vaší many.
- spell #238126 – Arcane Explosion se také vykouzlí na místě, kde jste vykouzlili přechozí Arcane Explosion. Trvá 6 vteřin.
Fire
- spell #238055 – Zvyšuje dobu trvání Combustion o 1 vteřinu.
- spell #238091 – Phoenix Flames mají šanci poskytnout X% šanci na kritické poškození vám a čtyřem nejbližším spoluhráčům.
- spell #238127 – Phoenix Flames zasahují další dva cíle.
Frost
- spell #238056 – Zvyšuje násobitel poškození na Ice Lance o 10 %.
- spell #238092 – Pokud je Frozen Orb aktivní, získáte instantní kouzlení Blizzardu.
- spell #238128 – Jakmile zasáhne Ebonbolt cíl, objeví se v místě zasaženého cíle ledový pilíř, který udělí X Shadowfrost poškození.
Monk
Brewmaster
- spell #238057 – Zvyšuje poškození Blackout Strikes o 5 %.
- spell #238093 – Keg Smash má X% šanci na spuštění dalšího Keg Smash.
- spell #238129 – Vypitím Purifying Brew aplikuje dalších X % dalšího Stagger. Vypitím Ironskin Brew očistí X % vašeho Stagger poškození.
Mistweaver
- spell #238058 – Snižuje cooldown Revival o 10 vteřin.
- spell #238094 – Effuse způsobí, že Sheilun vygeneruje Cloud of Mist.
- spell #238130 – Požití Mists of Shailun způsobí, že každý další aktivní mist vyléčí blízký cíl o X.
Windwalker
- spell #238059 – Snižuje čas dobíjení Storm, Earth, and Fire o 3 vteřiny.
- spell #238095 – Spuštění Combo Strike přidává vám a čtyřem nejbližším spoluhráčům X Mastery.
- spell #238131 – Strike of the Windlord přidává Thunderfist za každý zasažený cíl. Thunderfist aktivuje melee útoky a uděluje X Nature poškození.
Paladin
Holy
- spell #238060 – Zvyšuje rozsah Tyr's Deliverance o dva yardy, léčí o 5 % a poskytuje bonus k léčení o 5 %.
- spell #238096 – Light of the Martyr také aplikuje X % Blessing of Sacrifice.
- spell #238132 – Light of Dawn vystřelí léčebný orb směrem k Beacon of Light. Vyléčí první osobu, na kterou narazí, za X.
Protection
- spell #238061 – Zvyšuje šanci na parry o 1 %.
- spell #238097 – Po vypršení Ardent Defender se aktivuje štít, který absorbuje 12 % z maximálního zdraví hráče.
- spell #238133 – Váš Judgment poskytne Blessed Stalwart, zvyšuje poškození a snižuje příchozí poškození vašeho dalšího Shield of the Righteous o X.
Retribution
- spell #238062 – Templar’s Verdict zvyšuje poškození dalšího Blade of Justice o 5 %.
- spell #238098 – Pokud je aktivní Greater Blessings, získáte také Blessing of the Ashbringer. Blessing of the Ashbringer poskytuje 2500 Attack Power.
- spell #238134 – Avenging Wrath snižuje cooldown kouzla Judgment o 50 %.
Priest
Discipline
- spell #238063 – Atonement snižuje příchozí poškození o 0.5 %.
- spell #238099 – Pain Suppression také léčí cíl za X % z poškození, kterému zabrání.
- spell #238135 – Light’s Wrath také aplikuje absorpční štít dle X % vyléčení.
Holy
- spell #238064 – Zvyšuje healing bonus z Light of T’uure o 5 %.
- spell #238100 – Poškození, které obdržíte, má šanci resetovat cooldown Desperate Prayer. Šance na získání je závislá na obdrženém poškození.
- spell #238136 – V současné době nedostupné. Bude doplněno později.
Shadow
- spell #238065 – V současné době nedostupné. Bude doplněno později.
- spell #238101 – Vy a čtyři nejbližší spoluhráči získají X % Haste, pokud jste zrovna ve Void formě.
- spell #238137 – Chapadla (tentacles), která vyvoláte pomocí Call of the Void, generují X Insanity.
Rogue
Assassination
- spell #238066 – Zvyšuje poškození Garrote o 4 %.
- spell #238102 – Crimson Vial snižuje příchozí poškození o X %. Tento efekt se zmenšuje o X % každé dvě vteřiny.
- spell #238138 – Úspěšně aplikovaný jed (poison) snižuje cooldown Kingsbane o X vteřin.
Outlaw
- spell #238067 – Zvyšuje šanci na kritické poškození Saber Slash o 5 %.
- spell #238103 – Curse of the Dreadblades také zlepšuje regeneraci energy o X %.
- spell #238139 – Activace Adrenaline Rush způsobuje, že další Roll the Bones získají minimálně dvě shody.
Subtlety
- spell #238068 – Zvyšuje efektivitu Symbols of Death o 1 %.
- spell #238104 – Deeping Shadows snižuje cooldown Shadow Dance o jednu vteřinu za každý utracený combo point.
- spell #238140 – Goremaw’s Bite způsobí, že další tři finishing moves budou zcela zdarma a nestojí Energy.
Shaman
Elemental
- spell #238069 – Zvyšuje efektivitu Elemental Fury o 5 %.
- spell #238105 – Zvyšuje maximum Maelstrom a maximální cenu Earth Shock o 25.
- spell #238141 – Pokud Earthquake udělí poškození, má Lighting Strike šanci na udělení X Nature poškození.
Enhancement
- spell #238070 – Zvyšuje poškození Crash Lightning o 5 %.
- spell #238106 – Útoky Windfury generují další dva Maelstromy.
- spell #238142 – Poškození Flametongue zvyšuje další poškození Lava Lash o X %. Tento efekt jde stackovat.
Restoration
- spell #238071 – Zvyšuje dobu trvání Spiritwalker’s Grace o 2 vteřiny.
- spell #238107 – V současné době nedostupné. Bude doplněno později.
- spell #238143 – Váš Healing Wave a Healing Surge má šanci na cíl aplikovat Calming Water, jenž absorbuje příštích X poškození.
Warlock
Affliction
- spell #238144 – Poškození Drain Soul má šanci udělit X Shadow poškození a vyvolat další Tormented Soul.
- spell #238108 – Seed of Corruption potřebuje o 50 % méně poškození k explozi.
- spell #238072 – Zvyšuje šanci kritického poškození vašich „damage over time“ efektů o 1 %.
Demonology
- spell #238073 – Zvyšuje poškození vašeho peta o 5 %.
- spell #238109 – Dreadbite zvyšuje poškození vašeho peta o X %.
- spell #238145 – Demonic Empowerment má šanci na rozzuření Thal’kiel, což způsobí, že váš pet dává další X Shadow poškození.
Destruction
- spell #238074 – Zvyšuje poškození Conflagrate o 8 %.
- spell #238110 – Chaos Bolt přeskočí na cíl, jenž je zasažen Havoc, a udělí X % původního poškození.
- spell #238146 – Dimensional Rift může nyní vyvolat Flame Rift.
Warrior
Arms
- spell #238147 – Execute způsobí, že váš další Mortal Strike dá o X % větší poškození.
- spell #238111 – Při spotřebování Rage máte 0.5% šanci, že za každou spotřebovanou rage se vyléčíte za 10 000.
- spell #238075 – Zvyšuje poškození Bladestorm o 5 %.
Fury
- spell #238076 – Kritické poškození Raging Blow generuje další 1 Rage.
- spell #238112 – Bloodthirst má X% šanci na aktivování druhého Bloodthirst.
- spell #238148 – Odyn’s Fury se stane střídavě vylepšované Odynem a Helyou. Odyn vylepší Odyn’s Fury o X Fire poškození a X Rage. Helya vylepší Odyn’s Fury o X Shadow poškození a X Leech.
Protection
- spell #238077 – Zvyšuje odražení poškození Shield Blocked o 2 %.
- spell #238113 – Revenge! zvyšuje poškození Revenge o 50 %.
- spell #238149 – V současné době nedostupné. Bude doplněno později.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
sw1tchCZ 30.01.2017 11:48
Frost DK:
We heard that you like Crystalline Swords so we added them evyerywhere and to everything.
Za chvíli bude Frost DK jako vánoční stromeček akorát místo jehličí a větví budou meče... Jako jasně dává to DMG, ale tak já měl pocit, že Frost DK je od slova Frost/Ice/Winter ne Sword... No nic uvidíme
barrny 30.01.2017 07:58
Takze vlastně to tupé farmeni AP bude provázet celý Legion ... soudruzi z blizzardu se již definitivně pomatli
Ellendway 30.01.2017 09:07
Jsem na svém altovi těžký casual hráč a před dvěma týdny jsem dokončil všechny základní vlastnosti. Na hlavní postavě mi to trvalo něco málo přes dva měsíce... nic extrémního, nic co bych musel dělat denně. V podstatě vše z World Questů (4 - 8 denně), dvou heroic dungeonů (jeden s denním bonusem, druhý s bonusem pro tanky) a z PvP (první výhra dne v BG). V podstatě věc na hodinu, maximálně na hodinu a půl denně. Stejně jsem ty věci „musel hrát“, abych získal alespoň nějakou legendárku.
Takže ano, tupé farmení... spíše než AP mě štvou ty tupé gemy, které do zbraní dávám, protože teď jsem ve stádiu, kdy mi nikde nepadají lepší a já zůstal na nízkém iLvL zbraně.
sw1tchCZ 30.01.2017 10:30
@Ellendway Teď v tom 7.1.5 jak přidali Compedia tak je to lehčí a lepší pro ty alty nabrat AP na alespoň všechny Golden Traity. A opravdu to není tak náročné a víceméně stejně by to člověk dělal.
A co se týče reliců tak můžu jen potvrdit. Mainuju Frost DK a Frost relicy nikde a když už tak blbej trait. Ale shadow mi padj jedna za druhou i když mam ve zbrani 870, tak mi z tý odměny za TW dungy (kdy už to byla chesta s věcma z NH) relica 875 a ještě s dementním traitem... Prostě děs běs...
Merneron 30.01.2017 11:49
@Ellendway Tie relicy bol aj môj problém. Zbraň na Altovi mám za 2 týždne hrania skoro na úrovni maina. Problém sa dá ale vyriešiť chodením myth+ dungov a raidov a celkovo úplná topka je nový Nighthold. Odtiaľ máš šancu na 875+ relicu a to je už podstatne paráda.
barrny 30.01.2017 13:00
@Ellendway
Jak píšeš 1,5h denně pro maina + další 1,5hod na alta, to jsme někde na 2,5-3 hod denně, což už je dosti časově náročné a po delším několika týdenním farmení to již přestává být zábavné a to i když mám výzkum na 25lvlu u obou postavách. A jelikož chodím NH tak musím AP neustále farmit, jelikož mít ve zbrani +15% dmg je sakra na raidu poznat, cimž se dostávám k tomu, že krom raidování musím tupě farmit AP což mi přijde dosti nezábavné a nezáživné
sw1tchCZ 30.01.2017 14:44
@barrny Nu obecně mi přijde nesmyslný stackovat ten velkej trait jen kvůli 0,5% dmg na trait. To si radši našetřím AP na 7.2 a pořídím si ty nový Traity plus ty co se stanou ze 3 bodových 4 bodové. Nehledě na fakt že tím že si ty lidi koupí všech těch dvacet traitů tak si pak zdraží ty co přijdou a budou potřebovat tunu AP na trait, kterej bude třeba nutnost pro jejich spec.
Jako sám sem si tam kliknul asi dva traity, ale už teď si můžu koupit další 4 traity a už to tam dávat nebudu. Počkám si na 7.2.
Ellendway 30.01.2017 14:58
@sw1tchCZ Tak moc nešetři, protože to nemá cenu. https://www.wowfan.cz/clanek/blizzard-prispevky-25-ledna
sw1tchCZ 31.01.2017 08:35
@Ellendway Nu tak to víceméně potvrzuje to že nemá ani smysl kupovat ty traity ne? Teda chápu to tak že když budu mít nastackované AP např. na 5 traitů tak s příchodem 7.2 mi ten AP nezmizí, ne? A když tam budu mít koupené tři traity tak ty traity to zruší a AP mi v plné hodnotě vrátí. A pokud bych to měl tak že budu mít koupené 2 traity a připravený AP na dalších 6 nebo kolik tak mi to ten AP přičte k tomu co už mám nafarmený, am I right?
Ellendway 31.01.2017 09:07
@sw1tchCZ Podle toho, co jsem pochopil a viděl na PTR, tak to funguje tak, že pokud budeš dávat AP do těch "nekonečných" vlastností, kterých je dvacet, tak se resetují (jen ty v té jedné vlastnosti) a budeš je moci dát do nových vlastností, kterých je šest.
Problém nastává, že přesně netuším, co se stane s naspořenými AP - několik zdrojů mluví o tom, že nepůjdou do nových vlastností použít. Stejně tak je to s tokeny na AP, které můžeš teď získat. Pokud je necháš v batohu, budou bezcenné - to je taky důvod, proč jdou konečně prodat za 5g.
Všechno to kolem sleduji, protože Blizzard se vyjádřil tak, že se vyplatí dávat AP raději do offspec zbraní, protože pak nebude využití pro main zbraň.
sw1tchCZ 01.02.2017 09:13
@Ellendway Uh... ok, no myslím, že to dělaj zbytečně složité. Proč to nemůžou udělat tak, že ty traity to refundovat nebude, AP co máš našetřeno ti to nechá a budeš to moct použít na ty nový? Čeho se bojí... vždyť do 7.2 je tolik času že prakticky všichni budou mít kompletní artefakt - společně se všema offspecama a budou jen stackovat ap nebo ho prodávat a zbytečně ho vyhazovat... jako sorry ale prodat např 100k ap za nějakých 25 géček mi přijde jako mrhání a to i když budu mít kompletní všechny artefakty na classe...
Ellendway 01.02.2017 09:22
@sw1tchCZ Protože by to všichni našetřili před aktualizací a pak by to bylo moc jednoduché.
sw1tchCZ 01.02.2017 16:10
@Ellendway No nevím osobně si myslím, že zrovna tohle nechat mohli. Jako za a) toho AP budem potřebovat tuny a tuny, za b) pokud výrazně nezvýší AK (což možná udělají protože jsem někde viděl náznak o tom, že by to mohlo být až na 40) tak to pujde těžko a za c) upřímně stejně se to bude farmit a fakt toho AP bude třeba tuny - nový traity, dva "infinite" stacky traitů, všechny předchozí 3 point traity budou 4 pointový (to pořád platí nebo to změnili? ) = farmfest AP continues...
01.02.2017 22:28
@Ellendway ale tak to tak bylo vicemene i pred tim, kdyz neraidujes nebo nechodis vysoky m+ dungy tak mas slabsi gear
01.02.2017 23:06
@sw1tchCZ knowledge se bude zvedat na 40 v 7.2 na mmo o tom myslim psali
sw1tchCZ 02.02.2017 08:12
Beeda2004 Jo to s tou 40 vím a píšu to tam, jen to ještě není ofiko informace od blues...
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet