Patch 7.3 - Nadcházející změny Feral druidů

  Patch 7.3    PTR    Druid   

Hrajete-li za koťátko, tedy za Feral druida, rozhodně byste měli zpozornět, protože Blizzard bude tuto talentovou specializaci druidů měnit. Půjde o relativně zásadní změnu, která se bude testovat dostatečně dlouho na PTR, a hráči tak budou moci napsat své poznatky na oficiální fórum, ze kterého Blizzard sbírá zpětnou vazbu o všech změnách.

 

Originální příspěvek naleznete na americkém diskuzním fóru. My jsme pro vás připravili přepis toho nejdůležitějšího a nejzajímavějšího.

 

Do další aktualizace se dostane hned několik změn, se kterými se budou muset Feral druidi určitým způsobem popasovat. Mezi nejvýznamnější změny patří například to, že budou určitým způsobem upraveny tři dominantní talenty, Savage Roar, Jagged Wounds a Bloodtalons. Součástí těchto změn je úprava a rozvržení několika talentů, které naleznou hráči v posledních třech talentových řádcích.

 

Mezi nejzásadnější změny v další aktualizaci bude patřit:

  • Zvýšení celkového poškození o 33 %.
  • spell #202032 bude sníženo na 20 % (sníženo z 33 %).
  • Doba trvání spell #52610 při všech combo bodech bude zvýšena o 50 %, avšak bonus k poškození bude snížen na 15 % (snížen z 25 %).
  • Bonus k poškození u spell #155672 bude snížen na 25 % (sníženo z 50 %).

 

Dalšími změnami, kterými talenty budou muset projít, budou i přesuny. A to následovně:

  • spell #202032 bude talent na 75. úrovni (momentálně je na 90. úrovni).
  • spell #52610 bude talent na 90. úrovni (momentálně je na 75. úrovni).
  • spell #202028 bude talent na 90. úrovni (momentálně je na 100. úrovni).
  • spell #202060 bude talent na 100. úrovni (momentálně je na 90. úrovni).

 

Hlavním důvodem k těmto změnám je to, že vývojáři chtějí udržet tři již zmiňované talenty – spell #202032, spell #52610 a spell #155672 – na třech různých talentových řádcích.

 

Se změnami talentů bude muset proběhnout i několik dalších změn ostatních kouzel a schopností, které druidi používají. A o co všechno půjde?

  • spell #5215 má nyní 6sekundový cooldown (sníženo z 10 sekund) pro všechny talentové specializace.
  • spell #20484 je nyní kouzlitelný ve všech formách a není tak již afektovaný spell #16974.
  • Bonusové poškození spell #202031 pro spell #231056 bylo zvýšeno o 20 %.
  • spell #117679: Energy cost spell #203052 byla zredukována o 50 % (sníženo z 60 %) a umožňuje jedno využit Prowl. Tato změna je hlavně z důvodu vyvážení talentového řádku s spell #202032.
  • spell #236068 nyní způsobuje, že se spell #16864 spouští dvakrát častěji. Zvyšuje také poškození afektovaných schopností o 25 %.
  • Cooldown spell #202060 byl snížen na 30 sekund (bylo 60 sekund) a byly sníženy získané combo pointy z 5 + 8 za dalších 8 sekund na 5 + 5 za dalších 5 sekund.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet