Současný raid Battle of Dazar'alor s sebou přinesl novou škálu trinketů, které díky své zajímavým efektům našly své místo převážně v PvP. Ačkoli se jednalo především o healovací a tank trinkety, jejich efekty nabyly svou účinnost především v rukou dps specializací, což způsobilo, že se z některých hráčů stali zákeřnější protivníci, než bylo původně zamýšleno.
Blizzard se tedy rozhodl jednat, a proto představil menší hotfix několika těchto trinketů, jejichž účinnost bude za jistých okolností omezena. Detailní náhled poskytuje následující bluepost:
Pracujeme na několika PvP hotfixech, které nabydou účinnost s následující pravidelnou týdenní údržbou v každém regionu. (Počínaje všemi americkými realmy.)
PvP
- Opraven problém, který způsoboval, že záměrné 50% omezení účinnosti Azerite traitů v PvP se netýkalo traitů nalezených na helmách z profese Engineering.
- Účinnost item #165569, item #165578 a item #167865 byla v PvP snížena o 50 % pro hráče, kteří nejsou v healing specializaci.
- Účinnost item #165573 byla v PvP snížena o 50 % pro hráče, kteří nejsou v tank specializaci.
Ze strany Blizzardu se přitom může jednat o krok, který by mohl ovlivnit efektivitu mnoha specializací. PvP je v mnoha ohledech postaveno i na kreativitě jednotlivců, včetně takovýchto trinketů i pro specializace a classy, kterým nejsou přímo souzeny.
Co si o tom myslíte vy?
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet