Blizzard zdroj
Patch 5.2 nám představí nový raid tier a PvP sezonu a z toho důvodu budou vyšší currency přeměněny na nižší během údržby. Nebude stanoven žádný soft cap. Staré Valor itemy nebude možné koupit za Justice Pointy. Navíc přidáváme nový rank PvP gearu. Dovolte nám říci, jak přesně bude přeměna probíhat.
Přeměna currency v 5.2
PvE
- Valor → Justice
- všechny Valory budou proměněny na Justice Pointy.
- Justice → Gold
- Justice pointy, které přesáhnou cap 4000 pointů, budou změněny na goldy v hodnotě 47 silver za bod.
PvP
- Conquest → Honor
- Všechny Conquesty budou proměněny na Honory.
- Honor → Gold
- Všechny honory, které přesáhnou cap 4000 bodů, budou přeměněny na silvery v hodnotě 35 silverů za bod.
Blizzard zdroj
Všeobecné
- Hráči, kteří chtějí znovu získat předchozí legendární odměny z questů (jako jsou například gemy do Sha-Touched zbraní), teď mohou promluvit s Blacktalon Quartermasterem, nevrle vypadajícím Pandarenem stojícím v prvním patře Taver in the Mists
Povolání
Druid- PvP 2p set bonus Feral Druida nyní přidávají 15% bonus k pohybu (nefunguje v budovách) v Bear, Cat nebo Travel formě a už se nesčítá s talentem Feline Swiftness.
Navíc snižuje šanci Thick Hide být zasažený kritickým útokem o 20%. Savage Roar část setu zůstává nezměněna.
- Fetch abilita z Glyph of Fetch už nepotřebuje cíl. Po aktivování pet automaticky najde nejbližší mrtvolu k vylootování.
Glyph of Blink nyní zvyšuje bonus k rychlosti pohybu poskytovaný Blazing Speed o dalších 50%.- Blazing Speed je nyní talent na 15. úrovni nahrazující Scorch.
Může být aktivován kdykoliv, poskytuje imunitu na root/stun a má 10 sekund cooldown. Tato schopnost nahrazuje Blink. - Flameglow je nový talent na 30. úrovni nahrazující Blazing Speed. Tato pasivní schopnost mága zabalí do ohnivé energie a absorbuje obdržené poškození. Maximálně může zablokovat poškození rovnající se 20% jeho spellpoweru a 30% celkové síly útoku.
Cold Snap nyní mága vyléčí za 15% maximálního zdraví (původně 30%).- Ring of Frost, který je vykouzlený instantně skrze Presence of Mind má nyní 2 sekundovou prodlevu před aktivováním AoE efektu. Tato doba může být snížena za pomoci Haste.
- Deep Freeze nyní cíl zastunuje na 5 sekund (původně 4 sekundy).
- Glyph of Deep Freeze nyní odstraňuje globální cooldown, ale také snižuje dobu trvání o 1 sekundu.
- Mágův PvP 2p set bonus nyní potřebuje, aby Counterspell úspěšně přerušil kouzlo, než aplikuje 4 sekundový cooldown reduction na Counterspell.
- Fire
- Scorch už není talent, ale základní schopnost dostupná všem Fire Mágům.
- Ring of Peace vytvoří území o rozloze 8 yardů okolo přátelského cíle na dobu 8 sekund. Zabrání všem hráčům, kteří na něm stojí, v auto-attack útocích a způsobí disarm po dobu trvání. Navíc, pokud hráč použije kouzlo způsobující poškození, tak dostane silence na 3 sekundy. Tato schopnost má 45 sekund cooldown.
- Paralysis je nyní fyzická schopnost, která nemůže být dispellnuta, uzeměna nebo odražena. Základní dosah bylo zvýšeno na 20 yardů. Paralysis na cíli zůstane 40 sekund (původně 30 sekund) pokud není použita na hráče. Čtyři sekundy pokud je použita proti hráči a zůstává o 50% (původně 200%) déle, pokud byla vykouzlena do zad cíle.
- Light's Hammer nyní aplikuje 50% snare na 2 sekundy každému, kdo obdrží poškození z AoE.
- Glyph of Blessed Life už nepotřebuje Seal of Insight, aby mohl být aktivován.
- Glyph of Templar's Verdict nyní může být aktivovaný i z Exorcism.
- Retribution
- Pokud je Hand of Sacrifice použita Retribution Paladinem, tak jsou všechny škodlivé magické efekty odstraněny ze všech členů party nebo raidu.
- Spiritual Healing je nová pasivní schopnost pro Discipline a Holy priesty na 10. úrovni. Tato schopnost zvyšuje množství healu z Flash Heal, Binding Heal, Renew a Prayer of Mending o 25%. Základní množství healu každé z těchto kouzel bylo sníženo o 20%. Pro Holy a Discipline Priesty není prakticky žádná změna v síle kouzel.
- Stacky Evangelism nyní zvyšují heal i Penance.
- Discipline
- Spirit Shell už nepůjde dispellnout.
- Shadow
Flash Heal a Binding Heal léčí o 30% méně pro Shadow Priesty.
Blood Fear byl přepracován. Tato schopnost je nyní kouzlena na Warlocka a způsobí, že pokud je Warlock během následující minuty obětí melee útoku, tak je na útočníka zakouzlen fear. Stojí 20% warlockových maximálních životů a má 30 sekund cooldown.- Blood Fear nahradil Blood Horror. Blood Horror stojí 5% životů, má 1 charge a vydrží až 60 sekund. Má 30 sekund cooldown. Pokud je Blood Horror aktivován, tak melee útoky proti Warlockovi způsobí, že je útočník na 4 sekundy vyděšen (horrified).
- Destruction
- Fire and Bromstone má nyní radius 10 yardů (původně 15 yardů).
Pet Battle
- Do hry bylo přidáno mnoho nových Battle Petů a Pet schopností.
- Damage Volcano bylo sníženo o 15%.
- Ice Tomb, Elementium Bolt a Stun Seed damage bylo sníženo o 25%.
- Geyser damage bylo sníženo o 12,5%.
- Ghostly Bite má nyní cooldown 7 kol (původně 3 kola).
- Spectral Strike má nyní cooldown 4 kola (původně 3 kola).
- Light má nyní cooldown 4 kola (původně 3 kola).
- Call Darkness nyní zůstane 5 kol (původně 9 kol).
Raidy, Dungeony a Scenaria
- Throne of Thunder nyní nabízí loot v Raid Finderu, Normal i Heroic obtížnosti pro testovací účely. Zapamatujte si prosím ale, že stále pouze testujeme, takže bonus roll zatím nebude dostupný. Rovněž grafické zpracování zbraní a zbrojí ještě nemusí být hotové. To samé platí i o šancích na loot.
- Ao Pye u Niuzao Temple v Townlong Steppes nyní nabízí k prodeji Shadow-Pan Assault faction gear za Valor Pointy. Další NPC prodávající tyto předměty bude umístěno blízko vchodu do Throne of Thunder na Isle of the Thunder King.
- Pro testovací účely nyní Flaskataur prodává T15 za goldy.
- Do Mogu'shan Vault, Heart of Fear a Terrace of Endless Spring byla přidána nová aura, která snižuje životy a damage bossů o 10%. Na začátku každé instance bude stát NPC vysvětlující význam aury a rovněž bude nabízet možnost tuto auru vypnout.
- Jakmile spatří patch 5.2 světlo světa, tak bude všem hráčům, kteří porazili Will of the Emperor, Grand Empress Shek'zeer a/nebo Sha of Fear na normal nebo heroic obtížnost přidán Feat of Strength achievement. Za normal obtížnost bude přidán achievement „Ahad of the Curve“ a za heroic „Cutting Edge“. Jakmile bude 5.2 vypuštěn, tak již nebude možné tyto achievementy získat.
- Hráči na 90. úrovni využívající Dungeon Finder pro nalezení party na Dungeon nebo Scenario obdrží bonusové Valor pointy, pokud dokončí některý z konkrétních dungeonů.
- Dungeony
- Siege of Niuzao Temple: bonus 5 Valor Pointů
- Scholomance: bonus 10 Valor Pointů
- Shado-Pan Monastery: bonus 15 Valor Pointů
- Scenaria Brewmoon Festival, Greenstone Village, A Little Patience a Theramore’s Fall budou přidávat 5 bonusových Valor Pointů.
PvP
- Hráči nyní mohou obdržet nový titul „Khan“ po dokončení následujících Battleground achievementů: Master of the Battle for Gilneas, Master of Twin Peaks, Master of Temple of Kotmogu, Master of Isle of Conquest a Master of Silvershard Mines.
Naposledy upravil/a Astra 07.02.2013 v 17:40:26.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Tamhleten 08.02.2013 14:24
jaklakmak 08.02.2013 14:01
Tamhleten 08.02.2013 11:06
V podstatě je to příšerné.Když předem vidím co máme proti sobe v RBG, mohu zcela přesně určit jak to bude probíhat.Combo či podobné jako je ve videu jsme potkali už několikrát a mohu říct, že to celkem přestává být záležitost zábavy, aspoň pro nás.Věc funguje tak, DK rozhodí dotky po celém raidu, boomkin nahodí AoE společně s jiným casterem, DK gripne všechny do Solar Beamu (Boomkin) kde už je Typhoon, do toho se připadá fury warr s Bladestorm s CD, arm warrior Dragon Roar + do toho ostatní členové.Tímto oni docílí zabití aspoň 5 hráčů během necelých 15 sekund (půlka raidu) a konec.Tedy pokud někdo zamýšlí chodit RBG na vyšším ratingu na klasický target calling, radím nedělat.Aby jste mohli konkurovat, budete muset sestavit combo jako je ve videu či podobné a wipnou soupeře dřív než on wipne Vás.V opačném případě to dle mého nemá cenu vůbec zkoušet.Sečteno podtrženo, celé PvP je rozbité, můj názor.
Draculla 08.02.2013 10:00
Čo stále nadávate na Huntrov v PVP? Však aby si mohol hrať Huntra v PVP musíš mať skill! http://www.youtube.com/watch?v=op9Cj7Nr7Os : D
Coxx 07.02.2013 23:11
sardras 07.02.2013 21:52
Draculla 07.02.2013 16:54
BTW Blizzard stále nerfuje DKčka no stále sú OP Ako to je možné -.-
Draculla 07.02.2013 16:53
Draculla 07.02.2013 16:52
Takto Blizzard rieši Twink PVP: Player: Druid je low na lvl 70 PVP!! Boostnite ho! Blizzard: http://ptr.wowhead.com/item=94582 stačí?
Tamhleten 07.02.2013 16:42
Obávám se dokud tu nebude nový datadisk, pvp zůstane takové jaké je do konce MoP.Když porovnám PvP předešlých datadisků s MoP, tak bych to ani nenazval PvP, ale spíš wipefest.Hraju RBG na ratingu 2300+ (žádný boost nebo wintrading + začínám si myslet že na tenhle rating ani nepatříme) a to co se děje, je hrůza.Ve hře se utvořil nový druh zkušeností a to Skill aka bring the class.Něco jako targetcalling na tomto ratingu a výš začíná být irelavatní a to z důvodu, že team s určitým setupem wipne ten druhý během 5 sec a tímto končí.Nechám tu jedno video a by jste si mohli udělat představu co se na tomto ratingu a výš děje.Jiné setupy jsou schopny vymazat celý team AoE pomaleji ale i tak to funguje. http://www.youtube.com/watch?v=lddZq3GM9Qg
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet