Blizzard zdroj
Povolání
Death Knight- Asphyxiate cooldown byl snížen na 30 sekund (původně 60 sekund).
- Cyclone má nyní 20 sekund cooldown pro Feral Druidy.
Navíc sdílí DR s Banish, Seduction, Bind Elemental, Hex, Freezing Trap, Wyvern Sting, Gouge, Sap, Hibernate, Paralysis, Polymorph, Ring of Frost, Repentance, and Quaking Palm.
- Guardian
- Thick Hide nyní snižuje šanci na kritická zásah do Guardian Druida, vyjma klasického melee.
- Feral Druidovy PvP rukavice nyní také zvyšují trvání Bear Hug o 1 sekundu.
- Feral Druidův 2p PvP set bonus navíc snižuje šanci Thick Hide být zasáhnutý kritickým útokem o 20%. Savage Roar část setu zůstává nezměněna.
- Feral Druidův 4p PvP set bonus způsobí, že úspěšné přerušení Skull Bashem resetuje cooldown Enrage.
Impovered Counterspell byl odstraněn.- Ice Floes nyní mají 45 sekund cooldown (původně 1 minuta) a jejich trvání bylo zvýšeno na 15 sekund (původně 10 sekund)
- Scorch nyní stojí 3.5% základní many (původně 0.1%). Pro Arcane Mágy navíc uděluje o 40% méně poškození, ale platí na něj Arcane Charge.
- Arcane
- Arcane Charge se nyní stackuje maximálně 4x (původně 6x). Zvyšuje damage za stack o 50% (původně 25%) a cenu kouzla o 150% (původně 75%)
- Nový talent na 60. úrovni: Ring of Peace
- Ring of Peace vytvoří území o rozloze 8 yardů okolo přátelského cíle na dobu 8 sekund. Zabrání všem hráčům, kteří na něm stojí, v auto-attack útocích a způsobí disarm po dobu trvání. Navíc, pokud hráč použije kouzlo způsobující poškození, tak dostane silence na 3 sekundy.
- Mistweaver
- Eminence nyní léčí za 25% způsobeného poškození (původně 50%).
- Serpent's Zeal léčí za 12.5% za stack ze způsobeného poškození (původně 25%).
- Teaching of the Monastery nyní přidává další bonusy:
- Tiger Palm damage je zvýšeno o 100%.
- Crackling Jade Lightning damage je zvýšeno o 100%.
- Blackout Kick nyní trefí 4 další blízké cíle za 50% původního damage.
- Muscle Memory: Nový Mistsweaver passivní spell aktivovaný úspěšným Jab nebo udělením damage přes Spinning Crane Kick do tří cílů najednou. Způsobí, že následující Tiger Palm nebo Blackout Kick damage je zvýšeno o 200%.
- Duration Paralysis byla snížena na 4 sekundy a 6 sekund zezadu (původně 4/8).
- Windwalker
- PvP 2p set bonus nyní také zvýší range Keg Smash.
- Selfless Healer nyní přidává 20/40/60% bonus na Flash Heal (původně 33/66/100%)
a může být navíc aktivovaný Holy Shockem.
- Phantasm hráče už neudělá nezacílitelným. Movement obrana byla zvýšena na 5 sekund (původně 3 sekundy)
- Dispersion nyní patří mezi Shadow spelly, takže na ni můžete dostat blanket silence.
- Halo už nezasáhne nepřátele ve Stealthu.
- Power Word: Solace nahrazuje nový talent: Solace & Insanity
- Pro Shadow tato schopnost přidá Insanity efekt, pokud je vykouzlená na cíl se třemi shadow damage-over-time spelly. Insanity zvyšuje damage Mind Flay o 33% za každý použitý Shadow Orb.
- Glyph of Mind Spike funguje jedině, pokud Mind Spike není kouzlen instantně ze Surge of Darkness.
- Shadow
- Flash Heal a Binding Heal nyní léčí o 30% méně pro Shadow Priesty.
- Shuriken Toss nyní způsobí, že rogue hází Lethal Poison a auto-attack se 75% účinností až 10 sekund na cíle vzdálené víc jak 10 yardů.
- Blind má nyní 2 minuty cooldown (původně 90 sekund).
- Preparation už neresetuje cooldown Cloak of Shadows.
- Cloak of Shadows cooldown byl snížen na 60 sekund (původně 2 minuty).
- Nyní se chová, jako kdyby byl zničený nebo odvolaný totem aktivní alespoň 1 sekundu, přestože může být aktivní mnohem kratší dobu.
- Stone Bulwar Totem má nyní 10% shamanových životů, podobně jako Mana Tide a Healing Tide.
- Nature's Guardian nyní zachová shamanovy procentuální životy, když skončí.
- Blood Fear je nyní Blood Horror a má 4 sekundový horror efekt místo Fearu. Na PTR kouzlo funguje, jak má.
Felhunterova schopnost Spell Lock je nyní pouze interrupt a už neaplikuje 3 sekundový blanket silence.
- Second Wind nyní generuje 15 rage (původně 20) během 10 sekund
a efekt regenerace životů je pozastaven během stunu. - Deadly Calm byl odstraněn ze hry.
- Glyph of Incite už se nebude aktivovat z Deadly Calm, ale z Demoralizing Shout.
- Glyph of Overpower nyní zvýší duration Die by the Sword o 1 sekundu pokaždé, když je Overpower použitý.
- Arms
- Slam nyní uděluje 220% weapon damage (původně 190%) a stojí 20 rage (původně 30).
- Suddent Death má nyní 25% šanci na aktivování z Overpower místo 20% šance na aktivaci z auto-attacku. Navíc použití Execute způsobí, že Overpower nebude stát žádné rage dalších 10 sekund.
Questy
- Po dosažení 20. a 60. úrovně hra hráčům automaticky nabídne úkol, který je nasměruje k jejich rasovým riding trenérům a mount vendorům.
Pet Battles
- Reflection byl nahrazen za Deflection. Tato schopnost jde vždy první a způsobí, že se pet vyhne všem útokům následující kolo.
- Thunderbolt byl přepracován. Nyní je to mocný team-damage spell.
- Mr. Bigglesworthův Prowl byl nahrazen novým kouzlem: Ice Barrier, které zablokuje dva útoky.
- Fluxfire Felinův Wind-Up byl nahrazen novým kouzlem: Flux, které udělí poškození celému nepřátelskému teamu.
- Tuskarr Kite má sadu nových schopností, které k němu lépe pasují.
- Peti, na které byla použita nějaký crowd-control schopnost, nyní dostanou Resilience, která je udělá na krátký čas imunní na crowd-control.
- Damage Arcane Explosion do petů v pozadí bylo zvýšeno o 20%.
- Frost Shock nyní zamrazí cíl na 2 kola (původně 4).
- Deep Freeze má nyní cooldown 4 kola (původně 3).
- Blokující schopnosti, které zůstávají 2 kola (například Decoy), nyní mají cooldown 8 kol.
- Feign Death má nyní cooldown 8 kol (původně 5).
- Sprite Darter hatchling a Nether Faerie Dragon: schopnosti Evanescence a Arcane Blast si vyměnily pozice.
Raidy, Dungeony a Scenaria
- Abychom zabránili tomu, že se skupina v Raid Finderu po pár wipech rozpadne, vytvořili jsme nový buff, který zvýší životy, damage a healing o 5% (až 10 stacků) pokaždé, když raid wipne. Tento buff se resetuje, pokud je boss řádně poražen.
- Lorewalker Cho má dva nové příběhy, které může vyprávět: Dagger in the Dark a A Little Patience. Navíc Horda i Alliance má nyní do těchto scenarií přístup bez ohledu na frakci.
PvP
- Do hry byl přidán nový vendor, který nabízí Conquest PvP gear za Honory všem hráčům, kteří za sezonu získali 27000 Conquest Pointů. Najdete je blízko původních MoP PvP vendorů.
- Postavy, které dosáhly na určité tituly (Centurion, Knight-Champion, Grand Marshal, High Warlord, atp.) skrze Rated Battlegroundy, nyní budou schopny kupovat PvP itemy vyžadující daný titul.
Profese
- Šance na vylovení Flying Tiger Gourami, Spinefish Alpha a Mimic Octopus byla zvýšena.
- Byla zvýšena reputace, kterou získáte za přinesení vzácné Pandarenské ryby Natu Paglovi.
Naposledy upravil/a Astra 01.02.2013 v 16:43:19.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Dixie 05.02.2013 21:03
Nefi 04.02.2013 14:16
Jak už se tady psalo, tak ten buff po wipu v LFR je fakt strašná blbost... Jak už tu bylo řečeno je to jenom ještě větší zjednodušení něčeho, co už jednoduché je.
Riko 02.02.2013 16:07
Beeda2004 - tak v necem ty dungy jit musis ne?
01.02.2013 20:37
Riko: nejak nechapu tu pripravu pro dalsi datac kdyz v datadisku vymenis gear behem prvnich 3 levelu
Gustafa 01.02.2013 19:46
Dracula: Ano jestli chceš vanilla PVP věci na transmog tak musíš být PVPčkař, stejně jako PVPčkař který chce transmog set za challenge musí hrát PVE. To je snad logické ne?Riko: Tady jde o to, že LFR tě nikdo nenutí hrát a gear z něj je taky slabší, takže tě nemusí ani štvát, že lidi mají gear vlastně zadarmo. (a to neberu ten loot chance tam ). Když je někdo PVEčkař má lepší gear z normálů.
Draculla 01.02.2013 19:42
Riko 01.02.2013 19:28
Gustafa - uvedom si ze LFR uz je dost tak lehke. Vzdyt tam lidi jen stoji a mackaji cisilka. Skilly davaji 50 % dmg od normalu (nektere maji jeste vic snizeny dmg) a boss ma 50 % HP. Jako jestli to takhle pude dal, tak se taky muzeme dockat, ze misto bossu tam budou jen truhlice s lootem. A nebo by to mohlo vypadalo jak Lineage 2 kde se itemy daji poslat primo na postavu a sou site na miru. Jako tohle byste chteli?To ze davaji do poslednich raidu buffy/debuffy (SWP, ICC nebo DS) to jeste dokazu pochopit pac chcou aby lidi byly pripraveni na dalsi datac. To jako jeste chapu. Ale zlehcit LFR ktery uz je tak primitivni je podle me divnej krok.Ja chapu ze nekteri lidi na to nemaji cas a do hry dou jen tak 4 fun ale tenhle krok uz je trochu moc.
Gustafa 01.02.2013 19:17
Dracula to si snad děláš srandu ne?
Draculla 01.02.2013 19:00
Gustafa 01.02.2013 18:33
milanko hral si tuhle sezonu PVP?
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet