Daxxari zdroj
Přichází změny, které v relativně blízké budoucnosti zasáhnou PvP gear. Chtěli jsme se podělit o aktualizaci se změnami, které plánujeme.
[Aktuální týden sezóny] * 1000 – [Počet získaných Conquestů aktuální sezónu]
Tady je pár příkladů, jak to bude fungovat:
Hráč A začíná hrát až desátý týden a v této sezóně nenahrál žádné Conquest body. K jeho týdennímu možnému zisku Conquest bodů bude možno nahrát 10 000 bodů.
Hráč B již 10 týdnů hraje a získal 5 000 Conquest bodů. K jeho možnému týdennímu zisku bude možno nahrát ještě 5 000 bodů.
Hráč C hraje celou dobu (deset týdnů) a získal již více než 10 000 Conquest bodů. Tento hráč má normální týdenní Conquest cap.
V případě, že hráč získá všechny Conquest body z bonusového capu, bude další týden začínat standardně. Pokud hráč vynechá další týdny, bude mít možnost Conquest body opět nahrát.
Takže, shrňme si plánované změny pro Patch 5.2:
The Challenges
Stále se potýkáme s problémy, které by měly být vyřešeny v průběhu dalších patchů: Early Advantage – V současné době je zcela běžné pro hráče, kteří začali dostatečně brzy, aby nasbírali itemy opravdu rychle a obsadili první místa žebříčku. Tito hráči se poté podílejí na hře v průběhu sezóny minimálně a pouze sklízí odměny za umístnění na konci sezóny. Není to příliš dobré pro ostatní, kteří se snaží, a myslíme si, že to také není žádná zábava. Rádi bychom viděli, že hráči v čele žebříčků zůstanou aktivní po dobu celé sezóny, místo toho, aby co nejrychleji dosáhli maxima a poté jen drželi své postavení. Mid-season Start – Hráči, kteří se do PvP sezóny připojí, až v průběhu mají problém se stát konkurenceschopní, protože většina hráčů, kteří začali před nimi, má velký náskok v oblasti itemů. Chceme, aby se hráči zapojovali do sezóny i v průběhu, ale zároveň odměnit hráče, kteří byli aktivní po celou dobu sezóny. Rating Requirements – Současné požadavky Ratingu na PvP itemech tvoří uměle vytvořený schod mezi hráči, kteří dosáhli ratingu nad 2200 a hráči, kteří se na tento rating z nějakého důvodu nedostali. Chceme, aby týmy postupovaly po křivce ratingu postupně a setkávaly se s týmy jejich zkušeností, místo toho, aby se zasekly na pomyslném schodu. Gear Advantage – Postupem času se rozšířil rozdíl mezi PvP itemy za Honor a Conquest body. Stalo se tak, protože chceme zachovat rovnováhu mezi PvE a PvP itemy. Právě teď jsou ve hře čtyři úrovně PvE itemů a pouze dvě úrovně PvP itemů. Chceme-li, aby PvP itemy nebyly nejlepší volbou pro start PvE, musí mít menší item level než itemy z Raid Finderu. Zároveň musí být itemy za Conquest body lepší pro PvP než Heroic PvE itemy. Zatímco mezi Raid Finder a Heroic PvE itemy je určitý most (normal itemy), v PvP tomu tak není. Plánujeme tento problém vyřešit přestavením nové úrovně PvP itemů. Flexibility – Item Upgrade systém umožňuje hráčům, aby pokračovali ve vylepšování již hotových setů, které používají pro hlavní talentový strom. Tento systém má ovšem i negativní dopad. Hráči neinvestují body do jiných itemů, na jiné talentové stromy. Rádi bychom, aby hráči měli jednodušší možnosti experimentovat s jinými stromy a staty.Moving Forward
Ke splnění těchto úkolů bude zapotřebí provést i nějaké změny MMR, PvP gearu a toho, jak se bude PvP gear získávat a kupovat. Team Rating Inflation – Jak jsme již zmínili, chceme, aby se umístnění v žebříčku rozhodovalo na konci každé sezóny, ne na začátku. Rating se tedy bude postupně zvyšovat hráčům, kteří budou v PvP sezóně aktivní. Očekáváme, že nový systém pomůže k aktivitě všech hráčů na horních příčkách a že konkurence bude od začátku do konce sezóny. Gear Changes – Chceme udělat PvP přístupnější. Získávání itemů by mělo být více konzistentní a flexibilní. Již zmíněná křivka ratingu bude potřebovat pro fungování některé změny v získávání itemů:- Potřebný 2200 rating bude odstraněn ze všech itemů (Patch 5.2).
- Malevolent Gladiator gear, včetně zbraní, bude možno zakoupit za Honor body (Patch 5.2).
- Nový PvP tier: Tyrannical Gladiator bude přístupný za Conquest body (Patch 5.2).
- Tyrannical Gladiator gear bude dostupný za Honor body, jakmile hráč získá 27 000 Conquest bodů (Patch 5.3).
- Elite Tyrannical Gladiator gear bude dostupný za Conquest body, jakmile hráč získá 27 000 Conquest bodů (Patch 5.2).
- Požadavky na Rating budou odstraněny.
- Malevolent Gladiator itemy, včetně zbraní, bude možné zakoupit za Honor body.
- Budou přidány nové itemy za Conquest body. Koupit půjdou, jakmile hráč dosáhne 27 000 Conquest bodů v dané sezóně.
- Týmové hodnocení (Team Rating) se bude zvedat hráčům i týmům v průběhu sezóny zvedat, pokud budou stále aktivní. Tento systém je vysvětlen ve článku Mists of Pandaria PvP Dev Watercooler.
- V patchích, které neobsahují novou PvP sezónu (včetně 5.3) bude požadavek 27 000 nahraných Conquest bodů ze zbraní odstraněn. Požadavek bude stále aktivní pro Elite itemy.
- Jakmile hráč splní požadavek Conquest bodů, bude moci kupovat Tyrannical Gladiator itemy za Honor body.
- Bude představen „Conquest Point Catch Up“ systém (viz. Mid-Season Catch Up).
Závěr
Očekáváme, že tyto změny vytvoří více aktivní a konkurenční PvP prostředí, zmenší mezeru v itemech mezi vysoce postavenými hráči a těmi, kteří se stále snaží něčeho dosáhnout a otevře dveře lidem, kteří se nebojí experimentovat. Těšíme se na vaše názory a zpětnou vazbu k těmto připravovaným změnám!Naposledy upravil/a Astra 20.01.2013 v 22:22:33.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Alveas 21.01.2013 14:30
super to ze budu moct dohnat ztratu CP kdyz obcas nestihnu je uplne bomba
Gustafa 21.01.2013 02:08
Hmm tak v blizzardu dali hlavy dohromady a vypadá to na velice hezké změny.
Ellendway 20.01.2013 22:18
Coxx 20.01.2013 22:11
Díky za překlad
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet