Rogue v Cataclysm

Nové ability:

Redirect (level 81): Nová abilita, která roguovi umožní přesouvat combo pointy mezi více cíly. Redirect přesune všechny aktivní combo pointy na momentální cíl, takže je rogue neztratí při změně nebo smrti cíle. Tato schopnost bude mít cooldown 1 minutu a nebude stát žádnou energii. Combat Readiness (level 83): Tato abilita má zvýšit survivabilitu rogua. Kdykoliv je tato abilita aktivní a rogue je zasažena melee či ranged útokem, dostává buff s názvem Combat Insight, který snižuje poškození, které rogue dostává o 10%, přičemž se buff bude stackovat až na 50%. Combat Readiness bude mít cooldown 2 minuty, jeho trvání bude 6 sekund. Časovač se ale obnoví pokaždé, když se přidá další stack (pokaždé, když je rogue zasažen melee nebo ranged útokem). Smoke Bomb (level 85): Opravdu zajímavá abilita, která je využitelná jak v PvP, tak i v PvE. Rogue upustí kouřovou bombu, která na cílovém místě vytvoří kouřový mrak. Ten způsobí, že hráči, kteří jsou mimo mrak nemohou zaměřit a tudíž ani zaútočit na hráče uvnitř mraku single target abilitami. Hráči uvnitř mraku na sebe mohou normálně útočit. Tento útok tak vytvoří v PvP naprosto nové možnosti, se kterými se budou muset hráči naučit správně pracovat, aby dosáhli nejlepšího výsledku. Na druhou stranu je tato schopnost využitelná i v PvE. Rogue takto může chránit svoji partu například před ranged útoky. Kouř z bomby vydrží 10 sekund a tato schopnost má cooldown 3 minuty.

Změny v abilitách a herních mechanikách

  • Bude snížena závislost rogue na cooldownech a stunlocku. Hlavní změnou bude to, že Cheap Shot bude sdílet dimishing return s ostatními stuny.
  • V PvE se Blizzardu nelíbí, že velká část zranění rogue jde z auto-attacků a jedů. V budoucnu by měla větší část zranění jít z abilit a speciálních útoků.
  • Podmínky pro levelování budou vylepšeny, jednou z hlavních změn bude přidání nové ability s názvem Recuperate, která bude umožňovat přeměnit combo pointy na HoT efekt.
  • Ability, které neudílejí zranění (Slice and Dice, Recuperate,...) už nebudou vyžadovat, aby měl rogue zaměřeného nepřítele. Budou použity existující combo pointy, dokonce mohou být použity combo pointy z již mrtvých protivníků. U abilit, které dávají přímé zranění bude vše při starém. Kvůli těmto změnám bude přidáno i několik změn v UI rogue, díky kterým budou hráčí moci sledovat, kolik combo pointů mají momentálně k dispozici.
  • Ambush bude fungovat se všemi druhy zbraní. Nicméně zranění z něj bude jistým způsobem redukováno, pokud při jeho provádění nepoužíváte dýky.
  • Blizzard chce kromě několika výjimek (Backstab atd.) postupně přizpůsobovat ability tak, aby hráč nebyl přehnaně penalizován za to, zda používá sekery, dýky, meče nebi pěstní zbraně. Většina schopností tedy nebude ovlivňována tím, jaký druh zbraně právě používáte.
  • Zranění způsobené Deadly Throw a Fan of Knives bude založeno na vybavené ranged zbrani. Uvažuje se také o tom, že rogue bude moci aplikovat své jedy i na ranged zbraň (především házecí dýky).
  • Tricks of the Trade fungují skvěle a v raidu nebo partách se jedná o dobře použitelnou schopnost. Nicméně množství threatu, který TotT transferuje, bude s velkou pravděpodobností sníženo.

Změny v talentech a nové talenty

  • Assasination větev se více zaměří na dýky, jedy a burst damage.
  • Combat. Boj s meči, fist weapons, maces a axes. Combat rogue bude schopen přežít v boji déle, aniž by musel spoléhat na vanish nebo evasion a jiné defenzivní ability.
  • Subtlety větev bude založena na využití stealthu, openerů, finisherů a schopnosti přežít. Bude také využívat dýky, ale méně než Assassination větev.
  • Subtlety roguové obecně potřebují dávat větší zranění, než čeho jsou momentálně schopni a Assassination a Combat větve potřebují více nástrojů a abilit.
  • Talenty na specializaci na určitou zbraň budou zrušeny. Toto bude provedeno nejen u roguů, ale u všech class. Chce se tak zabránit tomu, aby musel hráč přestavět své talenty pokaždé, když vymění své zbraně. Zajímavé talenty jako Hack and Slash budou fungovat se všemi zbraněmi.
  • Assassination a Combat větve poskytují až moc pasivních bonusů. Většina těchto talentů tak bude odstraněna. A to především ty talenty, které dodávají roguovi critical strike rating. Cílem je, aby byl tento stat pro hráče i v pozdějších fázích hry atraktivní.

Mastery pasivní bonusy talentových větví

Mastery je nový herní systém, který bude přidán k talentům právě v Cataclysmu. Podle toho, jak budete mít poskládaný talenty, dostanete určité pasivní "výhody" právě díky tomuto systému. Mastery nahradí některé staty v gearu (např. Armor Penetration) stejně jako některé "pasivni" talenty, které byly přidány s datadiskem Wrath of the Lich King. Assassination
  • Melee damage
  • Melee critical damage
  • Zranění jedy
Combat
  • Melee damage
  • Melee Haste
  • Silnější útoky generující combo pointy
Subtetly
  • Melee damage
  • Armor Penetration
  • Silnější útoky, které vyžadují combo pointy
Bonusy jsou si podobné, nicméně čím hlouběji hráč půjde do určité talentové větve tím více bude poznávat rozdíly. Assassination větev nabídne nejsilnější jedy, Combat bude mít stabilní a konzistentní škody a Subtlety nabídne silná zakončovací komba.
Během Beta testování datadisku se může ještě mnohé změnit.


Naposledy upravil/a Hanzik 10.04.2010 v 14:33:11.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Wrent 10.04.2010 17:08

Ale diminish bude celkem nerf, ale to se urcite necim nahradi

Wrent 10.04.2010 17:05

Myslel sem teda ze Cataclysm bude totalni sr****, ale po uverejneni zmen u nekolika class si myslim, ze to bude hodne dobre udelany datadisk a ozivi to trochu stereotypni hru

Wrent 10.04.2010 16:46

Tak ten ambush je asi jediná negatívna vec, inak celý rogue bude vyzerať v poho

Wrent 10.04.2010 16:31

Amoleta: Roguové asi už tak často nebudou používat stuny (nebude to nutné pro přežití). Diminish return znamená, že když se něco používá příliš často na jeden cíl, je to pak slabší. Čili čím více stunů dáš na cíl, tím kratší dobu budou trvat apod. Nyní do tohoto systému spadá i Cheap Shot.

BlueWolf 10.04.2010 16:11

me se to teda libi co udelali s combat roguem alespon vydrzim dele bez nutnosti se schovat a byt porad v stealth

BlueWolf 10.04.2010 16:10

čau, může mi pls někdo vysvětlit tuto pasáž ? Bude snížena závislost rogue na cooldownech a stunlocku. Hlavní změnou bude to, že Cheap Shot bude sdílet dimishing return s ostatními stuny.

BlueWolf 10.04.2010 16:06

*ztrácí :-D :-D

Javorovej 10.04.2010 16:06

Hodně z těch věcí zní dobře, ale nelíbí se mi (a to ne jen u roguny), že se strácí jedinečnost jednotlivých hráčů.. například ta úprava Ambushe nebo zrušení penalizace za různé zbraně...

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet