Když jsem tak začala zjišťovat, že nestíhám vydat další díl Top 10, který jsem měla naplánovaný, protože byl hrozně dlouhý, začala jsem přemýšlet o náhradě. Nějak tak jsem brouzdala internetem a narazila na spoustu diskuzí o dungeonech, které se nikomu nechtějí chodit. Spousta žebříčků jich měla jen asi pět a ne se všemi jsem souhlasila. Každopádně to stačilo k tomu, abych se inspirovala, a tak jsem se poptala veřejně na Facebooku. Odpovědí bylo hodně. A tak jsem udělala žebříček dungeonů, které jsou hnusné, nudné nebo natolik otravné, že je nikdo nechce chodit.
10. Razorfen
Já vám nevím. Ano, je to Vanilla dung. Ano, je to nostalgie. Ano, chodíte ho jen na nejnižších levelech. Ale já je oba nesnáším. Jak RFD, tak RFK. Oba dungy jsou dlouhé. Jsou hnusné. Buď chodíte ve stísněných uličkách, anebo v obrovských jeskyních. Všude jsou trny, prach a spoustu otravných bossů. A taky spousta vepřového na čtyřech nebo dvou nohách. Tu musíte někam skočit, pak zase šplhat a celý dungeon je tak chaotický, že občas nevíte, kam odbočit. Já se tam ztrácím. A patří mezi to malé množství dungeonů, které bych si ani z čisté nostalgie nezašla.
9. Nexus
Nexus jsem sem původně dávat ani nechtěla, ale když jsem se zeptala svých přátel na Facebooku, jaké jsou jejich nejméně oblíbené dungeony, spousta z nich odpověděla Nexus. To jsem nemohla úplně ignorovat. Když jsem kdysi ještě hrála na jednom nejmenovaném free WotLK serveru, chodila jsem dungeony ráda. A Nexus mi nevadil. Ale tehdy mě WoW bavilo ještě o trochu víc a bylo mi jedno, co jsem ve hře dělala. Hlavně, že jsem hrála. Když si to ale promítnu zpátky, Nexus je dlouhý. Jdete na jednu stranu, pak se musíte zase vracet. Všude spousta mobů. Na jednom místě, kde se trhá realita, můžete přepadnout přes římsu a většinou musíte skočit ze srázu a pak doběhnout (pokud nemáte priesta, který vás přitáhne zpátky). Takže nevoli ohledně Nexu i celkem chápu.
8. The Violet Hold
Spousta lidí jmenovala Violet Hold. Mně Violet Hold úplně nevadí, ale hlasy ostatních mě převálcovaly. Je fakt, že pokud je nějaký dungeon z WotLK (a teď už i Legionu), z Violet Holdu nejste úplně nadšení. Jste zavřeni v malé omezené místnosti. Nikam se neposouváte. Jen likvidujete vlny mobů a bossů, kteří přijdou na konci. Mobové chodí pokaždé odjinud. Navíc tu nepadá nic moc zajímavého, takže jste pak rádi, že už se tam nevrátíte. Opět jsem ho naposledy šla (WotLK verzi), když jsem dělala meta achievement pro Red Proto-Drake.
7. Maraudon
Blizzard v tomhle ohledu obdivuji. Neměla jsem tu čest si tento dungeon projít v časech Vanilly, ale vždy, když do něj vejdu, obdivuji jeho spletitost a velikost. Z designerského hlediska se tento dungeon vážně povedl. Ale je dlouhý. Fakt je zdlouhavý. A jestli se tu najde někdo, kdo hraje od Vanilly a napíše mi v komentářích, že nebloudí při hledání všech vchodů, za zvuku trubek a fanfár mu řeknu "Respekt". Protože já to neumím dodnes. A asi ani nechci. Protože když to zkouším, tak se vždycky tak moc ztratím, že si potupně sednu na zadek a aktivuji Hearthstone. Jasně, existuje LFG, ale vy se chcete pochlubit, že umíte najít vchody do všech instancí Maraudonu. No... já ne.
6. Caverns of Time: Escape from Durnholde
Ono to zas tak zle nevypadá. Prostě jdete osvobotit Thralla zpátky v čase, aby se nic nezvrtlo. Probojujete se do Durnholde, sejdete do sklepa a osvobodíte budoucího náčelníka Hordy. A pak začne to utrpení. Všechny NPC jdou rychleji, než je vaše chůze, a pomaleji, než je váš běh, abyste je mohli kdykoliv doběhnout a neztratili se vám z dohledu. Jenomže tady to leze vážně na nervy. Když se vybojujete z pevnosti, máte nasednout na koně a dojet do Tarren Millu. A tak jedete napřed. Sednete si na palouk před osadou, rozděláte táborák. Opečete si pavoučí nožičky z chlupatých osminohých potvor, které se vám pověsily na záda hned u řeky, a čekáte minutu, dvě... tři. A zelený Ježíš furt nikde. Tak se vydáte zpátky, jestli se náhodou po cestě neztratil. Prdlajz. Po cestě narazil na nepřátelské moby, se kterými už několik minut bojuje a vy sami dobře víte, jak pomalu ubývají HP oběma stranám, když se do sebe pustí. Thralle, pohni kostrou. Slimáku.
5. Dire Maul
Dire Maul mi velikostí vždycky připomínal spíše raid. Je to jeden z těch nechutně dlouhých dungeonů, které vás zaměstnají na pěkně dlouho... a ještě déle, pokud máte v partě neschopné hráče. Na některé je ta délka prostě moc, takže vám leavnou. Ano, Dire Maul je rozdělen ještě na několik dalších částí, ale já nemám ráda ani jednu z nich. Je hezké se tam pokochat, ale chodit se vám takovou dálku nechce.
4. Caverns of Time: Opening the Dark Portal
Jestli existuje dungeon, který můžete popsat slovem "meh", je to asi Black Morass. Jak to znáte z Violet Holdu, máte zastavit tři vlny mobů s bossem na konci a většinou chránit ještě nějaké NPC. Jste v nezáživné bažině. Kolem se potuluje spousta havěti. Není tu nic, z čeho by vám spadla čelist. A čekání mezi vlnami je šíleně zdlouhavé. Naposledy jsem do něj vlezla, když jsem dělala reputaci s Keepers of Time.
3. Eye of Azshara
Tento dung nebyl prvním, které jsem v Legionu navštívila, zato byl prvním, který jsem tankovala. Když jsem na začátku zjistila, že mě Enhancement Shaman vůbec nebaví a nepracuje se mi s ním dobře, přešla jsem na Blood DK. Celkem jsem si věřila a celkem mě to i bavilo. Pak přišel Eye of Azshara. Otevřený prostor a spousta chození. A jakmile zabijete druhého bosse, začne foukat vítr a nepřestane až do konce. Takže když chvilku nedáváte pozor, může vás odfouknout na moby a ti vás rozcupují na kusy a vaši partu to taky extra nepotěší. A záživnost encounterů je v záporných číslech. Ne-bu-du to dě-lat.
2. Gnomeregan
Je potřeba k tomuhle něco říkat? Miliarda mobů, hnusný dungeon, když skočíte z výšky a zapomenete nahoře peta, good luck. Tohle byl první dungeon v historii, který jsem kdy šla. Nesnáším ho. Nenávidím. Svatý Ragefire Chasm u Hordy. Nevíte, co máte (nebo asi víte). Blizzarde, udělej světu službu a tenhle dungeon úplně zruš. Prosím. Ne. NIKDO HO NECHCE.
1. The Oculus
Překvapuje vás první místo? Mě překvapuje, kolik lidí se okamžitě ozvalo, že Oculus už nechce nikdy v životě vidět. Ano, zajímavé mechaniky, že můžete létat na dracích, které osvobodíte, ale znám jen pár z těch, kterým Oculus nevadí nebo ho mají dokonce i RÁDI! Já na Oculus naštěstí takové štěstí (nebo spíš smůlu) nemám, když expím novou postavu. Ale když už mě to do Oculu hodí... něco se ve mně pohne. A chci to mít rychle za sebou. Už jsem si vytvořila seznam, jak bych se pomstila lidem, kteří mě pěkně štvou:
3. Nucené sledování pořadu Prostřeno
2. Pasta na zuby místo náplně v Oreo sušence
1. Celý den dokola chodit Oculus
Jaký je váš neoblíbený dungeon?
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
borake 30.01.2017 18:55
Některé dungy bych prohodil, ale jinak vesměs souhlas. Oculus nejhorší dungeon široko daleko. Naopak The Violet Hold byl podle mě super. Bylo to zase něco jiného oproti ostatním dungům. A hlavně byl blízko
Esperanta 30.01.2017 21:53
Já rozhodně u pěti prvních nevím doteď, jak je uspořádat. Každý je pro mě hrozný jiným způsobem. Tak poraďte.
Akari 30.01.2017 18:14
Mám nejhorší zážitek na starý Temple of Atal'Hakkar (Sunken Temple) před tím "nerfem". Byl jsem ho jednou v životě a stačilo mi to
Esperanta 30.01.2017 18:16
Já jsem ho tam nakonec nedala, protože jsem si řekla, že je to o dungeonech, které nikdo nechce chodit, protože to je v přítomném čase a Temple of Atal'Hakkar se předělal na Sunken Temple. Ale asi ho dám do Honorable mentions.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet