Warcraft film - DVD a Blu-ray již v září!

http://media.wowfan.cz/uploaded/13115306_1195894300421954_1116745449_n
Určitě se najde mnoho z vás, kteří už dychtí po tom, aby měli doma kopii Warcraft filmu na DVD nebo případně Blu-ray nosiči. Dle posledních informací nebudete čekat dlouho. Digitální kopie bude dostupná od 13. září, přičemž DVD a Blu-ray nosiče budou dostupné ke koupi od 27. září! Stejně jako u jiných filmů budou nosiče obsahovat mnoho bonusových materiálů, jako jsou například smazané / prodloužené scény, zákulisních informací a mnoho dalších věcí. Blu-ray nosiče budou o něco bohatší a nabídnou také komiks Bonds of Brotherhood a několik dalších „behind the scenes“ materiálů. Mnoho fanoušků také dychtí po prodloužené nebo režisérské verzi filmu, což je pochopitelné, ovšem Duncan Jones, režisér filmu, na Twitteru oznámil, že ani jedna z prodloužených verzí nebude a neplánuje se. Důvodů může být mnoho, ovšem ani jeden nebyl oficiálně potvrzen. Jeden z nejpravděpodobnějších důvodů je fakt, že je Warcraft velice závislý na speciálních efektech, které byly do filmu přidány až po tom, co byly vybrány finální scény. Dalších 40 minut pro prodlouženou verzi by znamenalo mnohem vyšší rozpočet s nepředpověditelnou návratností. I přes fakt, že se budeme muset spokojit pouze s online, DVD nebo Blu-ray verzí, si myslím, že by jedna z kopií neměla chybět žádnému správnému fanouškovi celé Warcraft série. Jak jste na tom vy? Hodláte si kopii filmu zakoupit? Dejte nám vědět do komentářů!


Naposledy upravil/a Bellatrix 01.08.2016 v 16:00:15.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Zug 01.08.2016 19:39

Hmm ... opravdu, v USA měl Warcraft opravdu malý úspěch. Ale to i nové Star Wars FA (teda ono mělo velký úspěch, ale většina lidí si tam myslí že to je naprostá blbost která je jen o chlup lepší než prequels). Oni tam prostě hrozně lpí na názoru slavných lidí.Mám to z vlastní zkušenosti. Byl jsem v rodině která se každý večer sešla u TV. Dvě hodiny před nějakým pořadem byl jejich názor na tu věc (já si už ani nepamatuju co to bylo. Rozhodně něco s politikou) vesměs pozitivní. Ale jen se k tomu vyjádřil Johnny Depp tak se s ním hned ztotožnili, a to i přesto, že si pár hodin před tím mysleli naprostý opak. Prostě je to v psychice těch lidí. Ať ten film byl dobrý jak chtěl, stačilo ať řekli nějaký youtubeři opak a lidi to hned přijali bez námitek. USA mám rád, ale tohle prostě nechápu.

Lockdaar 01.08.2016 18:55

Muradin
To mě fakt mrzí. No ale je to lepší než nic. Snad se aspoň dočkám minimálně té jedné věty od Grommashe. To mě na filmu hrozně štvalo. Grom byl skoro v každé scéně, ale nikdy nic neřekl Jinak si budu muset vystačit s těmi záběry z comic conu Ale je to fakt škoda jestli se kvůli několika zaujatým kritikům co filmu dají 10% nedočkáme pokračování. Přitom ve spoustě zemí se filmu dařilo výborně. Pitomá Amerika
To jo no pro mě byl fakt celkem zážitek pročítat ty (vskutku profesionální) 20-0% recenze od kritiků na Metacritic nebo Rotten Tomatoes, Amerika má legendární scénáristy/režiséry a herce (mám teď na mysli ty ze starší školy ale fakt škoda, že tak 2/3 jejich kritiků jsou nekvalifikovaní... co taky říct někomu, kdo dá Warcraftu 0% a přitom vůbec nehodnotil (a beru to tak že asi ani neviděl) mistrovská díla jako Vykoupení z věznice Shawshank, Forrest Gump, Kmotr, Schindlerův seznam, Pulp Fiction, Zelená míle atd. - když se podíváte do jeho profilu - ale zato je schopný ohodnotit Jupiter vychází 8,5/10... a to teď vůbec ani nezmiňuji, jaké filmy mají ty stránky ve svém žebříčku TOP nejlepší filmy všech dob podle jejich kritiků - to je fakt něco naprosto příšernýho a otřesnýho. Jestli jsou tohle opravdu renomovaní kritici tak jsou fakt v Americe padlí na hlavu

Muradin 01.08.2016 18:03

To mě fakt mrzí. No ale je to lepší než nic. Snad se aspoň dočkám minimálně té jedné věty od Grommashe. To mě na filmu hrozně štvalo. Grom byl skoro v každé scéně, ale nikdy nic neřekl Jinak si budu muset vystačit s těmi záběry z comic conu Ale je to fakt škoda jestli se kvůli několika zaujatým kritikům co filmu dají 10% nedočkáme pokračování. Přitom ve spoustě zemí se filmu dařilo výborně. Pitomá Amerika

Bellatrix 01.08.2016 17:45

Lockdaar
Jestli mi na tom něco vadilo tak to byla taková ta celková ´´uspěchanost´´, což je právě ta skoro 3/4 hodina, kterou Duncanovi Universal nepovolil a musel to tak natlačit do pouhých 2 hodin...
Svatá pravda. Je to škoda, že to nebylo tak o tu půlhodinku delší, pak by to mělo krásné tempo a nemuselo tam být těch pár opravdu divných střihů, kdy jim ani nenavazovaly scény.
Lockdaar
Byl bych rozhodně rád, kdyby pokračování bylo, strašně bych chtěl vidět Arthase nebo Illidana
Mně by ke spokojenosti stačilo i jenom přímé pokračování toho prvního filmu, chci vidět víc Orgrima!
Šéfredaktor WoWfan.cz

Lockdaar 01.08.2016 16:49

Bellatrix
Přesně tak. Což je prostě hloupé a jsem na Ameriku pěkně naštvaná. Kvůli nim možná nebudeme mít nikdy pokračování... Přitom ten film byl podle mého fakt povedený. A i když měl mouchy, rozhodně si nezasloužil takové odmítnutí, jakého se mu v Americe dostalo.
Pro mě osobně to bylo nejlepší fantasy od dob Pána prstenů a hlavně taky důkaz toho, že filmy podle her se dobře natočit dají. Jestli mi na tom něco vadilo tak to byla taková ta celková ´´uspěchanost´´, což je právě ta skoro 3/4 hodina, kterou Duncanovi Universal nepovolil a musel to tak natlačit do pouhých 2 hodin... Byl bych rozhodně rád, kdyby pokračování bylo, strašně bych chtěl vidět Arthase nebo Illidana

Bellatrix 01.08.2016 16:02

Lockdaar
Bohužel bych řekl, že v Americe ten film už odsoudili dřív, než vůbec vyšel, zejména díky předním youtuberům a jejich filmových kritiků, kteří mají zřejmě na tamější komunitu nemalý vliv.
Přesně tak. Což je prostě hloupé a jsem na Ameriku pěkně naštvaná. Kvůli nim možná nebudeme mít nikdy pokračování... Přitom ten film byl podle mého fakt povedený. A i když měl mouchy, rozhodně si nezasloužil takové odmítnutí, jakého se mu v Americe dostalo.
Šéfredaktor WoWfan.cz

Lockdaar 01.08.2016 15:58

Bellatrix
Ano, řekla bych, že to budou jen útržky. Pravděpodobně to bude prostě jenom pár samostatných scén, vytržených z kontextu, řekněme. Ale lepší než nic, i když mě to taky mrzí...Film holt nevydělal dost. V Americe ho z nějakého důvod přijali dost vlažně, a přijetí v Americe bylo zkrátka to zásadní. Protože třeba z Číny, kde měl film obrovský úspěch, jim neplyne stoprocentní podíl zisků, ale jen částečný.
Bohužel bych řekl, že v Americe ten film už odsoudili dřív, než vůbec vyšel, zejména díky předním youtuberům a jejich filmových kritiků, kteří mají zřejmě na tamější komunitu nemalý vliv. V Číně evidentně takový naivní systém jako v Americe nemají a zřejmě tam lidi dají na svůj vlastní úsudek, proč by tam jinak Warcraft byl úspěšnější než taková kultovní sci-fi série jako je Star Wars..

Randy 01.08.2016 15:45

Lockdaar
Tak directors cut nebude ale nosiče budou obsahovat nějaké smazané/prodloužené scény ale nebude to těch potřebných 40 minut? Nebo ty smazané/prodloužené scény o kterých se v článku píše budou jen malé útržky z těch 40 minut?Upřímně dost mě zarazilo, že studio nakonec nepovolí Duncanovi tu prodlouženou verzi. Chápu že je to o penězích a CGI je nákladný, ale stejně tohle je něco, na co se skalní fanoušci nejvíce těšili a své příznivce by si to dozajista našlo...Pokud je v plánu to pokračování tak snad si tentokrát vyberou nějaký schopnější a lepší studio než Universal...
Úplné s tebou súhlasím. Každý fanúšik netrpezlivo očakával Directors Cut a ja som sa dokonca aj modlil, žiaľ nepomohlo to No podľa mňa je to určite kvôli tomu, že štúdio by muselo dať zase peniaze na dokončenie scén. A Universal sa ťažko dojí... Začul som reči aj o tom, že by mohol prispieť aj samotný Blizzard, ale o tom pochybujem. Avšak možno sa toho DC dočkáme neskôr. Šak aj DC na Odplatu vyšlo až 7 rokov po premiére filmu

Bellatrix 01.08.2016 15:40

Lockdaar
...
Ano, řekla bych, že to budou jen útržky. Pravděpodobně to bude prostě jenom pár samostatných scén, vytržených z kontextu, řekněme. Ale lepší než nic, i když mě to taky mrzí...Film holt nevydělal dost. V Americe ho z nějakého důvod přijali dost vlažně, a přijetí v Americe bylo zkrátka to zásadní. Protože třeba z Číny, kde měl film obrovský úspěch, jim neplyne stoprocentní podíl zisků, ale jen částečný.
Šéfredaktor WoWfan.cz

cerberos 01.08.2016 15:37

ja si koupím dvd,s potiskem filmu ,Durotana a Lothara na notebook

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet