Warlock v Cataclysm


Nová kouzla - Warlock

Fel Flame (od 81.levelu): Rychle zasahující kouzlo s Shadow a Fire poškozením. Podobné mágovu kouzlu Frostfire Bolt s tím rozdílem, že menší z obou rezistů (v tomto případě Shadow a Fire) bude použit pro výpočet poškození. Kromě toho, Fel Flame bude obnovovat dobu trvání Immolate a Unstable Affliction. Našim cílem pro Fel Flame je poskytnout kouzlo, které by mělo dobré využití jak v Destruction tak v Demonology specu. Zmínili jsme, že to má zelený oheň? Ano má. A Instantní cast.

Dark Intent (od 83.levelu): Zvyšuje targetu šanci na critical s pravidelným poškozením nebo healovacímy kouzly o 3%. Poté, co kouzlo vašeho targetu způsobý crit, dostanete buff, který navýší poškození po dobu 10 vteřin. Tento efekt se stackuje 3x.

Demon Soul (od 85.levelu): Spojí warlockovu duši s démonem. To sníží warlockovi určitý cooldown. Tento specifický efekt se bude lišit podle zvoleného démona. Demon Soul je možné použít pouze několikrát nebo dokud vám nevyprší (kolem 20 sec), v zavislosti na použitém démonu. 2 minuty cooldown.

Soul Shard Overhaul: Tato zásadní změna týkající se Soul Shardů, byla již dříve oznámena na Blizzconu 2009. Soul Shardy již nadále nebudou uloženy v inventáři, ale v novém, speciálním UI. Warlock bude mít 3 Soul Shardy, které lze použít během boje a již nebude moct získat další Shardy během boje. Soul Shard nebude vyžadován mimo boj. Soul Burn bude i tak vyžadovat Soul Shard, což bude umožňovat použití některých vedlejších efektů kouzel. Soul Burn nebude stát žádnou manu nebo životy a nebude mít global cooldown.

Plánované vedlejší účinky jsou zde:
  • Summon Demon + Soul Burn = vyvolání démona instantně (okamžitě)
  • Drain Life + Soul Burn = Snižuje rychlost kouzlení o 60%
  • Demonic Circle + Soul Burn = Zvyšuje rychlost chůze o 50% po dobu 8 vteřin poté, co se teleportnete.
  • Unstable Affliction + Soul Burn = Okamžitě způsobuje 30% poškození z kouzla.
  • Soul Fire + Soul Burn = Okamžité kouzlení.
  • Healthstone + Soul Burn = Zvýšení celkových životů o 20% po dobu 8 vteřin.
  • Searing Pain + Soul Burn = Zvýšení šance na kritický zásah Searing Pain o 100%, a následné poškození 50% Searing Pain po dobu 6 vteřin.

Níže naleznete některé změny kouzel a talentů, které se mohou v průběhu testování Cataclysmu měnit.

Změny abilit a mechanik:

  • Všechna warlockova kouzla způsobující poškození za určitý čas (DoT) budou mít prospěch z vašeho critu a hastu. Haste již nebude snižovat dobu trvání "DoT", ale naopak, způsobý ještě více škody. Pokud překryjete DoTku, již nebude způsobovat poslední "tick". Místo toho bude jen navyšovat dobu trvání kouzla, podobně jako nyní pracuje Everlasting Affliction.
  • Curse of Agony a Curse of Doom budou přejmenovány na Bane of Agony a Bane of Doom. Bane kouzla budou spíše magické než cursy. Tím myslím, že budete moct použít jeden Bane (např: Bane of Agony) a jednu cursu (např: Curse of Elements) na jeden target.
  • Hellfire již nebude způsobovat poškození warlockovi.
  • Impové nebudou mít Fire Shield, ale obdrží novou abilitu - Burning Ember, nová DoT, která se bude stackovat.
  • Útočící vzdálenost Succuby bude navýšena. Succuba již nebude mít Soothing Kiss, ale nahradí ho Whiplash, který odhodí nepřátele zpátky o 8 yardů.
  • Voidwalkerův Torment navýší poškození a vytváření "threatu" v nejbližším okolí. Suffering se stane single-target tauntem.

Nové Talenty a změny v talentech:

  • Pandemic při použití Drain Soul obnoví čas Unstable Affliction a Bane of Agony u targetu, který má méně než 25% životů.
  • Abilita Fel Domination bude odstraněna (protože Soul Burn bude mít stejné účinky)
  • Demonology dostane nové kouzlo, způsobující přímé poškození, Demon Bolt. Demon Bolt přidá na target debuff, který zvýší poškození způsobené démonem.
  • Máme v plánu přidat nový talent, Impending Doom, který bude mít šanci na snížení cooldownu u kouzel Metamorphosis a Curse of Doom.
  • Metamophosis již nebude moc být zasažen spelly proti démonům jako je Turn Evil a Banish. Kromě toho, dostupné ability při použití Metamorphosis budou zaměřeny na warlockova vlastní kouzla.
  • Shadowburn bude způsobovat větší zranění targetu, který bude mít méně než 25% životy.

Mastery Pasivní talenty:



Affliction:
  • Spell Damage
  • Spell Crit
  • Shadow DoTs
Demonology:
  • Spell Damage
  • Spell Crit
  • Demon Damage
Destruction:
  • Spell Damage
  • Spell Critical Damage
  • Fire Direct Damage
Shadow DoTs: poškození způsobené Shadow DoT (poškozením za určitý čas) bude navýšeno
Demon Damage: poškození způsobené petem a Metamorphosis bude navýšeno
Fire Direct Damage: poškození způsobené ohnivým poškozením bude navýšeno

v1.2 - opraveny některé části

Naposledy upravil/a Jerryky 10.04.2010 v 17:40:20.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Matthew.J 08.04.2010 16:00

Dobrý článok aj keď sú tam nepresnosti :imp - burning ember stackujuca sa Dotka nie že sa stackuje jako Dotkaa Demonic Circle + Soul Burn = Zvyšuje rychlost chůze o 50% po dobu 8 vteřin, poté následuje teleport. má byť 50% po telporte a nie, že potom je teleport.A inak už je aj priest:http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947282379

Matthew.J 08.04.2010 15:59

No nevim ale zacina se mi delat zle z toho co z Blizzard dela Z WoW :-(

Matthew.J 08.04.2010 15:55

Já nvm, ale pole mňa je divné zveřejňovat nehotový článek

Ellendway 08.04.2010 15:42

v1 - zítra (dnes) finální podoba.

Jerryky 08.04.2010 15:42

Pokud máš připomínky k článku, piš je mě a nespamuj komentáře...

Ellendway 08.04.2010 15:40

Matthew.J: Článek byl napsán po půlnoci bez korektora, takže se mohou vyskytnout nějaké chyby, takže prosím přestaň tady vykřikovat, jak jsi našel chybu. Ano, je to chvályhodné, ale just stfu, ty.

Dremoran 08.04.2010 15:38

to Altair69: budeš mít 3 soulshardy na boj a ability co nepoužíváš v boji nebudou stat soulshardy

Dremoran 08.04.2010 15:36

Líbí se mi , že se nebudou zbírat shoushardy do báglů ,ale jenom 3 souhardy lol. Co když budu potřebovat heartstone, nebo na kouzlo shadownburn.

Agony 08.04.2010 15:29

To se mi líbí ,že se to bude muset kombinovat bude to sice těžší ,ale myslím ,že hráči se tomu přispůsobý Tetka za destra mačkám asi tak 7-8 spellů. Chválim good článek.

Agony 08.04.2010 15:13

No potom co jsem si to přečetl se mi zdá že lock bude hodně těžký, ale bude to stát za to.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet