Blizzard posiluje podporu hráčů

/pic/uploaded/support
Jak jste se již mnozí mohli na vlastní kůži přesvědčit, Blizzard v poslední době výrazně snížil čekací doby při vyřizování support ticketů a to jak v samotné hře, tak u ticketů zveřejněných pomocí formuláře na jejich webu. Nyní posouvají úroveň podpory o další level vzhůru spuštěním nového support webu. Ten je teď integrován do stávající rodiny služeb dostupných z Battle.net account managementu a zjednodušuje celý proces práce s ticketem od jeho založení až ke zdárnému vyřešení. Dříve jsme byli zvyklí vyplnit formulář na webu a zbytek komunikace probíhal prostřednictvím e-mailu. To se nyní mění a veškerou konverzaci se zaměstnanci support oddělení máte k dispozici v přehledné formě přímo na webu. Ticket můžete po vložení dále upravovat, uploadovat k němu nové soubory a případně si zažádat o upozornění e-mailem, když přibude odpověď od support teamu. V seznamu Vašich ticketů také uvidíte fázi, ve které se řešení daného ticketu právě nachází. Nový support systém naleznete na adrese https://eu.battle.net/support/en/ticket/submit.
Irylline zdroj

FAQ:

  • Volal jsem a/nebo vytvářel tickety v minulosti. Zobrazí se tyto na novém support webu? Bohužel ne. Pouze tickety a hovory přijaté od dnešního dne budou zobrazeny ve Vaší historii ticketů.
  • Založil jsem ticket pomocí nového support webu, ale tento ticket není zobrazen v mé historii ticketů! Pro tento problém tu je pár možných vysvětlení a proto jsme vytvořili support článek, který by Vám měl pomoci ztracený ticket najít: http://eu.blizzard.com/support/article/mssticketlost
  • Nový web podpory vyžaduje k použití mé přihlášení. Co mám dělat, když se nemohu přihlásit (odzicený účet, zapomenuté heslo, atd.)? Prvním krokem, pokud se nemůžete přihlásit, je obnovení přístupu k Vašemu účtu. Začněte na naší stránce pro obnovu hesla, a pokud se pořád nemůžete dostat na svůj účet, zavolejte našemu support teamu.
  • Co se stane se starým webovým formulářem? Zatím nebylo učiněno žádné konečné rozhodnutí. Nicméně nový support ticket systém má výrazné výhody oproti starému web form / e-mail systému jak pro Vás, tak pro nás, takže bychom byli rádi, kdyby ho hráči využívali kdykoliv to bude možné.
  • Zůstane knowledge base na Blizzard.com, nebo se také přesune na nový support web? Je ještě brzy, ale jelikož bychom chtěli mít všechno na jednom místě, je pravděpodobné, že se knowledge base v budoucnu stane součástí nového support webu. Soon™?



Naposledy upravil/a Jan Souček 02.06.2011 v 21:31:00.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Jan Souček 02.06.2011 23:43

Jo, je to super... Podle mě museli najmout kupu novejch lidí, protože ty čekací doby se zkrátily třeba 10x... Co jsem na Twitteru četl, tak někoho GM portlo pryč z lávy dřív, než umřel, což jsou reakce doslova v řádu sekund po submitnutí ticketu.

Wrent 02.06.2011 22:16

Sleduji na twitteru účet evropské Blizzard podpory a musím potvrdit, že poslední dobou jdou opravdu do sebe. I co slyším od hráčů, tak všichni říkají, že byl jejich účet vrácen do několika minut a tak. Velká pochvala pro CS tým .

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet