Blizzcon den 2. - Game systém

http://media.wowfan.cz/uploaded/snapshot2
Blizzard Enterteiment zdroj

    Artefakty
  • The Deadwind Harvester - zbraň Affliction warlocků. Podíváte se s ní do starého světa, a to rovnou do Deadwind Pass - pod KARAZHAN! Pokaždé, když někoho zabijete, získáte dočasný damage boost.
  • Artefakty budeme získávat prostřednictvím chain questů, raid dropů, dungeonů, dále sbíráním itemů, PvP battlegroundy a také skrz rare dropy.
  • Artefaktům se budou postupně odemykat traity, které budou zbraň vylepšovat. Postupně jich bude čím dál víc.
  • Traity budou jak aktivní, tak i pasivní. Budou mít i různou hodnotu. Napříč trait stromem se ale musíte prokousat přes oba typy (nelze si vybrat jen to, co opravdu potřebujete).
  • Bude možné otevřít všechny traity, ale potrvá to měsíce.
  • NOVÝ ITEM: Relic - bude fungovat jako socket, dáte si ho do zbraně a on ji boostne o ilvl a zvýhodní nějaký trait.
  • Budou dva typy reliců pro každou zbraň.
  • Svůj artefakt (zbraň) můžete upgradeovat. To bude mít za následek nejen vylepšení vlastností, ale i další možnosti vzhledu (modely, barvy...). Class Halls
  • Class Halls by měly být umístěny opravdu v místech, která je silně reprezentují - například šamani budou mít The Maelstrom.
  • Byť každý válečník bojuje za jinou věc, v Class Halls by se všichni měli cítit doma.
  • Druidové měli mít Moonglade, ale nakonec bylo rozhodnuto pro Dreamgrove - opravdový domov druidů.
  • V Class Halls si budeme odemykat své traity.
  • Odtud se budeme vydávat na svoji výpravu napříč Broken Isles.
  • Bude zde contested teritory = pro obě frakce. Nebudeme si ale rozumět. To pouze demon hunteři, ti mluví mezi sebou svým jazykem.
  • Do Class Hall se dostaneme svou vlastní "Death Gate", jako mají DK do Ebon Holdu.
  • Hunteři dostanou díky Class Halls přístup k cestování pomocí velkých dravců. Druidi se naopak budou moci portovat mezi posvátnými místy napříč světem. Demon Hunter
  • Jsou to temní hrdinové, kteří stojí tváří v tvář nebezpečenství, o kterém většina světa nemá ani tušení.
  • Zbraně nepřátel (glaives) budou používat proti nim samotným.
  • Při tvorbě této classy si ji můžete vzhledově upravit (rohy, tetování, barva kůže...).
  • Mají dva specy. Vengeance a Havoc.
  • Na útoky využívá demon hunter fel fury. Spoustu útoků je pak možno použít ve vzduchu v kombinaci s dvojitým výskokem.
  • CORE ABILITA: Metamorphosis - proměníte se v démona, v kteréžto formě budete mít zvýšený damage a leech.
  • Spectral Sight - vidíte stealth a invisible jednotky, také spatříte nepřítele skrze texturu. Classy
  • Cokoliv, co uděláte za danou classu, by s ní mělo být úzce spjato (ability, útoky, animace).
  • Každá classa a spec by měly mít něco unikátního.
  • Death knight bude mít 6 stejných run.
  • Warrior už nebude limitován chargy na abilitách.
  • Arcane mage bude mít nový playstyle. MASTERY: zvyšuje se vám mana pool.
  • Survival hunter: Meele spec se zvířetem.
  • Subtlety rogue: Chceme z něj udělat něco jako ninju!
  • Discipline priest: Necheme, aby byl tolik o absorbech, bude teď spíše 70% heal, 30% dmg.
  • Guardian druid: Už nebude o uhýbání (dodge), bude to pořádný méďa, co ustojí nejednu pecku. Snaha o implementování Avoidance.
  • Shadow priest: Bude nyní pracovat s Insanity, místo many.
  • DPS shamani: Budou používat stacky Maelstromu místo many.
  • Chceme větší variabilitu u talentů, budou stovky nových. Profese
  • Bude více aktivit.
  • Recepty budeme získávat ve světě, ne u trenéra.
  • Každá profese bude mít svého mistra - Mining mrtvého taurena.
  • Rudy a rostliny budou mít shared spot = už vám je nikdo nevyžere, protože to bude pro každého hráče.
  • Profese dostanou update i po grafické stránce.
  • Recepty budou mít ranky ve formě hvězd, tři je nejvíce.
  • OBLITERUM: Rozložte vycraftěné věci a boostněte si stávající.
  • Major Glyphy už nebudou.
  • Inscription: Bude zde výroba buffů na týden - zvýší například damage do určitého bosse o 10%.
  • Archeology: Budete se jí zaobírat měsíce, něž dojdete k vysněnému cíli.
  • Cooking: Budeme si opékat slaninu.
  • Fishing: Více jako adventura. Nechceme, aby to bylo jen o koukání na monitor. Itemy
  • Vrátí se nám rare dopy ve světe, všude.
  • Rare dropy budou silné zpočátku. Později jejich vliv klesne.
  • Unikátní efekty pro daný spec, classu.
  • Dropy budou LEGENDÁRNÍ!
  • Všechny itemy v Legionu se můžou scalovat, nejlepší itemy ve hře (platí pro rare).
  • Duplicitní personal loot může být tradnut spoluhráči z raidu.
  • Transmog: Bude šatník na všechny itemy, i historicky získané, případně i ty, které jsme v questu odmítli.
  • Nové Transmog UI.
  • Outfit sety - při změně specu se automaticky přehodí, a nebo si je jen vyměníme my.
  • Budeme moci skrýt v transmogu ramena.
  • Enchanty, pláště, trika a tabardy budou také začleněny do Wardrobe UI!

To je pro dnešek vše. V příštích dnech se můžete těšit na další souhrny z Blizzconu a v neposlední řadě na nové informace o připravovaných změnách pro classy.

Naposledy upravil/a Bellatrix 11.11.2015 v 22:03:04.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet