Blizzard Enterteiment zdroj
To je pro dnešek vše. V příštích dnech se můžete těšit na další souhrny z Blizzconu a v neposlední řadě na nové informace o připravovaných změnách pro classy.
- Artefakty
- The Deadwind Harvester - zbraň Affliction warlocků. Podíváte se s ní do starého světa, a to rovnou do Deadwind Pass - pod KARAZHAN! Pokaždé, když někoho zabijete, získáte dočasný damage boost.
- Artefakty budeme získávat prostřednictvím chain questů, raid dropů, dungeonů, dále sbíráním itemů, PvP battlegroundy a také skrz rare dropy.
- Artefaktům se budou postupně odemykat traity, které budou zbraň vylepšovat. Postupně jich bude čím dál víc.
- Traity budou jak aktivní, tak i pasivní. Budou mít i různou hodnotu. Napříč trait stromem se ale musíte prokousat přes oba typy (nelze si vybrat jen to, co opravdu potřebujete).
- Bude možné otevřít všechny traity, ale potrvá to měsíce.
- NOVÝ ITEM: Relic - bude fungovat jako socket, dáte si ho do zbraně a on ji boostne o ilvl a zvýhodní nějaký trait.
- Budou dva typy reliců pro každou zbraň.
- Svůj artefakt (zbraň) můžete upgradeovat. To bude mít za následek nejen vylepšení vlastností, ale i další možnosti vzhledu (modely, barvy...). Class Halls
- Class Halls by měly být umístěny opravdu v místech, která je silně reprezentují - například šamani budou mít The Maelstrom.
- Byť každý válečník bojuje za jinou věc, v Class Halls by se všichni měli cítit doma.
- Druidové měli mít Moonglade, ale nakonec bylo rozhodnuto pro Dreamgrove - opravdový domov druidů.
- V Class Halls si budeme odemykat své traity.
- Odtud se budeme vydávat na svoji výpravu napříč Broken Isles.
- Bude zde contested teritory = pro obě frakce. Nebudeme si ale rozumět. To pouze demon hunteři, ti mluví mezi sebou svým jazykem.
- Do Class Hall se dostaneme svou vlastní "Death Gate", jako mají DK do Ebon Holdu.
- Hunteři dostanou díky Class Halls přístup k cestování pomocí velkých dravců. Druidi se naopak budou moci portovat mezi posvátnými místy napříč světem. Demon Hunter
- Jsou to temní hrdinové, kteří stojí tváří v tvář nebezpečenství, o kterém většina světa nemá ani tušení.
- Zbraně nepřátel (glaives) budou používat proti nim samotným.
- Při tvorbě této classy si ji můžete vzhledově upravit (rohy, tetování, barva kůže...).
- Mají dva specy. Vengeance a Havoc.
- Na útoky využívá demon hunter fel fury. Spoustu útoků je pak možno použít ve vzduchu v kombinaci s dvojitým výskokem.
- CORE ABILITA: Metamorphosis - proměníte se v démona, v kteréžto formě budete mít zvýšený damage a leech.
- Spectral Sight - vidíte stealth a invisible jednotky, také spatříte nepřítele skrze texturu. Classy
- Cokoliv, co uděláte za danou classu, by s ní mělo být úzce spjato (ability, útoky, animace).
- Každá classa a spec by měly mít něco unikátního.
- Death knight bude mít 6 stejných run.
- Warrior už nebude limitován chargy na abilitách.
- Arcane mage bude mít nový playstyle. MASTERY: zvyšuje se vám mana pool.
- Survival hunter: Meele spec se zvířetem.
- Subtlety rogue: Chceme z něj udělat něco jako ninju!
- Discipline priest: Necheme, aby byl tolik o absorbech, bude teď spíše 70% heal, 30% dmg.
- Guardian druid: Už nebude o uhýbání (dodge), bude to pořádný méďa, co ustojí nejednu pecku. Snaha o implementování Avoidance.
- Shadow priest: Bude nyní pracovat s Insanity, místo many.
- DPS shamani: Budou používat stacky Maelstromu místo many.
- Chceme větší variabilitu u talentů, budou stovky nových. Profese
- Bude více aktivit.
- Recepty budeme získávat ve světě, ne u trenéra.
- Každá profese bude mít svého mistra - Mining mrtvého taurena.
- Rudy a rostliny budou mít shared spot = už vám je nikdo nevyžere, protože to bude pro každého hráče.
- Profese dostanou update i po grafické stránce.
- Recepty budou mít ranky ve formě hvězd, tři je nejvíce.
- OBLITERUM: Rozložte vycraftěné věci a boostněte si stávající.
- Major Glyphy už nebudou.
- Inscription: Bude zde výroba buffů na týden - zvýší například damage do určitého bosse o 10%.
- Archeology: Budete se jí zaobírat měsíce, něž dojdete k vysněnému cíli.
- Cooking: Budeme si opékat slaninu.
- Fishing: Více jako adventura. Nechceme, aby to bylo jen o koukání na monitor. Itemy
- Vrátí se nám rare dopy ve světe, všude.
- Rare dropy budou silné zpočátku. Později jejich vliv klesne.
- Unikátní efekty pro daný spec, classu.
- Dropy budou LEGENDÁRNÍ!
- Všechny itemy v Legionu se můžou scalovat, nejlepší itemy ve hře (platí pro rare).
- Duplicitní personal loot může být tradnut spoluhráči z raidu.
- Transmog: Bude šatník na všechny itemy, i historicky získané, případně i ty, které jsme v questu odmítli.
- Nové Transmog UI.
- Outfit sety - při změně specu se automaticky přehodí, a nebo si je jen vyměníme my.
- Budeme moci skrýt v transmogu ramena.
- Enchanty, pláště, trika a tabardy budou také začleněny do Wardrobe UI!
Naposledy upravil/a Bellatrix 11.11.2015 v 22:03:04.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet