Hotfixy a zmeny z 26. septembra

Blizzard zdroj

Classy

Pozn. developerov: Po dôkladnom zvážení konštruktívnej spätnej väzby, ktorú sme obdržali v priebehu víkendu, sme tento týždeň urobili niekoľko revízií a doladení. Class zmeny menované v tomto hotfix update, rovnako ako aj tie z predošlého updatu, budú pridané behom týždennej údržby v každom regióne. Všimnite si, že niektoré zmeny z predchádzajúcej aktualizácie boli zmenené, alebo odstránené a sú označené preškrtnutím.

Demon hunter

Havoc
  • teraz udeľuje 150% počiatočného zranenia .

Mage

Arcane
  • Maximum stackov talentu je znížených na 50 a trvanie sa nebude obnovovať keď talent dosiahne 50 stackov.

Priest

Shadow
  • Damage zvýšený o 80% a generácia Insanity zvýšená o 50%.
  • Damage Mind Flay zvýšený o 20%.
  • Damage Mind Spike zvýšený o 28%.
  • Maximum stackov Void Ray zredukované na 4. Pozn. developerov: Vzhľadom k zvýšeniu damage , Mind Flay a Mind Spike sa jedná stále o celkové zvýšenie hodnoty talentu.
  • Stacky sa už naďalej nebudú zvyšovať pokým bude aktívny. Pozn. developerov: Boli by sme radšej, keby Surrender to Madness nebol tak dominantný, ako je doteraz a aby sa nedal predlžovať až tak dlho. Avšak toto by vyžadovalo výrazné zmeny celého specu, ktoré nechceme robiť počas tohto upravujúceho patchu. Budeme čakať na príležitosť pozrieť sa na tento problém bližšie v nadchádzajúcom patchi.

Shaman

Warlock

  • Opravený bug ktorý zabraňoval Rain of Fire robiť všetkých 8 ticks of damage na PVE a PVP ciele.

Warrior

Arms

NPC

  • NPCs v Suramare by už naďalej nemali rušiť stealth hráčov pri začiatku castu Arcane Investigation.
  • Interakcia s Nomim by mala byť od teraz prioritná pokiaľ je oblasť zaľudnená.

Profese

Engineering

  • Verzia by už mala pracovať tak ako má.

PvP

Rogue

Ako už bolo vyššie spomenuté, niektoré zmeny boli zmazané. V predošlých hotfixoch sú odstránené zmeny preškrtnuté.
Blizzard zdroj

Achievementy

  • nyní správně zobrazuje výši přidané rychlosti na mountovi.

Classy

Pozn. developerů: Jak jsme probrali minulý týden, obdrželi jsme mnoho dat založených na tom, jak si každá specializace vedla v prvním raidovacím týdnu a Mythic dungeonech, díky čemuž můžeme provést mnoho změn v následujícím týdnu. Chceme docílit buffnutí specializací, které si moc dobře nevedly, zatímco chceme trošku omezit ty specializace, které si vedly až moc dobře bez toho, aniž bychom měnili jejich herní styl a hráči na to nezačali nahlížet jako na "špatnou volbu". Všechny tyto změny týkající se class budou aplikovány během pravidelné údržby příští týden v každém regionu. Jsou zde i změny v PvP, které jsou ale oddělené.

Death Knight

Frost
  • Damage byla zvýšena o 50%.
  • Damage byla zvýšena o 19%.
  • Damage byla zvýšena o 12%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 13%.
  • Damage byla zvýšena o 11%.
  • Damage byla zvýšena o 17%.

Demon hunter

Havoc
  • Damage byla snížena o 30%.
  • Damage bonus vůči snížen na 30%.
  • Damage byla snížena o 20%.
  • Damage bonus vůči byl snížen o 3% za každý target.
  • nyní uděluje 100% počátečního zranění .
Vengeance
  • Mastery nyní poskytuje o 50% menší damage redukci za každý bod.
  • Damage redukce zvýšena na 20%.

Druid

  • Damage (non-Feral) byla zvýšena o 10%.
Balance
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 5%.
  • Damage byla zvýšena o 5%.

Mage

Arcane
  • Efekty Mastery byly zvýšeny o 20%
  • Damage byla zvýšena o 9%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
Frost
  • Damage byla zvýšena o 8%.
  • Damage byla zvýšena o 13%.
  • Damage byla zvýšena o 38%.
  • Damage byla zvýšena o 36% a cena many byla snížena o 50%
  • nyní způsobuje 80% normálního zranění (zvýšeno z 50%).
  • Damage byla zvýšena o 13%.
  • Damage byla zvýšena o 28%.
  • Damage byla zvýšena o 15%.

Hunter

  • Damage byla snížena o 20%.
Beast Mastery
  • Damage bonus byl zvýšen na 25%.
Survival
  • Damage byla zvýšena o 62%.

Monk

Mistweaver
  • Damage byla snížena o 25%.

Paladin

Retribution
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 20%.
  • Damage byla zvýšena o 13%.
  • Damage byla zvýšena o 13%.
  • Damage byla zvýšena o 13%.
  • Damage byla zvýšena o 13%.
  • Damage byla zvýšena o 13%.

Priest

Holy
  • Damage byla snížena o 16%.
Shadow
  • Damage a generace Insanity byla zvýšena o 50%.
  • se už nestackuje, zatím co jsou a aktivní.
  • Benefit může nyní nejvýše dosáhnout 100%.

Rogue

  • AoE damage byla zvýšena o 100%.
Assassination
  • Damage byla zvýšena o 30%.
  • Damage byla zvýšena o 30%.
  • Trvání snížena na 3 sekundy (celkový damage zůstal nepozměněn), dosah zvýšen na 6 yardů (původně 3 yardy) a profituje nyní z Mastery.
  • nyní neprofituje z Mastery. Damage za každý bod zvýšena na 4%.
Outlaw
  • Cena energy u snížena o 3 za každý rank.
  • Damage bonus vůči snížen na 6% za každý rank.
  • Damage bonus vůči snížen o 6% za každý rank.
Subtlety
  • Damage byla zvýšena o 15%.
  • Damage byla zvýšena o 15%.
  • Damage byla zvýšena o 30%.
  • Šance k aktivování byla zvýšena na 30% (původně to bylo 10%), damage zvýšena o 30% a nyní uděluje o 200% více damage, pokud je nebo aktivní.

Shaman

Elemental
  • Generace Maelstormu u zvýšena na 6.
  • Damage byla zvýšena o 23%.
  • Damage byla zvýšena o 23%.
  • Damage byla zvýšena o 5%.
  • Damage a u byla zvýšena o 20%.
  • Efekty Mastery byly zvýšeny o 12,5%.
Enhancement
  • Opraven bug, který dával speciálním útokům u offhand zbraně 100% šanci k aktivování , zatímco byly aktivní.
  • Šance k aktivování byla zvýšena na 20%.
Restoration
  • Damage byla zvýšena o 25%.

Warlock

Affliction
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 5%.
  • Damage byla zvýšena o 15%.
  • Damage byla zvýšena o 15%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 15%.
  • Damage byla zvýšena o 15%.
Demonology
  • Damage byla zvýšena o 20%.
  • Damage byla zvýšena o 15%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Attack power dreadstalkerů z byla zvýšena o 10%.
  • Attack power Felguard peta byla zvýšena o 10%.
  • Damage Doomguard guardiana byla zvýšena o 18%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage byla zvýšena o 15%.
  • Damage byla zvýšena o 10%.
  • Damage guardiana byla zvýšena o 10%.
Destruction
  • Damage byla zvýšena o 11%.
  • Damage byla zvýšena o 11%.
  • Damage byla zvýšena o 11%.
  • Damage byla zvýšena o 11%.
  • Damage byla zvýšena o 11% a byl odstraněn cast time.
  • Damage byla zvýšena o 11%.
  • Damage byla zvýšena o 11%.

Warrior

Arms
  • Bonus byl snížen o 3% za každý rank.
  • Damage bonus byl snížen na 30%.
Fury
  • Damage byla zvýšena o 12%.
  • Damage byla zvýšena o 12%.
  • Damage byla zvýšena o 5%.
  • Damage byla zvýšena o 5%.
  • Damage byla zvýšena o 5%.
Protection
  • Cena rage u byla snížena na 35%.
  • Generace rage u byla snížena na 10.
  • Generace rage u byla snížena na 10.

PvP

Battlegroundy

  • Postavy v tank specializaci již nepřijímají damage navíc během toho, co nesou vlajku.

Death Knight

Blood
  • Healing již není v PvP snížen.
  • nyní bere vpotaz 50% nedávno přijatého damage od ostatních hráčů při určování hodnoty healu (původně zcela ignoroval damage přijatý od ostatních hráčů).

Demon Hunter

Havoc
  • Damage je nyní snížen v PvP o 10% (původně to bylo o 30%).
Vengeance
  • Heal již není v PvP snížen.

Druid

Restoration
  • Efekt byl v PvP zvýšen o 50%.
  • Critical strike snížen o 50%.
  • Haste zvýšen o 50%.
Guardian
  • nyní bere vpotaz 50% nedávno přijatého damage od ostatních hráčů při určování hodnoty healu (původně zcela ignoroval damage přijatý od ostatních hráčů).

Hunter

Survival
  • nyní zvyšuje damage o 35% za každý stack v PvP (zvýšeno z 25%).
Beast Mastery
  • Agility snížena o 10%.

Mage

Frost
  • nyní snižuje rychlost pohybu o 50%.
  • Damage je nyní zvýšena o 10% v PvP (sníženo z 20%).
Fire
  • Redukce cast timu vůči byla snížena na 2 sekundy.

Monk

Mistweaver
  • Bonus vůči snížena na 150%.
Windwalker
  • Damage je nyní v PvP snížena o 30% (původně 50%).
  • Agility snížena o 12%.

Paladin

Retribution
  • Strength snížena o 5%.
Protection
  • Healing a byl snížen o 15% v PvP (původně 50%).

Priest

Discipline
  • Healing je nyní v PvP zvýšen o 15% (sníženo z 25%).
Holy
  • již nemůže být dispelnuta.

Rogue

Outlaw
  • Trvání sníženo na 3 sekundy.
  • Damage bonus critical striků snížen na 100% (sníženo z 200%).
Subtlety
  • nyní v PvP uděluje o 15% menší damage.
  • nyní v PvP uděluje o 15% menší damage.

Warrior

Arms
  • Damage byla snížena na 5% z celkového počtu životů daného cíle.
Fury
  • Heal již není v PvP snížen.
Protection
  • Maximální hodnota absorbu již není v PvP snížena.

Honor systém

  • nyní přidává 500 Artifact Power (zvýšeno ze 150).

World PvP

  • Warden Tower questy nyní dávají 150 honor (původně 300).
  • Warden Tower questy se nyní objevují třikrát za den, přičemž je každý quest dostupný 24 hodin.

Class Halls

  • Druidům s Evengreen perkem by se již neměly resetovat zasazená semínka po vstupu do arény.
  • Soul Reapers tooltip pro Shadow Heresy talent se již nezobrazuje nesprávně.

Dungeony a raidy

Emerald Nightmare

  • Opraven bug, kde se hráči zabíjeli pádem do Rift of Aln, zatímco byli na mountovi.
  • Warlockové by nyní měli být schopni targetovat Soul Effigy během souboje s Il'gynothem ve srdeční komnatě.
  • Ursoc již nezpůsobuje, že si hráči stoupnou (čímž interuptuje pití a jezení), když se respawne.

The Arcway

  • Nepřátelská vojska zůstanou v The Arcway poté, co hráči porazí Advisora Vandrose.
  • nyní dropuje pouze shamanům při porážce Nal'tiry.

Maw of Souls

  • Hráči by již neměli zůstat zaseklí v klecích, do kterých jsou vsazeni po porážce Ymirona.

Itemy

  • Damage a byla snížena o 33%.
  • Opraven bug, který způsoboval, že Balance Druidi pullovali nepřátele z nezamýšlených vzdáleností, když jim procli damage trinkety.
  • by nyní měly správně switchovat na agility při změně specializace.

Profese

  • Již by mělo být možné dosáhnout skillu 800 v Blacksmithingu.

Cooking

  • Rank 1 by nyní měl dávat pouze jeden feast namísto pěti. Následující ranky by měly snižovat náročnost ingrediencí namísto toho poskytovat další jídlo.
  • Demon hunteři by nyní měli dostávat odpovídající staty z feastů a dalších podobných zdrojů těchto buffů.

Questy

  • V scenariu by se nyní neměl Leystalker Dro schovávat tam, kde by se s ním normálně nemělo být možné setkat při čištění celé místnosti.
  • Nyní se zobrazuje nová aura pro questy z Archeology, pokud zrovna plníte Archeology quest ve stávající zóně.
  • Aodh Witherpetal se již nebude zasekávat během "DANGER: Aodh Witherpetal".


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

29.09.2016 03:39

Mythic dole

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet