Hotfixy z 24. září

  hotfix   

V hotfixech z 24. září se Blizzard zaměřil primárně na povolání a to jak v PvE tak v PvP. Účinnost kouzel se zvyšovala i snižovala a Blizzard navíc upravil množství Anchor Weed, které můžete sebrat.

 

Blizzard zdroj

Achievementy

  • Kritéria pro Azerite Admiral, Tell Me a Tale a Helping Hand by nyní měly kombinovat progress z mnoha charakterů na stejném účtu. Zalogujte se prosím na každý charakter, který má tyto achievementy v chodu, aby se vám započetly do hromadného progressu.

 

Charaktery

  • Nyní můžete zapískat na Cap'n Crackers, aby si vám sedl na rameno.

 

Povolání

  • Druid
    • Balance
      • Poškození Starsurge a Starfall zvýšeno o 15%.
  • Mage
    • Arcane
      • Veškeré poškození zvýšeno o 3%.
  • Shaman
    • Tremor Totem už by nadále neměl dostávat dodatečné poškození, když na něj zaútočí hráči.
  • Warlock
    • Destruction
      • Poškození Conflagrate, Incinerate a Immolate zvýšeno o 10 %.
  • Warrior
    • Fury
      • Veškeré poškození zvýšeno o 6 %.

 

Heart of Azeroth

  • Mana z Ephemeral Recovery zvýšena o 15 %.
  • Hranice, kdy se aktivuje Savior, byla zvýšena na 50 % zdraví (před tím 35 %). 
  • Death Knight
    • Poškození z Bone Spike Graveyard zvýšeno o 100 %.
    • Unholy
      • Festering Doom poškození zvýšeno o 25 %.
  • Demon Hunter
    • Havoc
      • Poškození z Eyes of Rage zvýšeno o 20 %.
    • Furious Gaze haste zvýšeno o 40 % a trvání zvýšeno na 12 sekund (před tím 8 sekund).
    • Revolving Blades poškození sníženo o 35 %.
    • Thirsting Blades požkození zvýšeno o 70 %.
    • Vengeance
      • Absorbování Revel in Pain zvýšeno o 20 %.
  • Druid
    • Craggy Bark absorbování zvýšeno o 15 %.
    • Masterful Instincts bonusy zvýšeny o 10 %.
    • Balance
      • Dawning Sun poškození zvýšeno o 40 %.
      • Streaking Stars poškození sníženo o 40 %.
      • Sunblaze bonus poškození zvýšeno o 35 % proti nehráčům.
    • Feral
      • Iron Jaws poškození zvýšeno o 66 % proti nehráčům.
    • Guardian
      • Gory Regeneration zvýšení léčení bylo zvýšeno o 15 %. 
  • Hunter
    • Rapid Reload poškození zvýšeno o 25 % a popisek byl upraven na "více než 2 cíle".
    • Beast Mastery
      • Pack Alpha poškození zvýšeno o 60 % proti nehráčům.
      • Dance of Death agility zvýšena o 20 %.
    • Marksmanship
      • Unerring Vision critical strike zvýšeno o 100 %.
      • Focused Fire poškození zvýšeno o 30 %.
    • Survival
      • Blur of Talons agility zvýšena o 65 %.
        • Close Up and Personal poškození zvýšeno o 40 %.
  • Mage
    • Arcane
      • Galvanizing Spark poškození proti nehráčům sníženo o 30 %.
      • Explosive Echo poškození zvýšeno o 35 %.
    • Frost
      • Frigid Grasp intellect zvýšen o 100 %.
      • Packed Ice poškození zvýšeno o 120 % a zvýšen o další 45 % pokud je použit se Splitting Ice. Poškození proti hráčům sníženo o 50 %.
      • Glacial Assault šance na proc zvýšena na 20 % (před tím 10 %).
  • Monk
    • Mistweaver
      • Burst of Life léčení zvýšeno o 20 %.
    • Windwalker
      • Open Palm Strikes poškození zvýšeno o 60 % proti nehráčům.
  • Paladin
    • Protection
      • Dauntless Divinity block zvýšen o 20 %.
      • Judicious Defense absorbování zvýšeno o 10 %.
    • Retribution
      • Divine Right strength zvýšena o 40 % a trvání zvýšeno na 15 sekund (před tím 10 sekund).
      • Expurgation poškození zvýšeno o 15 %.
  • Priest
    • Depth of the Shadows léčení zvýšeno o 20 %.
    • Holy
      • Blessed Sanctuary bonus zvýšen o 10 %.
      • Permeating Glow bonus zvýšen o 15 %.
    • Shadow
      • Spiteful Apparitions bonus poškození byl zvýšen o 75 % pokud nemáte Auspicious Spirits talent.
      • Searing Dialogue damage increased by 150%.
  • Rogue
    • Assassination
      • Poisoned Wire critical strike zvýšen o 50 %.
      • Sharpened Blades benefit, pokud jste měli několik aktivních kopií tohoto traitu, byl snížen.
    • Outlaw
      • Brigand’s Blitz haste zvýšen o 50%.
    • Subtlety
      • Blade in the Shadows poškození sníženo o 25%.
      • Sharpened Blades poškození sníženo o 30% (nezměněno v PvP). Benefit z několika aktivních kopií tohoto traitu byl snížen.
      • The First Dance nyní udílí 2 stacky tohoto buffu a critical strike bonus byl snížen o 25 %.
  • Shaman
    • Enhancement
      • Strength of Earth poškození zvýšeno o 60 %.
      • Roiling Storm poškození zvýšeno o 100 % vůči nehráčům.
    • Restoration
      • Soothing Waters léčení zvýšeno o 10 %.
  • Warrior
    • Arms
      • Executioner’s Precision poškození zvýšeno o 75 % proti nehráčům.
      • Test of Might strength snížena o 15 %.
    • Fury
      • Bloodcraze critical strike zvýšen o 100 %.
      • Reckless Flurry poškození sníženo o 25 %.
    • Protection
      • Reinforced Plating strength zvýšen o 10 %.
  • Warlock
    • Affliction
      • Dreadful Calling poškození zvýšeno o 30 %.
    • Demonology
      • Forbidden Knowledge poškození zvýšeno o 66 % proti nehráčům a benefit z několika aktivních kopií tohoto traitu byl snížen.
      • Umbral Blaze poškození zvýšeno o 20 %.
      • Explosive Potential trvání buffu zvýšeno na 15 sekund (před tím 6 sekund).
    • Destruction
      • Accelerant trvání zvýšeno na 12 sekund (před tím 8 sekund).
      • Crashing Chaos poškození sníženo o 30 % proti nehráčům.
        • Rolling Havoc trvání zvýšeno na 15 sekund (před tím 10 sekund).

Player versus Player

  • Razdunk’s Big Red Button nyní udílí o 25 % méně poškození v PvP situacích.
  • Death Knight
    • Unholy
      • Last Surprise (Azerite Trait) efektivita snížena o 35 % v PvP situacích.
  • Druid
    • Léčení Rejuvenation, Swiftmend, a Wild Growth poskytnutá skrze Restoration Affinity byla snížena o 30 % v PvP situacích.
    • Regrowth léčení sníženo o 25 % v PvP situacích.
    • Feral
      • Raking Ferocity (Azerite Trait) efektivita snížena o 50 % v PvP situacích.
    • Restoration
      • Veškeré léčení Restoration Druidů sníženo o 10 % v PvP situacích.
      • Focused Growth zvýšení léčení Lifebloom snížěno na 15 % (před tím 25%).
      • Focused Growth snižuje potřebu many pro Lifebloom o 15% (před tím 40 %).
      • Grove Tending (Azerite Trait) efektivita snížena o 25 % v PvP situacích.
  • Hunter
    • Beast Mastery
      • Poškození uděleno hunterovým petem sníženo o 18 % v PvP situacích.
    • Survival
      • Latent Poison (Azerite Trait) efektivita snížena o 30 % v PvP situacích.
  • Monk
    • Mistweaver
      • Regenerace many snížena o 20 % v PvP situacích (před tím 30 %).
  • Paladin
    • Holy
      • Regenerace many snížena o 20 % v PvP situacích (před tím 30 %).
  • Priest
    • Discipline
      • Regenerace many snížena o 20 % v PvP situacích (před tím 30 %).
      • Focused Will snížení přijatého poškození sníženo o 10% za stack v PvP situacích (před tím 20 %).
  • Shaman
    • Elemental
      • Lava Shock (Azerite Trait) efektivita snížena o 35 % v PvP situacích.
    • Restoration
      • Rippling Waters léčení sníženo o 33 %.
      • Riptide léčení sníženo o 15 % v PvP situacích.
      • Spirit Link mana zvýšena o 50 %.
      • Spirit Link má nyní 1.5 sekund čas na vykouzlení a rozdělí 25 % poškození (před tím 35 %).
      • Surging Tide (Azerite Trait) efektivita snížena o 25 % v PvP situacích.
  • Warrior
    • Arms
      • Defensive Stance snižuje přijímané poškození o 20 % v PvP situacích (před tím 10 %).
      • Lord of War (Azerite Trait) efektivita snížena o 55 % v PvP situacích (před tím snížení o 40 %).

Professions

  • Herbalism
    • Hráči s Herbalism nyní získají více Anchor Weed z každé bylinky na ranku 2 a 3.

Quests

  • Schopnost Throw Rock by nyní neměla sejmout cíl na jeden zásah v "Matchmaker".

World Quests

  • Byl vyřešen problém, který způsoboval, že "Set Sail" správně nezobrazoval quest objective.

 


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

tkrejc 28.09.2018 21:24

By me zajimalo co je vedlo zvedat arcane magum dmg. Uz predtim to s nim byla balada

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet