Legendární předměty - Byl odstraněn Soft Cap

http://wowfan.cz//pic/news/Legion_news7
Legendární předměty jsou věčné téma, které rozděluje komunitu hráčů na dva tábory. Jedni jsou spokojeni s tím, jak fungují, druzí jsou zase nešťastní s tím, že jde o velkou náhodu a člověk musí opravdu hodně hrát, aby nějaký předmět získal. Ve hře také fungoval takzvaný „soft cap“, který zabraňoval, aby hráči získali více jak čtyři legendární předměty na jedné postavě – i za předpokladu, že hráč předmět smazal. S tímto je ovšem konec. Ovšem pozor, neznamená to, že hráči mohou současně nosit tři nebo více předmětů! Watcher se před časem ozval na americkém World of Warcraft fóru, kde vysvětloval existenci tohoto limitu a proč se používal. Limit se používal k odstranění „bad luck protection“. Tato ochrana, resp. funkce je využívána u všech hráčů a způsobuje, že čím delší dobu hráč nezískal legendární předmět, tím větší šanci má. Představte si tedy, že hrajete každý den po dobu dvou měsíců a stále nemáte legendární předmět. Šance, že předmět získáte, se každým dalším dnem zvyšuje. Po získání předmětu se počítadlo resetuje a začíná znovu. Samozřejmě i s faktorem, že již jeden předmět máte. Odstranění limitu získání pátého, šestého nebo osmého legendárního předmětu bylo sice zrušeno, ovšem Watcher nepředpokládá, že v brzké době uvidíme hráče, kteří mají na výběr více než ze čtyř legendárních předmětů. Odstranění limitu je spíše určeno hard core hráčům, kteří denně dokončí mnoho herního obsahu, soustředí se denně na raidy nebo Mythic / Mythic+ dungeony. U těchto hráčů je mnohem větší šance, že již získali několik legendárních předmětů. My ostatní, kteří jsme neměli tolik štěstí, se zatím nemusíme obávat… své vysněné předměty přeci jednou získáme. Snad.


Naposledy upravil/a Bellatrix 28.11.2016 v 20:53:12.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

DarteX 29.11.2016 18:04

Akari
Už od oznámení legendárních itemů jsem byl proti, protože je to strašně RNG a dost výrazně to ovlivňuje progress, hlavně závod mezi TOP guildami. Kdyby ty itemy byly srovnatelné tak to ještě nějak jde, ale mezi těmi horšími a lepšími je propastný rozdíl. a to nemluvím o tom, že některým padly třeba 4 legendarky na 2 postavy za týden a některým ani jedna za měsíc. Já jsem třeba na tu svoji čekal skoro 2 měsíce, zatímco kámoš lootnoul na alta legendarku pár minut po doexpení za bednu z WQ.Já bych ty legendárky zrušil, na grind máme AP pro naše artefakty, ale pokud by ty legendárky museli zůsat tak bych to udělal způsobem, aby každý získal legendárku za něco konkrétního a měl jistotu.Napříklada) Za 200 splněných WQ dostaneš legendárkub) Za 50 mythic dungeonu dostaneš legendárkuc) Za 3 heroic Emerald Nightmare dostaneš legendárkud) Za 5 normal Emerald Nightmare dostaneš legendárkue) Za 50 vyhraných BG dostaneš legendárkuf) Za 100 vyhraných arén dostaneš legendárkuA buď za každý jednotlivý úkol dostat určitou legendárku a nebo nechat hráče rovnou vybrat.Já mám zatím na legendárky štěstí, na jedné postavě mám dvě, obě jsou BIS a na druhé postavě mám jednu a ta je BIS.
Sorry kámo, ale vůbec nemáš ponětí o čem tady píšeš...

29.11.2016 02:23

Merneron: pokud myslis ten posledni upgrade z garzonky ze muze nasadit dve zaraz tak to ma kazda classa

corpsen 28.11.2016 18:42

legendarky a artefakty jsou nejvetsi blbosti datadisku no oni se nepoučí

Merneron 28.11.2016 17:45

nehovoriac o tom že DH má bonus na equip jednej legendárky navyše

Merneron 28.11.2016 17:31

Mne padla po 2 mesiacoch prvá práve dnes a som na to celkom rád. Pre mňa ako casual hráča to je fajn pocit, ale verím tomu, že ak by som hral profesionálnejšie a tlačil na dobré výsledky guildy, tak to RNG dokáže ovplyvniť veľa v samotných mythic raidoch. Ak jedna guilda proste nemá medzi sebou dobré legendárky alebo žiadne a iná si môže vyberať tak je jasné, kto by mal mať lepšiu pozíciu na začiatok.

Akari 28.11.2016 16:54

Už od oznámení legendárních itemů jsem byl proti, protože je to strašně RNG a dost výrazně to ovlivňuje progress, hlavně závod mezi TOP guildami. Kdyby ty itemy byly srovnatelné tak to ještě nějak jde, ale mezi těmi horšími a lepšími je propastný rozdíl. a to nemluvím o tom, že některým padly třeba 4 legendarky na 2 postavy za týden a některým ani jedna za měsíc. Já jsem třeba na tu svoji čekal skoro 2 měsíce, zatímco kámoš lootnoul na alta legendarku pár minut po doexpení za bednu z WQ.Já bych ty legendárky zrušil, na grind máme AP pro naše artefakty, ale pokud by ty legendárky museli zůsat tak bych to udělal způsobem, aby každý získal legendárku za něco konkrétního a měl jistotu.Napříklada) Za 200 splněných WQ dostaneš legendárkub) Za 50 mythic dungeonu dostaneš legendárkuc) Za 3 heroic Emerald Nightmare dostaneš legendárkud) Za 5 normal Emerald Nightmare dostaneš legendárkue) Za 50 vyhraných BG dostaneš legendárkuf) Za 100 vyhraných arén dostaneš legendárkuA buď za každý jednotlivý úkol dostat určitou legendárku a nebo nechat hráče rovnou vybrat.Já mám zatím na legendárky štěstí, na jedné postavě mám dvě, obě jsou BIS a na druhé postavě mám jednu a ta je BIS.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet