Ion Hazzikostas je poslední dobou opravdu zaneprázdněný. Před i po vydání Legion se objevuje v mnoha rozhovorech a videích, aby hráčům přiblížil novinky nebo změny, které na nás čekají v budoucích aktualizacích. Tentokrát se na oficiálním Warcraft kanálu při live streamu rozpovídal o věcech, které na se připravují.
Order Hall
- V budoucnu se můžeme těšit na nové šampiony, kteří budou přidávání společně s rozvíjejícím se příběhem hry.
- Hráčům se moc nelíbí současný systém, kdy si musí vybrat z osmi šampionů pouze pět. Tento limit ovšem slouží k tomu, aby si hráč vytvořil tým šampionů, se kterým bude plnit nabízené mise. V případě, že by se limit zrušil nebo navýšil, muselo by se přidat více misí za den, což by způsobilo velkou podobnost ke Garrisons.
Hračky ve hře
- Tým záměrně nepřetvořil Aviana’s Feather, protože nechtěl znovu nabídnout stejnou možnost využívání předmětu. Z toho důvodu také proběhlo upravení předmětů Rocfeather Skyhorn Kite a Brulfist Idol.
- Hračky by neměly nabízet to samé, co dělá engineery a demon huntery unikátními. Stalo se to, že zasahovali až moc do možností povolání a byly příliš užitečné. Hračky nejsou určeny k tomu, aby byly potřebné a nenahraditelné.
- Nic to ovšem nemění na tom, že hráči mohou stále využívat předměty jako gliders nebo ostatní dopravní prostředky a metody.
Levelování a dungeony
- Mnoho zkušeností z dungeonů dostanete po dokončení úkolů, které vás pošlou do dungeonu po skončení úkolových linií v zónách na The Broken Isles.
- Tým ustoupil od možnosti, že budou dungeony jedním z hlavních zdrojů zkušeností a způsobů, jak získat zkušenosti. Přeci jen stále musíte dokončit úkolové linie ve světě, abyste se dostali k World Questům a ostatním užitečným věcem.
- Tým ovšem celou situaci sleduje a zaměřuje se hlavně na to, kolik času je potřeba k vylevelování altů.
Warlockové
V této sekci naleznete i některé informace, které byly již do hry přidány v rámci určitých hotfixů.- Potenciál mnoha warlocků nebyl využit na maximum, protože byli limitováni počtem Soul Shardů.
- Demonology warlock potřebuje mnoho času k tomu, aby při boji vyvolal démony a začal pořádně útočit.
- Z mnoha podobných důvodů byly přidány v jednom z hotfixů Soul Shardy. Z původního jednoho Soul Shardu se staly tři, takže mohou hráči začít souboj mnohem efektivněji a rychleji.
- S tímto hotfixem mohou například demonology specializace vyvolat mnohem více impů a udržet je déle na živu, což je mnohdy ve venkovních zónách potřeba.
- Rozhodně by bylo zajímavé vidět, že hráč může v prvním boji „vybudovat“ malou armádu pomocníků, se kterými se vrhne do dalšího boje.
- Objevilo se také několik připomínek k mobilitě warlocků, ovšem nic moc se měnit nebude. Tým nechce zdvojnásobit sílu povolání, místo toho, aby se vyřešilo i několik dalších problémů a slabin.
- Dle všeho by bylo vše relativně jednoduché vyřešit, ovšem tímto by šel tým proti svému přesvědčení a opět by se objevila homogenizace.
- Věci nikdy nejsou dokonalé všemi způsoby.
- Warlock je trochu méně mobilní, ovšem lepší „tank“ než mage. Toto ovšem reflektuje opravdu to, co by warlock měl být.
- Ion se snaží číst všechen feedback, který je na fóra přidán. Mnohokrát navštívil i fórum warlocků, ovšem uznává, že více než 95 % zpětné vazby na fóru není konstruktivní a v podstatě ztěžuje celou situaci, protože nepomáhá objasnit opravdové problémy.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Ellendway 01.10.2016 21:10
Esperanta 01.10.2016 21:06
Bellatrix 01.10.2016 17:29
V budoucnu se můžeme těšit na nové šampiony, kteří budou přidávání společně s rozvíjejícím se příběhem hry.Já žádný nepotřebuju. Millhouse Manastorm prý zvládne všechno sám, říkal, že mám ostatním dát padáka a hlavně proboha nenabírat nikoho nového.
Akari 23.09.2016 17:34
sw1tchCZ 23.09.2016 08:52
Esperanta 22.09.2016 14:37
Akari 22.09.2016 14:30
Když teď vyřešili warlocka, mohli by se podívat na frost DK,zajímalo by mě, když říkají jak chtějí dělat unikátní specy, v čem je frost dk unikátní?Možná v tom, že je to spec, který je naprosto na nic. V dungeonech se ten spec ještě celkem drží, ale dungeon není raid.1. Single target damage je tragická2. Přežití, v boji bez healera 1vs1 je to složité, CD nám zůstali, ale totálně odrovnali Death Strike, nyní stojí 45 runic power, takže musím dat tři global CD a 5/6 run, abych se pak čtvrtým global CD healnul tak o 10%3. U AoE je to trochu složitější, ale stále nás unholy předčí, ale už nejsme nejhorší spec 4. Artefakt weapon, jsme nejslabší spec (podle logů z heroic Emerald Nightmare) a jsme jediný spec, který potřebuje minimálně 20 ranku k dosažení dvou zlatých traitů, například u unholy stačí jen 15, což je ohromný rozdíl (většině speců stačí 16-1. A to ten druhý zlatý trait je absolutně k ničemu na single target a u aoe je to spíš takový maličký boost.5. Mobilita je tragická, jediný co máme je 70% speed na 3 sekundy a přitom nemůžeme nic jiného dělat, u unholy se to dá nastavit na 100%. Kdyby nám dali obrácený death grip, to by byla paráda.Kdyby blizzard chtěl udělat z frost dk nějakého obrněného tanka, který rozdává velké rány a hodně ran vydrží, tak bych tu mizernou mobilitu chápal, ale bohužel to tak není.6. Glacial Advance, skvělý talent na single i aoe, ale je to strašně zabugované, trefíte target přímo a stejně to nedá damage, protože to dává damage do íčka (I), to by se mohlo vyřešit tím, že by to dávalo damage do véčka (V)- Na druhou stranu musím pochválit rotaci, už to nemusí být nutně jen o 3 tlačítkách, když zvolíte talent Glacial Advance + Frostscythe na proc Killing Machine a aoe. A to aoe už není spam Howling Blastu. Pamatuji si, že na začátku testování legionu byl právě frost strašně dobrý a unholy špatný, ale pak něco nerfli, boostnuli a všechno se obrátilo.
Akari 22.09.2016 13:51
U těch šampionů mě štve, že například u DK jsou skoro všichni členové four horsemen unholy, takže ve výsledku mám 3 unholy, 1 frost a 1 blood a to se moc nehodí, ale zase chci mít tuto čtyřku v akci.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet