Legion Q&A - Patch 7.1.5 a Paul Kubit

  Patch 7.1.5    Q&A    rozhovor   

 

Včera se do pravidelného Legion Developer Q&A dostal Paul Kubit, jenž zastává pozice Senior Game Designer a Quest Designer. Jde o první Q&A po nové aktualizaci, a je proto jasné, že se mluvilo hlavně o novinkách, jako je Brawler’s Guild, malé herní události, Timewalking a profese. Pokud se chcete podívat na videozáznam z živého přenosu, můžete shlédnout video na konci článku.

 

Předměty z profesí

  • Předměty z profesí mají omezenou životnost. Jakmile se do hry přidá nový obsah, objeví se zákonitě i lepší předměty.
  • Obliterum by mělo napomáhat k tomu, aby předměty z profesí byly stále relevantní.
  • Předměty z profesí jsou stále na seznamu vylepšování a v budoucích aktualizacích se bude tým snažit o přidávání nových předmětů.
  • Patch 7.1.5 přidal hned několik nových předmětů pro Engineering a další profese. Další věci by se měly objevit v následujících aktualizacích.
  • Patch 7.2 přidá nové recepty pro primární, ale i sekundární profese.

 

Brawler’s Guild

  • Protivníci jsou nastaveni na solidní úrovni.
  • Protivníci na začátku by měli být dostupní pro většinu hráčů, ovšem boje budou v průběhu těžší.
  • Tým se tentokrát nesoustředil na to, aby měli protivníci určitý počet životů pro specifické talentové specializace. Mohlo by to negativně snížit obtížnost boje.
  • Tým také chtěl zajistit možnost, aby se mohli i healeři ukázat v Brawler’s Guild, ovšem Brawler’s Guild je hlavně o boji, nikoli o léčení.
  • V současné době nejsou žádné plány k přidávání dalších protivníků. Ovšem co není, může být!
  • Téměř každý nápad, který tým má, se do Brawler’s Guild dostane.
  • Souboj ve stylu Maria (slavná videoherní série) byl sice v plánu, ale nikdy se nedokončil.

 

Timewalking

  • Tým v současné době řeší, zda se nezvýší item level u Timewalking předmětů.
  • Scholomance se nejspíše do Mists of Pandaria Timewalking nedostane. Tento Timewalking je hlavně o tom, abyste navštívili dungeony, které jsou na Pandarii.
  • Je možné, že se v budoucnu objeví i Vanilla Timewalking dungeony, ovšem v současné době to není v plánu.
  • Vanilla dungeony nejdou ruku v ruce se současným standardem dungeon designu, což je jeden z důvodů, proč se zatím neobjevil žádný Vanilla dungeon v Timewalkingu. Dle všeho nejsou nijak náročné a nejsou přizpůsobené hráčům na maximální úrovni.
  • Timewalking raidy se v určité době objeví, je to sázka na jistotu.

 

Engineering brýle

  • Nové Engineering brýle (goggles) mají momentálně nejvyšší item level z profesních předmětů.
  • Brýle jsou mnohem silnější než kdy jindy, proto také vyžadují k vyrobení více materiálu a mají více náhodných statů.
  • Hardened Felglass mohou být nafarmeny nebo zakoupeny.
  • Brýle jsou BoE (Bind on Equip), takže mohou být prodány někomu jinému.

 

Engineering

  • Reaves by mohl do budoucna dostat i přístup do banky – uvažovalo se nad touto možností již pro aktualizaci 7.1.5, ale nestalo se tak.
  • Tým si chce nechat i několik zajímavých věcí do budoucna. Nechce vychrlit vše zajímavé najednou a poté na profese zapomenout.

 

Profese

  • Materiál, který lze sbírat, získává svou cenu podle toho, jak je obtížné jej získat.
  • Materiál je v současné expanzi dražší, protože hráči musí jít do světa a nasbírat jej. Už nestačí stát pouze v Garrison.
  • Profese se mohou měnit mezi datadisky, protože k tomu mají vývojáři dostatek prostoru.

 

Talent Tomes

  • Předměty jsou momentálně dražší, než se zamýšlelo. Jde ovšem o to, že cena materiálu, který je potřeba k vyrobení, je stále relativně vysoká.
  • Je dost možné, že se do budoucna tým zaměří i na to, aby se cena materiálu nějak upravila a některé předměty nebyly tak drahé.

 

Obliterum

  • Cena za odemknutí výhně byla dostupná a vše dopadlo dle očekávání.
  • Hráči museli najít někoho, kdo jim pomohl s odemčením výhně pomocí předmětů, které nemohl sám hráč vyrobit.
  • Je více než možné, že cena za odemknutí výhně bude v budoucích aktualizacích změněna.

 

Skinning

  • Tým by do budoucna chtěl umožnit, aby mohl hráč skinnovat více cílů najednou.

 

Cena výrobního materiálu

  • Tým aktivně pracuje na tom, aby zabanoval co nejvíce botů, kteří neustále snižují cenu výrobního materiálu.
  • Využívání surového materiálu k tomu, aby hráč nyní vyrobil nějaký předmět, není již tak zajímavé, protože finální zisk je menší, než se očekávalo.

 

Malé herní události (Micro-Holidays)

  • Odměny za tyto události nemají žádnou sběratelskou hodnotu, protože trvají pouze v průběhu dané události.
  • Získání extra zkušeností za to, že se podílíte na události, je super nápad.
  • Call of the Scarab je regionální soutěž, která probíhá na všech serverech zároveň. Není tedy pouze pro jeden server. Dají se tam také získat solidní zkušenosti na postavy, které nejsou na maximální možné úrovni.
  • Je možné, že se v budoucnu objeví něco jako oslava Nového roku.
  • V současnosti byly přidány eventy, které mapují hlavně události v Azerothu, ale není vyloučeno, že se objeví něco nového z „reálného světa“.

 

Cooking

  • Když tým vytvářel obsah pro profese v Legion, chtěl, aby všichni měli dostatek obsahu.
  • Všechny primární profese tak skončily s liniemi úkolů.
  • Sekundární profese byly trochu oříšek, protože tým nechtěl zahlcovat hráče úkoly.
  • Archaeology tedy získala úkoly, které se objevují jednou za čas, Fishing získal Artifact Fishing Pole (item #133755), First Aid recepty jsou získatelné z mnoha nepřátel po celých Broken Isles.
  • Je pravdou, že náhodné získávání nových receptů je u Nomiho až moc náhodné. I přes to mu můžete dát materiál a on vám může dát recept, který tento materiál využívá.
  • Nomi se s každou novou aktualizací učí být efektivnější. V Patchi 7.1.5 se šance na získání nových receptů výrazně zvýšila.

 

3. úrovně receptů

  • Když tým vyvíjel systém receptů pro profese, začínalo se úplně od začátku.
  • Rarita receptů mohla být naprosto kdekoli. Od klasického garantovaného získání až po super vzácné. Začalo se tedy na vzácných receptech (rare) s tím, že se z nich mohou v budoucnu udělat obyčejné recepty.
  • 3. úroveň receptů pro některé předměty byla do hry přidána hlavně z důvodu ztížení hry jako takové, a také aby byly některé předměty opravdu vzácné.
  • Pokud nemůžete získat nějakou 3. úroveň receptů, neznamená to, že je hra rozbitá a jakkoli vás omezuje – předměty jako takové můžete stále vyrábět.
  • V současné době není z vytváření předmětů nějak velký profit, ale pokud má hráč 3. úroveň receptu, může mu to pomoci k lepšímu výdělku.
  • Tým uvažuje nad variantou, že při konci expanze zvýší šanci na získání receptů.  

 

Archaeology

  • V současné době není žádný velký důvod k tomu, aby se hráči honili za nekonečným farmením Archaeology.
  • Je také mnohem méně věcí, které mohou hráči vyzkoumat, takže by dosažení posledních výzkumů nemělo trvat věčnost.
  • V Patchi 7.2 budou v Archaeology novinky!

 

Patch 7.2

  • Patch 7.2 se dostane na PTR již velice brzy.

 

Dungeony a profese

  • V průběhu příprav na profesní úkolové linie se počítalo s dungeony, které se mohly vylepšovat a upravovat. V době, kdy se vše připravovalo, neexistovala technologie na upravení úrovně v zónách, jak ji znáte nyní.
  • Dungeony se nejspíše odstraňovat z úkolů nebudou, ale do budoucna by mohly být méně časté.

 

Sbírací profese

  • Tým již delší dobu diskutuje o možnosti separovat tyto profese od hlavních profesí, ale zatím se to nestalo.
  • Mohlo by se stát, že hráč bude moci získat i třetí profesi – jedna profese by musela být vždy sbírací.
  • Mnoho hráčů se na tyto možnosti ptá, ale chtějí také něco nového.

 

Náhodné sekundární statistiky

  • Do hry nebude přidán žádný předmět, který by dovolil změnu sekundárních statistik na vytvořených předmětech z profesí.
  • Pokud chce hráč jiné statistiky, bude muset vytvořit nový předmět.
  • S nutností vytváření vícero předmětů se počítalo, proto je také materiál pro tyto předměty nižší, než by měl být.

 

Artefakty a zbraně v profesích

  • Vytváření zbraní v profesích nedává žádný smysl, protože máme artefakty.
  • Tým se snažil nahradit vytváření zbraní pomocí relikvií, které mohou hráči využít v artefaktu, ale přišlo se na to, že výroba relikvií (relics) není až tak uspokojující, jako by byla výroba zbraně.
  • Je dost možné, že proběhne revize relikvií a přidá se několik dalších předmětů.

 

Týdenní události

  • Rozdělení Timewalkingu od ostatních událostí se zatím neplánuje.
  • Do budoucna by se mohlo odstranit několik méně relevantních událostí.
  • Timewalking by měla být relativně vzácná událost, což dopomáhá k tomu, aby se na ni hráči těšili.

 

Videozáznam z přímého přenosu

 


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet