Mists of Pandaria - Nový obsah

http://media.wowfan.cz/blizzcon/11/mop-logo
Pro velikost informací budeme rozdělovat témata do menších podskupin. Nového obsahu bude opravdu hodně, proto jsme tuto sekci rozdělili na Profese, PvP, Challenge Modes, Scenarios, Pet Battles a Questing. Články budou postupně doplňovány.

Navigace

[odstavec]

Profese

Jelikož Prime Glyphy budou odstraněny, scribeři budou moci vyrobit plno nových glyphů. Ať už od glyphů pro druidy, kteří se budou moci měnit na jelena, nebo kosmetické změny mounta paladinů. Čeká nás toho opravdu hodně. Pojďme se tedy podívat, co se na Press Tour odehrálo a co nás čeká. Většina profesí je stále ve vývoji, takže zatím jen tyto informace.

Hlavní změny

Zatím jsou známy hlavní tři změny v profesích. Více informací bude doplněno v blízké budoucnosti.
  • Archaeology - Blizzard v MoP přidá plno nových artefaktů, které budou moci hráči hledat. Novinkou je také nová frakce, Lorewalker.
  • Cooking - Cooking se nyní bude rozdělovat do čtyř hlavních specializací. Zkušení hráči se budou moci naučit všechny specializace a splnit tak všechny achievementy.
  • Inscription - Prime Glyphy budou odstraněny. Bude přidáno plno nových, zábavných glyphů.

Nové Glyphy

Seznam nových glyphů, které se objevily na Press Tour .
  • Glyph of Stars - Moonkin Form bude nahrazena Astral Formou, která bude pokrývat všechny benefity Moonkin Formy. Astral Forma by měla vylepšit vzhled neproměněné postavy (v podstatě bude elf ještě lepším elfem... pozn. red.).
  • Glyph of the Chameleon - Pokaždé, když se Druid promění do Cat Formy nebo Bear Formy, bude mít jinou barvu vlasů.
  • Glyph of the Orca - Aquatic Form bude mít pomocí tohoto Glyphu vzhled kosatky.
  • Glyph of the Stag - Travel Form se nyní promění na jelena, který bude moci být využit hráči z party.
  • Glyph of the Treant - Druid se bude moci proměnit do oblíbeného stromečku, který bude osvobozovat od zpomalovacích kouzel.
  • The Moonbeast - Nyní může druid kouzlit Healing Touch, Rejuvenation a Tranquility i v Moonkin Formě.
  • Glyph of Righteous Retreat - Během Divine Shield bude Paladin kouzlit Hearthstone o 50% rychleji.
  • Glyph of the Falling Avenger - Při aktivovaném Avenging Wrath se zapne Slow Fall a Paladin bude padat pomaleji.
  • Glyph of Bladed Judgement - Pokud bude mít Paladin měč nebo sekeru, bude jí házet místo nynějšího kladiva.
  • Glyph of Winged Vengence - Při aktivovaném Avenging Wrath bude Paladin mnohem větší.
  • Glyph of Mounted Kings - Při kouzlení paladinského mounta se rozdá Blessing of Kings.
  • Glyph of the Luminous Charger - Mount Paladina bude nyní žářit božským světlem.
  • Glyph of Fire From the Heavens - Při critical dmg Judgment a Hammer of Wrath bude přivolán speciální efekt - oheň z nebes.
  • Glyph of Ice Lance - Ice Lance dokáže zasáhnout další cíl s 50% poškozením.
  • Glyph of Counterspell - Counterspell se bude moci kouzlit během kouzlení, ale cooldown se zvedne o další 4 sekundy.
[odstavec]

Player versus Player

Když Blizzard na posledním BlizzConu oznamoval novinky v PvP, oznámil tři nové Battlegroundy. Bohužel to už neplatí a místo tří uvidíme pouze dva. Další změnou projde World PvP, které stále hráče láká. Bude přidáno více lokací, ve kterých budou moci hráči bojovat o území. Odměny budou nejspíše v reputacích a conquest bodech.

Temple of Mogu

PvP obrázku Battleground, který bude uprostřed Vale of Eternal Blossoms. Hráči se budou snažit sebrat starověký artefakt a donést ho do své základny. Artefakt ale nebude tak lehké získat. Bude dávat damage buff, ale zároveň i increases damage taken, což znamená, že si jej hráči budou muset vyměnovat. Další vymožeností Battlegroundu je různost prostředí. Pokud budete držet artefakt v rizikové oblasti, bude tým dostávat více bodů a rychleji vyhraje. Je to zcela nový typ Battlegroundu, který vypadá, že bude zábavný a rychlý.

Silver Shard Mine

Dalším novým Battlegroundem bude Silver Shard Mine. Bude fungovat na podobném způsobu jako Eye of the Storm, ale v pohybu. Vše se bude odehrávat v podzemí a hráči budou mít za úkol získat co nejdříve vozíky naložené vzácnými kovy, než se dostanou do depa a na různá místa své trasy. Trasy budou závislé na území, která bude určitá frakce ovládat.

World PvP

Conquest bod limit se bude zvětšovat, pokud hráč vyhraje nějakou oblast v otevřeném světě. Například napadání a ovládnutí Southshore a Tarren Millu vyvolává krásné vzpomínky, které nemusí být minulostí. [odstavec]

Challenge Modes

Challenge Modes zůstavají v podstatě stejné. Avšak přidalo se pár nových věcí jako realm-first achievementy.

Budou tři úrovně odměn

  • Bronzová medaile - Achievementy
  • Stříbrná medaile - Speciální itemy pro Transmogrifikaci.
  • Zlatá medaile - Mount s unikátním vzhledem
vložte popis obrázkuDalší informace jsou v podstatě jen malé zopakování toho, co bylo již řečeno
  • Jakmile hráč zdolá všechny zlaté achievmenty, bude mít přístup k serverové tabulce.
  • Tabulka bude mít filtry pro instance, čas a guildy.
  • Inspirací Challenge Modes je například Zul'Aman a jeho časový event s Amani War Bear nebo Stratholme.
  • Interface hráče bude zobrazovat medaile, časové rekordy, odměny a kolik času potřebuje k pokročení do dalších soubojů.
  • Na Press Tour serverech bylo ukázáno pár achievementů. Pokud splníte všechny achievementy v instanci, dostanete medaili, aj... nechyběl ani Realm First pro dokončení všech medailí (toto se může v průběhu času změnit).
[odstavec]

Scenarios

Scenarios jsou odpovědí Blizzardu na dynamičnost plnění úkolů, se kterými je možno se setkat i u novějších MMORPG her. Zároveň Scenarios nahrazují skupinové úkoly. Odměnou budou Valor body.
  • Scenarios budou umožňovat plnit úkoly v lokacích, které budete ovládat. To znamená, že se nebudete muset prát v přeplněném prostoru o objekty do úkolů.
  • Všechny frakce budou mít spojené (stejné) úkoly.
  • Ukázka: Hráči budou mít za úkol pomoci sládkovi najít speciální koření, které se objevuje pouze, když prší. Jako první úkol budete muset zachránit pár vesnic a budov, abyste získali cenné informace, které pomohou najít koření, se kterým bude moci sládek začít vařit ležák. Mezitím bude pivovar pod útokem Sauroc plivajících oheň. Poslední fázi budete hasit oheň a chránit celý pivovar před zničením.
  • Boje budou založeny na jiném způsobu než instance, které potřebují tanka a healera. Pokud vezmete jen DPS, bude úkol rychle splněn, ale bude také chaotický a více nebezpečný.
  • Scenario Finder bude funkce podobná Dungeon Finderu a Raid Finderu. Scenario Finder umožní hráčům vyhledat rychle skupinu, se kterou bude plnit úkoly. Čekací čas bude krátký, protože nebude potřeba vysokých požadavků pro classy (tanci, healeři a vysoký ilvl).
  • Dokončení úkolů bude odměněno Valor body a gearem.
[odstavec]

Pet Battles

O bitvách svých doposud non-combat petů jsme slyšeli dost. Většina komunity se směje, někdo bude souboje milovat.
    vložte popis obrázku
  • Jedná se o dobrovolnou hru určenou pro zábavu, která bude podobná Darkmoon Faire.
  • Bude k dispozici více jak 100 petů, které budete moci nalézt v otevřeném světě. Například někteří budou k nalezení pouze od večerní deváté hodiny do půlnoci nebo pokud bude pršet. TCG a Blizzard Store peti budou také k dispozici.
  • Hráči budou moci měnit jména petů.
  • Peti budou mít následující staty: Attack, Defense, Movement Speed, Health.
  • Při levelování peta bude mít hráč k dispozici šest různých kouzel, z čehož tři si zvolí sám.
  • Pet bude moci bojovat proti různým NPC mimo arény, aby se zdokonaloval.
  • Pet Journal bude obsahovat seznam získaných a doposud nezískaných petů, ale také achievmenty a staty.
  • Na Press Tour byla ukázka z arén. Bojoval Arthas proti Illidanovi. Každý měl tři různé pety. Souboje byly rychlé a neosobní - hráči neměli čas na povídání si nebo seznamování se. Mimochodem... Illidan vyhrál.
  • Prohry nebudou zaznamenány v tabulce her.
  • Hráč bude moci za souboj změnit až tři pety kvůli taktickým dovednostem.
  • Bitvy petů mají být vtipné a rychlé.
[odstavec]

Questing

Blizzard se snaží neudělat stejnou chybu, jakou udělal u Cataclysmu s linearností úkolů. Mění se například i způsob, jakým jsou dělány quest achivementy.

Achievementy

Quest achievementy nyní budou sledovat linii hlavních úkolů místo počtu splněných úkolů. Jeden z achivementů byl dostupný i na Press Tour. Walk the Land: Splňte následující úkoly ve Valley of the Four Winds.
  • Thunderfoot Farms
  • Chen's Masterpiece
  • Zhu's Bastion
  • New Taurajo
  • The Hidden Master
  • The Salvation of Stoneplow
  • Mudmug's Place
  • The Stormstout Brewery
  • The Crane Temple
  • Farwalker Refuge
  • Nesingwary's Safari

The Jade Forest

Wowhead měl možnost projít se po jedné z lokací a také neváhal, zkusil si to a vytáhl ty nejlepší informace.
  • Blizzard se vrací k nelinernímu typu questění. To pro hráče znamená, že budou moci mít například deset úkolů součastně.
  • Cílem tohoto kroku je to, aby si hráč mohl vybrat, zda chce příběhem procházet nebo zda ho chce na altech vynechat a zaměřit se pouze na důležité a dobře oceněné úkoly.
  • Většina itemů má ilvl 372 a ilvl 384. Ne všechny úkoly mají odměny. Přeci jen se na nich stále pracuje.
  • Při lootování se objevilo pár nových itemů Windwool Cloth (nejspíše nová látka pro Tailoring a First Aid), Four Wind Soju (slabý alkoholický nápoj) a Boiled Silkworm Pupa (obnovující 10 tisíc HP).
  • Jedna z úplně prvních linií úkolů Hordy je najít ztroskotanou vzducholoď. Pokusit se zachránit ty, kteří přežili a udělit poslední pomazání těm, kteří pád nezvládli. Každý ze živých, ale i mrtvých otevírá další úkoly.
  • Jedním z dalších úkolů je zábavné sestřelování nepřátel. Letíte na podivném létajícím boxu, se kterého házíte kyselinu na nepřátele pohybující se v džungli.
  • Dalším úkolem je setkání se se Sage Speaker-Cho, který zavede hráče do historie Pandarenů a bude se snažit učit meditaci.


Naposledy upravil/a Ellendway 19.03.2012 v 11:59:51.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

djmetla
Patrik Hoffmann

djmetla je autorem 1114 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

DethroClo 19.03.2012 16:58

Jinak ty glyphy na druida jsou paradni, uz se tesim

DethroClo 19.03.2012 16:58

Drex
Op druid se vrací. Takže moonkina už nezabiju. Protože se bude healovat ve formě. No pěkný.A paladin...opět silnej buble man co dá zbaběle HS v bublině. Ach jo.
Jak uz napsal Bulimik, ten heal v balance je fakt smesny (az na Lifebloom, ten docela jde)A pokud boomkina s healem povazujes za op.....

Bulimik 19.03.2012 11:05

Ooo, je to těžký rozdíl, když se balance za naprosto směšné částky healuje v normal nebo moonkin formě.

Drex 19.03.2012 11:03

Op druid se vrací. Takže moonkina už nezabiju. Protože se bude healovat ve formě. No pěkný.A paladin...opět silnej buble man co dá zbaběle HS v bublině. Ach jo.

Oveckoun 19.03.2012 10:30

Jen info z predstaveni oblasti: We are going to give the monkeys machine guns and rocket launchers. This is a good plan; nothing could go wrong with this plan. (ja u tohohle malem umrel smichy )

seanito 19.03.2012 10:23

Snad bude na konci tohoto maratónu cinematic...

Andros 19.03.2012 10:03

Dalo se čekat, že ve finální hře nebude azshara crater.

Ellendway 19.03.2012 09:46

Bartyx
Podle mě to nebude jako Aspect of Pack. Spíš bych řekl, že bude moci jeden hráč na toho jelena nasednout a ten ho sveze.
yop

Bartyx 19.03.2012 09:44

jam
Glyph of Winged Vengence neco jako avatar ve w3 a ty krááávo zajímavé takže druid bude mejt formu jako aspect od huntra :-D
Podle mě to nebude jako Aspect of Pack. Spíš bych řekl, že bude moci jeden hráč na toho jelena nasednout a ten ho sveze.

Andros 19.03.2012 09:41

Glyph of Righteous Retreat - Během Divine Shield bude Paladin kouzlit Hearthstone o 50% rychleji. Haha tak blizz mě dneska pěkně pobavil Ještě ten název, Righteous retreat

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet