Nerubian

nerubian erubian je prastará rasa inteligentních arachnoidů, chcete-li pavouků. Jejich domovem je Northrend, konkrétně z říše Azjol-Nerub.

Historie

Raná historie

centru dávného kontinentu Kalimdor bylo tajemné jezero zářivé energie Studny Věčnosti. Bylo to „srdce“ magie a přírodních sil. Z tohoto magického etheru se zrodili silithidové (k nalezení například v Tanarisu). Když padlý Starý Bůh C'Thun poznal tyto tvory, rozhodl se je přetvořit k obrazu svému. Tito tvorové jsou známí jako qiraji. Aqir (národ) vládli zemím daleko na západě. Byli neuvěřitelně expanzivní, výbušní a nepřátelští. Tento národ usiloval o vymýcení všech „nečlenovců“ v okolí Kalimdoru. Takže dvě velké trollí říše, Gurubashi a Amani, našly společného nepřítele - národ z Azj'Aqir. Trollové s nimi bojovali mnoho tisíc let, ale nikdy nad Aqir nevyhráli. Nakonec díky vytrvalosti Trollů je Azj'Aqir rozdělena a polovina národa uprchla do samostatných kolonií daleko na sever a na jih kontinentu. Zde vybudovali dva městské státy. Na severu to byl Azjol-Nerub a na jihu Ahn'Qiraj. Nové království Azjol-Nerub, které se táhlo jako obrovská síť pod ledovci zpustošenou zemí, později známou jako Northrend, bylo založeno.

Válka Pavouků (War of the Spiders)

tisíc let později, kdy Král Lichů rozšířil svůj vliv i nad Northrendem, se temné síly začaly stavět proti němu. Starobylé podzemní království Azjol-Nerub poslalo své elitní bojovníky k útoku na Icecrown, aby zastavili Lich Kinga a jeho velení. K jeho velkému zklamání, Ner'zhul zjistil, že zlí Nerubiani jsou imunní nejen Nemrtvé Pohromě, ale i jeho telepatickým schopnostem. Nerubianští spiderlordi veleli obrovským silám. Měli také podzemní sítě, které se táhly téměř do poloviny Northrendu. Nakonec Ner’zhul válku proti Nerubanům vyhrál tak, že je unavil. S pomocí dreadlordů a nemrtvých válečníků napadl Lich King Azjol-Nerub a zbořil jeho podzemní chrámy. Říše Nerubianů padla podruhé. Ačkoli Nerubiani jsou imunní vůči jeho Nákaze, Ner'zhulova rostoucí magická moc mu umožnila zvýšit počet mrtvých pavoučích bojovníků a ovládat je. Jako důkaz o jejich houževnatosti a nebojácnosti, přijal Ner'zhul architektonický styl této rasy pro svou pevnost a konstrukci za svůj. Ačkoli přežilo pouze málo skupin nerubianských válečníků, stále se snaží pomstít Ner'zhulovi a kultivovat své podzemní království.

Nedávná historie

yní je tato rasa vyčerpaná a rozhořčená. Většina žije na Northrendu a vyhýbají veškerému styku s lidmi žijícími venku. Uvědomují si, že jsou příliš slabí na svrhnutí Lich Kinga a musí se spokojit s jejich ubohou partyzánskou válkou. Mael Shelub, žijící Nerubianský nekromancer, cestoval na jih a pracoval s Forsaken Blarus Whitrick na porážce Pohromy v Silverpine Forest (samozřejmě je stále nenáviděl).

Wrath of the Lich King

o smrti svého vůdce se Nerubianští vezíři chopili moci. Slouží „neviditelnému vládci“, který je určen, aby vedl tento starý pavoučí lid k definitivnímu vítězství nad Pohromou.

Kultura

odle Anub'araka a podle mnoha důmyslných pastí v Azjol-Nerub byla kdysi tato rasa výbornými inženýry. Azjol-Nerub obsahuje obrovské knihovny s literaturou o filozofii a tajemných tradicích. Je možné se z ní dočíst, že občas unášeli Lidi a Elfy a prováděli na nich experimenty. Kel'Thuzad tvrdí, že jsou velmi inteligentní a bude se snažit sprovodit ze světa všechny, kteří nebyli jako on. Podobně jako Aqir. Nerubiani jsou krutí a xenofóbní. Stejně jako jejich silithidští příbuzní jsou nepřátelští ke všem rasám. Legendy vypráví o pomoci rasy Jormungar, které nutili dělat obrovské podzemní tunely skrz led Northrendu a položit tak základy pro starověkou Nerubianskou civilizaci.

Společnost

ůzné typy Nerubianů žijí v kastách. Takzvaní Seerové jsou na poměrně vysoké úrovni Nerubianů, kteří působí jako kněží a mágové. Pavouk je nejčastějším motivem nerubianské rasy. Zřejmě se částečně vyvinuli do pavoučí (osm nohou) nebo hmyzí (šest nohou) podoby. Nemrtví Nerubiani jsou většinou pod kontrolou Nákazy a jsou známí jako Crypt fiends (hrobka ďáblů - případ většiny Nerubianů) a Crypt lords (hrobka pánů - Nemrtví Spiderlords). Nerubianský sklon ke zlu, který byl vždy nemilosrdný a agresivní, se po pádu Pavoučího království ještě zvýraznil. Přesto je tato rasa inteligentní a ne všichni se vydají cestou zla. Mohou se připojit ke skupinám dobrodruhů v naději, že bojují proti Lich Kingovi. Ostatní Nerubiani, často mladí, odchází ze svých domovů. Možná chtějí dosáhnout slávy, kterou kdysi jejich lid vlastnil. Velmi vzdáleně existuje možnost, že několik Nerubianů není zlých a mohou žít s ostatními rasami lépe, než jejich bratři.

Naposledy upravil/a Wrent 18.03.2010 v 19:38:36.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Ellendway 15.03.2010 19:36

No, já mylsím že by nebojovali protože josu nepřátelští a stále se schovávali se ve svých podzemních městech

Ellendway 15.03.2010 19:28

Takze Nerubiani sou starsi nez nocni elfove?? jestli jo pride mi divny ze o nich neni zminka ve Valce Prastarych urcite by bojovali...

Ellendway 15.03.2010 18:40

Velmi povedený článek, Nerubiani se mi ve líbili ve Warcraftu, stejně jako ve WoWu.

krejzy 15.03.2010 18:02

cigani su tiez rasa a inteligentni niesu

Sirena 15.03.2010 17:27

Pěknej článek, nerubiani mi příjdou jako jedna ze zajímavějších ras... Ale mám dotaz ohledně jormungar: Nejsou tihle červi spíše zvířata, než rasa? Protože tuším, že se jormungar dá i ochočit a těžko by jste ochočili inteligentní druh. Jako \'rasy\' bych spíš klasifikoval humanoidy, undeady a dragonkin. Takže bych typoval, že jako lidi mají koně a mezky, taureni mají koda, tak nerubiani měli jormungary.

Totka 15.03.2010 16:02

good clanek

Xemon 15.03.2010 15:35

Pěknej článek, ale chtělo by to víc info od blizzardu, třeba v cata bude nějaká přátelská frakce

Ellas 15.03.2010 15:30

Dobrý článek

Javorovej 15.03.2010 15:06

akorat by mně zajímalo do jaké kasty patří Anubarak a je vůbec jejich vůdcem?

Snake Plisken 15.03.2010 14:25

JJ je to moc povedeny ale zapomel dodat ze nerubiani jsou hlavni stoupenci a uctivaci starych bohu

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet