Patch 4.3.2 - Patch Notes a zajímavé blue posty

http://wowfan.cz//pic/news/bluepost
Blizzard vydal první oficiální Patch Notes k patchi 4.3.2, které se momentálně testuje. Hanzik si dal tu práci a přeložil ho. V dalších blue-postech najdete nějaké zajímavé postřehy a novinky, které se chystají.

Patch Notes 4.3.2

Patch notes zdroj

Povolání: Obecné

  • Vengeance už není nadále spuštěn tím, že hráč dostane damage od jiného hráče.

Druids

  • Tier 13 Balance Druid 4-piece set bonus nyní také navyšuje damage Starsurge o 10%.

Hunters

  • Aspekt of the Hawk nyní dává zhruba o 35% více attack power.
  • Po dobu, co je Deterrence aktivní, dostává hráč nyní také o 30% méně damage.
  • Black Arrow nyní dává damage každé 2 vteřiny po dobu 20 vteřin z původních 3 vteřin po dobu 15 vteřin. Celkový damage této ability zůstává ale stejný.
  • Lock and Load už nyní nemá nic společného s abilitou Arcane Shot.

Mages

  • Fireball damage byl snížen zhruba o 6%.
  • Pyroblast damage byl snížen zhruba o 6%.

Paladins

  • Holy Radiance nyní stojí 40% base many namísto původních 35%.

Priests

  • Mass Dispel by měl nyní opět dávat při dispelování přednost těm cílům, kteří na sobě mají nějaký magický efekt k dispelnutí.

Dungeony a Raidy

  • Dragon Soul
    • Yor'sahj the Unsleeping - Kouzlo šamanů, Unleash Life, nyní spustí debuff Deep Corruption pouze na zasaženém cíli. Dříve tento efekt ovlivnil cíl i šamana samotného.
    • Warmaster Blackhorn - Visuální varování před Blade Rushem mobů Twilight Elites by mělo být nyní více viditelné.
    • Spine of Deathwing - Zdraví Burning Tendonů bylo v heroic módech sníženo o 15%, aby hráči mohli sáhnout po různorodějších sestavách raidu.
    • Pristův Leap of Faith se už nadále nedá použít, je-li cíl ovlivněn efektem Carrying Winds.
  • Baradin Hold
    • Trash mobové Eyes of Occu'thar byli nahrazeni příšerami, které slouží Alizabal.
  • Nyní můžete tvořit s vašimi Real ID kamarády stejné frakce skupiny pro více jak 5 lidí. Můžete tak společně využít Raid Finderu nebo si můžete skočit do starších raidů na normal i heroic obtížnost. Stejně tak máte možnost chodit do Battlegroundů v mnohem větších číslech. Prozatím ale nebude možné pomocí této funkce chodit do normal nebo heroic verze Dragon Soulu.
  • Bylo opraveno několik překlepů v Dungeon Journalu.
  • V případě, že by z jednoho bosse spadly dva identické předměty, hráč nemůže vyhrát oba naráz. Padnou-li tedy dva stejné meče, hráč bude moci losovat o oba, ale vyhraje-li jeden, už ten druhý nedostane.

Předměty

  • Damage Vial of Shadows (Lightning Strike) byl přibližně o třetinu snížen, ale spustí se přibližně třikrát tak častěji. Toto je zamýšlená změna, jejímž cílem je udržet stejné DPS a snížit úvodní burst damage.
  • Efekt z Maw of the Dragonlord může být nyní spuštěn vykouzlením Holy Word: Sanctuary.

Uživatelské Interface

  • Opraven bug, který zresetoval nastavení Mature Language filteru při vypnutí hry.
  • Hráč bude nyní upozorněn 15 minut před odhlášením ze hry z důvodů rodičovské kontroly.

64-bit klient k testování

Dresorull zdroj

64-bit klient je nyní k dispozici pro použití na patchi 4.3.2, který je na PTR. Klienta si můžete stáhnout, rozbalit do vaší PTR složky (X:\Program Files (x86)\World of Warcraft Public Test\) a pustit .exe soubor pro testování.

  • 64ti bitový klient je distribuován odděleně od PTR a není podporovaný pro použití s World of Warcraft.
  • Můžete jej využívat jen s Patchem 4.3.2 PTR. Není určen pro verzi 4.3.0.
  • Mac verze není momentálně dostupná, avšak na tom pracujeme a dostupná bude v blízké budoucnosti.
  • V 64-bit verzi nefunguje Voice Chat.
Pokud naleznete nějaké problémy při používání 64-bit verze, nahlašte je prosím na PTR fóru a vraťte se k používání 32-bit verze.

Obtížnost LFR

Takralus zdroj

Aktivně povzbuzujeme každý názor na věci jako je LFR, protože tyto funkce chceme udělat zábavné pro všechny. Wipování na stále stejných bossech kvůli nováčkům nebo hráčům, kteří neznají taktiky na bosse není zábavné. Jak jsme několikrát řekli je to důvod, proč je obtížnost v LFR nižší než v Normal nebo Heroic raidech. Důvodem je, že chceme umožnit hráčům, kteří jsou méně zkušení nebo mají slabší gear vidět a zažít obsah nových raidů a trochu se připravit na Normal nebo Heroic raidy.

Ignore List pro účet

Zarhym zdroj

Jednotný Ignore List pro celý účet je něco, co bychom v budoucnu rádi viděli. Zejména pak v souvislosti s příchodem nového BattleNet Tagu.

Nové jazyky pro mobilní Authenticatory

Blizzard Entertainment zdroj

Právě jsem vydali aktualizaci pro iPhone®, iPod touch®, Android™, a Windows™ Phone 7 authenticatory, které jsou dostupné zdarma. Nová aktualizace přináší nové tři jazyky:

  • Portugalštinu
  • Italštinu
  • Polštinu
Navštivte tento odkaz pro získání více informací o získání Authenticatoru pro Váš telefon.



Naposledy upravil/a Hanzik 31.01.2012 v 22:20:34.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

bloodhero22 10.01.2012 14:14

v pvp sem jako frost dk nejvice nasranej palahskejma naserbublinama v kombinaci s dcpriestovejma naserbublinama to svinstvo skoro nesundas a magove sou k nasrani sami o sobe

Coxx 10.01.2012 11:58

No, je pravda, že to hráli na cap lhát ti nebudu; byl to cca 1000/1100 rat, ale stejně mi to přišlo, že těch cca 25min bylo dost. Jasný, třeba to byli noobové na max, ale ...

Bronh 10.01.2012 10:53

Coxx
Přesně! Ta Vengeance je fail v PvP. Kámoš co hraje areny, tak ve 2v2 zůstal sám jako blood proti feralovi a disco priestovi. Cca 25 min do něj šli, ten priest, to pak leavnul ... když sem to viděl, řekl jsem si, že je to prostě blbost. Tohle patří jak tu někdo psal do PvE, ne do PvP ... naštěstí to jako hunter můžu lehce sundat
tak mel kamos stesti a rekl bych ze se pohybuje tak okolo 500rat ..? o.Ostaci, aby ho feral kitoval a daval bleed a Priest by ho dal sam .. jen to dokazuje neschopnost nabu co nevi jak funguje classa proti ktere jdou .. tak to radeji zrusime .. tohle je spatny =//

Bronh 10.01.2012 10:49

multidrtic
Vegenace byla a je abilita k tomu aby tanci v dungu lepe drzeli aggro. V pvp to nema co delat takze to jen schvaluju
ne! bylo to vytvoreno, aby se tank vyrovnal rustu dps ostatnich class .. na udrzeni aggra staci nebyt dement a mit zaple Fury, blood, def stance a netankovat v kocce ..

Coxx 09.01.2012 23:58

Přesně! Ta Vengeance je fail v PvP. Kámoš co hraje areny, tak ve 2v2 zůstal sám jako blood proti feralovi a disco priestovi. Cca 25 min do něj šli, ten priest, to pak leavnul ... když sem to viděl, řekl jsem si, že je to prostě blbost. Tohle patří jak tu někdo psal do PvE, ne do PvP ... naštěstí to jako hunter můžu lehce sundat

mato6666663 09.01.2012 19:18

Prosim vas... Ja sa tomu 32 a 64bit nejako nerozumiem .. Mohol by mi to tu niekto vysvetliť akože čo to znamená? To má jako zvýšiť výkon, čiže by mi to malo prestať lagovať alebo čo? :P ^^

multidrtic 09.01.2012 18:57

Bronh
je to demence!! zase par PvP nabu brecelo .. Tank do PvP je spec co se proste hraje a tak nevidim duvod zrusit jeho podstatu jen proto, ze lidi proste nevi jak ho slozit ..
Vegenace byla a je abilita k tomu aby tanci v dungu lepe drzeli aggro. V pvp to nema co delat takze to jen schvaluju

Gustafa 09.01.2012 17:49

Blood DK v PVP je prasárna a hrajou za to jen ti, jak si je nazval, PvP nabové Samozřejmě situace je jiná když se jede rated, ale Blood je prostě OP sračka. Neříkám, že to nejde zabít, ale je to prostě OP.

Bronh 09.01.2012 16:59

Gustafa
Že by definitivní konec blood DK v PVP konečně
je to demence!! zase par PvP nabu brecelo .. Tank do PvP je spec co se proste hraje a tak nevidim duvod zrusit jeho podstatu jen proto, ze lidi proste nevi jak ho slozit ..

Cecil 09.01.2012 16:28

S tou 64 bitovou verzí mě Blizzard celkem potěšil Ikdyž reálnej výkon to zvýší asi jenom minimálně..

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet