Patch 5.3 - Změny v Pet Battles

V patchi 5.3 nastanou poměrně velké změny v Pet Battles, přesněji řečeno v přesnosti útoků, zavedení Hit chance atp. Hlavním cílem těchto změn je možnost hráčů vidět trochu hlouběji do mechaniky soubojů a tím alespoň částečně zamezit nekontrolovatelné náhodě, na které jsou v současné době Pet Battles založeny. Nyní dokáže jeden miss zruinovat celý souboj, to se s patchem 5.3 mění. Jakmile se patch dostane na live servery, u všech schopností se objeví jejich „hit chance“, samozřejmě se tyto hodnoty můžou během souboje nadále měnit podle buffů a debuffů, které hit chance redukují, nebo naopak navyšují. Další radikální změnou je odstranění základních 5% šance na dodge a zredukování šance na miss vůči vyšším levelům a to z 5% za level na 2% za level. V konečném výsledku to bude vypadat tak, že útoky, které by se měly trefit, se trefí. Neměl by tedy být problém bojovat s pety na vyšší úrovni pro lepší odměny.
V tahových strategiích, jako je tato, může být náhodnost velice zábavná, pokud je vytvořena správně. Kdyby ve hře nebyla náhodnost žádná, byl by výsledek souboje jasný již na začátku a všechny útoky atp. by byly předvídatelné ještě před prvním útokem. Náhodnost často funguje nejlépe, když je nějakým způsobem přesně definovaná a optimalizovaná, například za attack power, doba trvání výměnou za menší šanci na hit atp. Většině útoků s vyšším útočným číslem již byla ubrána hit chance, což samozřejmě bude v dalším patchi viditelné. S odstraněním základního dodge máme nyní vysoké číslo schopností, které mají nyní 100% šanci na hit. Proto proběhly úpravy, kdy většina z těchto schopností dostala větší damage výměnou za snížený hit chance. Ale nebojte se, každý pet bude mít minimálně jednu schopnost, která bude mít výše zmiňovaný 100% šanci na hit.
Nakonec je třeba zmínit crit chance, která zůstává nepozměněna (v základu 5% chance, s 1,5x větší damage) a rozptyl damage v rozmezí 10% (např.: základní damage útoku je 200, díky tomuto zavedenému systému rozptylu může být výsledná damage v rozmezí 180-220). Tyto čísla zůstávají nezměněna, alespoň prozatím. Dát pořádný crit do nepřítele je prostě super pocit, tak proč to měnit. A rozptyl je jedním z pilířů náhodnosti, o jejíž důležitosti jsme se bavili již výše.
Co vy na to, jste spokojeni s připravovanými změnami?


Naposledy upravil/a Astra 11.04.2013 v 20:51:21.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Mordecay

Mordecay je autorem 769 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

seanito 08.04.2013 11:42

Pěkný článek, nicméně pet battles jsou největší fail celého wowka, a to i přes taurena priesta nebo pandy v obou frakcích.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet