V
patchi 5.3 nastanou poměrně velké změny v Pet Battles, přesněji řečeno v přesnosti útoků, zavedení Hit chance atp. Hlavním cílem těchto změn je možnost hráčů vidět trochu hlouběji do mechaniky soubojů a tím alespoň částečně zamezit nekontrolovatelné náhodě, na které jsou v současné době Pet Battles založeny. Nyní dokáže jeden miss zruinovat celý souboj, to se s patchem 5.3 mění. Jakmile se patch dostane na live servery, u všech schopností se objeví jejich „hit chance“, samozřejmě se tyto hodnoty můžou během souboje nadále měnit podle buffů a debuffů, které hit chance redukují, nebo naopak navyšují.
Další radikální změnou je odstranění základních 5% šance na dodge a zredukování šance na miss vůči vyšším levelům a to z 5% za level na 2% za level. V konečném výsledku to bude vypadat tak, že útoky, které by se měly trefit, se trefí. Neměl by tedy být problém bojovat s pety na vyšší úrovni pro lepší odměny.
V tahových strategiích, jako je tato, může být náhodnost velice zábavná, pokud je vytvořena správně. Kdyby ve hře nebyla náhodnost žádná, byl by výsledek souboje jasný již na začátku a všechny útoky atp. by byly předvídatelné ještě před prvním útokem.
Náhodnost často funguje nejlépe, když je nějakým způsobem přesně definovaná a optimalizovaná, například za attack power, doba trvání výměnou za menší šanci na hit atp. Většině útoků s vyšším útočným číslem již byla ubrána hit chance, což samozřejmě bude v dalším patchi viditelné.
S odstraněním základního dodge máme nyní vysoké číslo schopností, které mají nyní 100% šanci na hit.
Proto proběhly úpravy, kdy většina z těchto schopností dostala větší damage výměnou za snížený hit chance. Ale nebojte se, každý pet bude mít minimálně jednu schopnost, která bude mít výše zmiňovaný 100% šanci na hit.
Nakonec je třeba zmínit crit chance, která zůstává nepozměněna (v základu 5% chance, s 1,5x větší damage) a rozptyl damage v rozmezí 10% (např.: základní damage útoku je 200, díky tomuto zavedenému systému rozptylu může být výsledná damage v rozmezí 180-220). Tyto čísla zůstávají nezměněna, alespoň prozatím. Dát pořádný crit do nepřítele je prostě super pocit, tak proč to měnit. A rozptyl je jedním z pilířů náhodnosti, o jejíž důležitosti jsme se bavili již výše.
Co vy na to, jste spokojeni s připravovanými změnami?Naposledy upravil/a Astra 11.04.2013 v 20:51:21.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
seanito 08.04.2013 11:42
Pěkný článek, nicméně pet battles jsou největší fail celého wowka, a to i přes taurena priesta nebo pandy v obou frakcích.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet