Podcast #12 - Ptejte se, odpovíme

//pic/podcast/wowfanpodcast
První březnový podcast jsme věnovali, jako obvykle, nejčerstvějším novinkám ze světa Warcraftu. Kromě toho jsme se společně s Ellendwayem a Jerrykym podívali na dotazy od čtenářů a posluchačů, které nám přišly na mail - podcast@wowfan.cz. A aby toho nebylo málo, představili jsme naší novou zábavu - Ironman Challenge.
>>Stáhnout Podcast #12<<

Program:

0:57 - 3:09 - Další nerf Dragon Soulu 3:10 - 11:25 - Změny statů v Mists of Pandaria 11:26 - 21:38 - Ironman Challenge 21:39 - 53:15 - Dotazy od lidí 53:16 - 54:10 - Závěr

Naposledy upravil/a Astra 06.03.2012 v 06:52:09.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

ice 10.03.2012 09:56

Mody
.....
Krásně napsáno z fleku by jsi mohl psát články pro wowfan a tímto tě zdravím. Ice - Wildhammer

Caro 08.03.2012 15:05

Mody
...
vazne pekne a srozumitelne napsano, dobra pracemozna by stalo WoWfan teamu za zvazeni zda by z toho nesel udelat primo clanek na tema Chystane zmeny v PvP

Mody 08.03.2012 14:31

Nemáš vůbec zač

Dameshi 08.03.2012 14:24

Díka za vysvětlení ...

Coxx 08.03.2012 08:37

To co napsal Mody mě teda smysl dává a uznávám, že to všechno nakonec není zas tak špatnej nápad

Mody 08.03.2012 08:16

Ještě dodám jednu věc, resp. upřesním. Když hráč BEZ PvP gearu potká top PvP hráče, tak mu jeho 30% PvP Defense bude prd platný a PvPečkař z něho cvičný cíl mít bude (má hodně PvP Power). Před čím ho to hlavně bude chránit jsou jiní PvE gearnutí hráči. Prostě - chceš být dobrý v PvP? Tak měj PvP gear. Chceš být dobrý v PvE? Tak měj PvE gear. Kombinace možné jsou, ale nebudeš na tom nikdy tak dobře jako čistí PvEčkaři či PvPéčkaři. Na tomhle snad není nic špatně.

Mody 08.03.2012 08:06

Dameshi
Mody ( moby ) máš tam obojí , ty jsi ted napsal asi jeden z nejdelších a nejméně sruzimetelných textů co jsem viděl , napsal jsi větu , která je v podstatě významově stejná asi 4x a stejně jsem nepochopil přesně co tím chceš říct.Psanému slovu rozumím , změny statu mi připadají trochu divné (komu ne) pvp defence zní opravdu divně. Osobně si myslím , že hlavní problém pvp je to , že ve Wotlku přidali DK a tím roztočili spirálu nerfů boostu apod. Hej moby/mody prosimtě , tak mi to teda vysvětli... rád se přiučím a jestli to bude v podobě předchozího komentu , rád se zasměji
Takže...Mě ta změna nepřipadá zase až tak divná. On Blizzard měl jistou motivaci. Takže začnu s touto motivací. Když vleze hráč dneska do PvP, tak jediný stat, který ovlivňuje jeho výkonnost čistě z pohledu PvP je resilience (nezlomnost, asi tak se to dá přeložit nejlíp). Ta dělá jedinou věc a to, že snižuje obdržené poškození od jiných hráčů. Ale už nemá sebemenší vliv na cokoli jiného (dps, healing, mana regen, ...). Kdysi, když ji v TBC zavedli měla, ale toto Blizz opustil ve WotLK. Jelikož tedy naše resilka je stat jako každý jiný, tak ubírá z tzv. item level fondu (toto doufám osvětlovat nemusím). Aby hráči v PvP vybavení taky dělali nějaký damage a něco uhealovali, tak Blizz zvýšil ilvl PvP věcí, aby tam taky zbylo místo i na jiné užitečné staty (str, agi, hit, atd...), které ale byly vždy nižší než na PvE vybavení. Tohle Blizz udělal proto, aby mu neběhali hráči do hc raidů v resilkových věcech (k čemu by pak byl loot z bossů, že). Ale tímhle nevyřešili problém jiný a to sice ten, že hráči, kteří chtěli dělat opravdu velký damage v PvP MUSELI sehnat PvE vybavení. Jako důkaz - vzpomeňte na PvE gearnuté huntery nebo roguny v WotLK, to byl jedním slovem maras. Podobný maras je to dneska s rogunama, kde to ještě vylepšili legendárkama a (dnes již nerfnutým) burst dps trinketem. Takže to top dps si prostě řekne já nebudu sbírat jenom resilku, protože než se soupeř k něčemu dostane, tak já ho sejmu a vyrazí se vygearovat do raidů. Tenhle model se Blizzu nelíbí, protože očividně chce mít jasnou hranici mezi PvP a PvE.Jak z toho ven? No jednoduše. Zavedeme nový stat, který pojmenujeme, třeba, PvP Power. Ten se bude vyskytovat pouze na PvP vybavení a bude zvedat procentuelně udělené poškození vůči hráčům, ale už ne jinde. Také bude zvedat léčení vůči přátelským cílům, ale POUZE V PVP SITUACÍCH. Takže dokud nebudete v boji s hráčem z opačné frakce resp. v BG či v aréně, tak se léčení nezvýší. Jednoduché, ne? Aby se ale proti takovému statu dalo bránit, tak ve hře necháme nadaále resilienci, ale aby nám více pasovalo jméno k PvP Power, tak ji přejmenujeme na PvP Defense. Ta bude i nadále fungovat tak, že bude snižovat obdržené poškození od jiných hráčů.Menší odbočka k tomu názvosloví, které, jako na potvoru, vidí úplně všichni, ale očividně jim uniká valná většina výše uvedených myšlenek resp. problémů (pak ty názory jako jen to přejmenovali). Resilience, tedy nezlomnost, je krásné slovo. Ale jak by jste pojmenovali ten útočný stat (tedy PvP Power)? Mě napadla třeba útočnost, tedy belligerence. To je ale docela nejasný název a pro hodně lidí by byl matoucí. Resilience, jak už jsem uvedl v úvodu, měla původně vliv i v PvE, takže evokovala v lidech pocit, že čím více budou mít resilky, tím více budou nezlomní a to ve všech situacích. Dnes již v PvE žádný vliv nemá a její název je tedy zastaralý. Zde tedy opravdu chápu důvod, proč se Blizzard rozhodl resilku přejmenovat. Snaží se jen hru udělat přehlednější. Tento, ano přesně tento, Blizzardí přístup je to, proč jsou jejich hry tak úspěšné!!! Konec odbočky Názvy staů PvP Power a PvP Defense docela jasně vystihují jaké části hry se týkají a k čemu jsou.To ale není vše! Blizz má tedy PvP Power a PvP Defense. Jak je dostat na věci tak, aby nenarazili na podobný problém jako s resilkou (ubírá z ilvl fondu). Jednoduše. PvP itemy v MoP budou mít NIŽŠÍ item level než PvE věci, ale PvP staty se do něj započítavat nebudou. Takže do PvE se PvP věci hodit nebudou, protože tam bude méně primárních statů, ale v PvP tyto věci stále budou dělat to co mají a to, že zvýší výdrž hráče a zároveň zvýší poškození a léčení. Jak ale neudělat z hráče v PvE gearu cvičný cíl v PvP? Opět jednoduše. Každý hráč bude mít v základu 30% PvE Defense. Takže nebude nikdy dostávat tolik poškození od ostatních hráčů, jako hráč bez resil vybavení dnes. Toto zároveň Blizzu umožní udělat PvE itemy dost silné, aby lidi v PvE viděli hezké velké čísla Důsledek této změny je snad také jasný. Jasně rozděluje PvE a PvP scénu. Čistí PvPéčkaři už se nadále nebudou muset vztekat, že musí farmit hc raidy kvůli zbraním a trinketům. Blizz může začít dělat trinkety, které budou mít PvP Power procy. Atd...Jak jsem psal v mém prvním příspěvku, ono to má fakt hlavu a patu Jediné, čeho se trošku bojím je vliv PvP Power na léčení, protože to může docela hodně zamávat s vyvážeností PvP... Ale snad to otestujou a v prvních týdnech / měsících po vydání MoP odladí. A jak jsem psal na začátku, tato změna neřeší vůbec problém balancování class (DK, frost mág v. Warr například). To je jiná pohádka.Takže tak Ještě větší WALL OF TEXT :P Ale když mě to fakt nedalo :PMoby

Mody 07.03.2012 18:21

Dameshi, k tobe se dostanu zitra v praci Ten dnesni post je mozna mistama zmateny (taktez psany v praci). Zitra si dam vice zalezet. A jinak je celkem fuk jeslti Moby nebo Mody, pouzivam oboji

Gustafa
Dokud tohle neuvidím v akci tak neuvěřím, že to nějak vyřeší problém resilky a PVE hráčů v PVP
Ja si myslim, ze to pomoct muze...ale chce to videt v realu, to mas pravdu. Ale jiste problemy tato zmena resi. Rozhodne to ale neresi vybalancovani PvP jako celku (ach jak ja miluju frost magy a blood DK na svem warrovi

Gustafa 07.03.2012 17:07

Dokud tohle neuvidím v akci tak neuvěřím, že to nějak vyřeší problém resilky a PVE hráčů v PVP

Dameshi 07.03.2012 16:03

Mody ( moby ) máš tam obojí , ty jsi ted napsal asi jeden z nejdelších a nejméně sruzimetelných textů co jsem viděl , napsal jsi větu , která je v podstatě významově stejná asi 4x a stejně jsem nepochopil přesně co tím chceš říct.Psanému slovu rozumím , změny statu mi připadají trochu divné (komu ne) pvp defence zní opravdu divně. Osobně si myslím , že hlavní problém pvp je to , že ve Wotlku přidali DK a tím roztočili spirálu nerfů boostu apod. Hej moby/mody prosimtě , tak mi to teda vysvětli... rád se přiučím a jestli to bude v podobě předchozího komentu , rád se zasměji

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet