SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Rygarius zdroj
Změny u povolání
Balance talentů
Komentář vývojáře: Primárně jsme se zaměřili na povolání a jejich změny. V Patchi 6.1 bude vylepšena celková rovnováha talentů. Ne každý talent musí být v určitých situacích užitečný a ve skutečnosti mají silné i slabé stránky. Přesto se snažíme o to, aby každý talent byl v určitých situacích užitečný a aby byl dost blízko hotnot pro hraní, které si opravdu užijete. Nechceme, abyste se u talentů cítili, jakože jsou vaší skupině prakticky na nic. Pro tyto změny jsme se zaměřili především na ladění (úpravu čísel) a téměř u všech změn jde o buff nevýkonných talentů. Cílem je dosáhnout většího množství sestav, se kterými přežijete, aniž by byly svrženy stávající a populární možnosti.- Death Knight
- Talenty
- Breath of Sindragosa již nevyžaduje výchozí náklady na Runic Power.
- Death Siphon nyní léčí Death Knighta za 400% udělovaného poškození (zvýšeno z 335%).
- Damage u Necrotic Plague byl navýšen o 37%
- Talenty
- Druid
- Talenty
- Bristling Fur (Guardian) má nyní 30 sekundový cooldown (sníženo z minutového).
- Treanti z Force of Nature obdrželi buff, který navyšuje jejich HP a Spellpower o 35% a o 80% navyšuje jejich Armor a Attack Power.
- Guardian of Elune (Guardian) nyní snižuje Rage náklady u Savage Defense od druidovy základní, procentuální šance na Dodge.
- Moment of Clarity (Restoration) nyní trvá 7 sekund (zvýšeno z 5 sekund).
- Rampant Growth (Restoration) nyní navyšuje healing pro Swiftmend o 20%.
- Renewal nyní instantně healuje za 30% maximální úrovně HP (zvýšeno z 22%).
- Damage u Stellar Flare (Balance) byl navýšen o 16% s dobou trvání na 24 sekund (zvýšeno z 20 sekund).
- Talenty
- Hunter
- Talenty
- Damage u Barrage byl navýšen o 21%.
- Exhilaration nyní instantně healuje za 30% maximální úrovně HP (zvýšeno z 22%).
- Damage u Glaive Toss byl navýšen o 25%.
- Damage u Powershot byl navýšen o 62%.
- Stampede nyní trvá 40 sekund (zvýšeno z 20 sekund).
- Talenty
- Mage
- Talenty
- Alter Time má nyní minutový cooldown (sníženo z jeden a půl minutového).
- Kopie Frost Mage z Mirror Image nyní udělují o 15% menší damage abilitou Frostbolt.
- Talenty
- Monk
- Talenty
- Ascension nyní navyšuje Spirit o 10%, místo navýšení maximální hodnoty many o 20%.
- Healování z Breath of the Serpent (Mistweaver) bylo navýšeno o 50%.
- Healing u Chi Explosion (Mistweaver) přes Serpent Stance je navýšen o 40% a nyní se dá použít i při využívání Smoothing Mist.
- Damage u Chi Torpedo bylo navýšeno o 150% a healing byl navýšen o 42%.
- Damage u Hurricane Strike (Windwalker) bylo navýšeno o 25%.
- Nepřátelé pod vlivem Ring of Peace budou neschopni jakékoli akce na 5 sekund (zvýšeno ze 3 sekund).
- Talent Zen Sphere byl vylepšen. Jeho výbušný damage byl navýšen o 97% a výbušný heal byl navýšen o 70%. Periodický healing je redukován o 39%. Také byl opraven bug, který způsoboval, že se damage a healing lišil podle specializace.
- Talenty
- Paladin
- Talenty
- Talent Empowered Seals (Protection, Retributon) byl vylepšen. Liandrin's - Righteousness nyní navyšuje Haste o 20% (zvýšeno z 15%). Uther's - Insight nyní healuje paladina za 2% maximální úrovně HP (zvýšeno z 1%).
- Udělený healing u Execution Sentence od Stay of Execution byl navýšen o 100%.
- Final Verdict (Retribution) nyní navyšuje rádius pro následující Divine Storm o 50% (sníženo ze 100%).
- Hand of Purity nyní redukuje získaný damage o 15% (zvýšeno z 10%).
- Sacred Shield (Holy) nyní vyžaduje o 34% many méně.
- Glyphy
- Glyph of Alabaster Shield byl odstraněn.
- Glyph of Harsh Words je nyní dostupný pro paladiny s Holy specializací.
- Talenty
- Priest
- Talenty
- Auspicious Spirits (Shadow) již nezpůsobuje, že Shadowy Apparitions neudělí žádné poškození. Místo toho je nyní navýšen damage pro Shadowy Apparition o 100% a navíc stále uděluje jeden Shadow Orb.
- Healing u Clarity of Purpose (Holy) byl navýšen o 20%.
- Damage u Divine Star (Shadow) byl navýšen o 20%.
- Mindbender nyní trvá 20 sekund (zvýšeno z 15 sekund).
- Healing u Saving Grace (Discipline, Holy) byl navýšen o 50%, ale je nyní redukován následující heal o 15% (zvýšeno z 10%). Kromě toho je talent instantní a jeho účinnost je snížena v PvP.
- Surge of Darkness má nyní 12 šanci na spuštění (zvýšeno z 10%).
- Damage u Void Entropy (Shadow) byl navýšen o 80%.
- Zdraví Void Tendrils bylo navýšeno o 30%.
- Talenty
- Rogue
- Talenty
- Burst of Speed má nyní 3 sekundový cooldown.
- Damage u Death from Above byl navýšen o 25%. U rogue s Assassination specializací tento talent navyšuje dobu trvání pro Envenom.
- Talent Leeching Poison byl přepracován. Nyní poskytuje 10% Leech, pokud je aktivní, a účinek otrávení již není aplikován na cíl. Účinky Shiv zůstaly beze změny.
- Talenty
- Shaman
- Talenty
- Ancestral Guidance se nyní spouští z veškerého udělovaného damage nebo healingu, včetně aktivního Multistrike, místo zaměření pouze na damage a healing.
- Damage a healing u Storm Elemental Totem byl navýšen o 30%.
- Talenty
- Warlock
- Talenty
- Cataclysm se nyní vztahuje na Unstable Affliction pro warlocky s Affliction specializací.
- Charred Remains (Destruction) nyní redukuje damage pro Incinerate jen o 50% (sníženo z redukovaného damage pro Incinerate o 60%).
- Grimoire of Sacrifice (Affliction, Destruction) nyní navyšuje damage zasažených spellů o 25% (zvýšeno z 20%).
- Grimoire of Service nyní vyvolá druhého démona na 25 sekund (navýšeno z 20 sekund).
- Kil'jaeden's Cunning má nyní 35 sekundový cooldown (sníženo z minutového).
- Talenty
- Warrior
- Talenty
- Avatar nyní trvá 20 sekund s 1.5 minutovým cooldownem (zvýšeno z trvání 24 sekund s 3 minutovým cooldownem).
- Second Wind nyní navyšuje Leech o 25% (zvýšeno z 10%).
- Damage a vzdálenost pro knockback u Siegebreaker (Arms, Fury) byla navýšena o 50%.
- Damage u Slam (Arms) byl navýšen o 43%.
- Talenty
Poškození u healerů
Komentář vývojáře: Další změnou pro Patch 6.1 bude navýšení potenciálu u udělování poškození healerů na úroveň, která je dostatečná a vyvážená. Healerův potenciál u poškození bude stále srovnatelný s vyhrazenými damage dealery nebo tanky a neměli byste mít pocit, že jste totálně neúčinní.- Druid
- Restoration
- Naturalist nyní zvyšuje damage druidových kouzel a abilit o 15%.
- Talenty
- Heart of the Wild (Restoration) nyní navyšuje damage kouzel o 150% (sníženo z 200%) a Agility v Cat Form o 75% (sníženo ze 110%).
- Restoration
- Paladin
- Holy
- Damage u Denounce byl navýšen o 50%.
- Damage u Holy Shock byl navýšen o 50%.
- Holy
- Shaman
- Glyphy
- Telluric Currents (Restoration) způsobí, že Flame Shock, Lava Burst a Lightning Bolt nevyžaduje manu a udělí o 100% větší damage.
- Glyphy
Povolání
- Death Knight
- Glyphy
- Glyph of Runic Power nyní generuje 2 Runic Power každou sekundu po dobu 5 sekund, pokud je zasažen účinkem zhoršení pohybu (sníženo ze 3 Runic Power).
- Glyphy
- Druid
- Základy
- Healing Touch již nehealuje o 50% více, při čarování na sebe pro Druidy s Balance specializací.
- Balance
- Druidi s Balance specializací se nyní učí novou pasivní schopnost na 38. úrovni - Nature's Bounty.
- Nature's Bounty způsobuje, že Healing Touch udává na 8 sekund kritické zásahy po zabití nepřítele, který poskytuje zkušenosti nebo Honory.
- Starfall a Sunfall nyní zasahuje pouze cíle postižené kouzly Moonfire nebo Sunfire ve výchozím nastavení.
- Glyph of Guided Stars byl přejmenován na Glyph of Untamed Stars a řadí se do Minor skupiny glyphů. Glyph of Untamed Stars rozšiřuje Starfall a Sunfall na všechny cíle v dosahu.
- Druidi s Balance specializací se nyní učí novou pasivní schopnost na 38. úrovni - Nature's Bounty.
- Restoration
- Genesis nyní ovlivňuje všechny cíle do 60 yardů od druida a již nevyžaduje zaměření cíle.
- Nature’s Cure je nyní klasifikována jako abilita kategorie Nature.
- Talenty
- Displacer Beast je nyní klasifikována jako abilita kategorie Arcane a již se nedá použít, pokud jste pod Silence účinky.
- Sety brnění
- Bonus ze dvou kusů PvP setu pro Druidy s Balance specializací má nyní vizuální efekt k označení, pokud druid není schopen vygenerovat nabití Starsurge z Entangling Roots.
- Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro druidy s Balance specializací byl přepracován. Pokud Starsurge zasáhne hráče, tak čas pro vyčarování Starfire je redukován o 30% a damage ability Wrath je navýšen o 30% na 6 sekund.
- Základy
- Hunter
- Survival
- Trap Mastery již neredukuje cooldown všech pastí a ability Black Arrow o 6 sekund.
- Black Arrow má nyní 24 sekundový cooldown (sníženo ze 30 sekund).
- Enhanced Traps nyní redukují cooldown všech pastí o 33% (sníženo z 50%).
- Hunter Pets
- Nyní mají Basilisk peti rodinné ability. Stone Scales snižuje damage získávaný petem. Dříve neměli Basiliskové žádné rodinné ability.
- Hydra peti by již neměli být příliš velcí.
- Spirit Beast Blessing od Spirit Beast nyní poskytuje o 5% větší šanci na kritický zásah. Nesčítá se s ostatními šancemi na kritický zásah. Dříve jiní exotičtí, rodinní peti poskytovali dvě statistiky, zatímco ve Spirit Beasts byla poskytována jen jedna.
- Survival
- Mage
- Arcane
- Presence of Mind může být nyní aplikován na polymorphová kouzla.
- Fire
- Fireball nyní nahradí Frostfire Bolt.
- Frost
- Stun efekt ability Deep Freeze se nyní vždy přeruší u škod z Ice Lance, také již nebude šance proniknout z jiných damage zdrojů.
- Talenty
- Blast Wave (Fire) má nyní 3 sekundový cooldown.
- Ice Nova (Frost) má nyní 3 sekundový cooldown.
- Supernova (Arcane) má nyní 3 sekundový cooldown.
- Glyphy
- Glyph of Frostfire Bolt byl nahrazen Glyph of Ignite. Glyph of Ignite způsobí Ignite, který také redukuje rychlost pohybu o 40%.
- Sety brnění
- Bonus ze dvou kusů PvP setu pro mágy s Frost specializací byl přepracován. Cone of Cold za sebou nyní zanechá kousek ledu v cílové oblasti, která zpomalí některé nepřátele o 50% na 6 sekund.
- Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro mágy s Frost specializací byl přepracován ke zvýšení Frostbolt damage o 30% proti cílům, které nebyly zachyceny. Abilita Frostbolt má zvýšený damage o 50% proti cílům, které byly zachyceny.
- Arcane
- Monk
- Brewmaster
- Elusive Brew je nyní zvýrazněn, pokud má monk 15 stacků.
- Mistweaver
- Mana Tea nyní obnovuje monkovi manu na třikrát, bez buffnutého Spiritu (míto 4% maximální many).
- Glyphy
- Glyph of Blackout Kick je zpět.
- Sety brnění
- Bonus ze dvou kusů PvP setu pro monky s Windwalker specializací byl nahrazen bonusem ze čtyř kusů PvP setu. Přesměrovaný damage Touch of Karma nyní může být vyšší než 50% monkových HP.
- Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro monky s Windwalker specializací byl nahrazen bonusem ze dvou kusů PvP setu. Monkové nyní získávají redukci udělovaného damage o 2% za každý stack Tigereye Brew, spotřebovaného během 20 sekund.
- Brewmaster
- Paladin
- Protection
- Seal of Truth již není k dispozici pro paladiny s Protection specializací. Seal of Command je nyní nahrazen Seal of Righteousness namísto Seal of Truth.
- Talenty
- Beacon of Insight (Holy) nyní navyšuje obdržený healing cíle o 40% (zvýšeno ze 30%), dále se přesune na nejvíce zraněného spojence, pokud cíl dosáhne 90% HP (místo plného zdraví).
- Glyphy
- Glyph of Alabaster Shield byl odstraněn.
- Glyph of Harsh Words je nyní k dispozici pro paladiny s Holy specializací.
- Glyph of Judgement je nyní automaticky naučen na 25. úrovni.
- Sety brnění
- Bonus ze dvou kusů PvP setu pro paladiny s Holy specializací nyní trvá 12 sekund (zvýšeno z 8 sekund).
- Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro paladiny s Holy specializací byl přepracován. Eternal Flame nebo Word of Glory nyní také snižuje získaný damage o 5% za každý zkonzumovaný Holy Power (maximálně 15%) na 6 sekund. Tento efekt pracuje jen v PvP.
- Protection
- Priest
- Talenty
- Cascade nyní může zasáhnout stejný cíl dvakrát, což vede ke zvýšení celkového healování. Pro kompenzaci jsou healovací účinky Cascade redukovány o 35%. Nicméně, celkový healing raidu o 20 hráčích je stále o něco efektivnější než předtím.
- Insanity (Shadow) nyní také ovlivňuje Mind Sear.
- Talenty
- Shaman
- Elemental
- Enhanced Chain Lightning nyní navyšuje damage dalšímu Earthquake o 300%, pokud Chain Lightning nebo Lava Beam udeří 3 a více hráčů (místo navýšení damage pro Earthquake o 60% za každý zásah cíle).
- Enhancement
- Maelstrom Weapon již nesnižuje cenu many kouzel.
- Talenty
- Echo of the Elements byl přepracován. Nyní způsobuje, že Earthquake, Fire Nova, Lava Burst, Lava Lash, Riptide, Spirit Link Totem, Stormstrike a Unleash Life mají dva charge. Ostatní ability, které resetují cooldown těchto schopností, udělí místo toho jeden charge.
- Sety brnění
- Bonus ze dvou kusů PvP setu pro shamany s Restoration specializací nyní poskytují 975 Versatility po dispellnutí poškozující magie nebo efektů s účinky od spojence (navýšeno ze 780 Versatility).
- Bonus ze čtyř kusů PvP setu pro shamany s Restoration specializací se nyní spouští, když cíli Earth Shield klesne úroveň HP pod 50% (zvýšeno z 35%) a Earth Shield okamžitě zkonzumuje 4 nabití (zvýšeno ze 3 nabití).
- Elemental
- Warrior
- Základy
- Efekt zachycení ability Thunder Clap (Arms, Protection) nyní trvá 10 sekund nebo 8 sekund v PvP (zvýšeno ze 6 sekund).
- Základy
Naposledy upravil/a Bellatrix 26.01.2015 v 15:09:36.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Deluxa82 26.01.2015 20:10
Hh prv som si hovoril ze do toho co robi blizzard tak nevidim a tie zmeny aj ked sa mi to nezdalo idu k lepsiemu. Teraz po dvojmesacnom hrani a podarenych patchoch mozem s kludnym svedomim povedat ze do tej vyvazenosti totalne ale totalne zasrali a tie vylepsenia budu stat za hovno v trave. Healerův potenciál u poškození bude stále srovnatelný s vyhrazenými damage dealery nebo tanky a neměli byste mít pocit, že jste totálně neúčinní. Co to pre boha je za vetu? To aj po sebe citaju to co vypustia do sveta..teraz nemyslim preklad ale odkial to prislo. Som znechuteny z tohto datadisku a to som sa naho tak tesil....:/
ZaraCON 26.01.2015 18:51
Elionna 26.01.2015 16:43
Bože lidi na co si hrajete? Udělal tam chybu a hned z toho děláte tragédii, kterou musíte psát. Ani bych si neuměla představit něco takového sepisovat. Co dá za práci sepsat takový text a ještě pokud ho sepisuje ve volném čase. Dělají to pro >nás< a vy dokážete jen ukazovat. Až bude celý text špatně, tak něco piště. Za mě máš pět hvězd!
Mulipus 26.01.2015 14:33
Ascension nyní navyšuje Spirit o 10%, místo navýšení maximální hodnoty HP o 20% není to HP ale mana
GocekCZ 26.01.2015 10:44
Já asi skočím do zdi jak to tak čtu.....
JimboSlinger 26.01.2015 06:01
Ancestral Guidance now triggers from all damage or healing dealt, including Multistrikes, instead of only direct damage or healing.... Zadne hlavne je zameren na damage a healing
Metiu 25.01.2015 21:11
A uz to ide dmg +10%/20%/30%/40% a CD znizene o tolko a tolko percent alebo tolko a tolko sekund. A zas to bude ten a ten sa neda zabit a ten a ten dava insta killi kedze dmg je nehorazne vysoki a zas to pride dame resilku sem, dame resilku tam, jedna je len na PvP druha len do raidu tretia len kazdy druhy tyzden a bude v tom bordel a super prehladny balanc. PS: ZaraCON - preklad je dobry ale aj ten predtym sa mi lubil
ZaraCON 25.01.2015 20:10
Líbí se vám překlad touto formou? Kdy nepřekládám podrobně většinu názvů?
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet