Nová priestova kouzla
Heal (od levelu 16): Priesti sice už mají jednou kouzlo s názvem Heal, toto dosavadní se však na vyšších levelech stává trochu zastaralou, což by se mělo v Cataclysm změnit. Nový Heal získáte již na nízkém levelu a toto kouzlo bude fungovat podobně jako dříve fungovali nižší ranky Greater Healu, čímž se rozšíří možnosti priestova healování. Pokud budete potřebovat vyléčit někoho za průměrný počet zranení a půjde hlavně o účinnost (čili Flash Heal nebude to pravé), využijete právě Heal. Heal bude takovým tím hlavním priestovým kouzlem na léčení, dokud nebudou potřebat něco lepšího (Greater Heal) nebo rychlejšího (Flash Heal). Podobně na tom budou i ostatní léčící povolání. Mind Spike (level 81): Způsobuje stínovoledové (shadowfrost) zranení a dává na cíl debuff, který zvyšuje zranění dalšího Mind Spike. Smysl Mind Spike by měl být hlavně v zaplnění mezery v shadow kouzlech a také by se mohl někdy hodit i healerům. Mind Spike přináší rychlý útok ve chvílích, když nemá shadow priest zrovna čas na založení klasické rotace kouzel, například když zrovna mobové umírají příliš rychle nebo pokud musíte příliš často měnit cíle. Spamování Mind Spike dá asi stejné zranění jako dává Mind Flay na cíl, který na sobě má Shadow Word: Pain. Debuff je tam tedy proto, že po zakouzlení jednoho Mind Spike se od vás hned očekává další. Nemělo by to ale znamenat zařazení tohoto kouzla do klasické shadow rotace kouzel. Mind Spike se vyplatí na cíle, které mají zemřít do 15ti sekund (rotace bude nevyužita), jinak vyjde rotace lépe - jde například o addy u bossů, kteří musí rychle zemřít. 1.5 sekundy se kouzlí. 30 yardů dosah. Nemá cooldown. Inner Will (level 83): zvyšuje rychlost o 12% a snižuje cenu instantních kouzel o 10%. Buff nebude možné sdílet s Inner Fire, vždy budete moci mít pouze jeden. (Inner Fire přidává spell power a armor). Inner Will proto využijete v některých specifických situacích. Ani jeden z těchto buffů nebude mít charge (po několika zásazích do vás tento buff dříve "spadl") Leap of Faith (level 85):Přitáhne člena vaší skupiny přímo k vám. Tato schopnost by měla priestům umožnit zachránit některého hráče, kteří mají například aggro, je zrovna cílem v PvP nebo se prostě zrovna nedokáže sám dostat z ohně. Instantní, 30 yardů dosah, 45 sekund cooldown.Změny ve schopnostech a herních mechanikách
- Všechny HoT a DoT kouzla budou profitovat z Haste a Critical bez jakýchkoli talentů. DoTky a HoTky posílené pomocí haste budou kratší, čili budou mít menší prodlevu mezi jednotlivými tiky.
- Shadow Word: Death by mělo fungovat podobně jako "execute" (poprava) - prostě kouzlo, které použijete, když bude cíl na 25% životů.
- Priest by si měl i nadále zachovat pověst skvělého healera větších skupin, měl by ale také být schopen léčit tanka, od čehož priesti ve WotLK trochu odstoupili. Greater Heal bude nejspíš kouzlem na léčení tanků, ačkoli se hodně mluvilo i o druhém štítů pro discipline priesty, takže by měli malý štít pro hráče a jeden velký a dražší štít pro tanka nebo kohokoli jiného, kdo dostává velká zranění. Uvidíme.
- Divine Spirit a Prayer of Spirit budou ze hry odstraněny. Spirit bude totiž hlavním statem pro regeneraci many a Blizzard nechce dělat příliš velké rozdíly mezi hraním sólo, v malé skupině a v raidu (někdo by buffy měl, někdo ne -> mana se bude regenerovat stále velice podobně). Stejně tak bude odstraněn Spirit z kouzel Blessing of Kings a Mark of the Wild.
- Healeři budou muset více zvažovat své množství many. Healování by nemělo být těžší, ale zábavnější. Když vám příliš nezáleží na ceně kouzla a použijete nějaké kouzlo, které se zrovna moc nehodí, není to až takový problém (stále vlastně můžete používat to nejlepší, co máte). Ze hry by však mělo vymizet tzv. pětisekundové pravidlo, protože nechceme podporovat stání mimo a nicnedělání. Také by se měli snížit bonusy buffů jako Replenishment, takže priesti a ostatní healeři, připravte se, že jednou možná nebudou dostupné.
Nové Talenty a Změny ve starých
- Discipline Priest by měl mít lepší schopnosti na léčení jednoho cíle. Jedním z bodů by mělo být uvědomění si, že léčení je kolikrát opravdu lepší než štítování.
- Holy by měl být lepší v healovaní v PvP.
- Shadow by měl být lepší v kratších bojích a měla by se snížit jeho citlivost na jediné škole magie (cooldowny apod.).
- Discipline konečně dostane Power Word: Barrier a to jako talent. Bude to něco jako plošný Power Word: Shield. Dalo by se to například přirovnat k schopnosti Death Knightů Anti-Magic Zone. Toto však bude pohlcovat všechna zranění.
- Holy by měl být více zajímavější na hraní. Jeden nový talent by je měl dostat do vylepšeného stavu, který získají, když zakouzlí Prayer of Healing, Heal nebo Renew třikrát v řadě. Tento stav se bude lišit podle kouzel, která jste použili. Díky tomu by měl být Holy priest ještě více variabilní. Když chcete zrovna být healer tanka, dáte třikrát za sebou Heal a máte bonus na léčení jednoho cíle. Při zakouzlení tří plošných spellů se z vás stane lepší healer větších skupin. Možná se pro to objeví speciální ovládací prvky a do budoucna se může počítat se zapracováním i dalších kouzel (např. Smite).
- Shadow strom má hodně pasivních talentů zvyšujících zranění a toho se Blizzard snaží v Catalcysm zbavit. Některé talenty proto budou nahrazeny. Jedním z nápadů je pohrát si s novou mechanikou Shadow Orbů (více níže u Mastery), což by vám mohlo dovolit zvětšit zranění z Mind Blast nebo snížit dobu kouzlení Mind Spike.
- Misery již nebude ovlivňovat Hit rating. Hráči by si měli svůj Hit Cap získat výbavou a neměl by být závislý na složení party.
Mastery Pasivní talenty
- Healing
- Meditation - mana, která se vám obnoví v boji za pomoci vašeho Spiritu
- Absorption - vylepšuje sílu štítů jako Power Word: Shield, Divine Aegis a Power Word: Barrier.
- Healing
- Meditation - mana, která se vám obnoví v boji za pomoci vašeho Spiritu
- Radiance - přímá healovací kouzla přidají na cíl ještě malé kouzlo, které bude léčit za čas.
- Spell damage
- Spell Crit
- Shadow Orbs - při kouzlení máte šanci, že okolo vás začně poletovat Shadow Orb, který bude zvyšovat vaše shadow zranění. To také pomůže nižším levelům, aby se cítili víc jako shadow priesti před tím, než dostanou shadow formu.
Naposledy upravil/a Snake Plisken 09.04.2010 v 20:42:45.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Wada 09.04.2010 19:06
Za holy bude větší sranda hrát. Super :-D
Snake Plisken 09.04.2010 16:19
zajímavé změny ten Shadow Priest se mi vážmě líbí....
Snake Plisken 09.04.2010 13:24
taky se těším ma alta shadow priesta nejvíc na ty orby ze shadow
Badbird 09.04.2010 13:12
Hrozně se těším na barierr aa už to chcu !!
Badbird 09.04.2010 12:54
Super zmeny. Teim se nejvic na zmeny u druida.
Esperanta 09.04.2010 10:52
No vyzera to zaujimavo,jednoznacne idem shadow v cataclysm,cele tbc,wotlk som holy uz ma to nebavi ).
Esperanta 09.04.2010 09:46
Uz sem se trochu dival i na DK a rogunu a myslim ze tedka to bude zase wow jak ma byt
Esperanta 09.04.2010 09:06
Jupii spriest a disco priest budu cooool
Esperanta 09.04.2010 09:06
Fuuha tak to vyzera nejak dost zaujimavo :P sa uz tesim na tie shadoworby najvac
Esperanta 09.04.2010 07:55
A ještě se těším na trpasličí shamany. Vivat Ironforge
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet