V Cataclysmu prošel Azeroth opravdu velkou změnou a kámen v podstatě nezůstal na kameni. Od té doby se snažíme bránit náš milovaný kontinent před všemi možnými nepřáteli a hrozbami, které na nás čekají. Vydáváme se na nové kontinenty a planety, abychom zachránili svět, na kterém žijeme. Mám ovšem pocit, že se mezi bitvami neohlédneme a nevidíme, co z našeho světa zůstalo. Nebylo by tedy lepší trochu zpomalit tempo, dát velkým a mocným stvůrám trochu oddech a zkusit dát Azeroth dohromady?
Je mi zcela jasné, že nejde udělat expanzi, ve které bychom nebojovali. Bylo by to podivné a nejspíše i hloupé. Proč se na to nepodíváme trochu jinak? Za tu dobu, co putujeme po nejrůznějších kontinentech jako třeba Pandaria nebo Outland se na Azerothu mohlo objevit mnoho nových nepřátel, které jsme přehlíželi, protože nebyli až tak důležití. Mnoho z nich také získalo území, které patřilo buď Hordě, nebo Alianci. Neměli bychom chtít taková území získat zpět?
Rozhodně nechci, aby se stalo něco podobného jako v Cataclysmu. Svět nemusí být přetvořen od nuly, ale bohatě by stačilo, kdybychom čas od času získali nebo opravili část světa, ve kterém žijeme, který máme rádi a který již mnoho let bráníme. Možnosti k takovým změnám ve hře jsou. Garrisons měly opravdu velký potenciál, resp. stále mají. Proč nesbírat suroviny, které mohou hráči vyměnit za úkoly, které pomohou s proměnou světa. A začal bych třeba s opravou Stormwindu.
Jak se díváte na podobnou možnost? Viděli byste raději expanzi, ve které bychom se spíše soustředili na budování Azerothu?
Naposledy upravil/a Bellatrix 28.03.2016 v 19:41:51.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Walther 30.03.2016 15:53
Jsem názoru, že jest nejlepším řešením, sic velmi nereálným, by byl Warcraft IV. Již několik se vždy po poražení jednoho nepřítele zjeví ihned další. V každé z těchto válek musí být obrovské ztráty na životech. Navíc takto vleklé boje musely všechny království již stát obrovské výdaje. A hlavně se postupem času vytrácí nepřátelství mezi Alliancí a Hordou. A právě proto si myslím, že nejlepším východiskem je posunout děj o dvacet až třicet let dopředu. Ustálit nové politické vazby, dat prostor pro nové nepřátele, přebudovat Azeroth a přinést nové příběhy.Bohužel Warcraft už silně ztrácí na svém původním kouzlu. I poptávka na hráčském trhu se již vývíjí odlišnými směry. Možností, jak se hra může posunout, by bylo snažit se získat dominantní pozice v e-sport, zde bych viděl obrovský potenciál.
kritik 30.03.2016 04:33
Riko 30.03.2016 00:20
At rovnou udelaji neco na zpusob AQ. Hromadny quest kde budou muset hraci zbirat ruzne surky :-D
Esperanta 29.03.2016 16:04
Prunus 29.03.2016 15:27
Sirena 29.03.2016 10:56
Rozhodně bylo. A společně s tím by to taky chtělo upravit Outland. Co se týče lokací jako Arathi Highlands nebo Silithus,kam se ani při předělávání Azerothu na Cata vůbec nešáhlo, nechala bych to tak. Vždyť co by se taky mělo měnit na stepi (nebo co to je) a poušti. Sahara je taky furt stejná. Maximálně nové questové linie. Ale Outland to je země, kde by byla potřeba změna a to jak vizuální tak questová a dějová. Něco jako navracení života ve Western Plaguelands, to by se mi líbilo. Samozřejmě by to chtělo i záporáka aby to bylo správné Disneyovské :-D
sw1tchCZ 29.03.2016 09:08
Jo opravit park, jezero a dobýt zpátky Gilneas... Long live to Greymane.To bych jakože bral - a i třeba systémem který představili Garrisony na WoD. Nějaký chainy u těch lokací a nakonec by stál novej park, přehrada a Worgeni by zas měly svoje město Tak a teď zpátky do reality...
Muradin 29.03.2016 00:04
Já si myslím, že by WoW prospělo kdyby Blizzard přestal dělat datadisky a zaměřil se na patche. Každý patch by mohl být úplně jinde jelikož by jsme nebojovali třeba proti tak velkým zlům a osvěžilo by to svět. Samozřejmě později by došlo i na ten datadisk.Odstranit frakční systém je hloupost. Celý Warcraft je na tom vlastně postavený. I když chtěl bych víc neutrálních míst a aby se dalo nějak mluvit i s opačnou frakcí.
28.03.2016 23:50
kritik: tak vanila mela hlavne dost patchu protoze se dodelavalo co se nestihlo udelat pred vydanim jinak proti upravam nijak nejsu i kdyz co se tyce po questovy strance bych to uz asi moc neprekopaval je to furt jen old content do kteryho se kazdej podiva max kdyz expi na prvni dve mapy a pak jede az do 90 pres dungy.Cata uprava byla spis z duvodu ze expeni bylo strasne blbe udelany questy byly vicemene v jedny casti mapy kde se muselo dobihat pokazdy pro novy i odevzdani nemluve ze nejmin 50% questu bylo odstraneny podle me, hillsbrad je toho zarnym prikladem tedka ta dinamika je mnohem lepsi a neni na ni potreba nic menit. Osobne bych byl spis proto aby prizpusobovani potvor levelu bylo po celym svete ne jen v legion mape delat ty nahodne generovany daily po celym svete a pak by se daly delat i nejaky smyslny upravy danyho sveta ne celyho ale na kazdy mape treba 8-10 lokaci s daily.A posledni vec co bych udelal je zrusit frakcni system stejne od wotlk horda i aliance dela to stejny a pred zaverecnym bosem v kazdym datadisku spojujou svy sily a u dost ras postrada smysl chapu ze orkove a lidi se nemuseji nebo trolove a elfove ale v battlegroundu uz je beztak udelany ze se jako zoldak muzete najmout na druhou stranu frakce tak proc to nerozsirit world pvp nikoho beztak nezajima protoze z toho nejsou zadny odmeny maximalne tak co clovek vidi jak stovka rekilluje nejakou 90 co chce delat questy
Antheiel 28.03.2016 23:04
Dobrá úvaha, shodou náhod jsme to dnes řešili v guildě. Napadlo nás ještě udělat něco s hlavními městy, protože upřímně byť hraju i alianci a draeneie, tak jsem se do exodaru dostal 2x, když jsem si kupoval mounty. To samé na Hordě se Silvermoonem. A oživit by se nemusela jen hlavní města, ale i například Shatarath City nebo Dalaran v Northrendu. Bylo by to něco nového a Azerothu by to určitě prospělo, a dle mého názoru by to nepotřebovalo ani zas tolik nadšenců ve wow teamu
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet