Activision Blizzard nedávno vydal prohlášení, jak se celé firmě dařilo v poslední čtvrtině roku 2017. Firma v tomto kvartálu dosáhla nejvyššího příjmu za rok 2017 bez jakéhokoliv vydání nové hry.
Nejdůležitější body (prezentace zde)
- Blizzard dosáhl největšího příjmu v posledním kvartálu bez jakéhokoliv vydání nové hry a to díky neustálému přidávání obsahu do Overwatche, Hearthstone a World of Warcraft.
- Rok 2017 byl pro Blizzard velmi důležitým z hlediska budoucích projektů a to hlavně spuštění Overwatch League.
- Zahajovací sezóna Overwatch League začínala 10. ledna s 12 top světovými týmy z celého světa a mnoha sponzory.
- V prvním týdnu Overwatch League získala více než 10 milionů sledujících po celém světě s průměrnou sledovaností víc než 280 000 sledujících za minutu.
- Dosah hráčů: 385 milionů měsíčně aktivních uživatelů (zvýšeno z 384 milionů z předchozího kvartálu) skrze všechny hry vlastněnými Activision Blizzardem.
Sledujete Overwatch League? Myslíte si, že se jednou e-sporty dostanou i na Olympiádu?
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
barrny 11.02.2018 10:58
Zajímalo by mě jak si vede jen wowko, dle předchozích informací prej super. Já to tak optimisticky nevidím.
Lockdaar 11.02.2018 15:21
Tak rozhodně je na tom mnohem líp než za dob WoD jak po obsahový stránce tak i po stránce počtu hráčů. Tenkrát s vydáním Legionu tu kolovala informace, že mají víc jak 10 milionů hráčů, kterou "údajným" nedopatřením prozradil jeden tiskový mluvčí z blizzu jestli si vzpomínám dobře. A vzhledem k tomu, jakým rychlým tempem přidávají stále nový a nový obsah tak si osobně nemyslím, že by na tom bylo wow nějak špatně ohledně počtu hráčů...
Ellendway 11.02.2018 15:42
@Lockdaar Ta zpráva o těch 10 milionech hráčů byla fejk.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet