Stat Squish
V každém RPG se postavy nějakým způsobem vyvíjí a to mimo jiné znamená, že jsou stále silnější a silnější. Teď po několika datadiscích se ale WoW dostalo do bodu, kdy jsou čísla určující počet život, damage i další staty prostě příliš vysoká na to, aby se v tom dalo vyznat. Dobře je to vidět na následujícím grafu:Racial schopnosti
Už minulý týden jsme psali o konkrétních změnách v racial kouzlech, dnes si ale popíšeme, proč se tak vůbec děje. Blizzard má zájem o to, aby jednotlivé rasy měly zajímavé schopnosti, ale pokud jsou některé příliš silné, může to hráče svádět k tomu, aby za ně hráli, i když třeba úplně nechtějí. Např. u trollů byla schopnost Berserking extrémně mocná, zatímco jejich pasivní schopnost Beast Slaying byla někdy v porovnání s ostatními rasami buď extrémně mocná nebo absolutně nerelevantní. Záleželo na situaci. Na druhou stranu některé rasy mají jen velmi málo nebo skoro žádné schopnosti, které by ovlivňovaly jejich bojový výkon. A další věc je, že spousta pasivních schopností přidává v tuto chvíli Expertise a Hit rating, které bude v datadisku odstraněno, takže i tato kouzla budou muset být nahrazena.Vyrovnávání schopností
Za dobu existence World of Warcraft bylo do hry přidáno výrazně víc nových kouzel, než jich bylo odstraněno. Hra se dostala do bodu, kdy jimi hráči začínají být zahlceni a potřebují se naučit desítky klávesových zkratek. Přitom hra obsahuje spoustu podivných kouzel, které sice mohou ve vzácných případech být užitečné, ale často se reálně vůbec nepoužívají. V některých případech by možná hra byla lepší, kdyby vůbec neexistovala. Ve Warlords of Draenor se tak bude vyrovnávat počet kouzel pro jednotlivá povolání a specializace a budou se odstraňovat zbytečná kouzla. To znamená, že některá kouzla budou nyní dostupná např. jen té specializaci, která je opravdu využije a také že některá kouzla budou úplně odstraněna. Součástí toho bude i pročištění spellbooku, jako např. různých passivů, které se mohou spojit s jinými passive.Crowd Control a Diminishing Returns
- Z interruptů bude odstraněn Silence efekt. Silence efekt stále existuje, ale už ne ve spojení s interrupty.
- Všechny Disarm byly odstraněny.
- Počet Diminishing returns (DR) kategorií byl snížen.
- Všechny Root efekty (kořenové efekty) mají jednu DR kategorii. (Výjimka: Root efekt po schopnostech typu Charge nemá žádnou DR kategorii, ale má místo toho velice krátké trvání)
- Všechny Stuny mají jednu DR kategorii.
- Všechny Incapacitate (občas také zvané "mesmerize") efekty mají jednu DR kategorii a byly spojeny s Horror DR kategorií.
- Byla odstraněna možnost instatně kouzlit kouzlící se CC kouzla pomocí nějakého instant cooldown kouzla.
- Některá CC kouzla byla úplně odstraněna a na jiných se zvýšily cooldowny a omezení.
- CC, která kouzlí peti, byla buď více omezena nebo odstraněna.
- Cyclone jde nyní dispelnout imunitami nebo pomocí Mass Dispel.
- PvP trinkety nyní dávají imunitu na opětovnou aplikaci nějakého efektu ze stejného kouzla, když prolomí schopnosti s trvalým efektem, např. Solar Beam.
- Dlouhé feary jsou nyní kratší v PvP vzhledem k přidané hodnotě toho, že Fear změní hráčovu pozici.
Naposledy upravil/a Astra 17.03.2014 v 07:02:38.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Zvejkyn 17.03.2014 15:16
Když kouknu na vrchní grafy tak do levelu cca 85 se damage podstatě nezvedne nebo zvedne ale jen o velmi málo ? To mě moc lineární nepřijde
Honza4545 17.03.2014 10:16
Honza4545 17.03.2014 01:04
Honza4545 17.03.2014 01:01
16.03.2014 23:58
ja su rad ze se daji prochazet stary raidy 25nax je dobrych 1200 goldu plus peti do aukce za 40 minut prace
milanko 16.03.2014 23:02
Draculla 16.03.2014 20:52
Honza4545 16.03.2014 18:37
Muradin 16.03.2014 17:00
milanko 16.03.2014 16:46
Nechápem ako môžu otvorene podporovať sólovanie raidov.Je to blbosť chodím si napr. grindiť peta alebo trans a akú ma hodnotu?Žiadnu každý blb si môže prísť zasólovať tempest keep a mať na sebe tie veci alebo dookola farmiť azzinotky postráda to zmysel. Mne osobne by sa páčilo kebyže je obmedzenie napr. do raidov pre 70 môžu hráči len do 75 lvl napríklad a mohli by si ich posielať na trans (niečo ako šatník kde by mali zoznam všetkých vecí) a peti by získali aj vyššiu hodnotu.Ak spravia spelly tak super ako v d3 bol by som spokojný tam je pekné množstvo spellov ktoré si vždy človek môže vybrať glyphy by normálne fungovali atď. bola by to pecka.Úplne odstránenie hit chválim , ak spravia že sa môže každý caster zo svojimi spellmi hýbať dosť by to dotvorilo pvp lebo teraz nemá meele v pvp naproti casterom šancu (ak ma lepší gear) a zas casteri slabší hráči by sa mohli vzdalovať od meelečok pecka (ak dobre viem už to tak spravené je)
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet