Stat Squish
V každém RPG se postavy nějakým způsobem vyvíjí a to mimo jiné znamená, že jsou stále silnější a silnější. Teď po několika datadiscích se ale WoW dostalo do bodu, kdy jsou čísla určující počet život, damage i další staty prostě příliš vysoká na to, aby se v tom dalo vyznat. Dobře je to vidět na následujícím grafu:Racial schopnosti
Už minulý týden jsme psali o konkrétních změnách v racial kouzlech, dnes si ale popíšeme, proč se tak vůbec děje. Blizzard má zájem o to, aby jednotlivé rasy měly zajímavé schopnosti, ale pokud jsou některé příliš silné, může to hráče svádět k tomu, aby za ně hráli, i když třeba úplně nechtějí. Např. u trollů byla schopnost Berserking extrémně mocná, zatímco jejich pasivní schopnost Beast Slaying byla někdy v porovnání s ostatními rasami buď extrémně mocná nebo absolutně nerelevantní. Záleželo na situaci. Na druhou stranu některé rasy mají jen velmi málo nebo skoro žádné schopnosti, které by ovlivňovaly jejich bojový výkon. A další věc je, že spousta pasivních schopností přidává v tuto chvíli Expertise a Hit rating, které bude v datadisku odstraněno, takže i tato kouzla budou muset být nahrazena.Vyrovnávání schopností
Za dobu existence World of Warcraft bylo do hry přidáno výrazně víc nových kouzel, než jich bylo odstraněno. Hra se dostala do bodu, kdy jimi hráči začínají být zahlceni a potřebují se naučit desítky klávesových zkratek. Přitom hra obsahuje spoustu podivných kouzel, které sice mohou ve vzácných případech být užitečné, ale často se reálně vůbec nepoužívají. V některých případech by možná hra byla lepší, kdyby vůbec neexistovala. Ve Warlords of Draenor se tak bude vyrovnávat počet kouzel pro jednotlivá povolání a specializace a budou se odstraňovat zbytečná kouzla. To znamená, že některá kouzla budou nyní dostupná např. jen té specializaci, která je opravdu využije a také že některá kouzla budou úplně odstraněna. Součástí toho bude i pročištění spellbooku, jako např. různých passivů, které se mohou spojit s jinými passive.Crowd Control a Diminishing Returns
- Z interruptů bude odstraněn Silence efekt. Silence efekt stále existuje, ale už ne ve spojení s interrupty.
- Všechny Disarm byly odstraněny.
- Počet Diminishing returns (DR) kategorií byl snížen.
- Všechny Root efekty (kořenové efekty) mají jednu DR kategorii. (Výjimka: Root efekt po schopnostech typu Charge nemá žádnou DR kategorii, ale má místo toho velice krátké trvání)
- Všechny Stuny mají jednu DR kategorii.
- Všechny Incapacitate (občas také zvané "mesmerize") efekty mají jednu DR kategorii a byly spojeny s Horror DR kategorií.
- Byla odstraněna možnost instatně kouzlit kouzlící se CC kouzla pomocí nějakého instant cooldown kouzla.
- Některá CC kouzla byla úplně odstraněna a na jiných se zvýšily cooldowny a omezení.
- CC, která kouzlí peti, byla buď více omezena nebo odstraněna.
- Cyclone jde nyní dispelnout imunitami nebo pomocí Mass Dispel.
- PvP trinkety nyní dávají imunitu na opětovnou aplikaci nějakého efektu ze stejného kouzla, když prolomí schopnosti s trvalým efektem, např. Solar Beam.
- Dlouhé feary jsou nyní kratší v PvP vzhledem k přidané hodnotě toho, že Fear změní hráčovu pozici.
Naposledy upravil/a Astra 17.03.2014 v 07:02:38.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
16.03.2014 15:14
ja mam jen zruseni fearu a sleepu a nestezuju si je to jen doplnek nerika ze by troll byl spatnej, ale v 5 minutovym fightu to zadny extra rozdily neudela
Honza4545 16.03.2014 15:10
No teda jako s těma racialkama se moc nepředvedli.U blood elfů je stále zbytečnej arcane torrent kterej je casterum (ozvlášť destro lockum) dle mého k ničemu v pve narozdíl od berserkingu.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet