Warlords of Dreanor – Raidy

http://media.wowfan.cz/uploaded/WoDraid_logo1
V datadisku Warlords of Draenor plánuje Blizzard mnoho změn jako například vylepšení inventáře, systém pro account na uskladnění hraček, heirloomů a předmětů, které běžně ve hře každý den nevyužijete, také vylepší modely charakterů a v neposlední řadě nás čeká radikální změna raidování. Každé nové rozšíření přineslo zlepšení v PvE obsahu, přizpůsobení dungeonů a raidů hráčům tak, aby pro ně byly lépe přístupné. Nebude tomu jinak ani do budoucna a již v první den spuštění nové expanze budou moct hráči otestovat dva nové raidy a hlavně odlišný systém, který by měl být ušit přímo na míru hráčům, kteří chtějí hrát s přáteli a zároveň progresovat třeba na světové prvenství. Během panelu World of Warcraft – What’s Next? představil Ion Hazzikostas směr, kterým se bude do budoucna raidování ubírat. Momentálně se ve hře můžete setkat s několika obtížnostmi raidů, z nichž je nejnovější Flexible Raid, který se stal natolik populárním, že se vývojáři rozhodli tento systém přepracovat do všech obtížností. Tato změna by měla konečně vyřešit spory v tom, zda je správné, aby v 10-man byl stejný loot jako v 25-man, protože odměny za zabití budou škálovatelné podle počtu lidí v raidu. Jediná úroveň raidování, která zůstane v podstatě stejná, je Heroic mód. Ten bude pouze předělán na Mythic a bude přístupný pro 20 lidí.
Raidsystem

Systém obtížností

  • Raid Finder (10-25) bude stále fixně při přihlášení vyhledávat 25 lidí, ale škálovatelný bude také. Pokud někdo po nějakém bossovi opustí raid předčasně, tak nebudete muset čekat na vyhledání nového hráče, ale můžete pokračovat a bossové se přizpůsobí vašemu počtu. Tato obtížnost bude speciální v tom, že se pro ní jako jedinou bude používat funkce group finderu a u ostatních musí celý raid vstoupit pomocí portálu v dané lokaci.
  • Co momentálně známe jako Flexible raid, bude nahrazeno Normal raidem (10 - 25). Obtížnost zůstane stejná.
  • Heroic (10 – 25) bude stejně obtížný, jako máme dnes Normal a také se bude přizpůsobovat počtu lidí v raidu.
  • Mythic (20) bude nová obtížnost, který nahradí Heroic a jako jediná nebude mít možnost přizpůsobení počtu lidí. Tato změna byla provedena hlavně z důvodu zrušení možnosti přepínat obtížnost během progresu.
ork
Rozšíření a předělání obtížností není však jediná změna v raidování, která přijde, protože budete moci jít každou z těchto obtížností jednou týdně a pokaždé máte nárok na loot. To znamená, že můžete jít Normal s přáteli, Heroic s guildou a ještě se podívat do Mythic obtížnosti a zažít mnoho zábavy s velkou odměnou. Je pravda, že WoW sbližuje hráče a tvoří nové přátelství, kterým někdy v cestě stojí hraní na rozdílných realmech a to se vývojáři rozhodli ulehčit tím, že již od prvního dne datadisku bude možnost chodit Normal a Heroic raidy s Real ID a BattleTag cross-realm přáteli.

A co loot?

Momentálně ve Flexible raidu funguje rozdělování lootu stejně jako v obtížnosti Raid Finder, to znamená, že je každému hráči přiřazena odměna v podobě goldů anebo itemu. Tento systém však nebude použit v novém datadisku a i přes všudypřítomnou flexibilitu zůstane stejný, jako máme teď. Po zabití bosse bude dostupná odměna, která bude obsahovat itemy podle počtu lidí v raidu, a záleží už jen na domluvě a případně na tom, kdo má více DKP nebo štěstí.
ogr

Nové raidy

  • Highmaul – úvodní raid nového datadisku s vchodem v Nagrandu, ve kterém bude 6 bossů původem Ogrů. Měla by zde být zachycena jejich civilizace v době, kdy byla na svém vrcholu.
  • Blackrock Foundry – továrna klanu Blackrock, ve které se vyrábí všechny jejich zbraně potřebné k boji a která se nachází v zóně Gorgon, domově klanu Blackrock. Při tvorbě tohoto raidu vycházeli vývojáři ze skutečného vzhledu továrny na slévání železa a nebudou zde chybět pece, kovadliny a výrobní pásy. Mělo by zde být 10 bossů, kteří budou rozděleni do tří křídel.
Blackrock raidmap
Líbí se vám změny v raidovacím systému? Způsobí to ztížení nebo ulehčení obtížnosti? Těšíte se na nové raidy a další obsah datadisku Warlords of Draenor?

Naposledy upravil/a Astra 12.11.2013 v 20:17:50.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Muradin 12.11.2013 22:43

Byl bych radši kdyby Mythic byl pro 25 lidí.Když začínalo MoP a byly na začátku jen 3 raidy říkal jsem si , že je to nějak málo a s vtipem jsem si říkal , že další datadisk jich bude ještě míň a ono vážně. Ne ale Blizz asi ví co dělá a taky ty raidy budou větší navíc ještě World Bossové. Už se těším možná by stalo za zmínku , že v Blackrock Foundry by měl být poslední boss Blackhand.

Zuzlínka 12.11.2013 20:30

Bumbac
Chýba mi v článku v sekcii loot spomenuté, že bonus rolly na loot zostanu zachované.
Tuto informaci jsem tam zapomněla napsat, protože se článek týkal toho, co se změní a mince by měli stále zůstat stejně.

Zuzlínka 12.11.2013 20:29

Kreon
Myslím si že s tými obtiažnosťami to spravili super.Vlastne spravili to super od vtedy čo je možné využívať Raid Finder,pretože ľudia čo hrajú wow len pre zábavu a nejde im o nejaký extra progres a hlavne nemajú na to kopu času tak si konečne môžu zahrať aj ten hlavný obsah aj keď len na najľahšej úrovni takže super. A čo sa týka nového datadisku tak prináša toľko peciek že až takže verím že sa posnažia a čím skôr nám to tu ponúknu
Přesně můj názor.

Kreon 12.11.2013 20:20

Myslím si že s tými obtiažnosťami to spravili super.Vlastne spravili to super od vtedy čo je možné využívať Raid Finder,pretože ľudia čo hrajú wow len pre zábavu a nejde im o nejaký extra progres a hlavne nemajú na to kopu času tak si konečne môžu zahrať aj ten hlavný obsah aj keď len na najľahšej úrovni takže super. A čo sa týka nového datadisku tak prináša toľko peciek že až takže verím že sa posnažia a čím skôr nám to tu ponúknu

Bumbac 12.11.2013 20:15

Chýba mi v článku v sekcii loot spomenuté, že bonus rolly na loot zostanu zachované.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet